Мультимедійна презентація "Булінг у дитячому середовищі:причини, наслідки та шляхи його подолання"

Про матеріал
За даними різних досліджень, майже кожен третій учасник освіти в Україні так чи інакше зазнавав булінгу у навчальному закладі, потерпав від принижень і глузувань. Насильство у закладах – буденна реальність для багатьох учнів у всьому світі. Знущання, образи – все це негативно впливає на здобувача освіти та його успіхи в навчанні. Що можна зробити, аби зупинити булінг, можна дізнатися з презентації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Булінг у дитячому середовищі:причини, наслідки та шляхи його подолання. Підготувала: Федюк О. М., класний керівник

Номер слайду 2

Булінг - це тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи дітей до іншої дитини або дітей

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Ознаки булінгу:систематичність (повторюваність) діяннянаявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності)дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого

Номер слайду 5

Головні компоненти булінгу:агресивна і негативна поведінказдійснюється регулярновідбувається у відносинах, учасники яких мають неоднакову владутака поведінка є навмисною1234

Номер слайду 6

Види булінгу:

Номер слайду 7

Соціальна структура булінгу:спостерігачпереслідувач (кривдник, агресор)постраждала дитина (жертва)

Номер слайду 8

Як відрізнити звичайний конфлікт від булінгу?

Номер слайду 9

Як розпізнати жертву:діти, які не можуть захистити себе, фізично слабші за своїх однолітків;невпевнені в собі діти, замкнуті, мовчазні;діти, які уникають певних місць у навчальному закладі (наприклад, на перерві сидять у аудиторії);діти, які часто не мають ні одного близького друга, краще спілкуються з дорослими ніж з однолітками.

Номер слайду 10

Як розпізнати агресора:якщо це хлопчики, вони зазвичай фізично сильніші за інших;виділяються зовнішністю, манерою поведінки, одягом;вони часто зухвалі та агресивні в ставленні до дітей та дорослих;не дуже гарно вчаться;мають досить велике коло друзів або однодумців та ін.

Номер слайду 11

Як розпізнати спостерігача:• діти з кола кривдника;• одногрупники;• випадкові учні.

Номер слайду 12

ПОКАРАННЯ

Номер слайду 13

Що робити, якщо дитина потерпає від булінгу?4321 Зібрати докази цькування. Найважливішими є показання свідків, а також відео та аудіозаписи булінгу. Це все матиме значення як доказова база. Звернутися до класного керівника: розповісти, що відбувається, хто це робить, у який спосіб та іншу додаткову інформацію. На це мають відреагувати в навчальному закладі. Написати заяву на ім’я директора навчального закладу. Якщо адміністрація навчального закладу проблему не розв’язує – звернутися в поліцію та написати заяву. До неї додати зібрані раніше докази.

Номер слайду 14

ПАМ’ЯТАЙ!Що сьогодні ти – спостерігач, а завтра — жертва

Номер слайду 15

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ: Систематично контролювати будь які прояви глузування, насилля, цькування ліцеїстів, з метою недопущенні булінгу в дитячому колективі. Ознайомити ліцеїстів та батьків з адміністративною та кримінальною відповідальністю щодо вчинення насилля в дитячому колективі. Проводити виховні справи з теми «Стоп булінг» за участю практичного психолога. Розширювати знання у ліцеїстів щодо можливості шляхів виходу зі складної ситуації. Проінформувати ліцеїстів щодо існування «гарячої лінії» з питань насильства та захисту прав дітей.

pptx
Додано
16 грудня 2021
Переглядів
12316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку