Навчальні ігри на уроках англійської мови в 1-4 класах (читання, аудіювання, письмо, говоріння)

Про матеріал
Ігри для розвитку та вдосконалення навичок читання, аудіювання, письма та говоріння.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчальні ігри на уроках англійської мови в 1-4 класах(читання, аудіювання, письмо, говоріння)Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 2

Навчальна гра–це групова вправа з метою вироблення і застосування оптимальних рішень, застосування навчальних методів і прийомів у штучно створених умовах, що відтворюють реальну виробничу обстановку. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р. Навчальна гра — це спільна діяльність, що припускає колективну взаємозалежність і розширення особистих можливостей за рахунок залучення потенцііалу інших учасників. Навчальна гра– це така форма організації навчання, виховання і розвитку особистості, яка здійснюється педагогом на основі цілеспрямовано організованої діяльності учнів, яка спочатку мотивована на успіх, здійснюється за спеціально розробленим сценарієм і правилами, максимально спирається на самоорганізацію учнів, відтворює або моделює досвід людської діяльності й спілкування. Навчальна гра

Номер слайду 3

Можливості ігрових технологій. Формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови; Розвиток комунікативної компетенції; Індивідуалізація процесу навчання; Покращення засвоєння навчального матеріалу; Розкриття творчих здібностей учнів; Вдосконалення уміння орієнтуватися в реальних життєвих ситуаціях; Реалізація основних взаємопов'язаних цілей: освітньої, розвивальної, виховної;Залучення до активної мовленнєвої діяльності усіх учнів класу; Урізноманітнення форм подання інформації;Можливість використовувати ігри на різних етапах уроку. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 4

Навчальні ігри на уроках англійської мови розвивають: Увагу. Спостережливість. Пам’ять. Мислення Творчі здібностіІніціативність. Комунікабельність. Організаторські здібностіДобрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 5

Функції ігор на уроках англійської мови. Навчальна. Стимулююча. Моделююча. КоригуючаІнформаційна. Формуюча Виховна. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 6

Класифікація ігор Відповідно до мети; За віком учасників;За використанням; За кількісним складом; За способом підготовки; За ступенем керівництва; За тривалістю проведення; За очікуваним результатом;За функціями;Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 7

Різновиди навчальних ігор на уроках англійської мови. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 8

Вимоги до навчальних ігор. Мета гри(які вміння розвиває);Організація(місце, час, склад учасників);Врахування психолого – вікових особливостей дітей та їхніх інтересів;Забезпечення необхідними матеріалами для гри;Можливі варіації. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 9

Компоненти навчальних ігор на уроках англійської мовиІгрова задумка. Дидактичні завдання. Обладнання гри. Правила гриІгрові діїРезультат гри. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 10

Етапи проведення ігор. Підготовчий етап (етап планування)Етап проведення гри (оперативний етап)Підсумковий етап. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 11

Ігри для розвитку та вдосконалення навичок читання. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 12

«Місток»Обладнання: Картки зі містками. Мета: Розвиток навичок читання. Хід гри: Учнів об´єднують у 2-3 команди. Учитель пропонує прочитати набір слів з аркушів паперу. Кожен набір– умовна кладка через річку. Щоб перейти на інший берег «річки» слід правильно прочитати речення. Учасники команд по черзі читають речення. Той, хто прочитав правильно переходить на інший берег тобто стає навпроти своєї команди. Перемагає команда, у якій більше учасників перейшли на інший берег «річки». Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 13

«Поклич мене»Обладнання: Картки з словами. Мета: Розвиток навичок читання. Хід гри: учитель пропонує учням уявити, що вони потрапили в країну «Непрочитаних слів», які несподівано заблукали і просить їх допомогти позбирати ці слова. Для цього їх треба покликати. Потім вчитель ділить клас на дві команди і пропонує по черзі читати слова на картках. Учасник, який правильно «покликав» картку, отримує її з рук вчителя. Команда, яка зібрала більшу кількість карток, виграє. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 14

«Таємне послання»Обладнання: Картки з завданнями. Мета: Розвиток навичок читання. Хід гри: учитель пропонує учням уявити, що вони отримали таємні послання з невідомої планети. Завдання учнів їх виконати. Вчитель ділить клас на дві команди і пропонує по черзі витягувати картки з посланнями з конверта та виконувати завдання. Учасник, який правильно виконав завдання, отримує відзнаку. Команда, яка назбирає більше відзнак, виграє. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 15

Ігри для розвитку та вдосконалення навичок аудіювання. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 16

«Художник»Обладнання: картки, кольорові олівці. Мета: вдосконалювати навички аудіювання. Хід гри: Гра проводиться, під час вивчення теми «Частини тіла людини». Вчитель просить учнів уявити себе відомими художниками. Кожен учень отримує аркуш паперу—замальовку з зображенням людини. Учитель диктує, що потрібно розмалювати, а учні виконують. Паралельно вчитель перевіряє правильність виконання завдання. Наприклад: Colour the neck. Colour the legs. Учні котрі правильно виконали завдання отримують відзнаку. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 17

«Пін-код»Обладнання: картинка-сейф, набори цифр 1-10. Мета: вдосконалювати навички аудіювання. Хід гри: Вчитель просить учнів уявити що вони потрапили в іншу країну і випадково знайшли сейф. Проте він виявився зачиненим. Щоб відчинити сейф і дізнатися що в ньому потрібно ввести пін-код. Для цього потрібно уважно слухати вчителя та розмістити цифри в такому порядку, в якому вони будуть озвучені. Якщо усі учні виконали завдання правильно, вчитель відкриває сейф (обертає зворотною стороною, на якій забражений смайлик і напис «Great job!»)Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 18

«Ти можеш»Обладнання: чарівна палочка. Мета: вдосконалювати навички аудіювання. Хід гри: Гра проводиться для засвоєння дієслів. Вчитель просить учнів уявити себе чарівниками і змусити своїх однокласників виконувати їхні команди. Гру починає вчитель. Наприклад «You can swim, Ivan.» і вказує на учня який повинен виконати команду. Якщо учень виконав все правильно, вчитель передає йому чарівну паличку і учень стає на місце вчителя. Важливо щоб участь у грі брали усі учні, тобто наступними слід обирати учнів, які ще не виконували команд. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 19

Ігри для розвитку та вдосконалення навичок письма. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 20

«Запроси гостей»Обладнання: Аркуші-запрошення. Мета: вдосконалювати навички письма. Хід гри: Вчитель пропонує учням уявити, що сьогодні День звірів і учні готують для них свято. Для того, щоб звірі прийшли потрібно заповнити запрошення. Вчитель ділить клас на дві або три команди. Кожна команда отримує аркуші-запрошення. Потрібно запросити якомога більше гостей. Виграє команда, яка написала більше назв тварин правильно. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 21

Шкільний портфель. Обладнання: аркуш-портфель. Мета: вдосконалювати навички письма. Хід гри: Гра проводиться під час вивчення теми «Шкільне приладдя». Вчитель пропонує учням уявити, що у них з’явилися нові сусіди—маленький хлопчик або дівчинка. Цього року вони вперше йдуть в школу і ще не вміють збирити портфель. Завдання учнів допомогти сусідам. Вчитель ділить клас на групи. Кожна група отримує аркуш-портфель. Виграє група котра запише більше назв шкільного приладдя правильно. Можна встановити часовий ліміт. Наприклад 5 хвилин. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 22

«Ромашки»Обладнання: аркуш «Ромашки»Мета: вдосконалювати навички письма. Хід гри: Гра проводиться для закріплення лексики з будь-якої теми. Вчитель ділить клас на кілька команд. Кожна команда отримує аркуш «Ромашки». На пелюстках ромашок записані слова з однією або двома пропущеними буквами. Перша буква слова велика. За командою вчителя команда починає записувати букви. Виграє команда, котра швидше та правильніше впорається з завданням. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 23

Ігри для розвитку та вдосконалення навичок говоріння. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 24

«Що в мішку?»Обладнання: мішечок з карткати. Мета: вдосконалювати навички усного мовлення. Хід гри: Гра проводиться для закріплення лексики з будь-якої теми. Вчитель презентує учням красивий мішечок з картками та пропонує їм дізнатися, що там. Він підходить до будь-якого учня і просить його вибрати одну з карток на осліп. Завдання учня сказати одне речення про предмет на картці. Наприклад, This is a ball./It is red./I like this ball. Учень, котрий впорався з завданням, виконує роль вчителя. Він бере мішечок і підходить до наступного учня, а картка вилучається з набору. Якщо учень не впорався з завданням, вчитель повертає картку у мішечок і підходить до іншого учня. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 25

«Посвідчення особи»Обладнання: посвідчення. Мета: вдосконалювати навички усного мовлення. Хід гри: Гра проводиться у парах. Кожен учень отримує посвідчення особи. На ньому вказані певні дані про особу: ім'я, вік, місце проживання тощо. Один учень виконує роль поліцейського, інший роль підозрюваного. Поліцейський ставить запитання, підозрюваний відповідає користуючись підказками з посвідчення. Наприклад, What is your name?—My name is Tom Brown. Потім учасники рольової гри міняються ролями. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 26

«Німе кіно»Обладнання: картки з дієсловами. Мета: вдосконалювати навички усного мовлення. Хід гри: Вчитель пропонує учням уявити, що вони випадково потрапили у «німе кіно». Тому їм потрібно зіграти роль без слів. Учень витягує картку з конверта на осліп і намагається показати, що там написано. Решту учнів намагаються здогадатися, про що йде мова у кіно використовуючи модальне дієслово can. Наприклад, She can play on a swing./ He can fly a kite. Учень котрий першим здогадався та правильно склав речення займає місце актора. Перемагає той, хто виконав найбільше ролей. Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

Номер слайду 27

Бажаю успіху, здійснення творчих задумів та хороших результатів свої праці!Дякую за увагу!Добрянська Леся Ярославівна Сновицький НВК-2016 р.

pptx
Додано
6 листопада
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку