Моніторинг навчальної діяльності учня з ООП 5 клас

Про матеріал

Документ містить зразок моніторингу навчальних досягнень здобувача освіти, дитини з особливими освітніми потребами, учня 5 класу з предмету «Здоровʼя, безпека та добробут» за результатами річного оцінювання (приклад написання моніторингового дослідження навчальної діяльності дитини)

Перегляд файлу

 

Моніторинг навчальної діяльності 

з предмету «Здоровʼя, безпека та добробут»

учня 5 -А класу

ПІП

 

Оцінка - 7 балів

 

    Учень на достатньому рівні засвоїв адаптовану навчальну програму 5 класу інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут» .

  За період навчання проявив себе емоційно врівноваженим, уважним, старанним і комунікативним учнем. Потребує постійної мотивації з боку вчителя та похвали. Має чітке уявлення про здоровий спосіб життя та самостійно називає правила здорового способу життя. Володіє державною мовою, уміє висловлювати власну думку, аналізувати ризики, що загрожують життю та здоров'ю. Наводить приклади пов’язані з життєвим досвідом. Приймає участь у вирішенні ситуаційних завдань. Розуміє основні правила поведінки в суспільстві. Розуміє та обговорює чинники, котрі впливають на стан здоров'я і розвиток організму,зокрема профілактичні заходи щодо інфекційних і неінфекційних захворювань. Необхідність дотримання правил дорожнього руху, правил безпечної поведінки під час відпочинку на природі.

Недостатньо розвинені навички роботи в групі. Потребує постійної зміни форм роботи  під час уроку та підтримки асистента вчителя. Не завжди виконує домашні завдання.

     У 6 класі (ім’я) може продовжувати навчання за адаптованою навчальною програмою з предмету ЗБД та оцінюватися за критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи.

 

 

 

    Вчитель  ЗБД              ________________

docx
Додано
5 січня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку