Навички вчителя та учня у ХХI столітті

Про матеріал
Презентація на тему: "Навички вчителя та учня у ХХI столітті ". Презентація розповідає про навички вчителя та учня у 21ст. Навчальні та інноваційні навички  творчість і інноваційність; критичне мислення і вміння вирішувати проблеми; комунікативні навички та навички співробітництва Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички інформаційна грамотність; медіаграмотність; IКT-грамотність (грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій). Життєві та кар’єрні навички гнучкість та пристосовуваність; ініціатива та самоспрямованість; соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур; продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники; лідерство та відповідальність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навички вчителя та учня у ХХIстоліттіПідготувала Зарожевська Н. А.учитель української мови та літератури

Номер слайду 2

«Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці. А щоб кудись потрапити, треба бігти, як мінімум, удвічі швидше!»Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див» Відходить у минуле традиційна школа — школа пояснення, все активніше набирає силу школа нового історичного типу — школа розвитку..

Номер слайду 3

Теперішні учні - вже не уявляють свого життя без гаджетів, - легко знаходять будь-яку інформацію, але водночас не завжди можуть дати їй раду

Номер слайду 4

Наші діти - володарі кліпового мислення: прийшов, побачив, забув. Учні сприймають світ, що оточує їх, як мозаїку з практично не пов'язаних між собою фактів. Причини особливості такої свідомості ЗМІ, кліповий формат Кліпове мислення - це захист організму від інформаційного потоку.

Номер слайду 5

Щоденне читання класичної літератури або стародавніх філософських вчень. Переказування уривків книги. Обговорення й аналіз вчинків героїв твору, вибудовування логічного ланцюжка їхніх дій. Способи позбавлення кліпового мислення

Номер слайду 6

Навчальні та інноваційні навички творчість і інноваційність;критичне мислення і вміння вирішувати проблеми;комунікативні навички та навички співробітництва. Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навичкиінформаційна грамотність;медіаграмотність;IКT-грамотність (грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій). Життєві та кар’єрні навичкигнучкість та пристосовуваність;ініціатива та самоспрямованість;соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур;продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники;лідерство та відповідальність. Навички 21 сторіччя 

Номер слайду 7

Міністерство освіти і науки розробило проєкт Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» та «Вчитель закладу загальної середньої освіти».

Номер слайду 8

Перша трудова функція учителя — навчання учнів— передбачає, що педагог постійно вдосконалює знання предмета і використовує сучасні форми, методи та засоби навчання, зрозуміло пояснює і грамотно говорить, знає одну з іноземних мов і може підтримати діалог, володіє цифровими технологіями та застосовує технології дистанційного навчання.

Номер слайду 9

Партнерська взаємодія з дітьми, батьками, іншими педагогами вимагає від учителя здатності розуміти власні емоції, емоції учнів, емоції інших осіб, уміння реагувати і враховувати їх, а також здатність до співпраці на засадах партнерства і командної роботи.

Номер слайду 10

Участь в організації безпечного, здорового, інклюзивного освітнього середовища є вкрай важливою. Ця функція передбачає здатність враховувати потреби й цінувати індивідуальні особливості кожного учня, піклуватися про його здоров`я та безпеку, брати участь в організації освітнього середовища, яке має бути безпечним та інклюзивним і спонукати до навчальної діяльності.

Номер слайду 11

 Безперервний професійний розвиток, що передбачає три професійні компетентності: інноваційну, здатність до навчання впродовж життя та рефлексивну компетентність.

Номер слайду 12

Завдання сучасного вчителя:навчити дітей критично мислити, творчо вирішувати проблеми, зрозуміло пояснювати свою думку, засвоювати мінливі технології та орієнтуватись у стрімкому інформаційному потоці,бути гнучкими, лідерами, створювати щось корисне.

Номер слайду 13

Завдання вчителя 1. Бути артистом і режисером Навесні відомою всій Україні стала Ольга Халепа, шкільна викладачка біології з села Яковлівка в Харківській області.  Про екологічні групи рослин, ґрунтове середовище та особливості грибів вона розповідає в форматі реп, а про важке вчительське життя заспівала в кліпі "Дистанцуха". 

Номер слайду 14

2. Бути гнучким і фізично підготовленим. Навичкою резилентності— життєстійкості повинні володіти всі педагоги! Вона полягає в здатності відновитися після кризи. Зараз ми весь час перебуваємо у кризі і нам постійно доводиться відновлюватися. Якщо цього не опанувати, то не зможемо сконструювати в дітей здорову модель поведінки.

Номер слайду 15

3. Бути винахідником"А зараз ми візьмемо лінійки і будемо заміряти довжину травички в сантиметрах. І запишемо власні заміри в зошити. Увага! Міряємо не ширину, а довжину!«Урок математики у звичайному подвір’ї.

Номер слайду 16

4. Професійно вдосконалюватися. Гейміфіковувати освіту та зробити її міждисциплінарною Легко адаптуватися і вміти навчатися впродовж усього життя. Бути в курсі можливостей особистісного і професійного розвитку. Бути готовим інвестувати в себе( є інструменти, цілком доступні у мережі інтернет. Наприклад, онлайн-курси від провідних університетів чи інтелектуальних центрів світу)

Номер слайду 17

5. Бути всебічно відповідальним, бути патріотом і громадянином світу, носієм гуманістичних цінностей«Саме за допомогою новітніх підходів в освіті можна сформувати глобальне громадянство. Коли люди зрозуміють, що мати свою ідентичність — це прекрасно, тоді вони перестануть поширювати страх і націоналізм. Саме для цього вони мають зрозуміти принципи економіки та причини світових криз. Сучасність дає дуже багато можливостей. Завдяки технологіям можна з легкістю співпрацювати з усім світом та залучити людей, які раніше не контактували між собою. Завдяки соціальним медіа у дітей формується розуміння один одного попри будь-які кордони. Це приносить надію на успішне майбутнє.»Марджорі Браун. Фіналістка світової премії Global Teacher Prize 2018, Південно-Африканська Республіка

Номер слайду 18

The New York Time Telegram-канал. Instagram — будемо вчити англійську за сторіз королеви Британії та сторінками закордонних кумирів. 6. Бути просунутим чарівником – це перетворює стихію розваг на стихію навчання

Номер слайду 19

7. Бути щирим і люблячим альтруїстом. Любов дітей до свого вчителя – щира шана учнів та їхня позитивна емоційна налаштованість. Справжній учитель вірить у краще, у своїх дітей, вірить, що зможе навчити кожного учня, і має велике бажання зробити це. Його віра передається і дітям. Вчитель однозначно має бути професіоналом, добре знати свій предмет, бути психологом, приділяти свій час дітям. Учитель не тільки може конкурувати з Інтернетом, а й повинен. Але Інтернет не навчить людяності, щирості, співчутливості, доброті, вірності. А ми цього навчимо!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Новицька Лариса
    Дякую . гарна, змістовна робота
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
4386
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку