Дослідження рівня навчальних втрат з хімії за 7 клас. Рівень стандарт. Робота допоможе провести монітринг навчальних втрат. При аналізі зверніть увагу, що охоплені всі теми вивчені у 7 класі. Аналіз навчальних втрат рекомендую робити у відсоткових значеннях по кожній темі, відповідно до вашого календарно-тематичного планування.
Дослідження рівня навчальних втрат з хімії за 7 клас
Учня________________________ клас _____________ дата _____________
1.Твердість, густина, блиск – це:
А) фізичні властивості речовин Б) хімічні властивості речовин
2. Суміш крейди і солі можна розділити:
А) випарюванням Б) фільтруванням В) відстоюванням
3. Атом – це ______________________ частинка речовини:
А) електронейтральна Б) позитивно заряджена В) негативно заряджена
4. Розташуй хімічні елементи за зменшенням відносної атомної маси :
А) Калій Б) алюміній В) Цинк Г) Силіцій
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Знайди відносну молекулярну масу Н3РО4
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Знайди масову частку N (Нітрогену) в сполуці, формула якої НNO3:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Установи відповідність між хімічним елементом та його найвищою валентністю:
1. Купрум А) ІІ 1. _________
2. Йод Б) VІ 2. _________
3. Фосфор В) V 3. _________
4. Сульфур Г) VІІ 4. _________
8. Урівняй: __Аl +__O2 →__Al2O3
9. Каталізатори _______ хімічні реакції інших речовин:
А) сповільнюють Б) прискорюють В) ідентифікують
10. Кисень вступає в реакції з простими та складними речовинами в результаті чого утворюються _____________________.
11. Речовини, які під дією лугів та кислот змінюють свій колір:
А) ароматизатори Б) індикатори В) стабілізатори
12. Із розчину цукру масою 150 г з масовою часткою розчиненої речовини 6% випарили 50 г води, визнач масову частку цукру в отриманому розчині.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________