Календарно-тематичне планування
з навчання грамоти на 2024-2025 н.р.
для 1 класу
Розроблене на основі Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом
О.Я.Савченко для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти
Підручник Пономарьової К.І «Буквар»
Зошит К.Пономарьової «Я пишу» 1 частина.
І семестр
(7 годин на тиждень)
№ уроку
|
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
||
Добуквений період |
|||||
1 |
03.09 |
Вступ. Ознайомлення з букварем. Правила поведінки на уроці.
|
Уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на запитання. |
||
2
|
03.09 |
Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; Формування і розвиток навички письма; Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
3 |
04.09 |
Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на питання що? Навчальне приладдя |
Відповідає на запитання що? за змістом прослуханого; Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення
|
||
4
|
04.09 |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції Формування і розвиток навички письма. |
||
5 |
05.09 |
Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на питання хто це? Сім’я . |
Відповідає на запитання хто? за змістом прослуханого; Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення;
Розповідає про свої враження від прослуханих /
|
||
6
|
05.09 |
Основний рядок сітки зошита(верхня і нижня рядкові лінії. .Виконання графічних вправ. |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції. Формування і розвиток навички письма. |
||
7 |
06.09 |
Позакласне читання. Мамина казка |
Розуміє поняття казка , знає народні казки та може розповісти казку. |
||
8 |
10.09 |
Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор |
Відповідає на питання який? за змістом прослуханого; Бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів |
||
9 |
10.09 |
Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ.
|
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; розрізняє робочий рядок. Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
10
|
11.09 |
Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня |
Відповідає на запитання що робить? за змістом прослуханого; Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого. |
||
11 |
11.09 |
Міжрядкові(допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова) |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції. Формування і розвиток навички письма. |
||
12
|
12.09 |
Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі (пікнік) |
Розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався; Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні; Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого. |
||
13 |
12.09 |
Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна) . Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва – направо і згори - вниз |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкці; Формування і розвиток навички письма. |
||
14 |
13.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Я готуюся до письма. |
Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх. |
||
15
|
17.09 |
Службові слова в реченні. Природа навколо нас. |
Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого; відповідає на запитання за змістом прослуханого;
|
||
16 |
17.09 |
Похила лінія (коротка, подовжена) Письмо похилих ліній. |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції; Формування і розвиток навички письма. |
||
17
|
18.09 |
Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Розділові знаки в кінці речення.
|
Відтворює по ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей; Відповідає на запитання за змістом прослуханого; Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
18 |
18.09 |
Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі . Підготовчі вправи до написання букв. |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції; Формування і розвиток навички письма. |
||
19 |
19.09 |
Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід |
Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення; Відповідає на запитання за змістом прослуханого; Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
20
|
19.09 |
Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі . Підготовчі вправи до написання букв. |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції; Формування і розвиток навички письма. |
||
21 |
20.09 |
Позакласне читання. Бібліотечний урок. Знайомство з бібліотекою. |
Відтворює почуту інформацію про бібліотеку. Дотримується правил поведінки. Вступає в діалог з бібліотекаркою. |
||
22 |
24.09 |
Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр.
|
Розповідає, що цікавило в усному повідомленні; Має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, Інтернет. |
||
23
|
24.09 |
Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, заокруглені унизу, ділити слова на склади, наводити предмети, розфарбовувати малюнки, вдосконалювати навички правильного сидіння за партою, тримання ручки. |
||
24 |
25.09 |
Голосні і приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти |
Розрізняє голосні та приголосні звуки, визначає наголос в словах; Ділиться враженнями від почутого |
||
25 |
25.09 |
Подовжена похила лінія з петлею внизу. |
Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки Формування і розвиток навички письма. |
||
26 |
26.09 |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками . Зоряне небо |
Розрізняє голосні та приголосні звуки, визначає наголос в словах; вступає в діалог на теми, які цікавлять. Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
27
|
26.09 |
Письмо великих і малих півовал. Підготовчі вправи до написання букв. |
Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати великі та малі півовали; - вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки |
||
28 |
27.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про навчальне приладдя. |
Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх. |
||
29
|
01.10 |
Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи |
Передає інформацію в схемах; аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
30 |
01.10 |
Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв. |
Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати великі та малі овали; вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки. |
||
31
|
02.10 |
Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку |
Передає інформацію в схемах; Ділиться своїми почуттями від почутого. |
||
32 |
02.10 |
З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання) Підготовчі вправи до написання букв Повторення вивчених елементів букв. |
Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати з’єднувальні лінії; Вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки. Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
||
33
|
03.10 |
Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами. Професії. Ким ти мрієш стати? |
Самостійно будує коротке зв’язне висловлювання за поданим початком, - вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення. |
||
34 |
03.10 |
Удосконалення вміння писати вивчені елементи букв. |
Вдосконалює навички писати вивчені елементи букв, правильного сидіння за партою, тримання ручки. |
||
35 |
04.10 |
Позакласне читання. Дитячі ігри. |
Знає дитячі ігри, розповідає правила гри, виявляє цікавість до народний ігор. Ділиться емоціями від гри. |
||
Буквений період |
|||||
36
|
08.10 |
Звук [а], позначення його буквою Аа. Виділення звука в словах. Складання речень за малюнками. |
Удосконалювати вміння виконувати завдання на встановлення відповідності; розвивати вміння будувати речення і розповіді за малюнками, серією малюнків про події з власного життя; виховувати прагнення долучатися до домашньої роботи, обслуговувати себе, допомагати старшим у сім’ї. |
||
37 |
08.10 |
Написання малої букви а |
Розрізняти друковане і рукописне письмо. Пише рукописні букви |
||
38
|
09.10 |
Велика буква А. Розповідь за малюнками |
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). дотримується правил спілкування з людьми різного віку |
||
39 |
09.10 |
Написання великої букви А
|
Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописну велику літеру А. |
||
40
|
10.10 |
Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками |
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
41 |
10.10 |
Написання малої букви о
|
Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописні малу літеру о. |
||
42
|
11.10 |
Розвиток зв’язного мовлення . Поговоримо про дитячі іграшки. |
Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх. |
||
43 |
15.10 |
Велика буква О. Складання розповіді за малюнками |
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
44 |
15.10 |
Написання великої букви О
|
Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописні велику літеру О. |
||
45
|
16.10 |
Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками |
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
46 |
16.10 |
Написання малої букви у |
Обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення звука У в різних позиціях слова, з’єднує голосні звуки. |
||
47
|
17.10 |
Велика буква У. Складання речень за малюнками |
Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки). Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні |
||
48 |
17.10 |
Написання великої букви У.
|
Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописну велику літеру У. |
||
49 |
18.10 |
Позакласне читання. Скоро мовлю скоромовку… |
Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення. ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого. дотримується правил спілкування з людьми різного віку |
||
50
|
22.10 |
Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. Дотримується правил спілкування з людьми різного віку |
||
51 |
22.10 |
Написання букви и. Диктант вивчених букв.
|
Розрізняє друковане і рукописне письмо. Пише під диктовку вивчені букви. |
||
52
|
23.10 |
Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. Розповідає, що зацікавило в усному повідомленні. |
||
53 |
23.10 |
Написання малої букви і |
Розрізняє друковане і рукописне письмо. Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту. |
||
54
|
24.10 |
Велика буква І. Складання речень за малюнками |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. Ділиться своїми почуттями від почутого. |
||
55 |
24.10 |
Написання великої букви І Написання буквосполучень.
|
Називає і розбірливо пише рукописну велику літеру І. Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту |
||
56 |
25.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про овочі і фрукти. |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту. Будує зв’язні висловлювання на задану тему, бере участь у мовних іграх. |
||
57
|
05.11 |
Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. Ділиться своїми почуттями від почутого. |
||
58 |
05.11 |
Написання малої букви е. Написання буквосполучень |
Називає і розбірливо пише рукописну малу літеру е. називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог |
||
59
|
06.11 |
Велика буква Е. Складання речень за малюнками |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.
Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
60 |
06.11 |
Написання великої букви Е
|
Називає і розбірливо пише рукописну велику літеру Е. називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог |
||
61
|
07.11 |
Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.
Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
62 |
07.11 |
Написання малої букви л і складів з нею
|
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
63 |
08.11 |
Позакласне читання. Дражнилки. |
Знаходить за завданням учителя потрібну візуальну |
||
64
|
12.11 |
Велика буква Л. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. |
||
65 |
12.11 |
Написання великої букви Л, складів і слів з нею |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
66
|
13.11 |
Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами. |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. |
||
67 |
13.11 |
Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
68
|
14.11 |
Велика буква М. Читання слів і речень з вивченими літерами |
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення. |
||
69 |
14.11 |
Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
70 |
15.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про сім’ю. |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог. Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту. Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх. |
||
71
|
19.11 |
Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів і слів з вивченими літерами |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
72 |
19.11 |
Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
73
|
20.11 |
Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).
Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
74 |
20.11 |
Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог. |
||
75
|
21.11 |
Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
76 |
21.11 |
Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
77 |
22.11 |
Робота з дитячою книжкою. Дитячі пісеньки-заклички. |
Знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці. |
||
78
|
26.11 |
Велика буква Н. Читання слів і речень з вивченими літерами |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
79 |
26.11 |
Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
80
|
27.11 |
Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
81 |
27.11 |
Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
82
|
28.11 |
Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами. |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки). Самостійно формулює репліки (запитання) до |
||
83 |
28.11 |
Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
84 |
29.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про дяг і взуття. |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог. Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх. |
||
85 |
03.12 |
Звук [в]. Мала буква в. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. |
Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки.
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості |
||
86 |
03.12 |
Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт. |
||
87
|
04.12 |
Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів) |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення |
||
88 |
04.12 |
Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт. |
||
89
|
05.12 |
Звук [п]. Мала буква п. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості |
||
90 |
05.12 |
Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт |
||
91
|
06.12 |
Робота з дитячою книжкою. Миколай, ти до нас завітай… |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення |
||
92 |
10.12 |
Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими буквами. |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Будує невелике діалогічне висловлювання за допомогою вчителя. |
||
93 |
10.12 |
Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Дотримується культури оформлення письмових робіт. |
||
94
|
11.12 |
Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання слів і речень з вивченими літерами |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.
Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості |
||
95 |
11.12 |
Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Пише під диктування окремі склади. Списує слова і речення з друкованого тексту. |
||
96
|
12.12 |
Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення. |
||
97 |
12.12 |
Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Пише під диктування окремі склади. Списує слова і речення з друкованого тексту. |
||
98
|
13.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про посуд. |
Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних,технічних, гігієнічних вимог. Будує діалог. Дає відповіді на поставлені запитання по темі, бере участь у мовних іграх. |
||
99 |
17.12 |
Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення. |
||
100 |
17.12 |
Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Записує назву тексту. |
||
101
|
18.12 |
Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого. |
||
102 |
18.12 |
Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. Добирає назву малюнка. |
||
103
|
19.12 |
Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами. Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
||
104 |
19.12 |
Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування. |
||
105 |
20.12 |
Робота з дитячою книжкою. Колядки |
Дотримується правил збереження книжки та гігієни читання. Відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати. Декламує чи співає колядку. |
||