Модифіковане календарно-тематичне планування з фізики 7 клас

Про матеріал
Модифіковане календарно-тематичне планування з фізики 7 клас на ІІ семестр (2 год на тиждень) для дітей з особливими освітніми потребами. Програма: ФIЗИКА 7–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 Підручник: Фізика : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закладів / [В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова та ін.]; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. — Х. : Вид-во «Ранок», 2015. – 268 с. : іл., фот.
Перегляд файлу

Модифіковане календарно-тематичне планування з фізики для учня 7 класу

на ІІ семестр 2023-2024 навчального року

Підручник: Фізика : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / [В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова та ін.] ; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. — X. : Вид-во «Ранок», 2015. — 256 с. : іл., фот.

 

Кількість годин на рік  -  70 год

Кількість годин на тиждень -  2 год

Тема уроку

Дата

Очікуванні навчальні досягнення учня

Примітки

Розділ 3. ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ. СИЛА

30

Маса тіла. Густина речовини.

11.01

читає визначення фізичної величини (маса, густина речовини) та розрізняє  її одиницю; користується

терезами

1,2,3,4,5,7

31

Лабораторна робота № 7.  Визначення густини речовини (твердих тіл і рідин).

12.01

Виконує роботу з допомогою асистента вчителя

1,3,4,5,6,7,8,10

32

Взаємодія тіл. Сила

18.01

намагається використовувати набуті знання у навчальній і практичній діяльності;

розуміє практичне значення застосування законів і закономірностей у природі та техніці

1,2,3,4,5,6

33

Деформація. Сила пружності. Закон Гука. Динамометр

19.01

розрізняє фізичні явища і процеси;  читає визначення фізичної величини (маса, густина речовини, сила) та розрізняє  її одиницю;  читає закони Гука, покази динамометра; застосовує за аналогією або картками-підказками закон Гука;  розуміє будову та принцип дії динамометра;  користується динамометром; за навідними запитаннями пояснює

залежність сили пружності від деформації

1,2,3,4,5,7

34

Додавання сил. Рівнодійна. Графічне зображення сил.

 

25.01

графічно зображує сили;

знаходить  за аналогією або картками-підказками рівнодійну сил

1,2,3,4,5,7

35

Лабораторна робота № 8. Дослідження пружних властивостей тіл

26.01

Виконує роботу з допомогою асистента вчителя

1,3,4,5,6,7,8,10

36

Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість.

 

01.02

застосовує за аналогією або картками-підказками  формулу сили тяжіння,  ваги тіла;

читає визначення фізичної величини

та розрізняє  її одиницю

1,2,3,4

37

Розв’язування задач

02.02

Формує навички розв’язування  найпростіших або за аналогією задач різних типів з допомогою асистента вчителя

1,2,3,4

38

Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Тертя в природі й техніці.

 

08.02

застосовує за аналогією або картками-підказками  формули сили тертя ковзання

1,2,3,4,7

39

Лабораторна робота № 9. Визначення коефіцієнта тертя ковзання

09.02

Виконує роботу з допомогою асистента вчителя

1,3,4,5,6,7,8,10

40

Контрольна робота № 3 з теми «Сила. Види сил»

15.02

Узагальнення знань з теми

1,3,5,6,7

Тематична

41

Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску.

 

16.02

намагається використовувати набуті знання у навчальній і практичній діяльності;  застосовує за аналогією або картками-підказками формулу

сили тиску

1,2,3,6

42

Тиск рідин і газів. Закон Паскаля.

22.02

застосовує за аналогією або картками-підказками закон Паскаля ;

за навідними запитаннями пояснює

залежність тиску на дно і стінки посудини від висоти стовпчика й густини рідини

1,2,3,4

43

Сполучені посудини. Манометри.

23.02

читає покази

манометра;

намагається використовувати набуті знання у навчальній і практичній діяльності; розуміє будову та принцип дії манометра

1,2,3,4, 10

44

Атмосферний тиск.

29.03

за навідними запитаннями пояснює причини виникнення атмосферного тиску та його залежність від висоти

 

1,2,3,4,7

45

Вимірювання атмосферного тиску. Барометри.

 

01.03

читає покази шкали

барометра;

намагається використовувати набуті знання у навчальній і практичній діяльності;

розуміє будову та принцип дії барометра

 

1,2,3,4

46

Розв’язування задач

07.03

Формує навички розв’язування  найпростіших або за аналогією задач різних типів з допомогою асистента вчителя

1,2,3,4

47

Виштовхувальна сила в рідинах і газах.

08.03

за навідними запитаннями пояснює умову  плавання тіл

1,2,3,4

48

Закон Архімеда

14.03

читає закон

Архімеда;

розуміє практичне значення застосування законів і закономірностей у природі та техніці;

застосовує за аналогією або картками-підказками закон

Архімеда

сили під час розв’язування різних видів чи типів задач

1,2,3

49

Лабораторна робота № 10. З’ясування умов плавання тіла.

15.03

Виконує роботу з допомогою асистента вчителя

1,3,4,5,6,7,8,10

50

Cудноплавство та  повітроплавання

21.03

висловлює за допомогою навідних запитань судження про роль внеску вчених-фізиків у розвиток і становлення механіки та техніки;  Формує навички розв’язування  найпростіших або за аналогією задач різних типів з допомогою асистента вчителя

1,2,3,6,7,8

51

  Розв’язування задач

22.04

1,3,4,7,8

52

Захист навчальних проєктів

04.04

Розширює знання з теми

1,3,5,6,7

53

Контрольна робота № 4 з теми «Тиск. Закон Архімеда. Плавання тіл»

05.04

Узагальнення знань з теми

1,5,6,7,8

Тематична

Розділ 4. МЕХАНІЧНА РОБОТА ТА ЕНЕРГІЯ

54

Механічна робота. Одиниці роботи.

11.04

читає визначення фізичної величини (механічна робота, потужність, і за допомогою карток-підказок вміє обрати її одиницю; застосовує

формули роботи, потужності

 

1,2,3,5,6

55

Потужність

12.04

1,2,3,4

56

Механічна енергія та її види.

18.04

оцінює роль видатних учених у розвитку знань про перетворення енергії

1,2,3,5

57

Закон збереження енергії в механічних процесах та його практичне застосування.

19.04

читає  закон збереження енергії;  розуміє сутність закону збереження механічної енергії;  за навідними запитаннями оцінює прояви закону збереження механічної енергії в природі, техніці, побуті; застосовує

формули

кінетичної енергії тіла, потенціальної енергії тіла, піднятого над поверхнею Землі, деформованого тіла, моменту сили під час розв’язування найпростіших або за аналогією задач різних типів

1,2,3,5,6

58

Прості механізми. Момент сили

25.04

розуміє ефективність використання простих механізмів;  використовує набуті знання для безпечної життєдіяльності

1,2,3,4

59

Важіль. Умова  рівноваги важеля.

26.05

знає різновиди важеля;  користується простими механізмами (важіль, нерухомий та рухомий блоки, похила площина); використовує набуті знання для безпечної життєдіяльності; розуміє

умову рівноваги важеля

1,2,3

60

Лабораторна робота № 11. З’ясування умови рівноваги важеля

02.05

Виконує роботу з допомогою асистента вчителя

1,3,4,5,6,7,8,10

61

Розв’язування задач

03.05

Формує навички розв’язування  найпростіших або за аналогією задач різних типів з допомогою асистента вчителя

1,2,3,5

62

Коефіцієнт корисної дії простих механізмів.

09.05

застосовує

формули

ККД

простого механізму

сили під час розв’язування найпростіших або за аналогією задач різних типів; розуміє

принцип дії простих механізмів

1,2,3,5,10

63

Розв’язування задач

10.05

Ознайомлюється з методами розв´язування задач.

Формує навички розв’язування  найпростіших або за аналогією задач різних типів з допомогою асистента вчителя

1,2,3,4

64

Розв’язування задач

16.05

1,2,3,4

65

Лабораторна робота № 12 Визначення ККД похилої площини

17.05

Виконує роботу з допомогою асистента вчителя

1,3,4,5,6,7,8,10

66

Розв’язування задач

23.05

Ознайомлюється з методами розв´язування задач.

Формує навички розв’язування  найпростіших або за аналогією задач різних типів з допомогою асистента вчителя

1,2,3,4

67

Узагальнення та систематизація знань з теми «Механічна робота та енергія»

24.05

1,3,4,7,8

68

Контрольна робота № 5 з теми «Механічна робота та енергія»

30.05

 

Узагальнення знань з теми

1,3,5,6,7

69

Захист навчальних проєктів з теми «Механічна робота та енергія»

31.06

Розширює знання з теми

1,5,6,7,8

Тематична

 

docx
Додав(-ла)
Beresten Ilona
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Планування
Інкл
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
Додано
4 січня
Переглядів
615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку