Музичне заняття "Прогулянкак з песом Патроном" (дистанційне)

Про матеріал
Музичне заняття в дистанційному форматі. Розраховано для дітей старшого дошкільного віку. Мета: -Систематизувати уявлення про безпечні і небезпечні предмети; -Закріпити знання про мінні безпеку і правила поводження з невідомими предметами; -Розвивати увагу, спостережливість. -Використовувати музичні твори як засіб розумового виховання; -Розвивати у дітей співочий голос, звуко-висотне сприйняття ,музичний слух, музичну пам’ять, увагу та творчу уяву, відчуття ритму, ритмічність і пластичну виразність рухів; -Виховувати повагу до ЗСУ. Використано музичний матеріал інших авторів. Всі автори і посилання вказані в сценарії.
Перегляд файлу

        Музичне заняття «Прогулянка з песиком Патроном»

     В дистанційному форматі для дітей старшого дошкільного віку

 

Мета:

-Систематизувати уявлення про безпечні і небезпечні предмети;

-Закріпити знання про мінні безпеку і правила поводження з невідомими предметами;

 -Розвивати увагу, спостережливість.

-Використовувати музичні твори як засіб розумового виховання;

-Розвивати у дітей співочий голос, звуко-висотне сприйняття ,музичний слух, музичну пам’ять, увагу та творчу уяву, відчуття ритму, ритмічність і пластичну виразність рухів;

-Виховувати повагу до ЗСУ.

 

                                                 Хід заняття

I. Привітання

Муз.керівник: Добрий день, любі хлопчики й дівчатка! Я рада вас всіх вітати на музичному занятті. Давайте з вами привітаємося співаючи.

             Музичне привітання (автор музики і слів Ольга Маєвська)

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=a5G5HLqwDaY&list=PLrufOh27JkntrUIxOoDmXyJqmtGsPJOiQ&index=6

 

      Долоньки не лінуються: Раз, два, три!

      Ніжки теж тренуються: Раз, два, три!

      Носики всі шмигають: Раз, два, три!

      Оченята блимають: Раз, два, три!

      Діточки кружляють: Раз, два, три!

      Сонечко вітають: Раз, два, три!

      Всі ми посміхалися, весело віталися: Добрий день!

 

II. Основна частина

Муз.керівник: Діти, сьогодні на занятті м поговоримо про дуже важливі речі. Ви знаєте, що зараз ми живемо в складний час і повинні бути дуже обережними до всього, що бачимо навкруги, не чіпати ніякі предмети, якщо не впевнені , що вони небезпечні. Навіть, якщо вони нам дуже подобаються.

А допоможе розібратися в багатьох речах знаєте хто? Давайте ви спробуєте відгадати загадку і я впевнена, що ви відразу відгадаєте нашого гостя.

                                   Небезпеку відчуває,

                                   Де сховалась міна знає,

                                   Завжди він спішить на допомогу,

                                   Наближаючи країні перемогу!

Здогадалися? (відповіді дітей). Так, вірно, це милий, розумний, сміливий чотирилапий пес Патрон!

 На екрані з’являється відео з песиком Патроном. Звучить голос в запису.

Патрон: Гав! Вітаю всіх! Так, я  - пес Патрон, відомий всім!

                Разом із саперами знаходжу купу мін.

                І у полі, і у лісі зачаїлися вони.

                Не чіпайте ви їх, діти, щоб не трапилось біди!

Муз.керівник: Добрий день, Патроне! Діти впізнали тебе. Чекали у гості і , навіть, приготували тобі пісеньку. Дітки, давайте заспіваємо Патрону.

                                           «Пісня Патрона»

           Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=oEuaqc-4J9Y

Я неначе пес звичайний, Люблю гратися, стрибати.

Але маю я завдання, В полі міни відшукати.

Зранку встану -  потягнуся, В уніформу одягнуся,

Причеплю собі шеврон, Я – відважний пес Патрон.

 

Я не просто так собі гуляю, Є у мене справа зовсім нелегка,

Міни та снаряди я збираю. Буде Україна вільна навіка.

Жоден не сховається від мене, Бачу я і чую краще аніж дрон,

Нащо нам потрібні супермени , коли в Україні є такий Патрон!

Патрон: Гав! Приємно чути пісню про себе. Я хочу похвалитися: я – талісман Державної служби з незвичайних ситуація. Я все знаю про небезпечні предмети і вас навчу бути обережними.

 Демонстрація відео «Як поводитися при виявленні невідомих предметів» (автор: МВС України)

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=DmtnGFlEgwo

Муз.керівник: Дякую тобі, Патроне, за цікаву і корисну розповідь. Тепер наші дітки добре знають, як слід поводитися з невідомими предметами і що можна гратися тільки зі своїми іграшками.

Патрон: А я зараз перевірю, як хлопчики й дівчатка, відрізняють безпечні і небезпечні предмети. Я пропоную пограти зі мною в гру, але будьте уважними: коли побачите небезпечний предмет – тупочіть ніжками, а коли побачите безпечний предмет – весело плескайте в долоньки.

Музично – дидактична гра «Пограємо з Патроном» (автор Наталія Дмитренко)

     Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=3xJ6O8JAizU

Муз.керівник: Бачиш, Патроне, ніші дітки розумні і добре тепер вміють розрізняти безпечні і небезпечні речі.

Патрон: Бачу, що розумні і кмітливі, а ще бачу, що веселі. Тому, я запрошую всіх потанцювати.

                                     «Руханка з Патроном»

                             Муз. О.Мочайло, сл.З.Лісевич.

   Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=mumfSs2bP6Q

III. Заключна

Патрон: Як же мені весело з вами, але вже час поспішати виконувати свою роботу. Я сподіваюся, що показав і розказав вам багато цікавого і корисного. Бувайте, друзі!

Муз.керівник: Прощавай, Патроне. Дітки, наше заняття завершується. Давайте ще раз згадаємо про що ми сьогодні дізналися. Ми говорили про безпечні і небезпечні предмети, як слід поводитися з невідомим предметами і до кого слід звертатися на допомогу. Давайте попрощаємося з вами по – музичному, співаючи.

             Дуже довго ми займались. Танцювали, розважались.

             Відпочити час настав: Допобаченя!

1

 

docx
Додано
13 грудня 2024
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку