Навчання грамоти І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з навчання грамоти на 2024-2025 н.р. для 1 класу Розроблене на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти Підручник Пономарьової К.І «Буквар» Зошит К.Пономарьової «Я пишу» 1 частина. І семестр (7 годин на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з навчання грамоти на 2024-2025 н.р.

для 1 класу

 

Розроблене  на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом
О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти

Підручник Пономарьової К.І «Буквар»                                                                                          

Зошит К.Пономарьової «Я пишу» 1 частина.

І семестр

(7 годин на тиждень)

№ уроку

 

Дата

 

Тема

Очікувані результати

Добуквений період

1

03.09

 Вступ. Ознайомлення з букварем. Правила поведінки на уроці. 

 

Уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на запитання.
його запитання

2

 

03.09

Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції;

Формування і розвиток навички письма;

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

3

04.09

Слова, які відповідають на питання що?  Розвиток умінь відповідати на питання що? Навчальне приладдя

Відповідає на запитання що? за змістом прослуханого;

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення

 

4

 

04.09

 Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) 

 Виконує навчальні  та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції

Формування і розвиток навички письма.

5

05.09

Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на питання хто це? Сім’я .

Відповідає на запитання хто? за змістом прослуханого;

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення;

Розповідає про свої враження від прослуханих /
переглянутих медіапродуктів

 

6

 

05.09

Основний рядок сітки зошита(верхня і нижня рядкові лінії. .Виконання графічних вправ.

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції.

Формування і розвиток навички письма.

7

06.09

Позакласне читання. Мамина казка

Розуміє поняття казка , знає народні казки та може розповісти казку.

8

10.09

Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор

Відповідає на питання який? за змістом прослуханого;

Бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів 

9

10.09

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ.

 

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; розрізняє робочий рядок.

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

10

 

11.09

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня

Відповідає на запитання що робить? за змістом прослуханого;

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого.

11

11.09

Міжрядкові(допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова)

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції.

Формування і розвиток навички письма.

12

 

12.09

Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі (пікнік)

Розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався;

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні;

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого.

13

12.09

Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна) . Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва – направо і згори - вниз

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкці;

Формування і розвиток навички письма.

14

13.09

Розвиток зв’язного мовлення. Я готуюся до письма.

Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх.

15

 

17.09

Службові слова в реченні. Природа навколо нас.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого;

відповідає на запитання за змістом прослуханого;

 

16

17.09

Похила лінія (коротка, подовжена) Письмо похилих ліній.

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції;

Формування і розвиток навички письма.

17

 

18.09

Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Розділові знаки в кінці речення. 

 

Відтворює по ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей;

Відповідає на запитання за змістом прослуханого;

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

18

18.09

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі . Підготовчі вправи до написання букв.

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції;

Формування і розвиток навички письма.

19

19.09

Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід

Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення;

Відповідає на запитання за змістом прослуханого;

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

20

 

19.09

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі . Підготовчі вправи до написання букв.

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції;

Формування і розвиток навички письма.

21

20.09

Позакласне читання. Бібліотечний урок. Знайомство з бібліотекою.

Відтворює почуту інформацію про бібліотеку. Дотримується правил поведінки. Вступає в діалог з бібліотекаркою.

22

24.09

Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. 

 

Розповідає, що цікавило в усному повідомленні;

Має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, Інтернет.

23

 

24.09

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, заокруглені унизу, ділити слова на склади, наводити предмети, розфарбовувати малюнки, вдосконалювати навички правильного сидіння за партою,  тримання ручки.

24

25.09

Голосні і приголосні звуки.  Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти

Розрізняє голосні та приголосні звуки, визначає наголос в словах;

Ділиться враженнями від почутого

25

25.09

Подовжена похила лінія з петлею внизу.

Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки

Формування і розвиток навички письма.

26

26.09

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками . Зоряне небо

Розрізняє голосні та приголосні звуки, визначає наголос в словах; вступає в діалог на теми, які цікавлять.

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

27

 

26.09

Письмо великих і малих півовал. Підготовчі вправи до написання букв.  

Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати великі та малі півовали; - вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки

28

27.09

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про навчальне приладдя.

Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх.

29

 

01.10

Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів.  Птахи

Передає інформацію в схемах; аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

30

01.10

Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв.

Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати великі та малі овали; вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки.

31

 

02.10

Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку

Передає інформацію в схемах;

Ділиться своїми почуттями від почутого.

32

02.10

З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання) Підготовчі вправи до написання букв Повторення вивчених елементів букв.

Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати з’єднувальні лінії;

Вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки. Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів

 33

 

03.10

Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами. Професії. Ким ти мрієш стати?

Самостійно будує коротке зв’язне висловлювання за поданим початком, - вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення.

34

03.10

Удосконалення вміння писати вивчені елементи букв.

Вдосконалює навички писати вивчені елементи букв, правильного сидіння за партою, тримання ручки.

35

04.10

Позакласне читання. Дитячі ігри.

Знає дитячі ігри, розповідає правила гри, виявляє цікавість до народний ігор. Ділиться емоціями від гри.

Буквений період

36

 

08.10

Звук [а], позначення його буквою Аа. Виділення звука в словах. Складання речень за малюнками. 

Удосконалювати вміння виконувати завдання на встановлення відповідності; розвивати вміння будувати речення і розповіді за малюнками, серією малюнків про події з власного життя; виховувати прагнення долучатися до домашньої роботи, обслуговувати себе, допомагати старшим у сім’ї.

37

08.10

Написання малої букви а

Розрізняти друковане і рукописне письмо. Пише рукописні букви

38

 

09.10

Велика буква А. Розповідь за малюнками

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

дотримується правил спілкування з людьми різного віку

39

09.10

Написання великої букви А

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописну  велику літеру А.

40

 

10.10

 Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

41

10.10

Написання малої букви о

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо;

називає і розбірливо пише рукописні малу  літеру о.

42

 

11.10

Розвиток зв’язного мовлення . Поговоримо про дитячі іграшки.

Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх.

43

15.10

Велика буква О. Складання розповіді за малюнками

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

44

15.10

Написання великої букви О

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописні велику літеру О.

45

 

16.10

Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

46

16.10

Написання малої букви у

Обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення звука У в різних позиціях слова, з’єднує голосні звуки.

47

 

17.10

Велика буква У. Складання речень за малюнками

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні

48

17.10

Написання великої букви У.

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописну велику літеру У.

49

18.10

Позакласне читання. Скоро мовлю скоромовку…

Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення.

ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого.

дотримується правил спілкування з людьми різного віку

50

 

22.10

Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Дотримується правил спілкування з людьми різного віку

51

22.10

Написання букви и. Диктант вивчених букв.

 

Розрізняє друковане і рукописне письмо. Пише під диктовку вивчені букви.

52

 

23.10

Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні.

53

23.10

Написання малої букви і

Розрізняє друковане і рукописне письмо. Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту.

54

 

24.10

Велика буква І. Складання речень за малюнками

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Ділиться своїми почуттями від почутого.

55

24.10

Написання великої букви І  Написання буквосполучень.

 

Називає і розбірливо пише рукописну   велику літеру І.

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту

56

25.10

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про овочі і фрукти.

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту.

Будує зв’язні висловлювання на задану тему, бере участь у мовних іграх.

57

 

05.11

Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Ділиться своїми почуттями від почутого.

58

05.11

Написання малої букви е. Написання буквосполучень

Називає і розбірливо пише рукописну малу літеру е.

називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог

59

 

06.11

Велика буква Е. Складання речень за малюнками

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

60

06.11

Написання великої букви Е

 

Називає і розбірливо пише рукописну   велику літеру Е.

називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог

61

 

07.11

 Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

62

07.11

Написання малої букви л і складів з нею

 

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

63

08.11

Позакласне читання. Дражнилки.

Знаходить за завданням учителя потрібну візуальну
інформацію вдитячій книжці, дитячому журналі, пояснює
її зміст

64

 

12.11

Велика буква Л. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

65

12.11

Написання великої букви Л, складів і слів з нею

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

66

 

13.11

Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами.

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

67

13.11

Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами.

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

68

 

14.11

Велика буква М. Читання слів і речень з вивченими літерами

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

69

14.11

Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

70

15.11

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про сім’ю.

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог. Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту. Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх.

71

 

19.11

Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів і слів з вивченими літерами

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

72

19.11

Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

73

 

20.11

Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

74

20.11

Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

75

 

21.11

Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

76

21.11

Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт

77

22.11

Робота з дитячою книжкою. Дитячі пісеньки-заклички.

Знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці.

78

 

26.11

Велика буква Н. Читання слів і речень з вивченими літерами

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

79

26.11

Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт

80

 

27.11

Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

81

27.11

Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт

82

 

28.11

Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами.

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Самостійно формулює репліки (запитання) до
співрозмовника за змістом попередньо підготовленої
короткої бесіди на добре знайому тему

83

28.11

Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт

84

29.11

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про дяг і взуття.

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог. Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх.

85

03.12

Звук [в]. Мала буква в. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки.

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості
слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих
їх значення.

86

03.12

Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт.

87

 

04.12

Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів)

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення

88

04.12

Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт.

89

 

05.12

Звук [п]. Мала буква п. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості
слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих
їх значення

90

05.12

Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт

91

 

06.12

Робота з дитячою книжкою.  Миколай, ти до нас завітай…

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення

92

10.12

Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими буквами.

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Будує невелике діалогічне висловлювання за допомогою вчителя.

93

10.12

Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт.

94

 

11.12

Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання слів і речень з вивченими літерами

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості
слів,звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих
їх значення.

95

11.12

Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами

Пише під диктування окремі склади. Списує слова і речення з друкованого тексту.

96

 

12.12

Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення.

97

12.12

Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.

Пише під диктування окремі склади.  Списує слова і речення з друкованого тексту.

98

 

13.12

 Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про посуд.

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог. Будує діалог. Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх.

99

17.12

Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення.

100

17.12

Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Записує назву тексту.

101

 

18.12

Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого.

102

18.12

Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Добирає назву малюнка.

    103

 

19.12

Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

     104

19.12

Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише  склади під диктування.

105

20.12

Робота з дитячою книжкою. Колядки

Дотримується  правил збереження  книжки та гігієни читання.

Відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати. Декламує чи співає колядку.

 

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку