Інструкція: проєкт має бути унікальним, не списаним з інтернет-джерел, важливі саме ваші дослідження, думки і розробки! Робота може бути оформлена в робочому зошиті, в документі Word або у вигляді презентації у Canva чи Power Point тощо, як вам зручно. Записати: Навчальний проєкт №1, тему, мету, а далі йдете чітко по пунктах плану дій. Кожний з пунктів (1-9) нумеруєте, пишете його назву (вказана жирним шрифтом) і послідовно виконуючи інструкції, аналізуєте і відповідаєте на питання.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ №1
Тема: «Особиста програма зміцнення здоров’я»
Мета: сформувати позитивне ставлення до власного здоров’я як цінності та усвідомити свою роль у його збереженні; виховати потребу вести здоровий спосіб життя; отримати знання, уміння навички, необхідні для збереження, зміцнення та відновлення здоров’я.
План дій для реалізації дослідницької частини проєкту
Проєкт виконуєте згідно до наступних пунктів:
кількість основних прийомів їжі та «перекусів»;
тривалість інтервалів між прийомами їжі;
наявність у вашому раціоні фаст-фуду, солодких газованих напоїв, солодощів;
калорійність їжі, яку ви вживаєте (наприклад, підрахуйте: скільки, зазвичай, калорій на день споживаєте? Чи відповідає це вашій віковій нормі, враховуючи вашу фізичну активність протягом дня та стать? – для цього скористайтеся «Калькулятором добової норми калорій» https://calc.tablycjakalorijnosti.com.ua/ )
наскільки ваше харчування є збалансованим за співвідношенням жирів, білків, вуглеводів?
Кількість свіжих фруктів та овочів, які ви споживаєте щодня? Які саме?
Запишіть назву активності і приблизний час для кожного виду вашої фізичної активності протягом тижня.
Зробіть висновок про достатність/недостатність рухової активності в вашому розпорядку дня.
Запропонуйте конкретні кроки для оптимізації власної рухової активності: що додати чи прибрати, як можна покращити ваші особисті показники рухової активності?
якщо так, то чи робите ви це регулярно?
Чи хотіли б ви включити якісь спеціальні оздоровчі процедури до вашого щоденного розпорядку?
Якщо ні, чому?
Якщо так, то які саме і як часто?
Які шкідливі звички я маю?
Від яких вже позбавився/позбавилася? Як мені це вдалося?
Від яких шкідливих звичок планую позбавитися? Яким чином я буду це робити?
Запишіть скільки часу і в який час доби ви маєте: сон, харчування, гігієнічні процедури, перебування на свіжому повітрі, рухову активність, водні процедури, навчання в ліцеї (офлайн і онлайн за розкладом), виконання домашніх завдань, заняття в секціях або гуртках, волонтерство чи участь у суспільно-корисній праці, хатні обов’язки, хобі, спілкування з друзями, стрічка соціальних мереж і т.д.).
Зробіть висновки про відповідність чи невідповідність тривалості і чергування різних елементів режиму дня гігієнічним вимогам до них відповідно ваших вікових особливостей (наприклад, сон – у віці 15-18 років рекомендовано спати не менше ніж 8-9 годин на добу, при цьому мій сон складає ___ годин на добу).
Запропонуйте заходи корекції власного режиму дня і оформіть їх у вигляді схеми чи короткої пам’ятки, яка допоможе вам навчитися цінувати і раціонально розподіляти свій час протягом дня, розвиватися фізично і морально, бути здоровими.