Моніторинг розвитку учня 2-В класу
____________________
Сфера |
Опис |
Потреба в підтримці (так/ні) |
Поведінкова |
Формувати навички і звички поведінкової сфери особистості. Робота над режимом життя Артура. Вимагати від учня вчинків або дій спрямованих на поліпшення поведінки(прохання, тактовні вказівки і розпорядження вчителем, встановлених правил виконання запропонованих вимог) |
Так |
Комунікативна |
В контакт вступає поступово, контакт носить переважно формальний характер, власної ініціативи не виявляє. Інтерес до спілкування на одинці в парі, групі не стійкий, змінюється в міру зіткнення з труднощами. |
Так |
Емоційно-вольова |
Наявне вибіркове ставлення до завдань, простору мовленнєву інструкцію розуміє частково, в процесі діяльності потребує додаткових пояснень та показу послідовності виконання завдання, постійної стимулюючої та організуючої допомоги. Практичні дії не цілеспрямовані на досягнення результату, самостійно розпочату справу до кінця не доводить. |
Так |
Когнітивна |
Наочне – дійове мислення розвинене на середньому рівні; наочно-образне, словесно - логічне абстрактне мислення – розвинене на низькому рівні. Рівень пізнавальних процесів не відповідає віковій нормі Тип діяльності – повільний, рівень працездатності – знижений. |
Так |
Опанування освітньої програми відповідного року навчання: |
Може відтворити частину навчального матеріалу у формы понять з допомою вчителя. Здатен повторити за зразком певну операцію, дію. |
Так |
читання та розуміння прочитаного |
Читає - по складах, читає монотонно, переказує прочитане складно, потребує навідних питань. |
Так |
математична грамотність |
Математичні завдання виконує за наявності організуючої допомоги, виконує дії «+», «-» - в межах 20 з опорою на предметний матеріал. Відповідає навчальний матеріал частково, за наявності організуючої допомоги, відтворює спосіб дії за наявності зразка. |
Так |
письмо |
При написанні диктантів припускається орфографічних, граматичних помилок. Друкований текст списує з помилками. В процесі написання елементів букв та цифр порушує межі рядка. |
Так |
Мовленнєва: |
У зв’язному мовленні користується простою граматичною фразою, будує прості речення. Потребує розвиток просодики, та більшого накопичування словникового запасу. |
Так |
спілкування державною мовою |
У повсякденному житті спілкується російською мовою, але може читати та розмовляти простими реченнями на українській мові. Деякі слова потребують перекладу на українську мову. |
Так |
висловлення та відстоювання власної думки |
|
Так |