МУзичне заняття "Світ мистецтва пізнавай - слухай ,весело співай"

Про матеріал



Сфери життєдіяльності:

Заняття з музичного виховання в ДНЗ з дітьми старщого дошкільного віку.
«Людина і природа»
«Людина ікультура»
Програмовий зміст:


Розвивати у дітей інтерес до пізнання музики як виду мистецтва;вміння злагоджено співати з акомпанементом і без нього,звуковисотний слух, пам*ять,увагу,сприйняття;уміння використовувати власний досвід.

Формувати вміння співати пісні різного характеру(весело,бадьоро,ніжно,лагідно) з рухами і без них.

Вчити виконувати дітей різні голосові вправи, одночасно, в одномуритмі під музику і a capella;уважно і зосереджено слухати музику та розрізняти частини пісні : «вступ», «заспів», «приспів», закріплювати знання структури пісні;характер пісні (весело-сумно); грати на ДМІ в ансамблі.

Корегувати і координувати нервово-м*язовий апарат гортані,корекцію дихання дитини засобами фонопедії.

Виховувати позитивне ставлення та стійкийінтерес ,любов до пісень і музики взагалі,естетичне відчуття краси оточуючого світу;почуття дружби і колективізму під час проведення співів,ігри на музичних інструментах,та в рухових іграх.
Викликати радісні почуття, та позитивні емоції від проведення музичного заняття.


Обладнання:
Музично-дидактичніігри « Склади пісеньку», «Сонечко ідощик», «Марш.Танок.Пісня», «На чому яграю»;

ДМІ;
Музичний центр;
Проектор;
Фланелєграф.

Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрите музичне домінантне заняття 

для  дітей старшого   віку

«СВІТ МИСТЕЦТВА  ПІЗНАВАЙ - СЛУХАЙ,  ВЕСЕЛО    СПІВАЙ»



                                                                                                                      







                                                                                                                         Склала  і  провела :

музкерівник Галензовська І.О.


                                                                                    М.Дніпродзержинськ,2015
 




                                                                                                        Сфери  життєдіяльності:

                                                                                                       «Людина і природа»
                                                                                                       «Людина і  культура»
Програмовий зміст:


       Розвивати у дітей інтерес до  пізнання музики як виду  мистецтва;вміння злагоджено співати з акомпанементом і без  нього,звуковисотний слух, пам*ять,увагу,сприйняття;уміння  використовувати  власний досвід.

Формувати вміння співати  пісні  різного  характеру(весело,бадьоро,ніжно,лагідно) з рухами  і  без  них.

Вчити  виконувати  дітей різні голосові вправи  , одночасно, в одному  ритмі під  музику   і

a capella;уважно  і зосереджено слухати  музику та  розрізняти частини  пісні : «вступ», «заспів», «приспів», закріплювати  знання  структури  пісні;характер пісні (весело-сумно); грати  на ДМІ в  ансамблі.

Корегувати і координувати нервово-м*язовий  апарат гортані,корекцію дихання дитини засобами  фонопедії.

Виховувати позитивне ставлення та  стійкий  інтерес ,любов  до   пісень і  музики  взагалі,естетичне відчуття краси оточуючого світу;почуття  дружби  і  колективізму  під  час  проведення  співів,   ігри  на  музичних  інструментах,  та в   рухових  іграх.
       Викликати  радісні  почуття, та  позитивні  емоції  від проведення  музичного  заняття.
 


Обладнання:
Музично-дидактичні  ігри « Склади пісеньку», «Сонечко і  дощик», «Марш.Танок.Пісня», «На чому я  граю»;

ДМІ;

Музичний центр;
Проектор;
Фланелєграф.
 

                                                     ХІД   ЗАНЯТТЯ

(до  гостей)
Привітайтесь  мої  любі,
Зустрічайте  всіх  діток,
Наш  затишний і  веселий,
Наш  привітний дитсадок.
(Діти під спокійну   музику заходять до  зали)
МК (звертає увагу дітей на гостей)
Подивіться ,дітки, сьогодні до  нас  завітало  багато  гостей, привітаємося  з  ними
(пропоную  проспівати  гостям)
                                                             Виконується фонопедична  вправа

Гості:
Добрий день  хлоп*ята
Діти(вітаються хлопчики)
Добрий день
Гості(співають)
Добрий день  дівчата
Діти(вітаються  дівчата)
Добрий  день

МК:
Хто  мені  скаже, яка  пора  року у  нас  зараз?(Відповіді  дітей)
Так, діти, вірно. Осінь.
Сьогодні у  нас  незвичайне заняття. Ми з вами  потрапимо  в  осінню  казку. Ми будемо  багато  співати,рухатись і  грати. А почнемо з  наших  улюблених веселих  вправ. Тож  почнемо  нашу  подорож. Ви  готові ?(Так)
                                                           Лунає чітка  ритмічна музика.

Діти  йдуть  під  аркою з  осінніх  гілочок «Веселі вправи – дріботушечки»(мк звертає увагу на чітке виконання вправи)

МК
А зараз пролунає  музичний твір.Ми  слухали  його  на  попередніх  заняттях.Послухайте  уважно  і згадайте, як  він називається.

                                      Слухання муз. твору «Осінь»муз. П.І.Чайковського(уривок)  
                               (муз.відеоролік «Осінь» муз.Чайковського.Діти  слухають і  називають муз. твір)
МК
А яка це  музика за  характером?
Діти (діти  показують карти  м.-д. гра «Сонечко та дощик»)
Сумна, спокійна
Діти:
Молодці.Добре  засвоїли   характер  музики  ,  її  звучання, та  розпізнаєте  його. А  зараз приготуйтесь до  співу.(Звертаю увагу на осанку,на артикуляцію звуку)

                                                         Вправа для голосу(Діти  виконують  розспівування)
                                    
до-до –до – дощик  стукає в  вікно
ре-ре-ре  - скоро  зимонька   прийде
мі-мі-мі – і дерева  всі  сумні
фа-фа-фа – вітер  пісеньку  співа
Соль-соль-соль – є у  нього  своя  роль
ля-ля-ля – вже  намокла  вся  земля
сі-сі-сі – діти вже  сумують  всі
сі-ля-соль-фа- мі- ре- до – тому .що  дощик  йде  давно.(під  час  співу діти  показують    рух  мелодії рукою)
МК:
Але  сьогодні дуже  гарний,  чудовий  день . Бо  коли  ваші  оченята  сяють ,то й  все  довкола  посміхається.( пропонує  підвестись  на  ноги)

                                Фонопедична  вправа  для  голосу «Сонечко  сяє,сопілочка  грає»

МК
Ось як  добре  ми  приготували  свої  голоси  та  легені  на  подальший  спів
А зараз  послухайте  музичний  твір  і  скажить  мені,  що  це -  Танок, марш, чи  пісня.

                                                          « Веселка» муз. Н. Май(уривок)
МК
У вас  є  картки. То ж  я  хочу,  щоб  ви  показали  мені -  який жанр  музичного  твору  зараз  ві  почули.
                                                   Проводиться  муз-дид.  гра «Марш. Танок.Пісня» (одна з дітей викладає на фланелі графі)
МК
Так. Вірно. Це  пролунала  пісня.     


Ми з  вами  вчили ,з яких частин складається ця  пісня. Пригадайте  будь  ласка.
Діти:
« вступ», «заспів», «приспів»
МК
Давайте  згадаємо  рухи цих  частин.( Під музику діти виконують відповідні рухи)
Вступ – (Діти- граємо  на  фортепіано)
Заспів – (Діти – уважно слухаємо)
Приспів – (Діти – жваво   і  ритмічно  плескаємо в  долоні)
МК
Ви всі добре  впорались  з  завданням.Молодці.Тож  зараз  заспіваємо  пісеньку.

Яка ця пісня за  характером ?(Весела, жвава,бадьора)
Так.Зараз  проспіваємо її.Якщо  пісня  наша  весела.  То і  ми  співаємо . посміхаючись
.
                                                                    Виконується  пісня «Веселка»


МК
Яка чарівна  музика  лунає  сьогодні в  нашому  залі.Діти,а    вона  вам  нагадує шурхотіння  листячка,дзвін  капельок  дощу?(Так). А  ось  подивіться,  яка  галявина у  нас, а  на   ній заховались  музичні  інструменти. Давайте  ми  зараз  відгадаємо, який  музичний  інструмент  зараз  грає.
                                                   (Діти заплющують  очі. МК грає на ДМІ, діти  впізнають)

                                           Виконується  муз-дид. гра «На  чому я  граю»(відповіді дітей)

МК(пропонує взяти  музичні  інструменти)
                                            Музичний  оркестр «Осень в гости к нам пришла»

МК
Малята. А  ви  хочете  пограти?Тож  ставайте  дружно в  коло, будем  грати  ми  довкола.
Вихователь.
Подивіться  малята.  Що  це  таке (  Парасолька) Так. Але  вона  не  проста, бо  ми  з  вами в  казковому  лісі. Якщо  ви  будете  старанно  співати і  виконувати усі  рухи,по закінченні  співанки,  парасолька  відкриється   і  сховає  вас  усіх  від  дощу.
Вихователь розповідає, що  потрібно дотримуватись  правил  гри:
- рухатись  ритмічно, одночасно з  музикою  та  співом,
-уникати зайвих рухів;
-уникати  штовхання.
                                                 Муз.-ритмична   гра « Дощик»(a capella)
Дощик,дощик, капає  дрібненько.
Не  боїмося  дощу,бо  нам  веселенько.

(декілька  дітей  відтворюють  музику  дощу  на металофонах,  трикутниках,  дзвіночках)
                                                  Музична творчість в ігрі на  ДМІ
МК
А зараз  уявіть, що  ми  з  вами  листочки, жовті, та  червоні, яких  розгойдує  вітерець  на  гілочках.
Та  враз  налетів сильний  вітер   і  зірвав  наші  листочки. Летять  вони  додолу, кружляють  у  таночку,  та лягають  ,  вкриваючи  землю  килимом.

                                                   Вправа  муз-танц.  Творчість з  уяви  дітей.

(Діти  сідають - лягають  на  килим)
МК
Ось  і  спливає  час  повертатися  нам  до  дому
.
                                                  Вправа- релаксація «Я -   твій друг»

Я – твій друг!
Ти мій друг!
Всі навколо друзі!
Це мій носик, це – твій носик.
Плеснемо в долоні.
Мої щічки,
Твої щічки,
Рівні та гладенькі!Я – твій друг!
Ти – мій друг!
Друзі веселенькі!(виконують з  рухами,сидячи на  килимі)


Добігає кінця наше  музичне  заняття
Що вам  сподобалось?(відповіді)
Що  запам*яталось(відповіді)
Закінчилось наше  заняття
вже  прощатися  пора.
Буду я  на  вас  чекати
І за  вами  сумувати.
МК(співає)
До  побачення
Діти  ( співають)
До  побачення
МК
Діти, давайте  на  згадку про чудову  подорож  нашим  гостям   подаруємо  сюрпризи.
                                 Діти  даруть картки-веселки .Лунає  п.«Райдуга»


                     
 

docx
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
2596
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку