Навчальний проект з фізики 7 клас "Визначення середньої швидкості"

Про матеріал

Мета проекту. Визначити експериментально середню швидкість руху тіл, навчитися розв'язувати задачі; весело провести час.

Завдання. 1. З'ясувати які тіла в природі і техніці рухаються нерівномірно.

2. Розробити прийоми та методи обчислення швидкості нерівномірного руху.

3. Виконати експеримент та обчислення.

4. Проаналізувати отримані результати.

5. Зробити висновки.

6. Презентувати роботу в класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Визначення середньої швидкості нерівномірного руху. Над проектом працювалиучні 7 класу. Двірцівського НВК“ЗШ І – ІІІ ступенів – дитячий садок”Бойко Тетяна Уляк Назар

Номер слайду 2

Визначити експериментально середню швидкість руху тіл, навчитися розв’язувати задачі; весело провести час. Мета проекту1. З’ясувати які тіла в природі і техніці рухаються нерівномірно.2. Розробити прийоми та методи обчислення швидкості нерівномірного руху.3. Виконати експеримент та обчислення.4. Проаналізувати отримані результати. 5. Зробити висновки. 6. Презентувати роботу в класі. Завдання

Номер слайду 3

Чи був правий Айнштайн, стверджуючи, що пошук істини важливіше, ніж володіння істиною. В чому істина руху? Проблема Отримаємо кращі знання про середню швидкість та величини, які її характеризують. Вдосконалимо свої життєві компетентності (вміння вчитися, інформаційної). Розглянемо використання формул до розв'язування задач. Здобудемо навички дослідницької роботи, вибору приладів для проведення експерименту. Сформуємо вміння орієнтуватися в інформаційному середовищі, аналізувати отриману інформацію та результати . Навчимося будувати графіки. Розвинемо навички презентувати свою роботу, аналізувати та робити висновки; поділимося своїми здобутками з іншими. Очікувані результати

Номер слайду 4

Ми дізнались, що…В житті найчастіше зустрічається нерівномірний рух – це рух під час якого швидкість змінюється. Такий рух характеризується середньою швидкістю. Середня швидкість – це фізична величина, яка чисельно дорівнює відношенню шляху, пройденого тілом, до проміжку часу, за який цей шлях пройдено. Середню швидкість розраховують за формулою. Середню швидкість не визначають, як середнє арифметичне , а визначається так:

Номер слайду 5

У світі усе може перебувати у спокої чи рухатися . Прикладів рівномірного руху в природі дуже мало. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва фізичного тіла. Швид -кість в м/с№1 – Бабка (найшвидша комаха) №2 - Сокіл Сапсан (найшвидша тварина) №3 – Риба-Вітрильник (найшвидша риба) №4 – Чорна ігуана (найшвидша рептилія) №5 – Черепаха морська №6 – Гепард (найшвидша наземна тварина) №7 – Швидкість людини що йде №8 – Швидкість руху сходами №9 – Ескалатор №10 - Bugatti Veyron Super Sport (спортивний автомобіль)№11 - Thrust SSC (автомобіль з реактивним двигуном) №12 - Lockheed SR-71 Blackbird (надзвуковий літак-розвідник) №13 – TGV POS (серія високошвидкісних електропоїздів ) №14 – "Francisco" (найшвидше судно )№15 –Фред. Ромпелберг (рекорд велогонщика)№ 16 – швидкість їзди на велосипеді27,788.836,1115,233,31,2510,8117,8340,6980,4159,629,974,41011121314

Номер слайду 6

Дослідження 1 Визначити середню швидкість руху учня по коридору школи. Нехай відстань, яку проходить учень 35 кроків. Довжина кроку 30см. Тоді відстань, яку він пройде – 35*30=1050см = 10,5м. За допомогою секундоміра в телефоні визначемо час. Щоб дослідження були точнішими, засічемо час 4 рази і знайдемо середнє арифметичне. Дані помістимо в таблицю.{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}відстаньчасшвидкість10,5130,857143 12  10  14 середнє12,25 Висновок. Для більш точного результату, можливо, треба було взяти більший шлях. Була похибка при визначенні часу руху. Результат буде точніший, чим більше раз ми будемо вимірювати час і знаходити середнє арифметичне значення.

Номер слайду 7

Дослідження 2 Визначити середню швидкість руху транспорту по дорозі. Нехай відстань, яку проходить фізичне тіло 200м. Дані помістимо в таблицю. Висновок. Ми переконалися, що треба бути обережними на дорозі, оскільки швидкість автомобілів є досить великою, як для сільської місцевості. {08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C} відстаньчасшвидкість, м/сшвидкість, км/год. Автомобіль 12001315,3855,38 Автобус2001513,3348 Трактор200248,3330 Автомобіль 22001118,1865,45

Номер слайду 8

Визначити середню швидкість руху велосипедиста на відстані 100 м. Для того, щоб рух був дійсно нерівномірним ми вибрали ділянку дороги, на якій були ями, які б заважали рівномірному рухові велосипедиста. Разом із рухом велосипедиста ми засікли час старту та час його фінішу. Дослід провели три рази. Дані занесли у таблицю, використовуючи програму Excel. Дослідження 3{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}№ п/п. Відстань. Час. Швидкість1100147,14285712100166,253100128,3333333 Висновок. Швидкість руху велосипедиста в різних точках дороги була різною: в одному місці більшою, в другому – меншою. Одержані цифри швидкостей є середніми на шляху 100м. Скориставшись формулою ми визначили середню швидкість на шляху 300м. V= =7,14м/с

Номер слайду 9

Побудувати графік залежність шляху від часу та швидкості від часу для велосипедиста та пішохода.{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}Таблиця залежності шляху від часу для людини та велосипедиста. Час. Шляхвелосипедист. Шлях. Людинашвидкістьшвидкість000велосипед. Людини5506,25101,251010012,5101,251515018,75101,252020025101,25 Графік залежності шляху від часу для людини та велосипедиста. Графік залежності швидкості від часу для людини та велосипедиста

Номер слайду 10

І дійсно, Айнштайн був правий, що пошук істини важливіше, ніж володіння істиною. Висновок. Закінчивши проект, не все з того, що було задумано, вийшло. Наприклад : ми планували закінчити його швидше, не сфотографували експеремент. Цей проект допоміг краще зрозуміти поняття середньої швидкості і побачити на практиці залежність швидкості та шляху тіла від часу. Середню швидкість руху тіла не можна розглядати, як середнє арифметичне значення швидкостай, з якими рухається тіло.

Номер слайду 11

Ми займалися проектом у вільний від навчання час. Крім отриманих знань з фізики ми розширили свої знання з інформатики. На час проекту ми експериментально навчилися визначати середню швидкість, порівнювати її, будувати графіки.. Наш клас здружився, ми допомагали один одному в пошуках інформації, ділились своїми знахідками, обговорювали дослідження. Нам сподобалось!Результат

Номер слайду 12

http://moyaosvita.com.ua/fizuka/rozraxunok-shlyaxu-shvidkosti-i-chasu-ruxu/http://shkolyar.in.ua/mehanicny-ruhhttp://www.youtube.com/watch?v=NZFt0i. EEu9 A https://uk.wikipedia.org/https://www.youtube.comhttp://moyaosvita.com.ua/fizuka/vimiryuvannya-promizhkiv-chasu/http://ua-referat.com. Підручник «Фізика для 7 класу» Сиротюк В. Д. Універсальний довідник школяра. Використані ресурси

Номер слайду 13

ДЯКУЄМО за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Семенюк Елена
    Дуже змістовна, насичена, з великою кількістю опрацьованого матеріалу робота. Можна взяти за зразок.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Луцко Оля
    Дякую. Візьму за зразок
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Фізика 7 клас (Сиротюк В. Д.)
Додано
14 липня 2018
Переглядів
48977
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку