Моніторинг_ЗЗСО (Моніторинг розвитку учня 2 класу) Таблиця

Про матеріал
Моніторинг_ЗЗСО, Для ІРЦ. Моніторинг розвитку вмінь та навичок учня 2 класу
Перегляд файлу

Моніторинг розвитку учня  2-В класу

____________________

 

Сфера

Опис

Потреба в підтримці (так/ні)

Поведінкова

Формувати навички і звички поведінкової сфери особистості. Робота над режимом життя Артура. Вимагати від учня вчинків або дій спрямованих на поліпшення поведінки(прохання, тактовні вказівки і розпорядження вчителем, встановлених правил виконання запропонованих вимог)

Так

Комунікативна

В контакт вступає поступово, контакт носить переважно формальний характер, власної ініціативи не виявляє. Інтерес до спілкування на одинці в парі, групі не стійкий, змінюється в міру зіткнення з труднощами.

Так

Емоційно-вольова

Наявне вибіркове ставлення до завдань, простору мовленнєву інструкцію розуміє частково, в процесі діяльності потребує додаткових пояснень та показу послідовності виконання завдання, постійної стимулюючої та організуючої допомоги. Практичні дії не цілеспрямовані на досягнення результату, самостійно розпочату справу до кінця не доводить.

Так

Когнітивна

Наочне – дійове мислення розвинене на середньому рівні; наочно-образне, словесно - логічне абстрактне мислення – розвинене на низькому рівні. Рівень пізнавальних процесів не відповідає віковій нормі Тип діяльності – повільний, рівень працездатності – знижений.

Так

Опанування освітньої програми відповідного року навчання:

Може відтворити частину навчального матеріалу у формы понять з допомою вчителя. Здатен повторити за зразком певну операцію, дію.

Так

читання та розуміння прочитаного

Читає - по складах, читає монотонно, переказує прочитане складно, потребує навідних питань.

Так

математична грамотність

Математичні завдання виконує за наявності організуючої допомоги, виконує дії «+», «-» - в межах 20 з опорою на предметний матеріал. Відповідає навчальний матеріал частково, за наявності організуючої допомоги, відтворює спосіб дії за наявності зразка.

Так

письмо

При написанні диктантів припускається орфографічних, граматичних помилок. Друкований текст списує з помилками. В процесі написання елементів букв та цифр порушує межі рядка.

Так

Мовленнєва:

У зв’язному мовленні користується простою граматичною фразою, будує прості речення. Потребує розвиток  просодики, та більшого накопичування словникового запасу.

Так

спілкування державною мовою

У повсякденному житті спілкується російською мовою, але може читати та розмовляти простими реченнями на українській мові. Деякі слова потребують перекладу на українську мову.

Так

висловлення та відстоювання власної думки

 

Так

 

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку