Ігровий урок , мета якого: " розвивати рухові якості :силу, координацію рухів, спритність. Виховувати в учнів інтерес до занять фізичною культурою, варіюючи різними вправами та завданнями.
План-конспект відкритого уроку
з фізичної культури
для учнів 5 класу
Розробив:
вчитель фізичної культури
спеціаліст ІІ категорії
Відюченко Ірина Миколаївна
м. Кривий Ріг
2018р.
Тема: Розвиток швидкісно-силових якостей засобами силових вправ з використанням нестандартного спортивного інвентаря.
Дидактична мета:
1. Ознайомити з основами самоконтролю під час занять фізичними вправами.
2. Навчити комплексу загальнорозвиваючих вправ зі скакалкою.
3. Провести рухливу гру «чужий м`яч».
Виховна мета:
1.Розвивати рухові якості :силу, координацію рухів, спритність.
2.Виховувати в учнів інтерес до занять фізичною культурою, варіюючи різними вправами та завданнями.
Тип уроку: Ігровий.
Дата проведення: 22.01.2018р.
Час проведення: 40хв
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: свисток, секундомір, ноотбук, скакалки, карімати, фітбольний м`яч, сітка волейбольна, картинки на спортивну тематику, значки.
Частин занятя № |
Зміст заняття |
Дозув. |
Організац. методичні вказівки |
I
II
III |
Підготовча частина Організований вхід учнів до зали. 1.Шикування 2.Здача рапорту. 3.Привітання Мотивація навчальної діяльності. УЧИТЕЛЬ. Учні чи полюбляєте ви уроки фізичної культури? -Чи є якась користь від спорту? -Що вам дає спорт? Повідомлення завдань уроку Сьогодні наша зала перетворилась на майданчик, ми з вами вивчимо комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою , повторимо силові вправи. Також виконаємо вправи на На вас чекає цікава гра «чужий мяч». Ми перевіримо, наскільки ви спритні, сильні і умілі, обізнані про спорт. Провести Інструктаж з БЖД під час занять в спортивній залі. Перевірка ЧСС (пульсу) ЗРВ в русі Звучить весела музика Ходьба в обхід по залу. - на носках. - на п’ятках. - на зовнішній. - внутрішній стороні стопи. - у напівприсяді. -у повному присяді. -стрибки у повному присяді. Бігові вправи (по куткам залишається парна кількість учнів). - біг з високим підійманням стегна. - біг захлестом гомілки. - біг схресним кроком. - стрибковий біг. - спиною вперед Шикування в одну шеренгу. Перешикування на (3,6,9,на місці) взяти всої скакалки. Звучить весела музика.
Основна частина ЗРВ на місці вправа для формування правильної постави: -відведення правої , лівої ноги назад, руки підняті до гори зі скакалкою. -випади руки вгору. -випади в сторони, з поворотом тулуба. - нахили . - присідання. для розігріву організму учня: -стрибки на місці. - стрибки на правій ,лівій нозі. -перемінні стрибки на правій ,лівій нозі. -стрибки вперед, назад. -стрибки з високим підійманням стегна. - захлест. -виконати подвійний стрибок. (відновлення дихання). Зробити коло «дружби» постилити на підлогу коврики. -Віджимання від підлоги. -планка. -перекати на спині. Перевірка ЧСС (пульсу)
Рухлива гра «чужий мяч» Учні діляться на дві команди, одна команда одягає манішки. Капітани стають в коло, а всі інші гравці розходяться по залу, вчитель по свисточку підкидає м’яч вгору, в кого опинився м’яч той продовжує робити передачі своїм гравцям, та рахуючи в голос до 10. Перемагає команда яка набрала якомога більше балів. Команда переможці отримують значки.
Заключна частина Перешикування в шеренгу. Біг у повільному темпі. Вправи на відновлення дихання. Перевірка ЧСС (пульс). Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок. Організований вихід із залу. |
15хв
10с 10с 4с 30с
4хв
За 6с
4хв
5хв
1хв
20хв
8хв
10р
8-10р 8-10р
8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 8-10р 3хв 3хв
4хв
6с
8хв
5хв 1хв 30с 30с 6с 2хв 34с 20с |
Учні заходять до зали в колоні по одному звернути увагу на зовнішній вигляд
Стоять в одній шерензі
Кількість ударів помножити на 10. норма 75-80уд/хв.
Зберігати поставу. з.у. на чіткість і узгодженість виконання темп середній
виконувати по команді вчителя. дотримуватисТ.Б темп середній дистанція між дітьми 2- 3 кроки.
Фронтально водночас, не заважаючи одне одному. темп середній звернути увагу на правильність виконання з.у.на правильність виконання Дотримуватись Т/Б
Дівчата віджимаються з колін. планку виконують стійка на ліктях,1хв. Кількість ударів помножити на 10 Норма 130-140уд/хв.
Пояснити, показати.
Концентрація уваги Приблизно 80-90уд/ хв. Аналізувати роботу на уроці. У колону по одному. |