10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Конспект уроку з фізичної культури для учнів 5 класу"Розвиток швидкісно-силових якостей засобами силових вправ з використанням нестандартного спортивного інвентаря.

Про матеріал

Ігровий урок , мета якого: " розвивати рухові якості :силу, координацію рухів, спритність. Виховувати в учнів інтерес до занять фізичною культурою, варіюючи різними вправами та завданнями.


Перегляд файлу

 

 

 

План-конспект відкритого уроку

з фізичної культури

для учнів 5 класу

 

 

Розробив:

вчитель фізичної культури

спеціаліст ІІ категорії

Відюченко Ірина Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кривий Ріг

2018р.

Тема: Розвиток швидкісно-силових якостей засобами силових вправ з використанням нестандартного спортивного інвентаря.

 Дидактична мета:

1. Ознайомити з основами самоконтролю під час занять фізичними вправами.

2. Навчити   комплексу загальнорозвиваючих вправ зі скакалкою.

3. Провести рухливу гру «чужий м`яч».

Виховна мета:

1.Розвивати рухові якості :силу, координацію рухів, спритність.

2.Виховувати в учнів інтерес до занять фізичною культурою, варіюючи різними вправами та завданнями.

Тип уроку: Ігровий.

Дата проведення: 22.01.2018р.

Час проведення: 40хв

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: свисток, секундомір, ноотбук, скакалки, карімати, фітбольний м`яч, сітка волейбольна,  картинки на спортивну тематику, значки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частин

занятя

   

 

Зміст заняття

 

Дозув.

Організац.

методичні

вказівки

I

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III

Підготовча частина

Організований вхід учнів до зали.

1.Шикування

2.Здача рапорту.

3.Привітання

Мотивація навчальної діяльності.

УЧИТЕЛЬ. Учні чи полюбляєте ви уроки фізичної культури?

 -Чи є якась користь від спорту?

 -Що вам дає спорт?

Повідомлення завдань уроку

Сьогодні наша зала перетворилась на майданчик, ми з вами вивчимо комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою , повторимо силові вправи. Також виконаємо вправи на  На вас чекає цікава гра «чужий мяч». Ми перевіримо, наскільки ви спритні, сильні і умілі, обізнані про спорт.

 Провести Інструктаж з БЖД під час занять  в спортивній залі.

Перевірка ЧСС (пульсу)

ЗРВ в русі

Звучить весела музика

Ходьба в обхід по залу.

- на носках.

- на п’ятках.

- на зовнішній.

- внутрішній стороні стопи.

- у напівприсяді.

-у повному присяді.

-стрибки у повному присяді.

Бігові вправи (по куткам залишається парна кількість учнів).

- біг з високим підійманням стегна.

- біг захлестом гомілки.

- біг схресним кроком.

- стрибковий біг.

- спиною вперед

Шикування в одну шеренгу.

Перешикування  на (3,6,9,на місці) взяти всої скакалки.

Звучить весела музика.

 

Основна частина

ЗРВ на місці

вправа для формування правильної постави:

-відведення правої , лівої  ноги назад, руки підняті до гори зі скакалкою.

-випади руки вгору.

-випади в сторони, з поворотом тулуба.

- нахили .

- присідання.

для розігріву організму учня:

-стрибки на місці.

- стрибки на правій ,лівій нозі.

-перемінні  стрибки на правій ,лівій нозі.

-стрибки вперед, назад.

-стрибки з високим підійманням стегна.

- захлест.

-виконати подвійний стрибок.

(відновлення дихання).

Зробити коло «дружби» постилити  на підлогу коврики.

-Віджимання від підлоги.

-планка.

-перекати на спині.

Перевірка ЧСС (пульсу)

 

Рухлива  гра «чужий мяч»

Учні діляться на дві команди, одна команда одягає манішки. Капітани  стають в коло, а всі інші гравці розходяться по залу, вчитель по свисточку підкидає м’яч вгору, в кого опинився м’яч той продовжує робити передачі своїм гравцям, та рахуючи в голос до 10. Перемагає команда яка набрала якомога більше балів.

Команда переможці отримують значки.

 

Заключна частина

Перешикування в шеренгу.

Біг у повільному темпі.

Вправи на відновлення дихання.

Перевірка ЧСС (пульс).

Підведення підсумків уроку.

Виставлення оцінок.

Організований вихід із залу.

15хв

 

10с

10с

30с

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За 6с

 

4хв

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

20хв

 

8хв

 

10р

 

8-10р

8-10р

 

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

8-10р

3хв

3хв

 

4хв

 

 

 

 

 

8хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

1хв

30с

30с

2хв

34с

20с

 

Учні заходять до зали в колоні по одному

звернути увагу на зовнішній вигляд

 

Стоять в одній шерензі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість ударів помножити на 10.

норма 75-80уд/хв.

 

 

Зберігати поставу.

з.у. на чіткість і узгодженість

виконання

темп середній

 

виконувати по команді

вчителя.

дотримуватисТ.Б

темп середній

дистанція між дітьми 2- 3 кроки.

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтально водночас, не заважаючи одне одному.

темп середній

звернути увагу на правильність виконання

з.у.на правильність виконання

Дотримуватись Т/Б

 

 

 

 

 

Дівчата віджимаються з колін.

планку виконують стійка на ліктях,1хв.

Кількість ударів помножити на 10

Норма 130-140уд/хв.

 

Пояснити, показати.

 

 

 

 

 

Концентрація уваги

Приблизно 80-90уд/ хв.

Аналізувати роботу на уроці.

У колону по одному.

 

 

  

 

  

 

       

 

 

 

        

 

            

docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку