Навчання грамоти
(8 годин на тиждень)
1семестр – 128 уроків
№ з/р |
Тема уроку |
Дата проведення |
|
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|||
1-Ч. |
Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. Опрацювання вірша Г. Чубач «Рідна мова». С. 3 |
02.09 |
|
2-П. |
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розмальовування малюнків. Малювання на тему «Мій перший шкільний дзвінок». |
02.09 |
|
3-Ч. |
Формування аудіативних умінь за текстом В. Шкляра «До школи». Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речення. Складання речень за поданою графічною схемою. С. 4 - 5 |
03.09 |
|
4-П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я — школяр». Правила користування письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Написання коротких похилих і довгих похилих ліній, ліній із заокругленням знизу. |
03.09 |
|
5-Ч. |
Закріплення знань про речення. Ознайомлення учнів зі складовою будовою слова. Поділ слів на склади. Складання речень за поданою графічною моделлю. Формування аудіативних умінь за віршем М.Сингаївського «Першокласниця» (с. 6—7). |
04.09 |
|
6-П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я — школярка». Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Зображення коротких ліній із заокругленням знизу і зверху. Письмо прямих ліній у рядку в напрямку згори — вниз. |
04.09 |
|
7-Ч. |
Практичне уявлення про немовні звуки. Складання речень за малюнками і поданими графічними схемами с. 8 – 9. Моя родина. Слова — назви істот і неживих предметів. Формування аудіативних умінь за текстом А. Конельського «Як Івасик братика колисав». С. 10 - 11 |
05.09 |
|
8-П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина». Закріплення уміння писати в рядку. Зображення довгих і коротких похилих ліній, ліній заокруглених знизу і зверху.
|
05.09 |
|
9-Ч. |
Моя родина. Слова — назви істот і неживих предметів. Поняття голосних і приголосних звуків. Їх позначення. Формування аудіативних умінь за текстом І. Андрусяком «Вечеря ». С. 14 – 15 |
09.09 |
|
10-П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина». Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній з петлею знизу. С. 5 |
09.09 |
|
11- Ч. |
Розвиток умінь відповідати на запитання хто це?, що це? Тверді та м'які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Формування аудіативних умінь за текстом С.Козлова «Не дивися на мене так, їжачку». Практичне ознайомлення з приголосними м'якими звуками. Моделювання односкладових слів з м'якими приголосними звуками. Практичне ознайомлення із словами — назвами предметів (с. 16—19) |
10.09 |
|
12- П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із петлею зверху. |
10.09 |
|
13-Ч. |
Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень. Формування аудіативних умінь за текстом Р. Куликової «Сюрприз». Практичне ознайомлення зі словами — назвами ознак. Моделювання слів із м'якими приголосними звуками (с. 20—21) |
11.09 |
|
14-П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Розмалювання малюнків. Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією короткі та довгі вертикальні лінії, лінії із заокругленням. |
11.09 |
|
15-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Робота з дитячою книжкою. Знайомство з книжкою. Книжки бувають різні. Ознайомитися з читацькими інтересами першокласників; формувати в учнів уявлення про різноманітність книжок; викликати інтерес до спілкування з книжкою. С. 4 – 6 |
12.09 |
|
16-П. |
Урок розвитку мовлення. Словесне літнє асорті. Тематична група слів про літо. Складання речень з цими словами. |
12.09 |
|
17-Ч. |
Ознайомлення зі словами, що означають дії. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень. Формування аудіативних умінь за текстом Л. Камінського «Навіщо ходять до школи». Практичне ознайомлення зі словами — назвами дій. Моделювання слів, речень (с. 22—25) |
16.09 |
|
18-П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа». Письмо похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі та внизу. Написання правого півовалу. Складання речень за малюнком і графічними схемами. С. 8 |
16.09 |
|
19-Ч. |
Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень. Складання речень за поданими графічними схемами. Бесіда на тему «Лісова школа». Формування аудіативних умінь за текстом М. Маслової «Ласунка йде до школи» (с. 26—29) |
17.09 |
|
20- П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа». Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів. Розмальовування малюнків. С. 9 |
17.09 |
|
21-Ч. |
Розвиток умінь відповідати на запитання хто?, який? що робить? Звуковий аналіз слів. Складання речень. Бесіда на тему «Мої книжки». Формування аудіативних умінь за текстом О. Дроза «Казкар». Закріплення слів — назв предметів, ознак, дій. Моделювання слів, речень (с. 30—33) |
18.09 |
|
22-П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої книжки». Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих овалів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. С. 10 |
18.09 |
|
23-Ч. |
Моделювання звукової структури слів. Складання речень за поданою графічною схемою. Формування аудіативних умінь за текстом В.Сенцовського «Про Телесика». Моделювання слів, речень (с. 34—35) |
19.09 |
|
24-П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я читаю». Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. С. 11 |
19.09 |
|
25-Ч. |
Складання речень, зв'язаних за змістом. Звуковий аналіз мовлених слів. Бесіда на тему «Моя країна — Україна». Формування аудіативних умінь за віршем Н. Зарічної «Рідний край» (с. 36—37) |
23.09 |
|
26-П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя країна — Україна». Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами. С. 12 |
23.09 |
|
27-Ч. |
Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Складання речень і графічних моделей речень. |
24.09 |
|
28-П. |
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя країна — Україна». Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Розвиток зв'язного мовлення. С. 13 |
24.09 |
|
29-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Як визначити, про що розповідається в книжці. Формувати в першокласників уміння передбачати за орієнтирами книжки, про що в ній розповідається; навчати учнів слухати казку, відтворювати її зміст за запитаннями, називати персонажів твору, визначати, хто подобається, не подобається, розігрувати епізоди. С. 7 – 11
|
25.09 |
|
30-П. |
Урок розвитку мовлення. Слова – назви шкільного приладдя.
|
25.09 |
|
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|||
31-Ч. |
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Формування аудіативних умінь за текстом Н. Сняданко (с. 38). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 39) |
26.09 |
|
32-П. |
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Л. Голоти. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. С. 14 – 15 |
26.09 |
|
33-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «а». Звуковий аналіз слів. Закріплення вміння відповідати на запитання який? яка?яке? які? Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 40 - 41) |
30.09 |
|
34-П. |
Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи. Формування аудіативних умінь за змістом загадки (с. 16). Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. С. 16 – 17 |
30.09 |
|
35-Ч. |
Звук [у], позначення його буквою «у». Звуковий аналіз слів, його моделювання. Складання речень за поданою графічною схемою. Формування аудіативних умінь за текстом М.Павленко (с. 42). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 43)
|
01.10 |
|
36-П. |
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. Письмо рядкової букви у. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів. С. 18 – 19 |
01.10 |
|
37-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «у». Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?». Складання речень за графічними схемами і малюнком. Закріплення слів — назв предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 44 - 45) |
02.10 |
|
38-П. |
Написання великої букви У в поєднанні з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи. Письмо великої букви У. Формування аудіативних умінь за змістом загадки О. Журливої. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. С. 20 – 21 |
02.10 |
|
39-Ч. |
Звук [о]. Позначення його буквою «о». Звуковий аналіз слів, його моделювання. Розділові знаки наприкінці речення. Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за віршем В.Крищенка (с. 46). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 47). Мовні ігри (анаграми на с. 47) |
03.10 |
|
40-П. |
Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г. Чубач. Звуко-складовий аналіз слів. С. 22 – 23 |
03.10 |
|
41-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «о». Складання діалогу за малюнками. Звуковий аналіз слів. Розвиток мовлення за текстом Н. Нікалео (с. 49). Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 49) |
07.10 |
|
42-П. |
Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Диктант вивчених букв. Формування аудіативних умінь за змістом загадки (с. 24). Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. С. 24 - 25 |
07.10 |
|
43-Ч. |
Звук [и]. Позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнком і графічними схемами. Формування аудіативних умінь за текстом Е. Шима (с. 50). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 51). Багатозначність слова. |
08.10 |
|
44-П. |
Письмо малої букви и. Безвідривне з'єднання букв. Розвиток зв'язного мовлення. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. С. 26 - 27 |
08.10 |
|
45-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Не одяг красить людину, а добрі справи. У книжках розповідається про хлопчиків і дівчаток. Формувати в учнів уявлення про теми, які розкриваються в дитячих книжках; навчати зіставляти зміст оповідання й малюнка до нього, міркувати над заголовком; виховувати взаємну повагу між хлопчиками та дівчатками. С. 12 – 17 |
09.10 |
|
46-П. |
Урок розвитку мовлення. Слова - назви овочів, фруктів та ягід. |
09.10 |
|
47-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «и». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками та графічними схемами. Розвиток мовлення за текстом З. Мензатюк «Білий коник». Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 53) |
10.10 |
|
48-П. |
Письмо великої букви И. Написання буквосполучення Ии. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв. Формування аудіативних умінь за змістом загадки. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. С. 28 – 29 |
10.10 |
|
49-Ч. |
Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання складів із вивченими буквами, звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за віршем Р.Скиби(с. 54). Мовні ігри (анаграми, с. 55). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 55). |
14.10 |
|
50-П. |
Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів. Формування аудіативних умінь за віршем І. Мацко. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. С. 30 – 31 |
14.10 |
|
51-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «ем». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками і графічними схемами. Прислів'я. Розвиток мовлення за текстом Г. Малик «Казка про кошеня» (с. 57). Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Складання речень за запропонованими схемами. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 56) |
15.10 |
|
52-П. |
Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою М. С. 32 - 33 |
15.10 |
|
53-Ч. |
Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Формування аудіативних умінь за текстом Л. Лапіної (с. 58). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с.59.) Спостереження за інтонацією розповідних, питальних, спонукальних, а також окличних речень. |
16.10 |
|
54-П. |
Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Розфарбовування малюнків. Формування аудіативних умінь за віршем С. Кузьменко. Звуко-складовий аналіз слів. С. 34 – 35 |
16.10 |
|
55-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «і». Буква «і» в ролі окремого слова. Велика буква на початку речення. Складання речень за малюнками і графічними схемами. Розвиток мовлення за текстом С. Кузьменко (с. 61). Підпис сюжетних малюнків. Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 60 - 61). Визначення до слів питання хто?, що?, який?, що робить? |
17.10 |
|
56-П. |
Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Написання слів і речень. С. 36 – 37 |
17.10 |
|
57-Ч. |
Звуки [н], [н '], позначення їх буквою «єн». Написання імен з великої букви. Читання складів, слів. Читання і доповнення речень. Формування аудіативних умінь за текстом В. Сухомлинського (с.62). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 62—63) |
21.10 |
|
58-П. |
Письмо малої букви н, буквосполучень, складів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. Формування аудіативних умінь за віршем Ж. Вовк-Черемуш. Звуко-складовий аналіз слів. С. 38 – 39 |
21.10 |
|
59-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «єн». Читання складів, слів. Складання речень за малюнками і графічними схемами. Розвиток мовлення за текстом Н. Тарасенко (с. 64 - 65). Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с.65). Велика буква в іменах людей. |
22.10 |
|
60-П. |
Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів. С. 40 – 41 |
22.10 |
|
61-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Велика і радісна подія у твоєму житті, житті сім'ї: ти — першокласник, ти — першокласниця. Що розповідає книжка? Книжка може бути написана віршами. Розширювати уявлення дітей про теми, які розкриваються в книжках для дітей; формувати в учнів уявлення про написання книжок віршами і не тільки...; про художні, навчальні, довідкові книжки. С. 12 – 17 |
23.10 |
|
62-П. |
Урок розвитку мовлення. «Осіння мозаїка». Конструювання прислів’їв про осінь. |
23.10 |
|
63-Ч. |
Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за текстом Н. Малетич (с. 66). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 67) |
24.10 |
|
64-П. |
Письмо малої букви в. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. С. 42 – 43 |
24.10 |
|
65-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники, їх вживання в реченнях. Читання і доповнення речень. Розвиток мовлення за віршем М. Стельмаха (с. 69). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 68—69) |
04.11 |
|
66-П. |
Письмо великої букви В. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л. Вознюк. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. С. 44 – 45 |
04.11 |
|
67-Ч. |
Звуки [л], [л 7, позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом Л.Уляницької (с.70). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 71). Поняття «один», «багато». |
05.11 |
|
68-П. |
Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою л. Формування аудіативних умінь за віршем Ж. Вовк-Черемуш. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту. С. 46 – 47 |
05.11 |
|
69-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «ел». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Анаграми. Розвиток мовлення за текстом Л. Уляницької «Ланцюжок добра» (с. 73). Звуко-буквені аналізи слів. Мовні ігри (с. 72). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 73) |
06.11 |
|
70-П. |
Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із літерами л, Л. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. С. 48 – 49 |
06.11 |
|
71-Ч. |
Звуки [с], [с], позначення їх буквою «ес». Закріплення аналітико-синтетичних умінь. Читання слів. Читання і доповнення речень. Формування аудіативних умінь за віршем В.Вітька (с. 74). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 75) |
07.11 |
|
72-П. |
Письмо малої букви с. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Формування аудіативних умінь за змістом вірша І. Мацко. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. С. 50 – 51 |
07.11 |
|
73-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «ес». Читання слів. Опрацювання тексту. Анаграми. Розвиток мовлення за текстом Ю. Ярмиша «Слонятко, яке любило танцювати» (с. 77). Звуко-буквені аналізи слів. Мовні ігри (анаграми, с. 76 - 77). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 77) |
11.11 |
|
74-П. |
Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування речень. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Н. Гуркіної. Складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту. С. 52 – 53 |
11.11 |
|
75-Ч. |
Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за текстом В. Поліщука (с. 78). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку.
|
12.11 |
|
76-П. |
Письмо малої букви к. Підготовчі графічні вправи. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. С. 54 – 55 |
12.11 |
|
77-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти — синочок. Ти — донечка. Що ще розповідає книжка про тебе, про твоє життя. Розширювати уявлення дітей про теми, які розкриваються в книжках; навчати сприймати узагальнений зміст: розповідається про тебе, твоїх друзів, багатьох дівчаток І хлоп'яток; розширювати уявлення про книжки: веселі, сумні; навчати зіставляти їх настрій з настроєм персонажів, їхніми вчинками; виховувати уважність до своєї родини, розуміти й цінувати батьківську турботу. С. 18 – 26 |
13.11 |
|
78-П. |
Урок розвитку мовлення. Творча розповідь «Подорож осіннього листочка». |
13.11 |
|
79-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «ка». Складання речень за малюнками і графічними схемами. Ребуси. Розвиток мовлення за текстом В. Сенцовського (с. 81). Підпис сюжетних малюнків (с. 80). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 81) |
14.11 |
|
80-П. |
Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень. Складання і записування речень.Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л. Вознюк. Зіставлення звукових схем зі словами-назвами. Списування з друкованого тексту. Аналітико-синтетичні види роботи із словами-назвами предметів, які намальовані у віночку. С. 56 – 57 |
14.11 |
|
81-Ч. |
Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Біленької (с. 82). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 83) |
18.11 |
|
82-П. |
Письмо малої букви п. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв. Формування аудіативних умінь за віршем Ж. Вовк-Черемуш. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту. С. 58 – 59 |
18.11 |
|
83-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «пе». Аналітико- синтетичні вправи з вивченими буквами. Читання слів і речень. Розвиток мовлення за текстом Н. Тарасенко «На пасіці взимку» (с. 85). Мовні ігри (с. 84). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с.85) |
19.11 |
|
84-П. |
Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. С. 60 – 61 |
19.11 |
|
85-Ч. |
Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів. Виконання словниково-логічних вправ. Формування аудіативних умінь за текстом Б. Чайковського (с. 86). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 87) |
20.11 |
|
86-П. |
Письмо малої букви р, складів і слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Письмо рядкової букви р. Формування аудіативних умінь за змістом народної пісеньки. Робота над реченням. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. С. 62 – 63 |
20.11 |
|
87-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «ер». Читання слів. Анаграми. Складання речень за малюнками та графічними схемами. Розвиток мовлення за текстом П. Костюченка (с. 89). Звуко-буквені аналізи слів. Мовні ігри (анаграми, с. 88). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 89). Закріплення правопису великої букви в іменах людей. |
21.11 |
|
88-П. |
Письмо великої букви Р. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень. Списування із завданням вставити пропущені букви. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Д. Вітюка. С. 64 - 65 |
21.11 |
|
89-Ч. |
Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Формування аудіативних умінь за текстом С. Мацюцького (с. 90). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом О. Копиленка (с. 91). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 91) |
25.11 |
|
90-П. |
Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою т. Формування аудіативних умінь за віршем Г.Чубач. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. С. 66 – 67 |
25.11 |
|
91-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «те». Читання слів. Опрацювання тексту. Розвиток мовлення за змістом народної казки. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 92 - 93) |
26.11 |
|
92-П. |
Письмо великої букви Т. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. С. 68 – 69 |
26.11 |
|
93-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти — онучок. Ти — онучка. Що розкаже книжка про тебе і твою родину. Що найцінніше у твоєму ставленні до дідуся і бабусі? Розширити уявлення в учнів про тематику дитячих книжок; навчати дітей сприймати твір (оповідання) на слух; давати оцінку вчинкам персонажів; розуміти основну думку; виховувати в дітей прагнення поважати, виявляти турботу про старших, бути вдячними дідусям і бабусям за їхню турботу. С. 27 – 30 |
27.11 |
|
94-П. |
Урок розвитку мовлення. Слова – назви меблів. |
27.11 |
|
95-Ч. |
Звук [е], позначення його буквою «е». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Формування аудіативних умінь за змістом карпатської легенди (с. 94). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 95) |
28.11 |
|
96-П. |
Письмо малої букви е. Написання складів, слів і речень. Диктант складів. Формування аудіативних умінь за віршем Д. Гордійко. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту. С. 70 – 71
|
28.11 |
|
97-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «е». Читання слів, тексту. Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення за текстом М.Познанської «У метро»(с. 97). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 96 – 97). |
02.12 |
|
98-П. |
Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень. С. 72 – 73 |
02.12 |
|
99-Ч. |
Звуки [д], [д'], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Зіставлення звуків [д] — [т]. Читання слів. Формування аудіативних умінь за текстом М. Козоріса (с. 98). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом М. Солтис (с. 99). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 99). Відповіді на питання хто?, де?, коли?, як? |
03.12 |
|
100-П. |
Письмо малої букви д. Підготовчі графічні вправи. Написання букви в складах і словах. Формування аудіативних умінь за віршем А. Камінчука. Складання речення за схемою. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту. С. 74 – 75 |
03.12 |
|
101-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «де». Складання розповіді за серією малюнків. Розвиток мовлення за текстом А. М'ястківського «Молода сливка» (с. 100—101). Підпис сюжетних малюнків. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 101) |
04.12 |
|
102-П. |
Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Написання речень. С. 76 – 77 |
04.12 |
|
103-Ч. |
Звуки [з], [з], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Читання слів. Формування аудіативних умінь за текстом М. Павленко (с. 102). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом А. Мілна «Пісенька Вінні-Пуха». Омоніми (без уживання термінів). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 103) |
05.12 |
|
104-П. |
Письмо малої букви з. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою з. Складання і записування речень. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. С. 78 – 79 |
05.12 |
|
105-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «зе». Читання слів. Опрацювання тексту. Розвиток мовлення за віршем В. Камінчук (с. 105). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 104—105). Добір заголовка до тексту (с. 104) |
09.12 |
|
106-П. |
Письмо великої букви 3. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою 3. Розвиток зв'язного мовлення. С. 80 – 81 |
09.12 |
|
107-Ч. |
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуко-буквений аналіз слів. Розвиток мовлення за текстом Н.Сало (с. 106). |
10.12 |
|
108-П. |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів і речень. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк (с. 82). Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. С. 82 – 83 |
10.12 |
|
109-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти — братик. Ти — сестричка. Читаємо книжки, журнали, газети. Узагальнити уявлення першокласників про тематику книжок, про джерела інформації; ознайомити з особливостями розкриття теми про життя дітей у книжках, зокрема про ставлення до старших (менших) братиків і сестричок; розширити уявлення дітей про джерела інформації, про журнали, газети. С. 31 – 35 |
11.12 |
|
110-П. |
Урок розвитку мовлення. У країні чудових предметів. Складання творчих розповідей. Тематична група слів « Побутова техніка». |
11.12 |
|
111-Ч. |
Звук [б], позначення його буквою «бе». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом Дзвінкої Матіяш (с. 108). Звуко-буквені зіставлення. АналІтико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 109) |
12.12 |
|
112-П. |
Письмо малої букви б. Підготовчі графічні вправи. Складовий диктант. Написання речень. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Ж. Вовк-Черемуш. Складовий аналіз слова. Списування з друкованого тексту. С. 84 – 85 |
12.12 |
|
113-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення за текстом П. Короля «Снігова баба і зайчик» (с. 111). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 110—111). Мовні ігри (анаграми). |
16.12 |
|
114-П. |
Письмо великої букви Б, складів, слів та речень із нею. Навчальний диктант. С. 86 - 87 |
16.12 |
|
115-Ч. |
Звук [г], позначення його буквою «ге». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом З. Мензатюк (с. І12). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 113) |
17.12 |
|
116-П. |
Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г. С. 88 – 89 |
17.12 |
|
117-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Опрацювання вірша А. Камінчука «Гарбузи». Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення за текстом І. Роздобудько (с. 115). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 114—115). Мовні ігри. |
18.12 |
|
118-П. |
Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою Г. Складання і записування речень. С. 90 – 91 |
18.12 |
|
119-Ч. |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом Дзвінкої Матіяш (с. 116). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 117). Розвиток мовлення за змістом вірша Л. Вознюк. |
19.12 |
|
120-П. |
Письмо малої букви ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою ґ. С. 92 – 93 |
19.12 |
|
121-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «ґе». Розподіл слів на семантичні групи. Опрацювання вірша О. Орача. Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення за текстом В.Запорожець. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 118—119). Мовні ігри. |
23.12 |
|
122-П. |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання слів, словосполучень і речень. Розвиток зв'язного мовлення. С. 94 – 95 |
23.12 |
|
123-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти — друг. Ти — подруга. Розкриття теми «дружба» в художніх творах. Формувати уявлення учнів про різноманітність тематики художніх творів, про ті теми, які близькі і зрозумілі дитині; навчати учнів міркувати, для чого потрібно читати твори про дружбу і друзів, як дружити, яким має бути друг; розвивати в першокласників уміння сприймати твір на слух, давати оцінку вчинкам персонажів твору. С. 36 – 47 |
24.12 |
|
124-П. |
Урок розвитку мовлення. Складання загадок про зиму. |
24.12 |
|
125-Ч. |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом З. Мензатюк (с. 120). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 121) Розвиток мовлення за текстом А. М'ястківського. Закріплення правопису великої букви. |
25.12 |
|
126-П. |
Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Ознайомлення із письмом у зошиті без друкованої основи. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. С. 2 – 3, зошит №2 |
25.12 |
|
127-Ч |
Закріплення звукового значення букви «че». Читання слів. Опрацювання вірша К. Перелісної «Чебрець». Скоромовка. Розвиток мовлення за текстом М. Павленко «Моя сестричка». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 122— 123). Мовні ігри. Закріплення правопису великої букви. |
26.12 |
|
128-П |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. С . 4 – 5 |
26.12 |
|