Музичне заняття " Тема : Білий зайчик – барабанщик "

Про матеріал

Музичне заняття молодша група 01 . 02 . 2018 р.

Тема : Білий зайчик – барабанщик

Мета : продовжувати навчати дітей уважно слухати музику , емоційно реагувати ; розвивати музично – ритмічні рухи ,співочі навички ; емоційно налаштовувати на виконання гри ; стимулювати бажання танцювати; виховувати дружні взаємини між дітьми , любов до музики .

Оснащення : ширма ; малюнок , на якому зображено барабан ; Зайчик ( іграшка ) ; сніжки ; мультимедійна система відео та фото матеріали ; музичний інструмент фортепіано ; та різні види барабанів з барабаними палочками ; фонохрестоматія ; нотна хрестоматія ; ноутбук .

Перегляд файлу

Музичне заняття молодша група 01 . 02 . 2018 р.

Тема : Білий  зайчик – барабанщик

Мета : продовжувати навчати дітей уважно слухати музику , емоційно реагувати ; розвивати музично – ритмічні рухи ,співочі навички ; емоційно налаштовувати на виконання гри ; стимулювати бажання танцювати; виховувати дружні взаємини між дітьми , любов до музики .

 Оснащення : ширма ;  малюнок  , на якому зображено барабан ; Зайчик  ( іграшка ) ; сніжки  ; мультимедійна система  відео та фото матеріали  ; музичний інструмент фортепіано ; та різні види барабанів з барабаними палочками ; фонохрестоматія  ; нотна  хрестоматія ; ноутбук  .

 

Хід  заняття

Діти заходять до зали під музику й сідають на стільці .

Музичний керівник вітається з ними ,

показує  на ширму , де є хатинка  в  якій  « живе » Зайчик  .

 

Муз . кер : Діти сьогодні до нас завітає незвичайний  гість . Відгадайте , хто це такий  : вухастий , косоокий  , біленький , бігає , стрибає , діток  зустрічає .

Діти  : Зайчик .

Муз.кер : Але щось наш гість нейде до нас  певно спить . Ой дивіться що це 

( показує на сніжки  ) .

Діти : Сніжки .

Муз. кер :  Діти а давайти ми заспіваємо пісню про сніжки та потанцюємо з ними .

 

( вих . роздає  сніжки  з муз. керівником ,

діти співають пісню про « Сніжки » та грають в сніжки 

в кінці  пісні  з’являється зайчик 

в лапках  тримає малюнок  на якому зображений барабан ) .

Зайчик   : Доброго ранку діти !

Діти  : Добрий ранок !

Зайчик  : Звусь  я Зайчик – невгамовний пострибайчик  .  Я прийшов до вас  не з порожніми руками і навіть не морквою чи капустою .  Я приніс вам ось цей малюнок  , але не знаю , що це таке .

                      ( Муз. керівник  демонструє  малюнок  , на якому зображено барабан )

Зайчик  : Діти можливо , ви зможете мені підказати  що це  зображене на малюнку ?

Муз. керівник : Зайчику не сумуй! Ми знаємо, що це таке .

Діти : Це – барабан .

 

Зайчик  : Барабан ? А що це таке ? Він дуже схожий на смачне тістечко …

Можливо , його можна  з’їсти ? Ням – ням – ням …

Муз кер : Діти хіба барабан їдять ?

Діти : Ні.

Зайчик : Тоді я незнаю … Можливо це , якийсь старовиний капелюх  ?

               Можна  його надягати ?

Муз кер : Діти барабан це що капелюх  , справді  його  можна  одягати ?

Діти : Ні .

Муз кер : Ні зайчику це не капелюх  , і не тістичко – це іграшка , точніше , це - музичний інструмент . На ньому можна грати спеціальними барабаними паличками .

Зайчик  : О це диво ,дивина музичний  інструмент  тащей грати , як це грати , щось нічого нерозумію.

Муз. кер:  А я пропоную вам перетворити наш малюнок на справжній барабан та зіграти на ньому . Ви хочете спробувати ?

Діти ; Так .

Муз. кер: А ти зайчику хоч пограти на справжеьому барабані ?

Зайчик : Так  , так  дуже хочу .

Муз .кер :  Тож стаємо всі у коло накриваємо наш малюнок  чарівною тканиною , закриваємо свої очинята а я спробую почаклувати . Зайчику ти теж закривай свої оченята  разом з дітками . Один , два , три  малюнок  в справжній барабан перетворись . Діти відкривайте очі .

( Звучить  музика вихователь знімає тканину а там стоїть барабан з паличками ) .

Зайчик  : Я ,я , я буду перший грати на барабані .

Муз.кер : Зачикай зайчику , зачикай  для того щоб грати на барабані потрібно пальчикову гімнастику зробити  та правила поводження з інструментами послухати .  Якщо ви готові то слухаймо  і повторюємо за мною .

Пальчикова гімнастика « Зайчик і барабан »

На зеленому лужку

Пригав зайчик в кожушку .   ( пальці доверху і рухаємо по черзі )

 

Раптом град пішов з дощем.

Заховався під кущем . ( другою рукою накриваємо долонькою зверху )

 

Зайцю барабан дали ,

Він застукав « Раз два три !»  (  великий пальчик стукає по безіменному та мізинцю )

 

Муз .кер: Діти а давайте ми звами намить уявимо що наші пальчики вказівні це барабані палички та спробуємо пограти ними . Ну що готові .

 

 Бум, бум, барабан – ( діти імітують гру на барабані вказівними пальчиками )

Чути тут ,чути там.

Бум, бум, барабан –

Він співає дружньо нам !

 

 А зараз я вам заграю на барабані  , а ти ,Зайчику дивись та слухай уважно , разом з дітками !

 

( Муз.кер. ,бере іграшковий барабан і палички , вмикає музику « Барабан » ,Г Фріда , та під час її звучання грає на барабані ) .

Зайчик : Чудово ! Я також хочу спробувати , дайте мені паличи !

( Зайчик та діти грають по черзі на барабані )

Муз.кер : А ще Зайчику під музику барабана зручно крокувати . Іми покажемо тобі , Зайчику , як  ми з дітками це вміємоце вміємо робити .

Вправа «  Ніжками  затупали  » ( муз . О. Тілічеєвої )

( Діти крокують за вихователем  в одному напрямку ,

високо піднімаючи ноги , муз керівник акомпонує на барабані . )

 

Крокували ніжки –

Туп , туп , туп !

Вийшли на доріжку  -

Туп , туп ,туп !

Нумо, веселіше –

Туп , , туп ,туп !

Чобітки тупочуть –

Туп ,туп ,туп !

Крокувати хочуть

Туп ,туп ,туп !

 

Муз .кер : Ось такі в нас дітки молодці , вміють гарно крокувати. Але я вам хочу сьогодні показати відео про маленького хлопчика який такий самий  , як ви дітки але вміє грати вже на дорослому барабані ,і  грає з дорослими дядями і тьотями в оркестрі , і ти Зайчику подивись з нами це відео . Тож   увага на екран .

 

( діти дивляться фрагментвідео де грає маленький хлопчик на барабані в оркестрі  )

 

Зайчик  :   Я ,я , я теж  хочу так  грати , як грає цей маленький хлопчик  , але у мене немає барабана .

Муз.кер : Зайчику я тобі подарую барабан , але , якщо відгадаєш мою відеозагадку .

Зайчик  : Діти допоможіть мені відгадати відеозагадку , яку мені Василь Васильович загадає , бо я дуже хочу мати барабан . Допоможете  ?

Діти :  Так  !

Муз.кер : Отож    увага знову на  екран  ?

( На екрані відео дидкатична гра відгадай інструмент  1 слайд про барабан ) .

Муз.кер: Діти , Зайчику який музичний інструмент прозвучав ?

Діти та Зайчик : Барабан .

Муз.кер : А зараз ми перевіримо ,тож дивимось правельну відповідь . Молодці ну що ж  Зайчику, як я обіцяв ось тобі барабан та палички тепер ти матимеш на чому грати.

 Зайчик : Дякую вам ! Я тепер стану справжнім барабанщиком ! Ви мене теж по телевізору побачите ! І за це в моїй торбинці є для вас усіх  гостинці . Ось тримайти посмакуєте за обідом .

Муз. кер : Дякую тобі Зайчику за гостинці .

Зайчик : До побачення малята ! 

Діти  : До побачення !

 ( Заєць йде і співає  Бам – бам – бам  ,  Я вже маю барабан , бам – бам – бам ) .

Муз. кер : Діти мені також час з вами прощатися , але я вам обіцяю що на наступний  раз я вас познайомлю  ще  з одним цікавим інструментом а сьогодні вам дякую за увагу та кажу до наступної зустрічі до побачення !

 

               Діти прощаються та залишають музичну залу під музику .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
4783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку