Музичне заняття молодша група 01 . 02 . 2018 р.
Тема : Білий зайчик – барабанщик
Мета : продовжувати навчати дітей уважно слухати музику , емоційно реагувати ; розвивати музично – ритмічні рухи ,співочі навички ; емоційно налаштовувати на виконання гри ; стимулювати бажання танцювати; виховувати дружні взаємини між дітьми , любов до музики .
Оснащення : ширма ; малюнок , на якому зображено барабан ; Зайчик ( іграшка ) ; сніжки ; мультимедійна система відео та фото матеріали ; музичний інструмент фортепіано ; та різні види барабанів з барабаними палочками ; фонохрестоматія ; нотна хрестоматія ; ноутбук .
Музичне заняття молодша група 01 . 02 . 2018 р.
Тема : Білий зайчик – барабанщик
Мета : продовжувати навчати дітей уважно слухати музику , емоційно реагувати ; розвивати музично – ритмічні рухи ,співочі навички ; емоційно налаштовувати на виконання гри ; стимулювати бажання танцювати; виховувати дружні взаємини між дітьми , любов до музики .
Оснащення : ширма ; малюнок , на якому зображено барабан ; Зайчик ( іграшка ) ; сніжки ; мультимедійна система відео та фото матеріали ; музичний інструмент фортепіано ; та різні види барабанів з барабаними палочками ; фонохрестоматія ; нотна хрестоматія ; ноутбук .
Хід заняття
Діти заходять до зали під музику й сідають на стільці .
Музичний керівник вітається з ними ,
показує на ширму , де є хатинка в якій « живе » Зайчик .
Муз . кер : Діти сьогодні до нас завітає незвичайний гість . Відгадайте , хто це такий : вухастий , косоокий , біленький , бігає , стрибає , діток зустрічає .
Діти : Зайчик .
Муз.кер : Але щось наш гість нейде до нас певно спить . Ой дивіться що це
( показує на сніжки ) .
Діти : Сніжки .
Муз. кер : Діти а давайти ми заспіваємо пісню про сніжки та потанцюємо з ними .
( вих . роздає сніжки з муз. керівником ,
діти співають пісню про « Сніжки » та грають в сніжки
в кінці пісні з’являється зайчик
в лапках тримає малюнок на якому зображений барабан ) .
Зайчик : Доброго ранку діти !
Діти : Добрий ранок !
Зайчик : Звусь я Зайчик – невгамовний пострибайчик . Я прийшов до вас не з порожніми руками і навіть не морквою чи капустою . Я приніс вам ось цей малюнок , але не знаю , що це таке .
( Муз. керівник демонструє малюнок , на якому зображено барабан )
Зайчик : Діти можливо , ви зможете мені підказати що це зображене на малюнку ?
Муз. керівник : Зайчику не сумуй! Ми знаємо, що це таке .
Діти : Це – барабан .
Зайчик : Барабан ? А що це таке ? Він дуже схожий на смачне тістечко …
Можливо , його можна з’їсти ? Ням – ням – ням …
Муз кер : Діти хіба барабан їдять ?
Діти : Ні.
Зайчик : Тоді я незнаю … Можливо це , якийсь старовиний капелюх ?
Можна його надягати ?
Муз кер : Діти барабан це що капелюх , справді його можна одягати ?
Діти : Ні .
Муз кер : Ні зайчику це не капелюх , і не тістичко – це іграшка , точніше , це - музичний інструмент . На ньому можна грати спеціальними барабаними паличками .
Зайчик : О це диво ,дивина музичний інструмент тащей грати , як це грати , щось нічого нерозумію.
Муз. кер: А я пропоную вам перетворити наш малюнок на справжній барабан та зіграти на ньому . Ви хочете спробувати ?
Діти ; Так .
Муз. кер: А ти зайчику хоч пограти на справжеьому барабані ?
Зайчик : Так , так дуже хочу .
Муз .кер : Тож стаємо всі у коло накриваємо наш малюнок чарівною тканиною , закриваємо свої очинята а я спробую почаклувати . Зайчику ти теж закривай свої оченята разом з дітками . Один , два , три малюнок в справжній барабан перетворись . Діти відкривайте очі .
( Звучить музика вихователь знімає тканину а там стоїть барабан з паличками ) .
Зайчик : Я ,я , я буду перший грати на барабані .
Муз.кер : Зачикай зайчику , зачикай для того щоб грати на барабані потрібно пальчикову гімнастику зробити та правила поводження з інструментами послухати . Якщо ви готові то слухаймо і повторюємо за мною .
Пальчикова гімнастика « Зайчик і барабан »
На зеленому лужку
Пригав зайчик в кожушку . ( пальці доверху і рухаємо по черзі )
Раптом град пішов з дощем.
Заховався під кущем . ( другою рукою накриваємо долонькою зверху )
Зайцю барабан дали ,
Він застукав « Раз два три !» ( великий пальчик стукає по безіменному та мізинцю )
Муз .кер: Діти а давайте ми звами намить уявимо що наші пальчики вказівні це барабані палички та спробуємо пограти ними . Ну що готові .
Бум, бум, барабан – ( діти імітують гру на барабані вказівними пальчиками )
Чути тут ,чути там.
Бум, бум, барабан –
Він співає дружньо нам !
А зараз я вам заграю на барабані , а ти ,Зайчику дивись та слухай уважно , разом з дітками !
( Муз.кер. ,бере іграшковий барабан і палички , вмикає музику « Барабан » ,Г Фріда , та під час її звучання грає на барабані ) .
Зайчик : Чудово ! Я також хочу спробувати , дайте мені паличи !
( Зайчик та діти грають по черзі на барабані )
Муз.кер : А ще Зайчику під музику барабана зручно крокувати . Іми покажемо тобі , Зайчику , як ми з дітками це вміємоце вміємо робити .
Вправа « Ніжками затупали » ( муз . О. Тілічеєвої )
( Діти крокують за вихователем в одному напрямку ,
високо піднімаючи ноги , муз керівник акомпонує на барабані . )
Крокували ніжки –
Туп , туп , туп !
Вийшли на доріжку -
Туп , туп ,туп !
Нумо, веселіше –
Туп , , туп ,туп !
Чобітки тупочуть –
Туп ,туп ,туп !
Крокувати хочуть
Туп ,туп ,туп !
Муз .кер : Ось такі в нас дітки молодці , вміють гарно крокувати. Але я вам хочу сьогодні показати відео про маленького хлопчика який такий самий , як ви дітки але вміє грати вже на дорослому барабані ,і грає з дорослими дядями і тьотями в оркестрі , і ти Зайчику подивись з нами це відео . Тож увага на екран .
( діти дивляться фрагментвідео де грає маленький хлопчик на барабані в оркестрі )
Зайчик : Я ,я , я теж хочу так грати , як грає цей маленький хлопчик , але у мене немає барабана .
Муз.кер : Зайчику я тобі подарую барабан , але , якщо відгадаєш мою відеозагадку .
Зайчик : Діти допоможіть мені відгадати відеозагадку , яку мені Василь Васильович загадає , бо я дуже хочу мати барабан . Допоможете ?
Діти : Так !
Муз.кер : Отож увага знову на екран ?
( На екрані відео дидкатична гра відгадай інструмент 1 слайд про барабан ) .
Муз.кер: Діти , Зайчику який музичний інструмент прозвучав ?
Діти та Зайчик : Барабан .
Муз.кер : А зараз ми перевіримо ,тож дивимось правельну відповідь . Молодці ну що ж Зайчику, як я обіцяв ось тобі барабан та палички тепер ти матимеш на чому грати.
Зайчик : Дякую вам ! Я тепер стану справжнім барабанщиком ! Ви мене теж по телевізору побачите ! І за це в моїй торбинці є для вас усіх гостинці . Ось тримайти посмакуєте за обідом .
Муз. кер : Дякую тобі Зайчику за гостинці .
Зайчик : До побачення малята !
Діти : До побачення !
( Заєць йде і співає Бам – бам – бам , Я вже маю барабан , бам – бам – бам ) .
Муз. кер : Діти мені також час з вами прощатися , але я вам обіцяю що на наступний раз я вас познайомлю ще з одним цікавим інструментом а сьогодні вам дякую за увагу та кажу до наступної зустрічі до побачення !
Діти прощаються та залишають музичну залу під музику .