Навички вчителя та учня у ХХI столітті

Про матеріал
Презентація на тему: "Навички вчителя та учня у ХХI столітті ". Презентація розповідає про навички вчителя та учня у 21ст. Навчальні та інноваційні навички  творчість і інноваційність; критичне мислення і вміння вирішувати проблеми; комунікативні навички та навички співробітництва Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички інформаційна грамотність; медіаграмотність; IКT-грамотність (грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій). Життєві та кар’єрні навички гнучкість та пристосовуваність; ініціатива та самоспрямованість; соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур; продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники; лідерство та відповідальність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навички вчителя та учня у ХХIстоліттіПідготувала Зарожевська Н. А.учитель української мови та літератури

Номер слайду 2

«Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці. А щоб кудись потрапити, треба бігти, як мінімум, удвічі швидше!»Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див» Відходить у минуле традиційна школа — школа пояснення, все активніше набирає силу школа нового історичного типу — школа розвитку..

Номер слайду 3

Теперішні учні - вже не уявляють свого життя без гаджетів, - легко знаходять будь-яку інформацію, але водночас не завжди можуть дати їй раду

Номер слайду 4

Наші діти - володарі кліпового мислення: прийшов, побачив, забув. Учні сприймають світ, що оточує їх, як мозаїку з практично не пов'язаних між собою фактів. Причини особливості такої свідомості ЗМІ, кліповий формат Кліпове мислення - це захист організму від інформаційного потоку.

Номер слайду 5

Щоденне читання класичної літератури або стародавніх філософських вчень. Переказування уривків книги. Обговорення й аналіз вчинків героїв твору, вибудовування логічного ланцюжка їхніх дій. Способи позбавлення кліпового мислення

Номер слайду 6

Навчальні та інноваційні навички творчість і інноваційність;критичне мислення і вміння вирішувати проблеми;комунікативні навички та навички співробітництва. Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навичкиінформаційна грамотність;медіаграмотність;IКT-грамотність (грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій). Життєві та кар’єрні навичкигнучкість та пристосовуваність;ініціатива та самоспрямованість;соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур;продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники;лідерство та відповідальність. Навички 21 сторіччя 

Номер слайду 7

Міністерство освіти і науки розробило проєкт Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» та «Вчитель закладу загальної середньої освіти».

Номер слайду 8

Перша трудова функція учителя — навчання учнів— передбачає, що педагог постійно вдосконалює знання предмета і використовує сучасні форми, методи та засоби навчання, зрозуміло пояснює і грамотно говорить, знає одну з іноземних мов і може підтримати діалог, володіє цифровими технологіями та застосовує технології дистанційного навчання.

Номер слайду 9

Партнерська взаємодія з дітьми, батьками, іншими педагогами вимагає від учителя здатності розуміти власні емоції, емоції учнів, емоції інших осіб, уміння реагувати і враховувати їх, а також здатність до співпраці на засадах партнерства і командної роботи.

Номер слайду 10

Участь в організації безпечного, здорового, інклюзивного освітнього середовища є вкрай важливою. Ця функція передбачає здатність враховувати потреби й цінувати індивідуальні особливості кожного учня, піклуватися про його здоров`я та безпеку, брати участь в організації освітнього середовища, яке має бути безпечним та інклюзивним і спонукати до навчальної діяльності.

Номер слайду 11

 Безперервний професійний розвиток, що передбачає три професійні компетентності: інноваційну, здатність до навчання впродовж життя та рефлексивну компетентність.

Номер слайду 12

Завдання сучасного вчителя:навчити дітей критично мислити, творчо вирішувати проблеми, зрозуміло пояснювати свою думку, засвоювати мінливі технології та орієнтуватись у стрімкому інформаційному потоці,бути гнучкими, лідерами, створювати щось корисне.

Номер слайду 13

Завдання вчителя 1. Бути артистом і режисером Навесні відомою всій Україні стала Ольга Халепа, шкільна викладачка біології з села Яковлівка в Харківській області.  Про екологічні групи рослин, ґрунтове середовище та особливості грибів вона розповідає в форматі реп, а про важке вчительське життя заспівала в кліпі "Дистанцуха". 

Номер слайду 14

2. Бути гнучким і фізично підготовленим. Навичкою резилентності— життєстійкості повинні володіти всі педагоги! Вона полягає в здатності відновитися після кризи. Зараз ми весь час перебуваємо у кризі і нам постійно доводиться відновлюватися. Якщо цього не опанувати, то не зможемо сконструювати в дітей здорову модель поведінки.

Номер слайду 15

3. Бути винахідником"А зараз ми візьмемо лінійки і будемо заміряти довжину травички в сантиметрах. І запишемо власні заміри в зошити. Увага! Міряємо не ширину, а довжину!«Урок математики у звичайному подвір’ї.

Номер слайду 16

4. Професійно вдосконалюватися. Гейміфіковувати освіту та зробити її міждисциплінарною Легко адаптуватися і вміти навчатися впродовж усього життя. Бути в курсі можливостей особистісного і професійного розвитку. Бути готовим інвестувати в себе( є інструменти, цілком доступні у мережі інтернет. Наприклад, онлайн-курси від провідних університетів чи інтелектуальних центрів світу)

Номер слайду 17

5. Бути всебічно відповідальним, бути патріотом і громадянином світу, носієм гуманістичних цінностей«Саме за допомогою новітніх підходів в освіті можна сформувати глобальне громадянство. Коли люди зрозуміють, що мати свою ідентичність — це прекрасно, тоді вони перестануть поширювати страх і націоналізм. Саме для цього вони мають зрозуміти принципи економіки та причини світових криз. Сучасність дає дуже багато можливостей. Завдяки технологіям можна з легкістю співпрацювати з усім світом та залучити людей, які раніше не контактували між собою. Завдяки соціальним медіа у дітей формується розуміння один одного попри будь-які кордони. Це приносить надію на успішне майбутнє.»Марджорі Браун. Фіналістка світової премії Global Teacher Prize 2018, Південно-Африканська Республіка

Номер слайду 18

The New York Time Telegram-канал. Instagram — будемо вчити англійську за сторіз королеви Британії та сторінками закордонних кумирів. 6. Бути просунутим чарівником – це перетворює стихію розваг на стихію навчання

Номер слайду 19

7. Бути щирим і люблячим альтруїстом. Любов дітей до свого вчителя – щира шана учнів та їхня позитивна емоційна налаштованість. Справжній учитель вірить у краще, у своїх дітей, вірить, що зможе навчити кожного учня, і має велике бажання зробити це. Його віра передається і дітям. Вчитель однозначно має бути професіоналом, добре знати свій предмет, бути психологом, приділяти свій час дітям. Учитель не тільки може конкурувати з Інтернетом, а й повинен. Але Інтернет не навчить людяності, щирості, співчутливості, доброті, вірності. А ми цього навчимо!

pptx
Додано
16 лютого
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку