Привітання
Тільки сонечко зійде,
Зазирне в вікно світанок,
До вікна ми підійдем
І промовим: «Добрий ранок!»
Доброго дня вам, любі малята,
Хлопчики милі мої і дівчата.
Щирою посмішкою я вас вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю!
Ранкова руханка
У таночку закружляла (імітуємо)
Срібляста сніжинка,
То на гілочку сідала, (імітуємо)
То десь на стежину, (імітуємо)
То із вітром жартувала,
Підіймалась в гору, (імітуємо)
Цілий день вона кружляла (імітуємо)
Й падала додолу. (імітуємо)
Тема тижня: «Посуд»
(Ознайомлення з навколишнім/ Розвиток мовлення/
Сенсорика/ ФЕМУ/ Образотворче мистецтво)
Мета: розширити знання дітей про посуд. Вміти вимовляти назви посуду, столових приладів і розрізняти його за призначенням. Закріпити поняття «однин-багато», великий-маленький». Продовжувати вчити дітей малювати нетрадиційним способом, правильно користуватися клеєм і наклеювати готові форми. Розвивати сенсорні еталони, пам’ять, мислення, мовлення, дрібну моторику. Виховувати охайне ставлення до посуду.
Матеріал: розвиваюче відео, зображення до теми, готові форми для аплікації, клей, серветка, клейонка, шаблон чашки, пальчикові фарби.
До нас на заняття завітали дуже корисні і знайомі вам предмети.
Роздивіться зображення.
Покажіть предмети на малюнку та повторюйте назви по слогам.
Мис-ка, та-ріл-ка. ско-во-ро-да, кас-тру-ля, чаш-ка, чай-ник, та-ріл-ка.
Всі ці предмети можна назвати одним словом ПО-СУД.
Що можна робити з посудом? Його використовують для приготування їжі.
У каструлі варять суп, борщ, кашу, макарони, компот.
На сковорідці смажать яєчню, котлети, рибу, картоплю, млинці. У чайнику гріють воду для чаю, або кави.
А це столові прибори. Як ти думаєш, для чого вони потрібнi? Вони допомагають нам їсти різні страви. Великою ложкою їдять рідкі страви, суп, або борщ. Маленькою ложечкою додають цукор до чаю або кави, їдять варення. Вона називається чайна. Виделкою їдять кашу, картоплю, або макарони. Ножем ріжуть хліб, м’ясо, яєчню та ще багато інших продуктів та страв.
Користуватися ним треба дуже ОБЕРЕЖНО! Дітям його до рук краще не брати.
За посудом потрібно доглядати. Після споживання їжі, його потрібно мити.
Назви посуд. Що на зображенні не є посудом? Чому? Що можна робити з посудом?
А що можна робити з пірамідкою?
https://youtu.be/5TcoLHHXTng?si=xcHisIh3lcSh_sdd
https://www.facebook.com/share/v/HUevundoKi7HcvH8/
https://www.youtube.com/watch?v=Fj40onqQaSk&feature=shared
Образотворче мистецтво:
https://youtube.com/watch?v=LFxul8vUxsA&feature=shared
Рухливі ігри: « Ми веселі діти» (навички ритмічної ходьби та бігу)
https://www.youtube.com/watch?v=qBYRxpfFY_k
«Не наступи» (вміння ходити, переступаючи через кубики)
https://www.youtube.com/watch?v=de5ig07nw-I
«Морозець» (підстрибування по черзі на одній нозі, потім на другій, на обох ногах)
Розглянути дерева навкруги. Розказати дитині, що дерева взимку відпочивають. Гілки дерев і кущів легко ламаються, перемерзають від морозу, тому треба їх оберігати. Якщо лежить сніжок, запропонуйте дитині підгорнути його до стовбура.
після обіду, мити посуд.
II половина дня
(Слухання та драматизація твору)
https://www.youtube.com/watch?v=_mqVS__JV-I