Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Мультимедійний супровід до виступу на батьківському лекторії :«Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості»

Про матеріал
Система освіти в Україні розглядається як основа національного і духовного відродження суспільства, основне завдання якої полягає у навчанні та вихованні наступних поколінь громадян, в тому числі і людей з обмеженими можливостями здоров’я, які здатні оберігати та примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати незалежну, соціальну та правову державу — складову європейської та світової спільноти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості"

Номер слайду 2

«Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості"

Номер слайду 3

«Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості" Законодавчо закріпили інклюзивне навчання в українських школах у 2017 році. Тоді українські діти з особливими освітніми потребами отримали повне право відвідувати усі навчальні заклади. А 2019 року український уряд вперше спрямував цільову дотацію з Державного бюджету на інклюзивну освіту.

Номер слайду 4

КОГО МИ ВВАЖАЄМО ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ «Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості" Наразі законодавчо схвалено вживання терміну «діти з особливими освітніми потребами». Його використовують щодо дітей до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращення здоров’я, розвитку, навчання, загальної якості життя та соціалізації, тобто включення в громади своїх однолітків та інших дітей. До цієї категорії належать і діти з постійною або тимчасовою інвалідністю.

Номер слайду 5

МЕТА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ«Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості" Інклюзивне навчання має покращити навчальне середовище, забезпечити потреби всіх учнів з повагою до їхніх здібностей та можливостей. Учителям та учням відкривається все розмаїття способів навчання, а його методи мають бути особистісно орієнтованими – з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливим потребами.

Номер слайду 6

«Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості" ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯУсуваються бар’єри в системі освіти та системі підтримки дітей з особливими потребами. Батьки залучені до процесу навчання..

Номер слайду 7

Діти з особливими освітніми потребами отримують можливість для нормальної соціалізації, розвитку своїх сильних сторін і талантів та подальшої інтеграції в суспільство, вступ до професійних та вищих навчальних закладів.«Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості"

Номер слайду 8

У дітей з особливими освітніми потребами формуються соціальні компетенції для налагодження дружніх стосунків з ровесниками у школі та поза її межами; моделюються належні способи взаємодії з колективом.«Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості"

Номер слайду 9

Створюється атмосфера спокійного прийняття відмінностей інших людей.«Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості"

Номер слайду 10

Інклюзія в першу чергу передбачає особистісно орієнтовані методи навчання, в основі яких — індивідуальний підхід до кожної дитини з урахуванням усіх її індивідуальних особливостей (здібностей, особливостей розвитку, типів темпераменту, статі, сімейної культури тощо). «Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права-рівні можливості"

Номер слайду 11

Дяку за увагу!Марченкова О. Ю. КЗО НВО № 113 ДМРм. Дніпро

pptx
Додано
23 листопада 2020
Переглядів
735
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку