До розіграшу
залишилось:
10 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок з елементами ритмічної гімнастики для учнів 5 класу

Про матеріал

Завдання уроку: розкривати значення і зміст ранкової гімнастики; вивчати комплекс

ритмічної гімнастики; навчати елиментів самомасажу та аутотренінгу.

Розвивати спритність під час естафет.

Виховувати любов до музики як до невідємної складової нашого життя.

Перегляд файлу

 

 

Урок з елементами ритмічної гімнастики для учнів 5 класу

 

 

Завдання уроку: розкривати значення і зміст ранкової гімнастики; вивчати комплекс

                            ритмічної гімнастики; навчати елиментів самомасажу та аутотренінгу.

                            Розвивати спритність під час естафет.

                            Виховувати любов до музики як до невідємної складової нашого життя.

Інвентар: гімнастичні палиці, дощечки, кеглі, гімнастичні лави, дидактичні картки,

                 музичні записи.

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

                                                        Хід уроку.

 

Ирр Частина

          уроку

                                 Зміст

Дозування

   Організаційно- методичні вказівки

Підготовча

(10-12хв)

  1. Шикування в одну шеренгу, рапорт.
  2. Опитування про самопочуття
  3. Перевірка ЧСС за 15 с.

До 1хв

 

15 с.

Рапорт здає черговий. Стежити за поставою.

2. Привітання.

- Доброго здоров’я, доброго вам дня!

Хай яскраве сонце світить вам щодня!

Хай всміхнеться небо і здивує світ,

А земля здоров’я дасть нам сотню літ!

Бо здоров’я, діти,-в світі головне:

Здоровий і щасливий щастя не мине!

Станьте рано, не крутіться,

Одне одному всміхніться.

Ласкавинки посилаємо,

Працювати посчинаємо!

До 1хв.

Діти розслаблюються і заплющують очі.

3. Релаксація «На морі».

- Діти, уявіть, що ми зарез перебуваємо не на уроці, а на березі моря. Для цього заплющіть очі та трішки по фантазуйте.

Я на морі... Світить яскраве сонечко. Я дивлюсь на безмежні водні простори. Вони виблискують різними кольорами: синім, фіолетовим смарагдовим. Дихаю вільно, спокійно. Хвильки набігають одна на одну та тихенько вдаряються об берег. Здається що море шепоче, лоскоче та лагідно розмовляє зі мною. Як чудово навкруги! Я почуваюся найщасливішою людиною на Землі! 

 

 

4. Повідомлення завдань уроку.

- Щоб здоров’я гарне мати,

Навчимось труднощі долати.

З фізкультурою дружити 

І ніколи не хворіти.

Це завдання на урок,

Зробимо ж до щастя крок!

Сьогодні у нас дивне свято

 Нам справ зробити слід багато.

Корабель мрій усіх чекає,

Сміливих, дружніх в подорож скликає.

До 1 хв.

Діти хором читають девіз уроку: «Щоб щасливими нам стати, здоров’я слід оберегати».

5. Ходьба по колу.

- Діти, ви хочете зарез вирушити у незвичайну морську подорож? А щоб потрапити на корабель, потрібно доставити на нього вантаж. Візьміть до рук дощечки, покладіть їх на глову і виконайте «завантаження»:

а)звичайна ходьба;

б)ходьба на носках;

в)ходьба на п’ятах;

г)ходьба м’яким кроком;

д)ходьба широким кроком.

3хв.

На голові-дощечки.

Стежити за правильною поставою.

6. ЗРВ з гімнастичними палицями.

- Щоб далі подорожувати, треба «весла» в руки взяти!

а) «веслування»;

б) згинання розгинання рук;

в) випади;

г) «водоворіт»;

3хв.

Під час виконання кожної вправи стежити за правилтним положенням тулуба, рук та ніг

7.Бігові вправи:

а)із закиданням гомілки;

б)із високим підніманням стегна;

в)із підскоком;

г)приставним кроком правим (лівим) боком.

 

3хв.

Під час виконання бігу учні підготовчої та спеціальної групи збирають інвентар.

Звернути увагу на дихання та роботу рук.

8.Дихальні вправи в русі за методикою О.М.Стрельнікової:

а) «Долоньки»

 

 

 

 

 

 

б) «погончики»;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в)«обійми плечі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г) «плавунець»

 

 

 

 

 

 

Перевірка ЧСС за 15 с.

3хв.

 

 

 

 

 

 

8раз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8раз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 раз.

 

 

Долоні на рівні грудей. Зробити активний вдих носом, долоні стиснути у кулак, нібито щось схопити. Зробити вільний видих долоні розкрити.

Руки зігнуті у ліктях, пальці зтиснути у кулаки і притиснути по переду до поясу. Зробити носом коротки шумний вдих, при цьому кулаками сильний поштовх униз, потім кулаки розтулити-видих.

Руки зігнути в плечах на рівні плечей, кисті рук повернути одна до одної, пальці трохи зігнуті. Обійняти себе за плечі-короткий шумний вдих, рук розвести в сторони- вільний пасивний видих. Голова-прямо. Повертати голову праворуч та ліворуч, роблячи короткий шумний вдих у крайніх положеннях, під чес повороту робити видих.

Основна

(28-30хв).

1. Аутотренінг

- Давайте зробимо зупинку.

Для морського відпочинку.

Острів нас тут зустрічає,

Чунга-Чанга всіх вітає.

А щоб далі працювати,

Треба всім до лави стати

І за мною промовляти:

«Я уважний і серйозний,

Хоч іще малого зросту.

Зараз я силами зберусь,

Я нічого не боюсь!

Впевнений, кмітливий я,

Хочу отримати знання.

Здоров’я змалку зберігаю

І вдачу я щосливу маю!»

1хв.

Учні сідають на гімнастичні лави і виконують усі розпорядження вчителя.

 

2. Бесіда «Ранкова гімнастика»

 

2хв.

 

Усі люди різні. Протягом життя людина змінюється. Її оганізм зростає й розвивається. Фізичний розвиток людини визначається зрост, вагою, розміром окремих частин тіла. Дуже важливо, щоб цей розвиток відбувався рівномірно, гармонійно. Вікові норми: 9 років: дівчата-135см і 31кг, хлопчики 134см і 27кг;

10 років: дв-141см і 34кг, хл-141см і 30кг.

Що потрібно робити, щоб зростати здоровим і сильним? Які вправи називають «ранковою гімнастикою»? (Комплекс вправ які виконуються після сну). Якою є мета цих вправ? (швидше прокигутися).

3. Комплекс ритмічної гімнастики під музику.

 

 

  1. В.П.--О.С., руки з китичками за спиною. 1-крок лівою ногою вперед ; 2-приставити праву ногу; 3-крок лівою назад; 4-приставити праву.
  2. В.П.—стоячи ноги разом, руки зігнути в ліктях і притулені до плечей. 1-крок правою праворуч на п’ятку; 2-крок лівою ліворуч на п’ятку; 3-4 крок назад.
  3. В.П.-О.С., руки зігнуті в ліктях. 1-стрибок на правій праворуч, праву ногу зігнути, ліву ногу поставити на п’ятку в сторону;  2-В.П; 3-4-повторити, починаючи з лівої руки й ноги.
  4. В.П-О.С.,кулаки зігнуті в ліктях. 1-правою ногою наступити на лаву; 2-руки вгору, ліву ногу зігнути в коліні й злегка відвести назад; 3-ліва нога вниз, руки до плечей; 4-приставити праву ногу.
  5. В.П-О.С., руки зігнуті в ліктях.1- переступання через лаву правою ногою, руки утворюють коло; 2-приставити ліву ногу, руки повертаються у вихідне положення; 3-4- те саме в іншу сторону.
  6. В.П-те саме. 1- присісти, торкнутися правою рукою лави лівою – підлоги; 2-В.П., 3-4-те саме, змінивши кінцеве положення рук.
  7. Повторити вправу 3.

 

5хв.

 

 

4 рази.

 

 

 

4рази.

 

 

 

4рази

 

 

 

 

12разів

Слідкувати за правильністю виконання вправ.

 

 

 

 

 

4. Дихальна гімнастика «Моряки на відпочинку»

 

  1. В.П-О.С 1-2-потянутися всім тілом до «сонечка», взяти «промінчик»-вдих; 3-4-спустити «промінчик» униз-видих.
  2. В.П.-стійка прямо, ноги ширше плечей, руки в сторони. 1-права рука робить коло до лівої, глибокий вдих; 2-В.П.,      3-4-те самелівою рукою.
  3. В.П-О.С. 1-глибокий вдих; 2-4-три короткі вдихи зі звуками «пуф»

 

 

5. Масаж долонь.

   -Ми долоньки розітремо,

    З них ми свій масаж почнемо.

    Пальці стиснули й розжали,

    Кісті дружно пообертали.

    До упору стисніть їх,

    Розведіть і всі сртяхніть.

    І долоньки привітайте,

    Ви їх добре позгинайте.

До 30с

Учні повторюють слова за вчителем і виконують відповідні дії.

 

 

 

Заключна частина уроку

  1. Шикування.
  2. Перевірка ЧСС.
  3. Підведення підсумку уроку та виставлення оцінок.
  4. Організований перехід до переодягальні.

5 хв

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
14 січня
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку