Перевірка результатів навчання – це дослідження наслідків навчально-пізнавальної діяльності учнів без пояснення їх походження. Діагностика – це з’ясування умов і обставин, у яких протікає процес навчання; отримання чіткого уявлення про ті причини, які сприяють чи перешкоджають досягненню накреслених результатів.
Дослідження наслідків навчально-пізнавальної діяльності учнів без пояснення їх походження
Найкращі шляхи та засоби розвитку дитини, майбутнього повноцінного, відповідального та самостійного члена суспільства
Перевірка результатів навчання – це дослідження наслідків навчально-пізнавальної діяльності учнів без пояснення їх походження. Діагностика – це з’ясування умов і обставин, у яких протікає процес навчання; отримання чіткого уявлення про ті причини, які сприяють чи перешкоджають досягненню накреслених результатів. Тому ми можемо побачити, що діагностика має більш глибинний і широкий зміст: результати в ній розглядаються у тісному зв’язку з шляхами і способами їх досягнення. Діагностика включає не тільки традиційний контроль, перевірку, оцінку знань і умінь, а також їх аналіз, виявлення динаміки, тенденцій, прогнозування подальшого розвитку результатів навчальної діяльності. Професіонали всього світу займаються проблемами навчання та виховання дітей, направляючи свої зусилля на пошук найкращих шляхів та засобів розвитку дитини, майбутнього повноцінного, відповідального та самостійного члена суспільства. Одним з важливих завдань є завдання знайти механізми впливу на соціалізацію особи, розкриття засобів впливу на цей процес, виявлення умов, які забезпечують успішне входження дитини у життя суспільства, пободування системи якісної соціальної, психолого-педагогічної допомоги та підтримки дітей та молоді як сферу професійної діяльності.