ЗАТВЕРДЖЕНО
Директорка_________________
_________
«_____» «____________» 20___р.
Модифікова програма з математики 2клас
для учня з ООП - _________________________________
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника О.Гісь, І. Філяк)
І семестр
№ |
Зміст навчання |
Очікуванні результати учня з ООП |
Дата |
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|
|
1. |
Одноцифрові числа. |
Учень із допомогою асистента вчителя: лічить предмети,відтворює послідовність чисел у межах 10; записує числа в межах 10; зі значною допомогою порівнює числа; зі значною допомогою записує числа з опорою на наочність; відтворює в різних видах діяльності результати лічби об’єктів що їх оточують ( малює, викладає ЛЕГО, пише на моніторі,обводить за допомогою шаблонів).
|
01.09 02.09 05.09 |
2 |
Порівняння чисел. |
За допомогою дидактичних ігор створює ситуацію успіху порівнюючи предмети , та числа в межах 10. |
08.09 09.09 12.09 15.09 |
3. |
Прості задачі |
Учень рахує предмети і записує результат на моніторі, папері за допомогою малюнкових зображень; сприймає на слух просту задачу і за допомогою ассистента викладає розв'зок за допомогою фішек, олівців, карток та підручного матеріалу. |
16.09 19.09 |
4. |
Натуральні числа. |
Показує числа на картках, у книзі, набірному полотні, моніторі; малює крейдою, ліпить із пластиліну; зафарбовує числа за допомогою олівців, фломастера, крейди. |
22.09 23.09 26.09 |
5. |
Вхідна діагностувальна робота. |
Записує і показує вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів; на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона.
|
29.09 |
|
Величини |
|
|
6. |
Довжина. Одиниці вимірювання довжини. |
креслить відрізки, прямі лінії; складає із паличок відрізки, знаходить лінії на зображеннях. |
30.09 |
7. |
Вимірювання довжини предметів. |
вимірює довжину предметів, знайомиться з предметом для вимірювання (лінійкою); досліджує вимірювання предметів за допомогою рулетки, метра, лінійки; сприймає на слух. |
03.10 |
8. |
Час. Дні тижня. |
Знайомиться із предметом «Годинник»і як він працює; на зображеннях знаходить годинники, які показують час, слідкує за стрілками годинника як вони рухаються, показує на моніторі, пальцях, кількість стрілок на годиннику. |
06.10 07.10 |
9. |
Вартість. Грошові одиниці: гривня, копійка. |
Розрізняє на дотик грошові одиниці (гривні і копійки), розуміє, що за гроші можна купити будь який товар; кожен предмет має свою вартість; показує на малюнках грошові одиниці і що можна купити. |
10.10 |
10. |
Масса, місткість. Одиниці вимірювання. |
Розуміє, що кожен предмет має свою массу; знайомиться з поняттям «Місткість» і предметами в яких можна побачити це; досліджує разом з ассистентом предмети на «Місткість» |
13.10 14.10 |
|
Числа. Дії з числами. |
|
|
11. |
Дія додавання. |
Демонструє на дидактичному матеріалі числові вирази в межах 6; знак « додавання»; знаходить знак в підручнику, пише на моніторі; викладає із паличок; ліпить із пластиліна. |
17.10 20.10 21.10 24.10 27.10 |
12. |
Дія віднімання. |
Знайомиться із знаком «віднімання»; знаходить зоровознак «віднімання» на малюнку, картках, демонстраційному матеріалі; викладає із олівців вираз на віднімання із допомогою ассистента. |
28.10 07.11 10.11 11.11 14.11 |
13. |
Діагностувальна робота. |
Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає прості вирази на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок. |
17.11 |
|
|
|
|
|
Просторові відношення. Геометричні фігури. |
|
|
14. |
Пряма. Відрізок. |
Зображує схематично на площині об'єкт; демонструє вміння переміщувати об'єкти в різних напрямках; співвідносить відрізки за кольорами; сприймає на слух кількість відрізків; креслить відрізки за допомогою лінійки із допомогою ассистента. |
18.11 21.11 24.11 |
15. |
Промінь. Кути. Прямий кут. |
Знайомиться, як утворюється промінь; демонструє свої здібності на моніторі, в зошиті, на дошці, моделює кути із підручного матеріалу( паличок, олівців, шнура, пластиліну, тощо.) |
25.11 28.11 |
16. |
Прямі та криві лінії. Многокутники. |
Демонструє прямі та криві лінії з підручного матеріалу на площині, моніторі; знаходить лінії на простих зображеннях; вибирає та виділяє зображення на свій смак показуючи його; повторює і відтворює побачені ламані лінії в підручнику. |
01.12 02.12
|
17. |
Геометричні тіла. |
Знайомиться зорово з геометричними тілами; сприймає їх на дотик; моделює за допомогою ассистента із підручного матеріалу; конструює із ЛЕГО за допомогою геометричних тіл. |
05.12 08.12
|
|
Величини. |
|
|
18. |
Одиниці довжини.Порівняння. |
Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.) |
09.12 12.12 |
19. |
Діагностувальна робота. |
Демонструє вміння креслити відрізок, пряму та криву лінії; моделює із підручного матеріалу геометричні тіла; порівнює предмети за величиною і показує жестами. |
15.12 |
20. |
Сюжетні задачі.Стільки, скільки. |
За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що іде мова ; |
16.12 19.12 22.12 |
21. |
Додавання до числа. |
За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівіці, палички; демонструє дію «додати» предмет. |
23.12 26.12 |
22. |
Віднімання від числа. |
За допомогою дидактичних карток, підручного матеріалу(палички, олівці, кубики) виконує з предметами дії віднімання. |
29.12 30.12 |