Навчальна програма з інформатики для 5 класу за модельною програмою (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В).

Про матеріал
Навчальна програма "Інформатика 5 клас" відповідно до модельної програми «Інформатика. 5-6 класи» авторів Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.») 2 години на тиждень (70 годин на рік)
Перегляд файлу

Дослідницька гімназія Гребінківської селищної ради

Білоцерківського району Київської області

 

 

 

                                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                      Рішення педагогічної ради

                                                                                                  від «___»_______2022 р

                                                                                 (протокол №1)

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна програма

Інформатика 5 клас

 

 

 

 

 

(За модельною програмою «Інформатика. 5-6 класи» авторів Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.»)

2 години на тиждень (70 годин на рік)

Укладач: Островська Альона Анатоліївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023 н.р.

 

 

Вступна частина

Пояснювальна записка

 

Навчальна программа з інформатики (далі Програма) розроблена на основі модельної навчальної програми «Інформатика. 5-6 класи» авторів Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.та відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. №898), Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН України від 19.02.2021 р.№ 235) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016 р.).

Метою навчання в інформатичній освітній галузі відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти є розвиток особистості учня, здатного використовувати цифрові інструменти і технології для розв’язання проблем, розвитку, творчого самовираження, забезпечення власного і суспільного добробуту, критично мислити, безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві.

Освітня мета інформатики як навчального предмету повністю співпадає з метою навчання інформатичної освітньої галузі.

Завдання навчання інформатики як навчального предмету передбачають формування в процесі навчання учнів/учениць ключових компетентностей, визначених у Державному стандарті базової середньої освіти (вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності; культурна компетентність; підприємливість і фінансова грамотність), а також формування інформаційнокомунікаційної компетентності, яка в інформатичній освітній галузі є і ключовою, і предметною.

Наскрізними є такі вміння:

1) читати з розумінням, в тому числі електронні тексти, схеми, діаграми, що передбачає зокрема, уміння формулювати твердження, ідеї, підкріплюючи їх аргументами, фактами та цитатами (посиланнями на джерела);

2) висловлювати власну думку в усній і письмовій формі, в тому числі з використанням цифрових пристроїв та відповідної термінології;

3) критично та системно мислити, використовуючи різноманітні ресурси та способи оцінювання якості доказів, надійності джерел і достовірності відомостей, отриманих у тому числі й з електронних ресурсів;

4) логічно обґрунтовувати свої дії для розв’язування задач з використанням цифрових пристроїв, свій вибір програмного забезпечення для створення моделей об’єктів, явищ і процесів;

5) діяти творчо, що передбачає креативне мислення, продукування нових ідей, доброчесне використання чужих ідей та їх доопрацювання, застосування власних знань для створення нових інформаційних об’єктів;

6) виявляти ініціативу, що передбачає активну участь у різних видах діяльності, уміння брати на себе відповідальність;

7) конструктивно керувати емоціями, що передбачає налаштування на пошук внутрішньої рівноваги, конструктивну комунікацію, у тому числі під час спілкування з використанням цифрових засобів, зосередження уваги на вирішенні проблем, продуктивну діяльність;

8) оцінювати ризики під час використання цифрових пристроїв, розрізняти прийнятні та неприйнятні ризики;

9) приймати рішення, що передбачає здатність обирати способи розв’язання проблем з використанням відповідних цифрових пристроїв та програмного забезпечення;

10) розв’язувати проблеми, що передбачає вміння аналізувати проблемні ситуації, висувати гіпотези та їх обґрунтовувати й практично перевіряти, презентувати, у тому числі з використанням цифрових засобів, та аргументувати рішення;

11) співпрацювати з іншими, що передбачає вміння обґрунтовувати переваги взаємодії під час спільної діяльності, планувати власну та групову роботу, підтримувати учасників групи, допомагати іншим, у тому числі з використанням цифрових засобів, і заохочувати їх до досягнення спільної мети.

Основні принципи програми. Програма побудована за концентрично-лінійним принципом. Базові поняття курсу інформатики, уміння, що сформовані в початковій школі, поглиблюються та розширюються в 5-6 класах. Значна частина тем, вивчення яких розпочинається в 5-му класі, продовжується в 6-му класі з відповідним ускладненням та розширенням змісту. Таким чином забезпечується поступове нарощування складності навчального матеріалу, його актуалізація, повторення, закріплення, що сприяє формуванню ключових та предметних компетентностей і способів діяльності на більш високому рівні узагальнення. Основою для досягнення очікуваних результатів навчання, визначених у програмі, є діяльнісний підхід, що базується на доборі інформаційних об’єктів, під час опрацювання яких формуються відповідні ключові та предметні компетентності.

Діяльнісний підхід також передбачає реалізацію об’єктного підходу: інформаційні технології використовуються для опрацювання певних інформаційних об’єктів, які мають певні властивості; для опрацювання об’єкта необхідно змінити значення його властивостей; для змінення значення властивостей об’єкта над ним необхідно виконати певні дії – реалізувати певний алгоритм.

 Алгоритмічний підхід полягає у поданні способів виконання операцій над об’єктами у вигляді алгоритмів. Це сприятиме розвитку в учнів алгоритмічного мислення, ознаками якого є уміння поділяти задачі на підзадачі, чітко формулювати правила виконання окремих операцій та визначати їх послідовність, враховуючи можливості виконавців.

Пріоритети викладання предмету:

• повага до особистості учня/учениці та визнання важливості врахування їх інтересів під час навчанні інформатики, доборі інформаційних об’єктів та засобів для їх опрацювання;

• підтримка пізнавального інтересу учнів, забезпечення можливостей зарахування результатів навчання з інформатики, отриманих в неформальній освіті;

• забезпечення рівного доступу кожного учня/учениці до освіти без будь-яких форм їх дискримінації;

• дотримання принципів академічної доброчесності учасників/учасниць освітнього процесу;

• створення безпечного цифрового освітнього середовища з сучасними засобами навчання інформатики, яке забезпечує онлайн та офлайн форми навчання;

• утвердження конструктивної та етичної взаємодії учнів/учениць між собою та з дорослими, в тому числі і з використанням цифрових мереж.

Структура предмету. Навчальний предмет Інформатика згідно додатка 23 до Державного стандарту базової середньої освіти та додатка 1 Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти має такий розподіл навчального навантаження в адаптаційному циклі 5-6 класів для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою.

Зміст навчального предмету Інформатика в 5-6 класах вибудовується за такими предметними змістовими лініями:

інформаційні процеси та системи;

● комп’ютерні мережі;

● інформаційні технології;

● алгоритмізація та програмування.

Передбачається, що ці змістові лінії реалізуються в програмі як 5-го, так і 6-го класів з певним повторенням і ускладненням навчального матеріалу та розширенням переліку інформаційних об’єктів, які створюються і використовуються учнями/ученицями.

Розподіл годин за змістовними лініями з тижневим навантаженням 2 години:

       інформаційні процеси та системи - 11;

       комп’ютерні мережі - 8;

       інформаційні технології - 23;

       алгоритмізація та програмування - 21.

Практикум з використанням інформаційних технологій – 5 години.

Повторення вивченого матеріалу – 2 години.

 

Шляхи реалізації програми. Реалізація мети та цілей програми досягається шляхом:

- забезпечення доступу учнів до комп’ютерів на кожному уроці інформатики;

- індивідуалізації навчання завдяки поділу класів на підгрупи у відповідності до діючих норм, забезпечення учню/учениці індивідуального робочого місця з комп’ютером, який має доступ до Інтернету;

- широкої інтеграції змісту інформатики з іншими навчальними предметами;

- використання ліцензованого або вільно розповсюджуваного програмного забезпечення з інтерфейсом українською мовою, крім випадків використання мов національних меншин;

- вільного вибору вчителями видів цифрових пристроїв, програмних засобів для реалізації цілей програми;

- самостійного добору вчителем об’єктів для виконання практичних вправ та робіт для досягнення очікуваних результатів навчання;

- забезпечення безпечних умов проведення занять з дотриманням Санітарного регламенту;

- використання розвиваючих засобів і методів навчання, що враховують особливі освітні потреби учнів та сприяють успішному засвоєнню змісту навчання і розвитку дитини;

- використання різних методів діагностики рівнів сформованості навчальних досягнень учнів, включаючи формувальне оцінювання.

Для визначення ефективності досягнення очікуваних результатів навчання пропонується в кінці кожного навчального року виконувати комплексні навчальні проєкти, що передбачали б розробку та презентацію певного інформаційного продукту для демонстрації учнями рівня сформованості предметної та ключових компетентностей. Виконання комплексного проєкту допоможе узагальнити та систематизувати знання та навички учнів з інформатики.

Особливості організації освітнього процесу з інформатики.

Відповідно до чинних нормативних документів, кожний урок інформатики, проводиться в комп’ютерному класі за виключенням випадків використання елементів дистанційного навчання в умовах карантину або інших випадків передбачених законодавством. Для проведення уроків інформатики класи діляться на підгрупи. Поділ на підгрупи здійснюється відповідно до діючих нормативних документів. Не допускається одночасна робота з одним комп’ютером двох і більше учнів / учениць. Умови навчання повинні забезпечувати ефективне засвоєння учнями програмового матеріалу, формування предметної та ключових компетентностей та відповідати вимогам щодо безпеки життєдіяльності учасників навчального процесу.

Види навчальної діяльності враховують орієнтири для оцінювання, які визначені в Державному стандарті базової середньої освіти.

Реалізація навчальної програми в умовах карантину, з активним впровадженням елементів дистанційного навчання, індивідуального навчання учнів/учениць, які з певних причин не мають можливості відвідувати заклад освіти, здійснюється з використанням онлайн ресурсів відповідного призначення для створення та опрацювання учнями інформаційних об’єктів, а також для комунікування учителя/учительки з учнями/ученицями та моніторингу рівня їх навчальних досягнень.


Основна частина

Програма

 

№ п/п

Тема уроку

Форма роботи

 

Види діяльності

Очікувані результати навчання

Інструментарій оцінювання

5 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Тема уроку

Форма роботи

 

Види діяльності

Інструментарій оцінювання

 

Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»

Тема 1. Інформаційні процеси та системи

 

  • визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язання задачі, підтвердження чи

спростування тверджень [6 ІФО 1.2.1-1]

  • обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних [6 ІФО 1.2.1-2]
  • розпізнає дані різних типів і наводить їх приклади [6 ІФО 1.2.1-3]
  • зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях або

мережних/хмарних ресурсах [6 ІФО 1.2.1-4]

  • представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних

проміжних перетворень [6 ІФО 1.2.3-1]

  • пояснює схеми і діаграми систем реального і віртуального світу [6 ІФО 1.2.3-2]
  • називає складові комп’ютера і розповідає про їх призначення, описуючи їх взаємодію,

 основні характеристики, можливості та обмеження [6 ІФО 3.1.1-2]

  • демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення

 і виведення даних[6 ІФО 3.1.1-3]

  • описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою [6 ІФО 3.1.2-1]
  • пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення [6 ІФО 3.1.2-2]
  • розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом [6 ІФО 4.1.1-2]
  • розрізняє інформаційне“сміття” цифрового і нецифрового формату [6 ІФО 4.1.1-3]

 

Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток»

Розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку. Знання обов’язків щодо утилізації технологічних пристроїв та її значення у збереженні довкілля

  1.  

Правила поведінки та безпеки життєдіяльності при роботі в комп’ютерному класі. Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта. Програмні об’єкти.

- Навчальні ігри

-Метод дискусій

-Групові завдання

-Груповий  проєкт  «Перші комп’ютери в Україні»

-мозковий штурм

 

-Створення опису об’єктів, їх властивостей та значень властивостей.

- Виконання алгоритмів роботи з об’єктами операційної системи з отриманням санітарно-гігієнічних та безпекових норм. Складання схем фрагментів файлової структури одного з носіїв даних.

-Опитування за допомогою google forms,

-«Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання)

самооцінювання (шкала)

-світлофор

 

  1.  

Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси.

  1.  

Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.

  1.  

Комп’ютер як інформаційна система. Персональний комп’ютер. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером.

  1.  

Складові комп’ютерів та їх призначення. Пристрої опрацювання   та збереження даних.

  1.  

Складові комп’ютерів та їх призначення. Пристрої введення та  виведення даних.

  1.  

Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними.

  1.  

Файли і папки, операції над ними.

  1.  

Файли і папки, операції над ними. Практична робота № 1.

«Операції над папками, файлами, ярликами».

  1.  

Прикладні комп’ютерні програми.

  1.  

Узагальнення навчального матеріалу з теми.

 

Змістова лінія «Комп’ютерні мережі»

Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет

 

  • розпізнає факти і судження в інформаційних джерелах [6 ІФО 1.4.1-1]
  • порівнює інформацію з різних джерел за наданими критеріями [6 ІФО 1.4.1-2]
  • наводить аргументи щодо надійності джерел і достовірності інформації в

медіатекстах [6 ІФО 1.4.2-1]

  • використовує запропоновані ресурси для перевірки сумнівної інформації і надійності

джерел [6 ІФО 1.4.2-2]

  • наводить приклади застосування і побудови локальних мереж та організації доступу до Інтернету [6 ІФО 3.3.1-1]
  • наводить приклади онлайн-сервісів та їх можливостей [6 ІФО 3.3.1-2]
  • обирає актуальні і безпечні засоби і способи комунікації для себе і пропонує їх іншим особам [6 ІФО 3.3.1-3]
  • використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, спілкування, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності [6 ІФО 3.3.1-4]
  • пояснює переваги і недоліки цифрової комунікації [6 ІФО 3.3.1-5]
  • розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом [6 ІФО 4.1.1-2]
  • розрізняє інформаційне “сміття” цифрового і нецифрового формату [6 ІФО 4.1.1-3]

 

Наскрізна змістова лінія «Здоров’я і безпека»

Уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію і знати методи перевірки її надійності. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Обмеження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи

  1.  

Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі.

-Обери позицію, -знайди зайве, лови помилку, дискусії,

-вірю – не вірю, пізнавальні ігри

Добір ключових слів і методів пошуку, формулювання запитів для пошуку потрібної інформації в Інтернеті. Збереженнярезультатів пошуку на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах.

-Опитування за допомогою google forms,

самооцінювання (шкала),

світлофор

Флеш-картки

Картки - опитувальники

  1.  

Пошук відомостей в Інтернеті. Критичне оцінювання медіатекстів.  Факт. Судження.

  1.  

Зберігання даних з Інтернету. Авторське право.

  1.  

Спілкування в Інтернеті. Етикет спілкування в цифрових мережах.

  1.  

Безпечне використання Інтернету. «Цифровий слід».

  1.  

Інтернет для навчання.

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 2. «Пошук  матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання»

  1.  

Узагальнення навчального матеріалу з теми.

 

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 3. Комп’ютерні презентації

 

  • створює мультимедійні презентації [6 ІФО 2.4.3-4]
  • розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
  • наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
  • [6 ІФО 2.4.2-1]
  • дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
  • описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • пояснює важливість дотримання принципів академічної  доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності [6 ІФО 4.3.1-1]
  1.  

Комп'ютерна презентація, її об'єкти. Види слайдів

Лови помилку,

дискусії

кросворди

пізнавальні ігри

практично орієнтований проєкт «Моя улюблена гра»

Створення та опрацювання комп’ютерних презентацій.

Розміщення в презентаціях посилань на використані джерела.

Добір текстових та графічних даних та їх структурування на слайдах презентації.

-          -Опитування за допомогою google forms,

«Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),

самооцінювання (шкала)

світлофор

картки

  1.  

Вставлення текстових об’єктів на слайди.

  1.  

Редагування та форматування текстових об’єктів на слайді.

  1.  

Вставлення на слайд графічних об’єктів.

  1.  

Редагування та форматування графічних об’єктів на слайді.

  1.  

Створення комп’ютерних презентацій.

  1.  

Створення комп’ютерних презентацій.

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота 3 «Створення комп’ютерних презентацій»

  1.  

Упорядкування слайдів.

  1.  

Виступ з використанням комп'ютерної презентації

  1.  

Виступ з використанням комп'ютерної презентації

 

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 4. Текстові документи

 

  • розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 2.4.1-1]
  • наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних
  • [6 ІФО 2.4.2-1]
  • створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до

друку [6 ІФО 2.4.3-1]

  • дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів [6 ІФО 2.4.3-5]
  • описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту [6 ІФО 2.4.3-6]

 

Наскрізна змістова лінія «Громадянська відповідальність»

Виховання поваги до прав і свобод, зокрема свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті. Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

  1.       

Об’єкти текстового документа, їх властивості. Програми для  створення та опрацювання текстових документів.

лови помилку

дискусії

проблемне питання

вірю – не вірю

 кросворди

 пізнавальні ігри

практично орієнтований проєкт

«Моя візитка»

Визначення об’єктів текстового документа та значень їх властивостей.

Уведення тексту з дотриманням правил.

Здійснення форматування тексту за зразком та самостійно (символів, абзаців, сторінок).

Підготовка та друк текстового документа

Опитування за допомогою google forms

«Дві зірки і побажання» (взаємооцінювання),

самооцінювання (шкала)

світлофор

картки

  1.       

Уведення тексту. Вставлення символів, яких немає на клавіатурі.

  1.       

Редагування тексту. Перевірка правопису.

  1.       

Операції з фрагментами тексту.

  1.       

Пошук та замінення фрагментів текстового документа.

  1.       

Форматування символів.

  1.       

Форматування символів, абзаців

  1.       

Форматування символів, абзаців, сторінок.

  1.       

Створення, редагування і форматування текстових документів.

  1.       

Створення, редагування і форматування текстових документів.

  1.       

Друкування текстового документа. Практична робота 4

«Створення, редагування і форматування текстового документа»

  1.       

Узагальнення навчального матеріалу з теми.

 

Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»

Тема 5. Алгоритми та програми

 

  • складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язання задач [6 ІФО 2.1.1-1]
  • представляє алгоритм одним чи кількома способами [6 ІФО 2.1.1-2]
  • поєднує базові структури для розв’язання задачі [6 ІФО 2.1.1-3]
  • пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх [6 ІФО 2.1.1-4]
  • знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок [6 ІФО 2.1.2-1]
  • робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі [6 ІФО 2.1.2-2]
  • наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують [6 ІФО 2.2.1-1]
  • створює і виконує програмний проект у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше) [6 ІФО 2.2.1-2]
  • проводить перевірку роботи програмного проекту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи [6 ІФО 2.2.1-3]
  • пропонує власні способи перевірки правильності роботи проекту [6 ІФО 2.2.1-4]
  1.  

Команди. Виконавці команд. Система команд виконавця.

кросворди

дискусії

пізнавальні ігри

навчальні проекти

 

Складання і виконання алгоритмів для різних виконавців.

Подання алгоритму різними способами.

Складання лінійних проектів.

Складання лінійнихпроєктів, проєктів, що містять цикли з лічильником.

Формулювання висловлювань, істинних і хибних.

Складання лінійних проєктів, проєктів, що містять цикли з лічильником і розгалуження.

тестування,

усне опитування,

самооцінювання (шкала),

світлофор,

 

  1.  

Способи подання команд.

  1.  

Алгоритми. Способи подання алгоритму.

  1.  

Складання алгоритмів. Лінійні алгоритми. Алгоритми і програми.

  1.  

Середовища створення проєктів. Створення лінійних проєктів.

  1.  

Створення лінійних проєктів.

  1.  

Створення лінійних проєктів.

  1.  

Створення лінійних проєктів.

  1.  

Створення лінійних проєктів.

  1.  

Циклічні процеси. Алгоритми та проєкти з циклами з лічильником.

  1.  

 Алгоритми та проєкти з циклами з лічильником.

  1.  

Алгоритми та проєкти з циклами з лічильником.

  1.  

Алгоритми та проєкти з циклами з лічильником.

  1.  

Алгоритми та проєкти з циклами з лічильником.

  1.  

Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.

  1.  

Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.

  1.  

Алгоритми та проєкти з розгалуженнями.

  1.  

Алгоритми та проєкти з розгалуженнями.

  1.  

Алгоритми та проєкти з розгалуженнями.

  1.  

Алгоритми та проєкти з розгалуженнями. Практична робота № 5

«Алгоритми та проєкти з циклами і з розгалуженнями»

  1.  

Узагальнення навчального матеріалу з теми.

 

Тема 6. Практикум з використання інформаційних технологій

 

  •                  бере участь у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів [6 ІФО 2.5.1-1]
  •                  планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання [6 ІФО 2.5.1-2]
  • пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту [6 ІФО 2.5.2-1]
  • пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту [6 ІФО 2.5.2-2]
  • наводить приклади переваги конструктивної співпраці[6 ІФО 2.5.2-3]

 

Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»

Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати

  1.  

Практикум з використання інформаційних технологій. Етапи виконання проєкту.

метод проєктів,

метод дискусій,

метод проблемного питання.

 

експертна оцінка, «Учень – вчитель»

  1.  

Практикум з використання інформаційних технологій.

Визначення ролей учасників проєкту. Складання плану виконання проекту.

  1.  

Практикум з використання інформаційних технологій.

Визначення завдань проєкту. Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.

  1.  

Практикум з використання інформаційних технологій.

Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.

  1.  

Практикум з використання інформаційних технологій.

Подання та оцінювання результатів виконання проєкту

  1.  

Повторення вивченого матеріалу.

  1.  

Повторення вивченого матеріалу.

 

Оцінювання зорієнтовано на :

Очікувані результати навчання на відповідному етапі освітнього процесу;

Ключові компетентності, а саме: вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися рідною ( у разі відмінності

Можна вставити критерії оцінювання взяти таблицю з методичних рекомендацій викладання предметів 5 клас НУШ в папці Етика НУШ

Перелік джерел

Модельні програми

Дс, типову освітню програму,методичні рекомендації нуш,

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Планування
Додано
27 серпня 2023
Переглядів
3149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку