Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 11 по 20 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 21 серпня.

Науковий проект "Середня швидкість."

Про матеріал

Науковий проект "Середня швидкість" дає змогу учням навчитися вибирати методи та засоби вимірювання часу та відстані, визначати швидкість свого руху, правильно будувати доповідь та представляти свою роботу перед іншими учасниками проекту.

Перегляд файлу

Тема уроку: Навчальний проект «Визначення середньої швидкості нерівномірного руху».

 

Мета уроку: навчити самостійно вирішувати поставлену задачу, проводити експерименти, розраховувати власну середню швидкість та робити узагальнення. Виховати культуру оформлення наукових робіт, вміння логічно та лаконічно подавати інформацію. Розвинути логічне мислення та показати користь від вивчення фізики у повсякденному житті.

 

Обладнання: комп’ютер, мультимедійна дошка.

 

Хід уроку:

 

І. Організаційна частина (3-5 хв.)

(перевірка відсутніх)

 

ІІ. Основна частина (35-40 хв.)

(на дошці тема уроку).

 

а) Вступне слово вчителя: Дорогі учні! На цьому уроці ми проведемо захист ваших робіт, які були зроблені під час виконання наукового проекту "Визначення середньої швидкості руху учня". Кожному з вас дається 2-3 хв. для доповіді про виконання даного проекту. Після ваших повідомлень ми з вами визначимо середню швидкість руху всього класу. Отже, починаємо нашу роботу.

 

б) Учні дають повідомлення, які супроводжуються презентацією робіт.

 

в) Вчитель: Ми прослухали доповіді учнів і тепер давайте встановимо вашу середню швидкість. Під час проекту всі учні класу пройшли загальний шлях, що рівний ____________ метрів (демонструється на екрані). Цей шлях був пройдений за час ___________ секунд (демонструється на екрані). Поділивши ці числа ми отримуємо, що середня швидкість класу становить ____________ мерів за секунду (демонструється на екрані). Як на вашу думку чи суттєво відрізняється ваша швидкість від цього результату? (слухаємо відповіді учнів).

 

ІІІ. Заключна частина (2-3 хв.)

Домашнє завдання:

Повторити конспект з теми “Середня швидкість нерівномірного руху”.

Розвязати задачу: Вагон, рухаючись рівномірно схилом сортувальної гірки, проходить 120 м за 10с. Скотившись із гірки, він проходить до повної зупинки ще 360 м за 1,5 хв. Визначте середню швидкість вагона за весь час руху.

 

Додаткові завдання: (якщо залишиться час).

Розвязати задачі:

  1. Першу ділянку шляху завдовжки 12 м лижник пройшов за 2 хв., другу, завдовжки 3 м — за 0,5 хв. Обчисліть середню шляхову швидкість лижника.
  2. Людина пройшла прямою дорогою 3 км за 1 год., потім повернулася під прямим кутом і пройшла ще 4 км за 1 год. Обчисліть середню та середню шляхову швидкості руху на першому етапі руху, на другому етапі й за весь час руху.
  3. Людина проїхала першу половину шляху на автомобілі зі швидкістю 7 км/год., а другу половину — на велосипеді зі швидкістю 2 км/год. Обчисліть середню шляхову швидкість на всьому шляху.
  4. Пішохід дві третини часу свого руху йшов зі швидкістю 3 км/год., решту часу — зі швидкістю 6 км/год. Обчисліть середню та середню шляхову швидкості руху пішохода.

 

Перегляд файлу

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

 

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

 

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

 

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

 

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

 

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

 

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

План доповіді

учня при захисті наукового проекту

"Визначення середньої швидкості руху учня".

  1. Визначити мету проекту.
  2. Описати метод (спосіб) визначення шляху.
  3. Вказати пристрій виміру часу.
  4. Вказати результати робити (середню швидкість руху).
  5. Дати висновок.

 

 

Перегляд файлу

____________________________________________________ 7 клас

(Прізвище,ім’я учня)

 

Науковий проект:

 

Визначення середньої швидкості руху учня.

 

Мета проекту: навчитися розраховувати середню швидкість та встановити власну середню швидкість при рухові від школи додому.

Обладнання: ___________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Результати роботи:

  1. Заповнити таблицю:

День тижня

Пройдений шлях,

l, м

Час руху,

t, с

Середня швидкість, υ,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для розрахунку середньої швидкості скористатися формулою:

.

 

= =

 

Результат округлити до десятих (до першого числа після коми).

Висновок:  _____________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
§ 12. Нерівномірний рух
Додано
25 січня
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку