Прізвище__________________ Клас______
Навчальний проєкт «Жива і нежива природа навколо нас»
Мета: визначити, які тіла та явища з найближчого оточення належать до живої, а які – до неживої природи.
Під час роботи над цим проєктом необхідно дати відповіді на запитання та виконати завдання:
за якими ознаками визначатимете, до живої чи неживої природи вони
належать?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
які методи(метод) дослідження використаєте?
______________________________________________________________________1. Заповніть таблицю
1) в кожну колонку запишіть по 5 назв тіл живої і неживої природи, а також рукотворні(штучні) тіла, що вас оточують.
2) доповніть таблицю записавши у відповідні колонки наступні тіла:
орел, ромашка, камінь, ящірка, холодильник, планета, град, метеорит, автомобіль, комар, граніт, телевізор, крейда, Сонце, білка, веселка, гроші, дощ, вовк, Місяць, дуб, географічна карта, підручник, пісок, повітря, нафта, літак, ґрунт, пенал, береза.
Жива природа |
Нежива природа |
Рукотворні тіла |
|
рослини: |
тварини: |
||
|
|
|
|
Всього (кількість):___ |
Всього (кількість):____ |
Всього (кількість):____ |
Всього (кількість):____ |
Прізвище__________________ Клас______
Навчальний проєкт «Жива і нежива природа навколо нас»
Мета: визначити, які тіла та явища з найближчого оточення належать до живої, а які – до неживої природи.
Під час роботи над цим проєктом необхідно дати відповіді на запитання та виконати завдання:
за якими ознаками визначатимете, до живої чи неживої природи вони
належать?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
які методи(метод) дослідження використаєте?
______________________________________________________________________1. Заповніть таблицю
1) в кожну колонку запишіть по 5 назв тіл живої і неживої природи, а також рукотворні(штучні) тіла, що вас оточують.
2) доповніть таблицю розташувавши у відповідні колонки наступні тіла:
орел, ромашка, камінь, ящірка, холодильник, планета, град, метеорит, автомобіль, комар, граніт, телевізор, крейда, Сонце, білка, веселка, гроші, дощ, вовк, Місяць, дуб, географічна карта, підручник, пісок, повітря, нафта, літак, ґрунт, пенал, береза.
Жива природа |
Нежива природа |
Рукотворні тіла |
|
рослини: |
тварини: |
||
|
|
|
|
Всього (кількість):___ |
Всього (кількість):____ |
Всього (кількість):____ |
Всього (кількість):____ |
2. Побудуйте діаграму за даними таблиці
Висновок:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*Додаткове завдання
Проведіть вимірювання 3-4 предметів вашого шкільного приладдя.
Виміряйте час за який ви виконаєте це завдання.
Дані запишіть до таблиці.
Предмет |
Довжина, см |
|
|
|
|
|
|
|
|
Час виконання додаткового завдання = ______
2. Побудуйте діаграму за даними таблиці
Висновок:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*Додаткове завдання
Проведіть вимірювання 3-4 предметів вашого шкільного приладдя.
Виміряйте час за який ви виконаєте це завдання.
Дані запишіть до таблиці.
Предмет |
Довжина, см |
|
|
|
|
|
|
|
|
Час виконання додаткового завдання = ______