Основні запитання до навчальної теми Що таке траєкторія руху? Які види траєкторії?Що таке пройдений шлях?Дайте визначення переміщення. Назвіть одиниці переміщення. Який рух називають рівномірним?Як визначити швидкість тіла?Який рух називають нерівномірним?Що таке середня швидкість? Як її визначити?Чи рухається наша школа відносно Землі? А відносно Сонця? Змістові запитання
Теоретики Практики Експериментатори Провести дослідження: Що таке пересування?Завдяки чому пересуваються тварини, техніка, тощо?Дослідити 10 самих швидких тварин в світі. Визначити з якою середньою швидкістю рухаються автомобілі біля школи.* Вивчаємо * Досліджуємо * Експериментуємо Обираємо групу
Оцінювання навчальних потреб учнів з теми «Порівняння швидкостей рухів тварин, техніки» Що ми знаємо?1. Рухоме тіло змінює положення відносно інших тіл.2. Спостерігаючи за тілом можемо описати його рух. Що ми хочемо дізнатися?1. Завдяки чому одні тіла рухаються швидше за інші.2. Як рухалось тіло, розглядаючи графік його руху? Про що ми дізналися?1. Швидкість буває:
Бачення навчальної теми. Створюючи цю навчальну тему, я б хотів: Спробувати нові методи, і щоб довідкова література була доречною у житті учнів;Подумати про шляхи, які могли б залучати учнів до спільноти. Упродовж цієї навчальної теми я б хотів, щоб мої учні: Уміли представляти результати своїх досліджень у вигляді Вікі-статті, комп’ютерної презентації, блогу;оцінювати ідеї однолітків у блогах;аналізувати знайдену в Інтернеті інформацію та раціонально використовувати ресурси всесвітньої мережі;
Підходи, які застосовуються у проектіОскільки мої учні працюють над цим проектом, вони: Описують рух тіла, спостерігаючи за ним та знаходять швидкість такого руху;співпрацюють з однокласниками та членами спільноти;створюють продукт, який демонструє те, що вони вивчили;діляться вивченим з реальною аудиторією.
Формування навичок 21 століття. В учнів будуть формуватися навички мислення вищих рівнів та навички 21 століття, оскільки: Використовуватимуть Ключові та Тематичні запитання для того, щоб під час аналізу п’єси знаходити теми, які виходять за межі місцевості та часів; Повідомляють свої ідеї аудиторії спільноти Розмірковуватимуть над читанням, написанням, дослідженням та стратегіями мислення, а також змінюватимуть і адаптуватимуть їх, якщо це буде необхідно;Застосовуватимуть оцінювання проекту для самостійної оцінки своєї роботи та надання зворотного зв’язку на дії однокласників.
Ресурси Друковані видання: Підручник з фізики 8 кл. за редакцією В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого “Ранок”, 2015 Інтернет-ресурси:https://uk.wikipedia.org/wiki/Швидкість http://subject.com.ua/dovidnik/physics/3.htmlhttp://moyaosvita.com.ua/fizuka/rozraxunok-shlyaxu-shvidkosti-i-chasu-ruxu/