Навчальні Інтернет ресурси з англійської мови для учнів загальноосвітніх шкіл.

Про матеріал

Матеріал для вчителів англійської мови, які використовують Інтернет ресурси при роботі на уроках. Пропонується добірка сайтів, які підходять для учнів 6-7 класів загальноосвітніх шкіл.

Перегляд файлу

Название

Назначение

1.

http://www.native-english.ru/exercises/modal

Тесты по грамматике англ.

2.

http://www.englishlearner.com/tests/index.shtml

Тесты

3.

http://www.lingua.ru/quiz/testing

Тести

4.

http://www.british-towns.net/england

 

Города британии информация

5.

http://www.visitbritain.com/en/EN/

Информацтя о Британии

6.

http://www.native-english.ru/grammar

Объяснение грамматики

Подборка сайтов.

 

 

Анализ веб публикации.

 

Призвіще,ім’я  учня/студента Гребенюк Тетяна Анатоліївна

Тема дослідження присвійні займенники

Назва та адреса веб-сайту http://referat.ru/referats/view/9890

Дайте відповіді «так» чи «ні» на наступні питання. Якщо Ви отримали більше 9 позитивних відповідей, тоді знайдена інформація может стати у нагоді для дослідження.

  1. Я вже провела пошук в електронній бібліотеці. Так.
  2. Не користуючись словником, прочитайте перший абзац статті, а потім перше речення кожного абзацу. Прочитайте останній абзац статті. Чи зрозуміли Ви її зміст? Якщо ні, не використовуйте цю статтю. Так, зрозуміла.

Авторитетність джерела:

  1. Хто є автором інформації на сторінці? Евгений Варнавский.
  2. Чи є на Веб-сторінці посилання на контактну інформацію для зв’язку з автором? Якщо так, зазначте його. Ні
  3. Чи представлена інформація про ступінь компетенції автора? Так
    • Перевірте адресу Веб-сторінки. Наявність знаку тільди (~) говорить про те, що це особиста сторінка. Нема.
    • Задайте пошук на ім’я  автора та знайдіть інші його роботи.
    • Задайте пошук за адресою веб-сторінкице дозволить побачити, з якими сайтами пов’язана ця сторінка .

     Точність інформації:

  1. Якими є джерела розміщеної на сайті інформації? Чи є посилання на конкретні джерела? Так
  2. Наскільки правильна мова статті? (У публикації не повинно бути друкарських помилок, а також орфографічних та граматичних помилок). Правильна.

Об’єкитвність/суб’єктивність викладу :

Деякі статті представляють інформацію об’єктивно, деякі – виражають суб’єктивну точку зору автора. Під час використання статей з яскраво вираженою авторською позицією треба знайти також і матеріали, в яких представлені інші точки зору на проблему, що вивчається.

1. Можете Ви точно сказати, чи є стаття об’єктивною чи суб’єктивною? Так.

2. Чи розглядається проблема з різних точок зору? Так.

3. Чи можете  Ви назвати организацію, якій належить цей веб-сайт або яка є спонсором цього веб-сайту? Ні.

Оновлення інформації:

Веб-сайт має регулярно оновлюватись.

1. Чи можна знайти дату написания статті? Ні.

2. Чи можна знайти дату размещения статті на сайті? Ні .

3. Чи можна знайти дату, коли  в статтю були внесені зміни? Так.

4. Чи є на сторінці гіперпосилання, чи працюють вони? (Виберіть будь-які три та перевірте їх). Так.

Зміст:

  • Чи є зміст статті оригінальним? Так.
  • Чи корисна інформація для Вашого дослідження ? так.

 

Дата заполнения бланка 16.05.2013.

doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку