Заняття"Інтегроване заняття з розвитку мовлення, природи, навчання грамоти та формування елементарних математичних уявлень в старшій групі"

Про матеріал

Мета: удосконалювати правильну вимову звуків рідної мови;закріплювати вміння ділити слова на склади,виконувати звуковий аналіз слів;розвивати фонематичний слух;

закріплювати навички формування елементарних математичних уявлень;розвивати зорове і слухове сприймання,

спостережливість. Виховувати любов до рідної природи.

Матеріал:великий портфель,слова-картки,склади,схеми,звукові моделі слів,дидактичний метелик,книжечки-метелики.

Перегляд файлу

Інтегроване заняття з

 розвитку мовлення, природи, навчання грамоти та формування елементарних математичних уявлень в старшій групі.

Мета: удосконалювати правильну вимову звуків рідної мови;закріплювати вміння ділити слова на склади,виконувати звуковий аналіз слів;розвивати фонематичний слух;

закріплювати навички формування елементарних математичних уявлень;розвивати зорове і слухове сприймання,

спостережливість. Виховувати любов до рідної природи.

Матеріал:великий портфель,слова-картки,склади,схеми,звукові моделі слів,дидактичний метелик,книжечки-метелики.

 

Хід заняття

1.По садочку бігла мишка

І несла  в  портфелі книжки

За пеньочок зачепилась

І портфелик загубила

Я портфелик той знайшла,

Вам,малята,принесла.

 

Давайте подивимось, що там є.Словесна гра «Знайомство»

 

Всі хочуть,як народиться дитина,
Щоб я було красиве і дзвінке,
Бо носить все життя мене людина.

-Як ви гадаєте,що це?-(це ім’я).А навіщо воно потрібне?(щоб було зрозуміло,до кого звертаються).У кожного з вас є свої імена, але вони різні. Чому?(бо починаються з іншої букви,мають свої склади,

наголоси) (За чергою називають свої імена).

Поділіть слова на склади та виділіть за допомогою фішок.

Бог-дан  (  -•--•- ),Ро-ман   (  -•-•-  ),Да-ри-на  ( -•-•-• )

 

2. «Розумова гімнастика».

 -як назвати одним словом:

береза-вишня-дуб-ялина-(дерева),

конвалія-ромашка-мак-лілія-(квіти).

-відгадайте загадки:

1) Білі горошини на зеленій стеблині  (конвалія)

2) Стоять красуні на воді

  Вінки в них білі й золоті   (лілія)

3) Зимою чорний,

Весною і літом зелений,
А восени жовтий   (ліс)

 

3.Я вас запрошую на прогулянку до казкового лісу. А щоб нам не було сумно йти, проспіваємо пісеньку веселого язичка:

-вітерець у лісі:ш-ш-ш,

-прилетів комарик:з-з-з,

-заспівав жучок:ж-ж-ж,

-сердитий вовчок:р-р-р,

-повзе у траві змія:с-с-с.

 

4.Вправа »Вітерець-пустунчик» Погляньте, які гарні метелики. Давайте всі разом дмухнемо на них і допоможемо злетіти.

 

5. Який звук тягну?

в-в-весна,у-у-ура,е-е-ехо.

 

6.»Зачаровані квіти».

Діти  :1)У лужку росла ромашка,
У ромашки-біла чашка,

А  на денці в чашці тій

Мед солодкий,золотий.

2)Я блакитні очі маю,

Здавна проліском зовусь,
У лісі першим розцвітаю

Навіть снігу не боюсь.

3)Стала кульбабка  на поляні

В жовтім,гарнім сарафані

Підростає-усміхається

Для вітрів убирається

У платтячко біленьке

Пишне та легеньке

-Діти ,які квіти до нас завітали?Давайте прочитаємо їх назви,

поділимо на склади  і викладемо звуковий ряд.

ро-маш-ка ( -•-•--• ), про-лі-сок ( --•-•-•-  ),куль-ба-ба( -•---•-• )

 

7.Фізкультхвилинка

 Встало вранці  ясне сонце,

Зазирнуло у віконце

Піднімає джміль фіранку

Каже: »Доброго вам ранку!»

Ми до сонця  потяглися

За промінчики взялися.

Станем струнко!Руки в боки!

Пострибаєм як сороки.

Стрибу-стрибу!Скоки-скоки!

-Джміль літає :жу-жу-жу!

Я із сонечком дружу.

 

8.Дидактична гра »Збери слово».

На квіточках напис був,

Вовчик біг,хвостом махнув,
Тай розсипав букви всі-

Ти хутенько їх збери-

І як правильно розтавиш

Слова швидко прочитаєш.

 

сонце        вода    ѓрунт

 

9.Метелик малята до нас прилетів. Погляньте, а  він не простий.

В нього кишені,що вони нагадують?(геометричні фігури)

Опишіть картинки,які в цих кишенях:

квадрат-пролісок,круг-тюльпан,трикутник-кульбаба.

Наступне завдання

1)Полічи метеликів у вірші.

Три метелики літають

І на квіточки сідають

Прилетів іще один,

Сів на квіточку і він.

Полічимо швидко їх-

Цих метеликів прудких.(4)

2)Спить метелик-біланець,
Спить зелений стрибунець,

Спить ромашка  і кульбаба

Під листом заснула жабка,
А маленький світлячок

Не лягає під бочок:

Він  засвічує ліхтарик

І чита собі букварик  (6)

 

10.У нашого метелика є друзі. Їм треба допомогти дістатися до квіточки.(На великих картках зображені:коник,жук,жук-сонечко,

гусениця,черв’ячок,світлячок,бджілка,джміль,равлик,дітям треба намалювати дорогу до квітки (підготовка руки дитини до письма)).

 

11.А тепер пограєм в гру»Бджілки».

Бджілки крилаті,хазяйновиті,
Бджілки умілі та працьовиті.

З квітки на квітку перелітають

Смачний медочок хутко збирають

 

Вітер приніс хмаринку з  собою(виходить хмаринка)

Бризне вона на бджілок водою(бджілки присідають)

Вигляне сонечко і усміхнеться(виходить сонечко)

Бджілка до діла знову береться(бджілки гуляють)

 

12.Швидко слово називай

Йому риму добирай

коса-роса-оса,гілка-білка-бджілка.

 

Підсумок. Наша прогулянка закінчується. На згадку про  неї дарую всім книжечки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Замелюк Марія
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
8276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку