Наземно-повітряне середовище

Про матеріал
Презентація для учнів 7 класу на тему: " Наземно повітряне середовище життя "
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Наземно-повітряне середовищеі пристосування до життя в ньомурослин і тварин. Підготувала. Олійник Анюта Іванівна. Вчитель біологіїСілецького ліцею

Номер слайду 2

Пригадаємо: Середовище життя – усе, що оточує організм і впливає на нього. Чинники середовища – умови навколишнього середовища, що впливають на організми.

Номер слайду 3

Наша Земля дуже різноманітна. Живі організми можуть обирати собі найбільш відповідне середовище для життя.

Номер слайду 4

c. Наземно-повітряне середовище за своїми умовами найрізноманітніше.температуравологістьосвітленістьповітря. Провідну роль серед чинників неживої природи тут відіграєNCO2 O2

Номер слайду 5

Особливості наземно - повітряного середовища. Достатня кількість світла і кисню. Значні зміни температури і вологості впродовж доби та року.

Номер слайду 6

Життя рослин і тварин у наземно-повітряному середовищіУ багатьох наземних тварин добре розвинені зір, слух і нюх.

Номер слайду 7

Достатня освітленість наземно-повітряного середовища допомагає їм добре орієнтуватися завдяки зору. Наприклад, сокіл може побачити мишеня на полі з висоти в кількасот метрів.

Номер слайду 8

У повітрі швидко поширюється звук, тож наземні тварини використовують для спілкування різноманітні звукові сигнали. Побачивши наближення хижого птаха чи звіра, ховрахи свистять. Якщо гусенята розбрелися, гуска починає видавати голосні звуки доти, доки гусенята не повернуться.

Номер слайду 9

Тварини наземно-повітряного середовища спілкуються також за допомогою запахів. Хижі звіри дізнаються про наближення здобичі за її запахом. Навколо мурашника багато «пахучих» стежинок. За запахом слідів комахи знаходять дорогу до дому.

Номер слайду 10

Рослини з наземно-повітряного середовища отримують сонячне світло й вуглекислий газ, необхідні для утворення органічних речовин, і кисень для дихання.

Номер слайду 11

Поширення плодів і насіння рослинвітертвариниптахисамопоширеннявода

Номер слайду 12

Пристосування до пересування в наземно-повітряному середовищі Коні бігають, спираючись на пальці. Вони вкриті твердим чохлом, що називається копитом. Широкі копита і довгі ноги лося дають йому змогу рухатися по заболоченій місцевості.

Номер слайду 13

Пристосування до пересування в наземно-повітряному середовищі Стрибками переміщуються зелений коник, тушканчик, заєць, кенгуру. У цьому їм допомагають задні кінцівки, які сильніші й довші за передні.

Номер слайду 14

Пристосування до пересування в наземно-повітряному середовищі Вуж, гадюка мають гнучке тіло. Вони вигинають його хвилеподібно і завдяки цьому повзають.

Номер слайду 15

Пристосування до пересування в наземно-повітряному середовищі У повітрі значну частину життя проводять птахи. Виявляється, у птахів не одне, а ціла низка пристосувань для польоту. По-перше, це пір’яний покрив. Пір’я зменшило вагу птахів. По-друге, легкий та міцний скелет і гарно розвинені м’язи, які спричиняють змахи крил. По-третє, щоб летіти, доводиться витрачати багато енергії. Тому птахи дуже багато їдять.

Номер слайду 16

Гра « Хто де живе»https://learningapps.org/9546208

Номер слайду 17

Рефлексія. Все чудово зрозумів Залишились запитання Нічого не зрозумів

pptx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Презентації
До підручника
Біологія 7 клас (Базанова Т. І., Кузнецова М. О., Кіося Є. О., Павіченко Ю.В.)
Додано
13 березня 2023
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку