20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

НЕКЛІТИННІ ФОРМИ ЖИТТЯ. ОДНОКЛІТИННІ ОРГАНІЗМИ

Про матеріал
Тематичне оцінювання. Тема: НЕКЛІТИННІ ФОРМИ ЖИТТЯ. ОДНОКЛІТИННІ ОРГАНІЗМИ. Розробка складається з 2 варіантів, для учнів 10 класу.
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання.

Тема: НЕКЛІТИННІ ФОРМИ ЖИТТЯ. ОДНОКЛІТИННІ ОРГАНІЗМИ.

Варіант 1

І рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)

Виберіть із запропонованих відповідей одну правильну

1. Вкажіть прізвище вченого, який відкрив неклітинні форми життя:

а) А. Левенгук; в) Л. Пастер;б) Д. Івановський; г) Т. Шванн.

2. Віруси – це:

а) гетеротрофи; в) автотрофи; б) паразити на клітинному рівні; г) хижаки.

3. Віруси є збудниками різноманітних захворювань зокрема:

а) віспи, поліомієліту; в) дифтерії, правця; б) кору, жовтої лихоманки; г) черевного тифу, дизентерії.

4. Пріони є інфекційними агентами, що складаються:

а) з нуклеїнових кислот; в) білків; б) вуглеводів; г) ліпідів.

5. Вкажіть організми, які належать до прокаріот:

а) зелені водорості; в) гриби; б) лишайники; г) ціанобактерії.

6. Вкажіть назву колоніальної зеленої водорості:

а ) саргасум; в) вольвокс; б) ламінарія; г) хламідомонада.

ІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в1 бал)

Виберіть із запропонованих відповідей декілька правильних

7. Вкажіть віруси, які передаються статевим шляхом:

а) сказу; в) імунодефіциту людини; б) герпесу; г) віспи.

8. Вкажіть бактерії, які належать до сапротрофів:

а) паразитичні бактерії; б) бактерії гниття; в) фототрофні бактерії ; г) бактерії бродіння д) хемотрофні бактерії.

9. Встановіть відповідність між термінами та визначеннями:

1 нітрифікуючі бактерії              А здатність до фотосинтезу;

2 ціанобактерії                             Б фотосинтез без виділення кисню;

3 зелені бактерії                           В фотосинтез з виділенням кисню;

4 бульбочкові бактерії                 Г паразитичний спосіб життя;

                                                       Д здатність фіксувати атмосферний азот.

ІІІ рівень (правильне розв’язання завдання оцінюється в 3 бали)

10. Доповніть речення

Потрапляючи в несприятливі умови, найпростіші утворюють.

11. Проаналізуйте місце та роль вірусів у живій природі.


Тематичне оцінювання.

Тема: НЕКЛІТИННІ ФОРМИ ЖИТТЯ. ОДНОКЛІТИННІ ОРГАНІЗМИ.

Варіант 2

І рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)

Виберіть із запропонованих відповідей одну правильну

1. До неклітинних форм життя належать:

а) гриби; в) ціанобактерії;б) бактерії; г) віруси.

2. Вкажіть назву білкової оболонки віруса:

а) плазмолема; в) глікокалікс; б) капсид; г) циста.

3. Позначте назву захворювання, збудником якого є віруси:

а) дизентерія; в) короста; б) гіпертонічна хвороба; г) вітряна віспа.

4. Пріон здатний викликати структурне перетворення:

а) нуклеїнових кислот; в) білків; б) вуглеводів; г) ліпідів.

5. Бактерії кулястої форми називають:

а) коки; в) бацили; б) вібріони; г) спірили.

6. Одноклітинна тварина для якої характерний статевий процес:

а) інфузорія; в) амеба; б) форамініфера; г) радіолярія.

ІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в1 бал)

Виберіть із запропонованих відповідей декілька правильних

7. Вкажіть, які віруси вражають дихальну систему:

а) енцефаліту; в) вітряна віспа; б) коклюш; г) грипу.

8. Вкажіть бактерії, які належать до автотрофних організмів:

а) паразитичні бактерії; г) бактерії бродіння; б) бактерії гниття; д) хемотрофні бактерії. в) фототрофні бактерії;

9. Вкажіть організми, в яких є скоротлива вакуоля:

а) інфузорія туфелька; б) форамініфера; в) радіолярія;

г) хламідомонада.

ІІІ рівень (правильне розв’язання завдання оцінюється в 3 бали)

10. Доповніть речення

Пріонні білки здатні спричиняти захворювання .

11. Яку еволюційну роль відіграли колоніальні організми?

doc
Додано
15 травня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку