Навчальний проєкт «Жива і нежива природа навколо нас»

Про матеріал
Навчальний проєкт «Жива і нежива природа навколо нас» Мета: визначити, які тіла та явища з найближчого оточення належать до живої, а які – до неживої природи.
Перегляд файлу

Прізвище__________________ Клас______

Навчальний проєкт «Жива і нежива природа навколо нас»

Мета: визначити, які тіла та явища з найближчого оточення належать до живої, а які – до неживої природи.

Під час роботи над цим проєктом необхідно дати відповіді на запитання та виконати завдання:

за якими ознаками визначатимете, до живої чи неживої природи вони

належать?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

які методи(метод) дослідження використаєте?

______________________________________________________________________1. Заповніть таблицю

1) в кожну колонку запишіть по 5 назв тіл живої і неживої природи, а також рукотворні(штучні) тіла, що вас оточують.

2) доповніть таблицю записавши у відповідні колонки наступні тіла:

орел, ромашка, камінь, ящірка, холодильник, планета, град, метеорит, автомобіль, комар, граніт, телевізор, крейда, Сонце, білка, веселка, гроші, дощ, вовк, Місяць, дуб, географічна карта, підручник, пісок, повітря, нафта, літак, ґрунт, пенал, береза.

Жива природа

Нежива

природа

Рукотворні

тіла

рослини:

тварини:

 

 

 

 

Всього (кількість):___

Всього

(кількість):____

Всього

(кількість):____

Всього (кількість):____

Прізвище__________________ Клас______

Навчальний проєкт «Жива і нежива природа навколо нас»

Мета: визначити, які тіла та явища з найближчого оточення належать до живої, а які – до неживої природи.

Під час роботи над цим проєктом необхідно дати відповіді на запитання та виконати завдання:

за якими ознаками визначатимете, до живої чи неживої природи вони

належать?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

які методи(метод) дослідження використаєте?

______________________________________________________________________1. Заповніть таблицю

1) в кожну колонку запишіть по 5 назв тіл живої і неживої природи, а також рукотворні(штучні) тіла, що вас оточують.

2) доповніть таблицю розташувавши у відповідні колонки наступні тіла:

орел, ромашка, камінь, ящірка, холодильник, планета, град, метеорит, автомобіль, комар, граніт, телевізор, крейда, Сонце, білка, веселка, гроші, дощ, вовк, Місяць, дуб, географічна карта, підручник, пісок, повітря, нафта, літак, ґрунт, пенал, береза.

Жива природа

Нежива

природа

Рукотворні

тіла

рослини:

тварини:

 

 

 

 

Всього (кількість):___

Всього

(кількість):____

Всього

(кількість):____

Всього

(кількість):____

 

2. Побудуйте діаграму за даними таблиці

 

Висновок:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

*Додаткове завдання

Проведіть вимірювання 3-4 предметів вашого шкільного приладдя.

Виміряйте час за який ви виконаєте це завдання.

Дані запишіть до таблиці.

Предмет

Довжина, см

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Час виконання додаткового завдання = ______

 

 

2. Побудуйте діаграму за даними таблиці

 

Висновок:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

*Додаткове завдання

Проведіть вимірювання 3-4 предметів вашого шкільного приладдя.

Виміряйте час за який ви виконаєте це завдання.

Дані запишіть до таблиці.

Предмет

Довжина, см

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Час виконання додаткового завдання = ______

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чала Світлана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
21041
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку