Музика в мультиплікації 5 клас Презентація

Про матеріал
усвідомити, що всі види мистецтва мають явні та внутрішні взаємозв’язки та що розуміння одного з мистецтв допомагає глибше розуміти інші, а розуміння мови та змісту творів мистецтва як відображення навколишнього світу дає змогу кожній особистості сприймати цей світ у всій його багатоманітності, ознайомитиучнів з творчістю українського композитора Ю.Щуровського та вчити їх зіставляти та узагальнювати враження, отримані від сприйняття творів різних видів мистецтва;розвивативокально-хорові навички, вміння осмислено та виразно виконувати музичні твори; виховуватипочуття краси та любові до рідної землі.
Перегляд файлу

 

Тема: Музика в мультиплікації

 

https://youtu.be/04JmbzIvQws

Мультиплікація (анімація) – вид  кіномистецтва,

твір  якого  виготовляється  шляхом  знімання  послідовних  фаз  р уху  намальованих  або  об’ємних  об’єктів.         Мільйони  дітей  і  дорослих  усього  світу  захоплюються  мультфільмами   ВолтаДіс нея. А  розпочався  шалений  успіх  видатної  кінокомпанії  у далеких  30 –х рр.. минулого  століття  з кумедного  персонажа   - мишенятка  МіккіМауса. Уперше  він  з’явився  в мультфільмі «Пароплавчик Віллі» (1928 р.) Нині  МіккіМаус  - найупізнаваніший   герой  мультфільмів, улюбленець  кількох  поколінь маленьких  глядачів, а також   логотип  самої  кіностудії «ВолтДіснейКомпані».

 

Упродовж  майже  столітньої  історії  студія  Дісней  створила  баг ато  мультфільмів  із  чудовою   музикою: «Білосніжка і

Семеро  гномів», «Піноккіо», «Попелюшка»,

«Спляча  красуня».          Музичний  мультфільм  «Фантазія» (1940 р.) дещо  вирізняється  з-поміж  інших  кінострічок  цієї  компанії. Він  складається  з  семи епізодів, музичним  фоном в  яких  звучать  твори  Й.С.Баха, Петра Чайковського, Модеста Мусоргського, Ф.Шуберта, Поля  Дюка.

Кожна  частина  фільму  має   самостійний  сюжет,

а  сполучними  ланками  між  епізодами  слугують  невеликі  кіно вставки  за участю  Філадельфійського  оркестру. «Фантазію» вважають  справжнім  експериментом  ВолтаДіснея,  адже  під  ча с  студійного   запису  в  ній  було  вперше  використано  стереофо нічний  звук.

 

У 1999 р. кіностудія  «ВолтДісней» випустила  мультфільм  «Фантазія - 2000», у

якому  було  застосовано  сучасні  комп’ютерні  технології. Один із сюжетів  побудований  за  баладою  Гете «Учень чарівника». 

 

Пригадайте музику  балету «Весна священна»

Ігоря  Стравінського, яку  слухали у першому  семестрі. Мультиплікатори «Фантазії»

запропонували  своє  бачення  музики   І.Стравінського –

картини   зародження  життя  на  Землі, від   амеби до

першого   земноводного,  панування

і  загибель   динозаврів.-         Порівняйте  свої  враження  від  про слуханої  музики  з  інтерпретацією художників   - аніматорів.

 

ахопившись  ідеєюзмішати  класичну  музику  з  анімацією,  комп озитор  Леопольд  Стоковський  вирішив  утілити  в  життя  смілив ий  задум   -

створити  серію  анімованих  інтерпретацій  музичних  тем.  Допо міг  йому  в  цьому  музичний  критик  ДімсТейлор, який  також  зіграв   роль  церемоній монстера на початку  фільму і  між  його  частинами.  Робоча  назва  анімаційного  проекту – «Мультфільм - концерт»,

однак  Стоковський  називав  його  «фантазією», яка  невдовзі  й  стала  офіційною  назвою.

 

Домашнє завдання.          Перегляньте  фрагмент з м/ф  «Фантазія» : Токата і фуга  ре мінор  Й.С.Баха. Порівняйте  з іншими інтерпретаціями  цього  твору, які  ви  слухали на уроках

Уявіть  себе  мультиплікаторами. Підберіть  візуальний  ряд   до одного   з класичних  творів, який  найбільше  запам’ятався.

 

https://youtu.be/qds0m8gQBVE

 

https://youtu.be/7vvnTcfy6yY

pdf
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
2187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку