Інтегроване заняття "Посуд"

Про матеріал
Розробка інтегрованого заняття на тему тижня "Посуд" (Ознайомлення з навколишнім/ Розвиток мовлення/ Сенсорика/ ФЕМУ/ Образотворче мистецтво) Мета: розширити знання дітей про посуд. Вміти вимовляти назви посуду, столових приладів і розрізняти його за призначенням.
Перегляд файлу

   

 

                                                           Привітання

            

Тільки сонечко зійде,

Зазирне в вікно світанок,

До вікна ми підійдем

І промовим: «Добрий ранок!»

Доброго дня вам, любі малята,

Хлопчики милі мої і дівчата.

Щирою посмішкою я вас вітаю,

Доброго настрою на весь день бажаю!

 

 

                                                                   Ранкова руханка 

  

У таночку закружляла (імітуємо)

Срібляста сніжинка,

То на гілочку сідала, (імітуємо)

То десь на стежину, (імітуємо)

То із вітром жартувала,

Підіймалась в гору, (імітуємо)
Цілий день вона кружляла (імітуємо)

Й падала додолу. (імітуємо)

 

                                        

                                               

                                                 

                                                                             Тема тижня: «Посуд» 

     (Ознайомлення з навколишнім/ Розвиток мовлення/

       Сенсорика/ ФЕМУ/ Образотворче мистецтво)

Мета: розширити знання дітей про посуд. Вміти вимовляти назви посуду, столових приладів і розрізняти його за призначенням. Закріпити поняття «однин-багато», великий-маленький». Продовжувати вчити дітей малювати нетрадиційним способом, правильно користуватися клеєм і наклеювати готові форми. Розвивати сенсорні еталони, пам’ять, мислення, мовлення, дрібну моторику. Виховувати охайне ставлення до посуду.

Матеріал: розвиваюче відео, зображення до теми, готові форми для аплікації, клей, серветка, клейонка, шаблон чашки, пальчикові фарби.

До нас на заняття  завітали дуже корисні і знайомі вам предмети.

Роздивіться зображення.

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Покажіть предмети  на малюнку та повторюйте назви по слогам.

Мис-ка, та-ріл-ка. ско-во-ро-да, кас-тру-ля, чаш-ка, чай-ник, та-ріл-ка.

Всі ці предмети можна назвати одним словом ПО-СУД.

Що можна робити з посудом? Його використовують для приготування їжі.

У каструлі  варять суп, борщ, кашу, макарони, компот.

На сковорідці  смажать яєчню, котлети, рибу, картоплю, млинці. У чайнику гріють воду для чаю, або кави.

          

 

 

                                     

 

 

 

      

 

 А це столові прибори. Як ти думаєш, для чого вони потрібнi? Вони допомагають нам їсти різні страви. Великою ложкою їдять рідкі страви, суп, або борщ. Маленькою ложечкою додають цукор до чаю або кави, їдять варення. Вона називається чайна. Виделкою їдять кашу, картоплю, або макарони. Ножем ріжуть хліб, м’ясо, яєчню та ще багато інших продуктів та страв.

 

  

Користуватися ним треба  дуже  ОБЕРЕЖНО!  Дітям його до рук краще не брати.

За посудом потрібно доглядати. Після споживання їжі, його потрібно мити.

                                      

 

  • Вправа: «Один – Багато»

 

  • Вправа «Що зайве?»

Назви посуд. Що на зображенні не є посудом? Чому? Що можна робити з посудом?

 А що можна робити  з пірамідкою?

                      C:\Users\Світлана\Downloads\Telegram Desktop\Без названия700_20241118213631.png

  • Що зображено? Чашки однакового кольору? Якого? Однакового розміру? Покажи велику чашку, покажи маленьку чашку. Порахуй чашки. Для чого потрібна чашка? Що можна пити з чашки?

                                          

 

 

 

 

 

 

                              

 

 

 

 

 

  • Вправа: «Повтори малюнок»

 

   

  

  • Гра «Знайди тінь»

   

                                                                  

 

                                     

  • Вправа на дихання  «Гарячий чай»

  https://youtu.be/5TcoLHHXTng?si=xcHisIh3lcSh_sdd

 

 

 

  • Логоритміка

  https://www.facebook.com/share/v/HUevundoKi7HcvH8/

 

 

  • Психогімнастика   

                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Пальчикова гра «Посуд»

  https://www.youtube.com/watch?v=Fj40onqQaSk&feature=shared

 

  Образотворче мистецтво:

 

  • Малювання «Прикрасимо чашку»

  https://youtube.com/watch?v=LFxul8vUxsA&feature=shared  

 

  • Аплікація «Каструлі: велика і маленька»

 

                                

       

 

                                                                           

  • Прогулянка

 Рухливі ігри: « Ми веселі діти» (навички ритмічної ходьби та бігу)

 https://www.youtube.com/watch?v=qBYRxpfFY_k

 «Не наступи» (вміння ходити, переступаючи через кубики)

  https://www.youtube.com/watch?v=de5ig07nw-I

«Морозець» (підстрибування по черзі на одній нозі, потім на другій, на обох ногах)

 

  • Спостереження: «За деревами»

Розглянути дерева навкруги. Розказати дитині, що дерева взимку відпочивають. Гілки  дерев і кущів легко ламаються, перемерзають від морозу, тому треба їх оберігати. Якщо лежить сніжок, запропонуйте дитині підгорнути його до стовбура.

 

  • Праця та виховання самостійності у побуті: Допомогти батькам прибирати зі столу

після обіду, мити посуд.

                                                            II половина дня

  • Сюжетно-рольова гра: «Лялька обідає»
  • Художньо-естетичний розвиток/ Театралізована діяльність.

(Слухання та драматизація твору)

 

  • Конструювання:  «Виклади за зразком»

       

            

                                           

  • Безпека життєдіяльності «Правила безпеки на кухні»

   https://www.youtube.com/watch?v=_mqVS__JV-I

 

                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 грудня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку