Наочні картки по оздоровчим системам для впливу на розвиток, корегування здоров'я учнів.
Наочна картка для самостійної роботи учнів 5 класів
Інструкція для учнів:
Перехід до наступної картки робіть за сигналом або командою вчителя
Оздоровча система «Пол і Гейл Деннисон. Гімнастика мозку»
ФОТО |
ПРО АВТОРА |
|
Програма «Гімнастика мозку» була розроблена у 1970-х роках американським доктором Полом Деннісоном. Деннісон розробив систему швидких, простих, специфічних рухів, що приносять користь кожному незалежно від його проблеми. |
Мета |
вправи які активізують повноцінну діяльність розуму і тіла, допомагають керувати своїм емоційним, фізичним та розумовим життям. Під впливом гімнастики мозку в організмі наступають самі різні позитивні структурні й функціональні зміни. |
ВПРАВИ |
|
ДОЗУВАННЯ |
Кожну вправу робити не більше 1 хвилини! |
Наочна картка для самостійної роботи учнів 5 класів
Інструкція для учнів:
Оздоровча система М. Амосова
ФОТО |
ПРО АВТОРА |
|
Хірург-кардіолог. «система оздоровлення організму - Це один з головних способів продовження життя» Винайшов систему «обмежень і навантажень» і власний комплекс вправ, ефективність якого доводить його яскраве, насичене і довге життя. Гімнастика Амосова називається «1000 рухів» |
МЕТА |
боротьба з гіподинамією і проблемами зі здоров’ям, перш за все, хребта. |
ВПРАВИ |
|
ДОЗУВАННЯ |
Початок 10 рухів у максимальному темпі, щотижня добавляючи по 10 рухів |
Наочна картка для самостійної роботи учнів 5 класів
Інструкція для учнів:
Оздоровча система «Танцювальна терапія Тетяни Шкурко»
ФОТО |
ПРО АВТОРА |
|
кандидат психологічних наук, розробила теоретичні положення, програму, прийоми танцювально-експресивного тренинга.
|
МЕТА |
танець як засіб зняття напруги і стресу, можливість самовираження, набуття впевненості в собі |
ВПРАВИ |
|
ДОЗУВАННЯ |
Кожну вправу виконувати по 1-5хвилин
|
Наочна картка для самостійної роботи учнів 5 класів
Інструкція для учнів:
Оздоровча система Пола Брега
ФОТО |
ПРО АВТОРА |
|
Все життя він присвятив вивченню здорового способу життя, а завдяки його системі оздоровлення допоміг багатьом людям позбутися від різних захворювань і тим самим продовжити їх молодість. |
МЕТА |
зберегти своє здоров'я і продовжити молодість можна і самостійно у себе вдома |
ВПРАВИ |
|
ДОЗУВАННЯ |
Кожну вправу виконувати 2 – 12 разів, кожен день |
Наочна картка для самостійної роботи учнів 5 класів
Інструкція для учнів:
Дихальна гімнастика О. Стрельникової
ФОТО |
ПРО АВТОРА |
|
Автор дихальної гімнастики, театральний педагог, оперна співачка. |
МЕТА |
Лікувальний ефект для дихальної системи, заняття знімають втому, підвищують життєвий тонус, дарують чудовий настрій, бадьорять, покращують пам'ять. |
ВПРАВИ |
|
ДОЗУВАННЯ |
Вдих - при всіх вправах короткий, різкий, гучний вдих носом (3 вдиху протягом 2х секунд) Видих - видихати потрібно довільно, через рот. Видих є пасивним |
Наочна картка для самостійної роботи учнів 5 класів
Інструкція для учнів:
САМОМАСАЖ
МЕТА |
погладжування шкіри приносить почуття полегшення і задоволення. Розслаблення впливає практично на всі системи організму. Масаж допомагає зняти стрес, послабить біль, очистити м'язи від «токсинів втоми», або для профілактики деяких захворювань. |
ВПРАВИ |
|
ДОЗУВАННЯ |
1-5 хвилин кожну вправу |