Навчальний дослідницький проект № 1 «СПОСТЕРЕЖЕННЯ І ВИМІРЮВАННЯ ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ» з фізики у 7 класі

Про матеріал
Навчальний дослідницький проект № 1 «СПОСТЕРЕЖЕННЯ І ВИМІРЮВАННЯ ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ» з фізики у 7 класі. Даний проект розрахований для учнів, щоб легше адаптуватися до виконання проектів з фізики у 7 класі.
Перегляд файлу

Навчальний дослідницький проект № 1 з фізики учня 7 кл. Олексицької СЗОШ І-ІІ ст.

 

____________________________________________________

 

 

 

на тему: «СПОСТЕРЕЖЕННЯ І ВИМІРЮВАННЯ ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ»

 

Етапи роботи над дослідницьким проектом:

1) Організаційний етап – обговорення мети і завдань проекту.

2) Підготовчий етап – пошук інформації, яка висвітлює тему.

3) Проектний етап – опрацювання зібраної інформації.

4) Оформлювальний етап – оформлення результатів роботи.

5) Презентаційний етап – демонстрація результатів проекту, захист результатів проекту.

6) Підсумковий етап – аналіз виконання завдань проекту.

 

План дослідницького проекту:

1) Спостереження та дослідження явища дифузії.

2) Вимірювання лінійних розмірів тіл.

3) Обчислення площі поверхні тіл.

4) Аналіз та висновки проекту.

 

Хід  роботи  над  дослідницьким  проектом:

 

1) Спостереження та дослідження явища дифузії.

C:\Users\Администратор\Desktop\1.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\3.jpg Спостереження явища дифузії у рідині

 

C:\Users\Администратор\Desktop\5.1.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\5.2.jpg Дифузія у газах (дим, пульверизатор)

 

C:\Users\Администратор\Desktop\6.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\8.1.jpg Дифузія у рідинах

 

C:\Users\Администратор\Desktop\8.2.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\7.jpg Дифузія у рідинах і твердих тілах

 

Приклади дифузії: приготування чаїв і компотів (колір, смак, запах, солодкість); цукроваріння (виварювання цукру із цукрових буряків); фарбування деталей і тканин; прання речей; маринування та квашення фруктів і овочів; зварювання металів; приготування їжі; цементування і клеєння предметів.

 

1.1. Дифузія – це _________________________________________________________________________________

1.2. Дифузія буває двох видів – _______________________________________________________

1.3. Дифузія найшвидше відбувається у  ________________________________ агрегатному стані.

1.4. Чим вища температура речовини, тим дифузія у ній проходить  __________________________________

 

2) Вимірювання лінійних розмірів тіл.

2.1. Встанови логічні пари (між предметом і назвою): 1 – ___,   2 – ___,   3 – ___,   4 – ___,   5 – ___,   6 – ___.

Картинки по запросу лінійка малюнок  C:\Users\Администратор\Desktop\images.jpg    C:\Users\Администратор\Desktop\images (5).jpg   C:\Users\Администратор\Desktop\images (3).jpg   C:\Users\Администратор\Desktop\111111111.jpg C:\Users\Администратор\Desktop\ввв.jpg

                   1                              2                 3                                 4                            5                                      6                         

а – курвіметр,   б – мірна стрічка,    в – штангенциркуль,   г – рулетка,    д – мікрометр,   е – масштабна лінійка.

 

2.2. Яка довжина: олівця – _____ см; гусениці – _____ см; довжина ряду пшона – _____ см; відрізка РК – _____ см; песика – _____ см;  різьби гвинта – _____ см; кроку різьби гвинта – _____ см?:

C:\Users\Администратор\Desktop\77777.jpg    C:\Users\Администратор\Desktop\1111.png    C:\Users\Администратор\Desktop\9.jpg

  C:\Users\Администратор\Desktop\11111.jpg  C:\Users\Администратор\Desktop\111111.jpg   C:\Users\Администратор\Desktop\88.jpg   C:\Users\Администратор\Desktop\888.jpg

 

2.3. Яка довжина ряду пшонин – _____ см,  яка товщина 1 пшонини із даного ряду – _____ см?

C:\Users\Администратор\Desktop\777.jpg Поле для обчислень

 

3) Обчислення площі поверхні тіл.

3.1. Обчисли площу прямокутника (способом прямого вимірювання):

C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpg Поле для обчислень

 

3.1. Обчисли площу: прямокутника, трикутника, кола, сердечка (способом палетки), вважаючи що розміри 1 клітинки становлять 0,5 см:

C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpg Поле для обчислень

 

Аналіз роботи над проектом:

      Під час роботи над даним дослідницьким проектом я:

1) ______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

2) ______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

3) ______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Добровольська Олена Владиславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
Етапи роботи над навчальним проектом
Додано
15 серпня 2020
Переглядів
1237
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку