Модифікована програма з математики 2 клас

Про матеріал
Спрощений навчальний план для дітей з ООП з очікуваними результатами. Удосконалювати навички слухового і зорового сприйняття; формувати здатність до різних видів діяльності; опановувати елементарні практичні вміння та навички; робити корекцію недоліків пізнавальної діяльності учня шляхом систематичного, цілеспрямованого розвитку умінь слухати, відтворювати.
Перегляд файлу

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 Директорка_________________

                                                                                  _________

                                                                                 «_____» «____________» 20___р.

 

 

 

                   Модифікова програма  з математики 2клас

          для учня з ООП   - _________________________________

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника О.Гісь,              І. Філяк)

                                                         І семестр

Зміст навчання

Очікуванні результати учня з ООП

Дата

 

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

 

1.

Одноцифрові числа.

Учень із допомогою асистента вчителя:

лічить предмети,відтворює послідовність чисел у межах 10; записує числа в межах 10;

зі значною допомогою порівнює числа;

зі значною допомогою записує числа  з опорою на наочність;

відтворює в різних видах діяльності результати лічби об’єктів що їх оточують     ( малює, викладає ЛЕГО, пише на моніторі,обводить за допомогою шаблонів).

 

01.09

02.09

05.09

2

Порівняння чисел.

За допомогою дидактичних ігор створює ситуацію успіху порівнюючи предмети , та числа в межах 10.

08.09

09.09

12.09

15.09

3.

Прості задачі

Учень рахує предмети і записує результат на моніторі, папері за допомогою малюнкових зображень;

 сприймає на слух просту задачу і за допомогою ассистента викладає розв'зок за допомогою фішек, олівців, карток та підручного матеріалу.

16.09

19.09

4.

Натуральні числа.

 Показує числа на картках, у книзі, набірному полотні, моніторі;

малює крейдою, ліпить із пластиліну;

зафарбовує числа за допомогою олівців, фломастера, крейди.

22.09

23.09

26.09

5.

Вхідна діагностувальна робота.

Записує і показує  вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів;

на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона.

 

29.09

 

Величини

 

 

6.

Довжина. Одиниці вимірювання довжини.

 креслить відрізки, прямі лінії;

складає із паличок відрізки, знаходить лінії на зображеннях.

30.09

7.

Вимірювання довжини предметів.

 вимірює довжину предметів, знайомиться з предметом для вимірювання (лінійкою); досліджує вимірювання предметів за допомогою рулетки, метра, лінійки; сприймає на слух.

03.10

8.

Час. Дні тижня.

Знайомиться із предметом «Годинник»і як він працює; на зображеннях знаходить годинники, які показують час, слідкує за стрілками годинника як вони рухаються, показує на моніторі, пальцях, кількість стрілок на годиннику.

06.10

07.10

9.

Вартість. Грошові одиниці: гривня, копійка.

Розрізняє на дотик грошові одиниці (гривні і копійки), розуміє, що за гроші можна купити будь який товар; кожен предмет має свою вартість; показує на малюнках грошові одиниці і що можна купити.

10.10

10.

Масса, місткість. Одиниці вимірювання.

Розуміє, що кожен предмет має свою массу; знайомиться з поняттям «Місткість» і предметами в яких можна побачити це; досліджує разом з ассистентом предмети на «Місткість»

13.10

14.10

 

Числа. Дії з числами.

 

 

11.

Дія додавання.

Демонструє на дидактичному матеріалі числові вирази в межах 6; знак « додавання»; знаходить знак в підручнику, пише на моніторі; викладає із паличок; ліпить із пластиліна.

17.10

20.10

21.10

24.10

27.10

12.

Дія віднімання.

Знайомиться із знаком «віднімання»; знаходить зоровознак «віднімання» на малюнку, картках, демонстраційному матеріалі; викладає із олівців вираз на віднімання із допомогою ассистента.

28.10

07.11

10.11

11.11

14.11

13.

Діагностувальна  робота.

Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає  прості вирази  на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок.

17.11

 

 

 

 

 

Просторові відношення. Геометричні фігури.

 

 

14.

Пряма. Відрізок.

Зображує схематично на площині об'єкт; демонструє вміння переміщувати об'єкти в різних напрямках; співвідносить відрізки за кольорами; сприймає на слух кількість відрізків; креслить відрізки за допомогою  лінійки  із допомогою ассистента.

18.11

21.11

24.11

15.

Промінь. Кути. Прямий кут.

Знайомиться,  як утворюється промінь; демонструє свої здібності на моніторі, в зошиті, на дошці, моделює кути із  підручного матеріалу( паличок, олівців, шнура, пластиліну, тощо.)

25.11

28.11

16.

Прямі та криві лінії. Многокутники.

Демонструє прямі та криві лінії  з підручного матеріалу на площині, моніторі; знаходить лінії на простих зображеннях; вибирає  та виділяє зображення на свій смак показуючи його; повторює і відтворює побачені ламані лінії в підручнику.

01.12

02.12

 

17.

Геометричні тіла.

Знайомиться зорово з геометричними тілами; сприймає їх на дотик; моделює за допомогою ассистента із підручного матеріалу; конструює із ЛЕГО за допомогою геометричних тіл.

05.12

08.12

 

 

 

Величини.

 

 

18.

Одиниці довжини.Порівняння.

Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.)

 09.12

12.12

19.

Діагностувальна робота.

Демонструє вміння  креслити відрізок, пряму та криву лінії; моделює із підручного матеріалу геометричні тіла; порівнює предмети за величиною і показує жестами.

15.12

20.

Сюжетні задачі.Стільки, скільки.

За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що  іде мова ;

16.12

19.12

22.12

21.

Додавання до  числа.

За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівіці, палички; демонструє дію «додати» предмет.

23.12

26.12

22.

Віднімання від числа.

За допомогою дидактичних карток, підручного матеріалу(палички, олівці, кубики) виконує з предметами дії віднімання.

29.12

30.12

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кича Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фоторанчук Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
22 січня 2023
Переглядів
3767
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку