Криворізька гімназія №41 Криворізької міської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення педагогічної ради
від «___» _____ 202__ р.
ІНФОРМАТИКА
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 6 КЛАСУ
Розроблена на основі модельної програми
«Інформатика, 5-6 клас для закладів загальної середньої освіти»
(автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Укладачі:
Ільченко Анастасія Володимирівна, вчитель інформатики ІІ категорії
Метою навчання в інформатичній освітній галузі відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти є розвиток особистості учня, здатного використовувати цифрові інструменти і технології для розв’язання проблем, розвитку, творчого самовираження, забезпечення власного і суспільного добробуту, критично мислити, безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві.
Освітня мета інформатики як навчального предмету повністю співпадає з метою навчання інформатичної освітньої галузі
Завдання навчання інформатики як навчального предмету передбачають формування в процесі навчання учнів/учениць ключових компетентностей, визначених у Державному стандарті базової середньої освіти (вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності; культурна компетентність; підприємливість і фінансова грамотність), а також формування інформаційнокомунікаційної компетентності, яка в інформатичній освітній галузі є і ключовою, і предметною. Наскрізними є такі вміння:
Структура предмету. Навчальний предмет Інформатика згідно додатка 23 до Державного стандарту базової середньої освіти та додатка 1 Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти має такий розподіл навчального навантаження в адаптаційному циклі 5-6 класів для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою.
•
Назва Освітньої галузі |
Кількість годин на тиждень та рік |
||||||
Начальне навантаження |
5 клас |
6 клас |
|||||
рекомендована |
мінімальна |
максимальна |
рекомендована |
мінімальна |
максимальна |
||
На тиждень |
1,5 |
1 |
2 |
1,5 |
1 |
2 |
|
Інформатична
|
На рік |
52,5 |
35 |
70 |
52,5 |
35 |
70 |
Зміст навчального предмету Інформатика в 5-6 класах вибудовується за такими
предметними змістовими лініями:
• інформаційні процеси та системи;
• комп'ютерні мережі;
• інформаційні технології;
• алгоритмізація та програмування.
Передбачається, що ці змістові лінії реалізуються в програмі як 5-го, так і 6-го класів з певним повторенням і ускладненням навчального матеріалу та розширенням переліку інформаційних об’єктів, які створюються і використовуються учнями/ученицями.
Реалізація мети та цілей програми досягається шляхом:
- забезпечення доступу учнів до комп’ютерів на кожному уроці інформатики;
- індивідуалізації навчання завдяки поділу класів на підгрупи у відповідності до діючих норм, забезпечення учню/учениці індивідуального робочого місця з комп’ютером, який має доступ до Інтернету;
- широкої інтеграції змісту інформатики з іншими навчальними предметами;
- використання ліцензованого або вільно розповсюджуваного програмного забезпечення з інтерфейсом українською мовою, крім випадків використання мов національних меншин;
- вільного вибору вчителями видів цифрових пристроїв, програмних засобів для реалізації цілей програми;
- самостійного добору вчителем об’єктів для виконання практичних вправ та робіт для досягнення очікуваних результатів навчання;
- забезпечення безпечних умов проведення занять з дотриманням Санітарного регламенту;
- використання розвиваючих засобів і методів навчання, що враховують особливі освітні потреби учнів та сприяють успішному засвоєнню змісту навчання і розвитку дитини;
- використання різних методів діагностики рівнів сформованості навчальних досягнень учнів, включаючи формувальне оцінювання.
Для визначення ефективності досягнення очікуваних результатів навчання пропонується в кінці кожного навчального року виконувати комплексні навчальні проєкти, що передбачали б розробку та презентацію певного інформаційного продукту для демонстрації учнями рівня сформованості предметної та ключових компетентностей. Виконання комплексного проєкту допоможе узагальнити та систематизувати знання та навички учнів з інформатики.
Розподіл годин за змістовними лініями з тижневим навантаженням 1 година:
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи».
Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології (4 години);
Змістова лінія «Інформаційні технології».
Тема 2. Комп’ютерні презентації (5 годин),
Тема 3. Текстові документи (6 годин) ;
Змістова лінія «Інформаційні технології».
Тема 4. Графічні зображення (4 годин),
Тема 5. Моделювання (2 години),
Тема 6. Електронні таблиці (4 годин);
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування».
Тема 7. Алгоритми та програми (8 годин);
Практикум з використанням інформаційних технологій - 2 год.
Основна частина
Очікувані результати навчання |
Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу |
Види навчальної діяльності |
Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології (4 години) |
||
- виділяє групи цифрових пристроїв за їх функціями і призначенням |
Цифрові пристрої. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів. Санітарногігієнічні правила роботи з цифровими пристроя |
Створення схеми класифікації цифрових пристроїв за їх призначенням та об’єктами, які вони опрацьовують |
- розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язання яких можна застосувати цифрові технології |
Призначення цифрових пристроїв. Класифікація цифрових пристроїв. Цифрові технології. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. |
Участь у дискусії «Що можна вважати цифровим пристроєм?». |
- наводить приклади переваг і небезпек використання цифрових технологій для навколишнього середовища і добробуту у знайомих ситуаціях |
«Цифровий слід». Підсумковий урок з теми 1 |
Аналіз понять «інформаційні технології» та «цифрові технології», визначення спільного та відмінного. |
Тема 2. Комп’ютерні презентації (5 годин) |
||
- створює мультимедійні презентації |
Етапи створення комп’ютерної презентації. Анімація об’єктів на слайді. |
Створення анімованих комп’ютерних презентацій для подання результатів виконання проєктів. |
- описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту |
Анімація слайдів. Налаштування показу комп’ютерної презентації. |
Налаштування показу комп’ютерної презентації. |
- оцінює істотність/ важливість/ необхідність/ адекватність інформації в контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми |
Підсумковий урок з теми 2 Комп’ютерні презентації |
Оцінювання за вказаними критеріями створених комп’ютерних презентацій та використання їх в процесі презентації. |
Тема 3. Текстові документи (6 годин) |
||
- створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку |
Формати текстових документів. Списки в текстовому документі |
Вставлення в текстовий документ маркованих, нумерованих та багаторівневих списків, їх редагування та форматування. |
- представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень |
Таблиці в текстовому документі. |
Вставлення в текстовий документ таблиць, їх редагування та форматування. |
- пояснює схеми і діаграми систем реального і віртуального світу |
Схеми в текстовому документі. |
Вставлення в текстовий документ графічних зображень, зокрема схем і зображень 3D-моделей |
- створює / обирає і подає набори даних для перевірки чи доведення тверджень |
Зображення в текстовому документі. |
Дослідження інтерфейсу та можливостей альтернативного засобу для роботи з текстовою інформацією. |
- дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів |
Підсумковий урок з теми: " Текстові документи" |
Виконання індивідуального проекту «Сучасні засоби обробки текстів». Оцінювання робіт однокласників за наданими критеріями. |
Тема 4. Графічні зображення (4 годин) |
||
- обирає і застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів |
Базові поняття комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки. Програми для опрацювання графічних зображень. |
Визначення значень властивостей малюнка залежно від його подальшого використання. |
- планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання |
Створення, редагування і форматування зображень. |
Створення малюнків з простих графічних примітивів |
- використовує програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів |
Шари, їх використання |
Створення малюнків, що потребують редагування та форматування векторних графічних об’єктів, розміщених в різних шарах |
- використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів |
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. |
Створення тематичних малюнків для колективного альбому або виставки. |
- наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних |
Створення багатоелементних зображень. Підсумковий урок з теми: "Графічні зображення" |
Створення порівняльної таблиці властивостей графічних зображень різних видів. |
Тема 5. Моделювання (2 години) |
||
- описує та оцінює позитивний і негативний вплив інформаційних технологій на власне життя і суспільство |
Поняття моделі. Види моделей. Інформаційні моделі. Математичні моделі. |
Створення інформаційних моделей. Створення математичних моделей. |
- розрізняє та пояснює інформаційні процеси в навколишньому середовищі в контексті розв’язання конкретних задач |
Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі.Експеримент. Добір даних для перевірки гіпотез |
Визначення і обґрунтування простих причинно-наслідкові зв’язків у готовій моделі, використовуючи шаблон “якщо, то”, “що треба зробити, щоб” |
Тема 6. Електронні таблиці.(4 годин) |
||
- пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач |
Табличний процесор. |
Створення електронних таблиць з арифметичними обчисленнями. |
- визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язання задачі, підтвердження чи спростування тверджень |
Арифметичні обчислення. |
Використання програмного забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів. |
- визначає прості закономірності на підставі аналізу набору даних |
Стовпчасті та кругові діаграми. |
Подання даних, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень. |
- робить висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу |
Комп’ютерний експеримент. Опрацювання результатів експерименту |
Планування і реалізація експериментів з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези |
- розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми |
Підсумковий урок з теми: "Моделювання. Електронні таблиці |
Формулювання висновків, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу. |
Тема 7. Алгоритми та програми (8 годин) |
||
- представляє алгоритм одним чи кількома способами |
Величини. Команда присвоювання |
Обґрунтування вибору необхідних алгоритмічних структур |
- пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх |
Цикли з параметром з величинами. Вкладені цикли. |
Складання і виконання алгоритмів, що містять розгалуження і цикли. Редагування алгоритмів. |
- знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок |
Розгалуження з величинами. Вкладені розгалуження. |
Складання проєктів, що містять розгалуження і цикли, у тому числі вкладені. |
- робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі |
Цикл з передумовою |
Редагування проєктів. Тестування проєктів. Налагодження проєктів |
- зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах |
Цикли з розгалуженнями. Розгалуження з циклами. |
Колективна робота по створенню і налагодженню проєкту. |
- пояснює важливість дотримання принципів академічної доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності |
Підсумковий урок з теми: "Алгоритми та програми" |
Складання анімаційних проєктів. |
Практикум з використання інформаційних технологій (2 години) |
||
- наводить приклади і застосовує заходи безпеки та захисту особистого інформаційного простору, пристроїв і даних |
Практикум з використання інформаційних технологій |
Виконання комплексного колективного проєкту |
- пояснює правила етикету спілкування у цифрових мережах і дотримується їх |
Підсумковий урок за рік |
Оцінювання робіт однокласників за наданими критеріями. |
Поурочне планування курсу «Інформатика. 6 клас»
(1 година на тиждень. 30 години на рік)
Номер уроку |
Тема уроку |
Пункт посібника |
|
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи» Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології (3 Години) |
|
1 |
Цифрові пристрої. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів. Санітарногігієнічні правила роботи з цифровими пристроями. |
|
2-3 |
Призначення цифрових пристроїв. Класифікація цифрових пристроїв. Цифрові технології. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. |
|
4 |
«Цифровий слід». Підсумковий урок з теми 1 |
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 2. Комп’ютерні презентації (5 годин) |
|
5-6 |
Етапи створення комп’ютерної презентації. Анімація об’єктів на слайді. |
|
7-8 |
Анімація слайдів. Налаштування показу комп’ютерної презентації. |
|
9 |
Підсумковий урок з теми 2 |
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 3. Текстові документи (6 годин) |
|
10 |
Формати текстових документів. Списки в текстовому документі. |
|
11-12 |
Таблиці в текстовому документі. |
|
13 |
Схеми в текстовому документі. |
|
14 |
Зображення в текстовому документі. |
|
15 |
Підсумковий урок з теми 3 |
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 4. Графічні зображення (4 годин) |
|
16 |
Базові поняття комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки. Програми для опрацювання графічних зображень. |
|
17 |
Створення, редагування і форматування зображень. |
|
Шари, їх використання |
|
|
18 |
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. |
|
19 |
Створення багатоелементних зображень. Підсумковий урок з теми 4 |
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 5. Моделювання (2 години) |
|
20 |
Поняття моделі. Види моделей. Інформаційні моделі. Математичні моделі. |
|
21 |
Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі. Експеримент. Добір даних для перевірки гіпотез |
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 6. Електронні таблиці (4 годин) |
|
22 |
Табличний процесор. |
|
23 |
Арифметичні обчислення. |
|
24 |
Стовпчасті та кругові діаграми. |
|
25 |
Комп’ютерний експеримент. Опрацювання результатів експерименту Підсумковий урок з тем 5-6 |
|
|
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування» Тема 7. Алгоритми та програми (8 годин) |
|
26 |
Величини. Команда присвоювання |
|
27 |
Цикли з параметром з величинами. Вкладені цикли. |
|
28-29 |
Розгалуження з величинами. Вкладені розгалуження. |
|
30 |
Цикл з передумовою |
|
31-32 |
Цикли з розгалуженнями. Розгалуження з циклами. |
|
33 |
Підсумковий урок з теми 7. |
|
|
Практикум з використання інформаційних технологій (2 години) |
|
34-35 |
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
Система оцінювання результатів навчання
Базується на положеннях Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України 01 квітня 2022 р за. № 289 та Загальних критеріях оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (додаток №2 до наказу №289)
Основними видами оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом, є формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне.
Система оцінювання (бальна/рівнева):
10,11,12 – В
7,8,9 – Д
4,5,6 – С
1,2,3 – П
Групи результатів навчання |
Рівень досягнення результатів навчання |
|||
Початковий |
Середній |
Достатній |
Високий |
|
Працях з інформацією, даними, моделями |
Знає, розуміє, наводить приклади, повторює навчальні дії |
Застосовує вміння, виконує дії |
Аналізує, порівнює, класифікує, структурує. пояснює, ілюструє інформацію |
Створює рішення, оцінює за критеріями, обґрунтовує, формує судження |
Створює інформаційні продукти |
Виконує дії у супроводі вчителя |
Виконує дії за докладною інструкцією, 3 допомогою вчителя |
Виконує дії самостійно або в групі, за інструкцією, шаблоном, зразком, сформульованим завданням |
Виконує дії самостійно, творчо, оцінює за критеріями, генерує ідеї, знаходить власні розв'язки, опановує нові засоби чи інформаційні технології |
Працює в цифровому середовищі |
Виконує дії у супроводі вчителя |
Виконує дії за докладною інструкцією. 3 допомогою вчителя |
Виконує дії самостійно або в групі, за інструкцією, шаблоном, зразком, сформульованим завданням |
Виконує дії самостійно, допомагає іншим, оцінює за критеріями, опановує нові, використовує ефективні прийоми роботи |
Безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями |
Демонструє безпечну та відповідальну поведінку в знайомій ситуації, епізодично |
Демонструє безпечну та відповідальну поведінку у типовій ситуації, після нагадування |
Демонструє безпечну та відповідальну поведінку у новій та змодельованій ситуації |
Демонструє безпечну та відповідальну поведінку у нестандартній ситуації, оцінює таку поведінку за критеріями |
Критерії оцінювання предметних та особистісних результатів
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Характеристика навчальних досягнень учня (учениці) |
Початковий |
1 |
Учень (учениця): засвоїв знання у формі окремих фактів; з допомогою вчителя або з використанням підручника розпізнає і називає окремі інформаційні об'єкти; знає та дотримується правил безпечної поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. |
2 |
Учень (учениця): розпізнає та виділяє інформаційні об‘єкти, пояснює свій вибір та може фрагментарно відтворити знання про них; з допомогою вчителя фрагментарно виконує окремі навчальні завдання та практичні роботи на комп’ютері, допускає помилки. |
|
3 |
Учень (учениця): з допомогою вчителя відтворює незначну частину навчального матеріалу (менше половини); відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді; навчальні завдання виконує фрагментарно за значної допомоги вчителя; потребує постійної активізації та допомоги; способи навчально-пізнавальної діяльності (практичні і розумові уміння і навички) застосовує на рівні копіювання зразка способу діяльності.
|
|
Середній |
4 |
Учень (учениця): з допомогою вчителя відтворює значну частину навчального матеріалу (більше половини); у відповідях може допускати помилки; за значної допомоги вчителя виконує навчальні завдання, допускає помилки; має елементарні, нестійкі навички роботи на комп’ютері; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує практичні роботи, потребує детального кількаразового їх пояснення, допускає помилки. |
5 |
Учень (учениця): самостійно, але не повно, відтворює значну частину навчального матеріалу; ілюструє розуміння базових понять інформатики прикладами з підручника або пояснення вчителя, відповідає на окремі запитання; з допомогою вчителя виконує навчальні завдання з частковим поясненням, допускає помилки; за детальною інструкцією і з допомогою вчителя виконує практичні роботи, не вміє пояснити свої дії, допускає помилки. |
|
6 |
Учень (учениця): самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу, відповідь будує у засвоєній послідовності, ілюструє її власними прикладами; з частковою допомогою вчителя виконує навчальні завдання з достатнім поясненням, допускає помилки; має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп’ютері; способи навчально-пізнавальної діяльності застосовує за зразком у подібній ситуації; потребує стимулювання й значної допомоги вчителя, коли працює самостійно. |
|
Достатній |
7 |
Учень (учениця): самостійно відтворює основний навчальний матеріал з окремими неточностями, застосовуючи необхідну термінологію, вміє наводити власні приклади на підтвердження певних тверджень; пояснює та обґрунтовує способи виконання навчальних завдань, аналізує отриманий результат, робить неповні висновки з допомогою вчителя, використовує різні джерела відомостей для виконання навчального завдання; практичні роботи на комп’ютері виконує самостійно за інструкцією; самостійно виправляє вказані вчителем помилки. |
8 |
Учень (учениця): відтворює засвоєний навчальний матеріал в іншій послідовності, не порушуючи логічних зв'язків, інтерпретує та деталізує питання, ідентифікує терміни та поняття; з незначною допомогою вчителя визначає спосіб розв’язування навчального завдання, частково аргументує свої міркування; самостійно знаходить необхідні відомості, систематизує та узагальнює їх; самостійно виконує навчальне завдання, знаходить та виправляє допущені помилки. Має стійкі практичні навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері; самостійно виконує практичні роботи, що відповідають вимогам навчальної програми, аналізує одержані результати, швидко й оперативно виправляє помилки. |
|
9 |
Учень (учениця): вільно відтворює навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією; самостійно формулює мету виконання навчального завдання, добирає форми представлення результату та необхідні відомості; аргументовано обирає раціональний спосіб виконання навчального завдання, самостійно виконує навчальні завдання з несуттєвими помилками, знаходить та виправляє допущені помилки. |
|
Високий |
10 |
Учень (учениця): системно відтворює навчальний матеріал у межах програми; дає повні, змістовні відповіді на поставлені запитання; робить логічні висновки, обґрунтовує свою думку, висуває припущення; виконує різні типи навчальних і життєвих завдань (як типових, так і нестандартних, творчих) під опосередкованим керівництвом учителя, розробляє алгоритм виконання запропонованого навчального завдання, пропонує нові шляхи розв’язування навчальних завдань; знаходить додаткові джерела відомостей, використовує запропоновані схеми класифікації для структурування відомостей та даних, порівнює і зіставляє відомості з кількох джерел, уміє стисло і логічно подавати узагальнену інформацію; самостійно приймає рішення, прогнозує наслідки власної поведінки за незначної допомоги дорослих. |
11 |
Учень (учениця): логічно та усвідомлено відтворює навчальний матеріал у межах навчальної програми з інформатики; обґрунтовано відповідає на запитання; аргументовано використовує знання у нестандартних ситуаціях; раціонально використовує комп’ютер і комп’ютерні засоби для розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням даних, їх пошуком, зберіганням, поданням і передаванням; розуміє мету власної навчальної діяльності та самостійно визначає завдання для її досягнення, вміє виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези |
|
12 |
Учень (учениця): має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальної програми з інформатики, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійно планує особисту навчальну діяльність та оцінює її результати, уміє приймати рішення, швидко вибрати потрібний спосіб діяльності із кількох відомих, застосовувати способи діяльності за аналогією і в нових ситуаціях. |
Тематичне оцінювання здійснюється на основі поточного оцінювання із урахуванням результатів виконання учнями навчальних проєктів.
Оцінка за семестр ставиться за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів відображених у Свідоцтві досягнень:
ЗР1 працює з інформацією, даними моделями;
ЗР2 створює інформаційні продукти;
ЗР3 працює в цифровому середовищі
ЗР4 безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями
Річне оцінювання здійснюється на підставі загальної оцінки результатів навчання за І та ІІ семестри. Окремі підсумкові контрольні роботи не проводяться.
Характеристика результатів навчальної діяльності
Навчальний предмет / інтегрований курс |
Результати навчання |
Рівень досягнення результатів навчання |
|||
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
|||
Інформатика |
Працює з інформацією, даними, моделями |
|
|
|
|
Створює інформаційні продукти |
|
|
|
||
Працює в цифровому середовищі |
|
|
|
||
Безпечно та відповідально використовує інформаційні технологі |
|
|
|
||
Перелік навчально-методичного і матеріально-технічного забезпечення навчального процесу
Браузер
Графічний редактор
Текстовий процесор
Онлайн-перекладач
Карти знань
Середовище опису й виконання алгоритмів (Скретч)
Операційна система
Програма для створення зображень онлайн
Редактор презентацій
Список літератури та інформаційних ресурсів
https://drive.google.com/file/d/1nsiaV52JnLrPOD21oh2c3ihfPBO9ZxZL/view?usp=sharing
https://osvita.ua/doc/files/news/861/86195/OCINYuVANNYa_OST818.pdf