23 квітня о 18:00Вебінар: Шкільна територія як об'єкт STEАM-дослідження

Нестандартна виховна година "Якщо не я, то - хто...?"

Про матеріал
Створення соціальної реклами у програмі Power Point. Тема: «Якщо не я, то - хто…?»
Перегляд файлу

      Нестандартна виховна година

            Картинки по запросу притчі про добро і милосердя

Створення соціальної реклами у програмі  Power Point.

Тема: «Якщо не я, то - хто…?»

  • Дата:
  • Тип виховного заходу: обговорення-диспут, практична робота на комп'ютері.
  • Мета: обговорення морально-етичних моментів(виховна), вдосконалення навичок роботи з програмою Microsoft Power Point(практична).
  • Обладнання: Microsoft Power Point, Microsoft Picture Manager, Photoshop
  • Підготовані матеріали: відеоролики з соц. рекламою інших країн(Польща, Ізраїль та ін..), фотоматеріали для створення презентацій у Microsoft Power Point.

                                               План  проведення:

  1. Привітання.
  2. Налаштування на робочий лад – філософська хвилинка(притча від вчителя):

Жив колись цар. Добрий цар, який дуже любив своїх підданих і був з ними ласкавий. Крім того, йому дуже хотілося, щоб їх життя стало кращим. Він часто роздумував про те, яке б благодіяння підданим зробити. Але ніяк не міг придумати таке, щоб разом ощасливити всіх. Тому він нічого доброго і не робив – боявся, що когось ощасливить, а інші на нього образяться і назвуть злим. Так і помер цар, не придумавши, як ощасливити всіх. Після смерті про нього майже не згадували. Ну, і жив добрий цар, але ж нікого він своїм життям не ощасливив…

І жив у тому ж царстві селянин – не жебрак, та і не багатий, не злий, та і не ангельського характеру. Але своїм сусідам він завжди допомагав у міру сил. Чим міг, тим і допомагав. Помер цей селянин в один день з царем. Сусіди його і до цього дня добрим словом згадують. Виявилося, що за своє життя він дуже багатьом допоміг. Не ощасливив, але допоміг.

 

Ідучи сьогодні на урок я дуже хотіла розповісти Вам цю притчу. Я хотіла нагадати Вам, що всюди і завжди слід залишатися Людиною. Пам’ятати, що найцінніше це – життя. Я би дуже хотіла щоб Ви ніколи не стали байдужими. Щоб Ви завжди помічали навколо себе інших. Один мудрець сказав: «Дивись на світ серцем!».  Людина, яка зовсім не має грошей, або навіть дитина, може зробити дуже багато! Простягти руку, втішити словом, покликати на допомогу… Це іноді може врятувати життя… Але ж не пройти повз… Не стати байдужим.. Не осліпнути серцем…

 

  1. Перегляд відеофільму «Уроки доброти». (Фільм знято за підтримки товариства «Вірність» м. Дніпра)
  2. Обговорення та обмін враженнями.
  3. Перегляд  соціальної реклами інших країн(Великобританія, Туреччина, Китай, Данія, Польща, Ізраїль та ін.). Приклади у додатку 2 на стор.6-10.
  4. Висловлення думок. Ідеї. Зв'язок із нашою країною(порівняння).
  5. «Що ви вважаєте найбільш зворушливим, важливим…?»
  6. Соціальна реклама має «торкнутися серця».Розповідь про соціальну рекламу(Додаток 1 стор. 3-5)
  7. Складання(осмислення) плану власної презентації.
  8. Добір матеріалів з Інтернету на запропонованих ресурсах.
  9. Монтаж презентації.
  10. Налагодження навігації.
  11. Показ презентації. Перегляд презентацій. Обмін враженнями. Обговорення.

Домашнє завдання: Розповісти про проведене заняття друзям та рідним.

                                         Показати свою рекламу.       

                  Картинки по запросу картинки про добро

Додаток 1

СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ТА ЇЇ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНИХ НОРМ І СТЕРЕОТИПІВ

Поняття соціальної реклами

Соціальна реклама - некомерційна інформація, спрямована на досягнення соціально значущих цілей: боротьба зі шкідливими звичками (наркоманією, алкоголізмом, курінням), пропаганда здорового способу життя, привернення уваги населення до важливих питань державного значення.

Соціальна реклама нічого не продає, вона спрямована на досягнення благодійних цілей, на поліпшення суспільного добробуту. Її мета - привернення уваги до проблеми, вплив на погляди, на законодавство або на зміну поведінки в сторону, яка видається бажаною для суспільства. Це пропаганда нормальних взаємин між людьми - в сім'ї, колективі, суспільстві. Це спонукання дотримуватися законів і творити добро, берегти здоров'я і не падати духом.

Історія виникнення

  У 1906 р Американська громадянська асоціація розмістила рекламу, що закликала захистити Ніагарський водоспад від шкідливих дій електричних компаній. Цей рік можна вважати роком народження соціальної реклами.

  Після Другої світової війни вона набула сучасних форм. Сьогодні вона життєво необхідна для різних некомерційних інститутів (церква, медичні установи, вищі навчальні заклади, школи). У США до соціальної реклами ставляться як до своєрідних  ліків, вживаних для профілактики хвороб суспільства. У цьому полягає її місія.

  Існуює думка, що перша соцреклама почала розвиватися під час Другої світової війни. Її носіями були листівки, фотографії, плакати, які закликали до праці, до здорового способу життя, а також надавати допомогу хворим і голодуючим. Така реклама мобілізації армії ("Все для фронту! Все для перемоги!") Мобілізувала патріотичні почуття у воєнні роки.

 Соціальна реклама радянських часів була яскрава, гарна, чимало слоганів ставали крилатими виразами.

 

 

Цілі і завдання соціальної реклами:

Соціальна реклама може виконувати різні функції і завдання, але основна її мета - стати певним регулятором суспільства, способом позитивної коригування його життєдіяльності. Враховуючи такі особливості реклами, як повторюваність, масовість, емоційна насиченість, можна стверджувати, що від якості соціальної реклами залежить дуже багато в управлінні суспільством. Вона може формувати моральні потреби і позитивні стереотипи і оздоровити соціальні відносини. Рекламний заклик "Зателефонуйте батькам!" на тлі добре підібраного ролика проникає глибоко в мозок, сприяє усвідомленню кожною людиною своєї відповідальності за своїх батьків і матерів.

Реклама не просто закликає до певних дій, а малює ідеальну картинку, в якій ці дії показуються, виступають прикладом для наслідування або, навпаки, засуджуються.

     Реклама містить не тільки картинку, але також музику. Всі разом діє досить ефективно. В умовах посилення проникнення екранної культури та її впливу на поведінку сучасної людини роль соціальної реклами зростає. За ступенем впливу на молоде покоління, а також з креативної насиченості і переконливості реклама змагається з такими соціальними інститутами, як будинок і школа, література і музика. У силу різних причин реклама, здається, іноді домінує у своєму впливі. Реклама формує в суспільстві певні уявлення про цінності та стилях життя. В умовах дефіциту особистісного спілкування та посилення впливу ЗМІ на систему цінностей сучасної людини соціальна реклама покликана впливати на поведінку людей, сприяти формуванню позитивних моральних стандартів і зразків. Звичайно, соціальна реклама не може компенсувати недоліків виховання і виконувати його як комплексну задачу. Проте об'єктивні процеси історичного розвитку сучасного суспільства вимагають активізації уваги до цієї проблеми.

У про рекламу  говориться, що соціальна реклама "спрямована на досягнення благодійних цілей" і соціально корисних результатів. Під останніми розуміється поліпшення криміногенної обстановки в країні; попередження поширення наркоманії та захворювань, пов'язаних з нею; спонукання населення до виконання обов'язків перед державою (військова обов'язок, сплата податків, дотримання нормативно-правових актів, охорона навколишнього середовища).

 

  • Основні завдання соціальної реклами.
    • формування громадської думки;
    • привернення уваги до актуальних проблем суспільного життя;
    • активізація дій по їх вирішенню;
    • формування позитивного ставлення до державних структур;
    • зміцнення соціально значущих інститутів громадянського суспільства;
    • формування нових типів суспільних відносин;
    • зміна поведінкових моделей суспільства.

  Соціальна реклама сьогодні присвячена в основному таким проблемам, як здоровий спосіб життя (у тому числі профілактика СНІДу), дотримання правил дорожнього руху, заклик до виконання громадянських обов'язків (сплата податків, служба в армії і т.п.), дбайливе ставлення до природі, патріотизм і любов до Батьківщини, зміцнення сімейних відносин , виховання почуття відповідальності за долю дітей та соціально незахищених верств.

  Коло проблем повинен бути розширене. Це пов'язано насамперед з тією метою, яку соціальна реклама відіграє у створенні та продукуванні моральних і духовних цінностей. Вона може духовно збагачувати суспільство, пробуджувати в людях найкращі якості. Заклик "Зателефонуйте батькам!" може сприйматися в кожній сім'ї по-різному і кожною дитиною по-своєму, але мова йде про моральну планку "нормальності" і в економічному, і в цивільному, і в соціальному значенні. Соціальна реклама все більше виступає "совістю" і "здоровим глуздом" суспільства.

  У силу особливостей рекламної комунікації - повторюваності, масовості, вироблений точності, емоційної насиченості - тексти соціальної реклами можуть служити моральним каталізатором стану суспільства і позитивній коригування його життєдіяльності. Апеляція до духовних цінностей і моральних норм може сформувати потреби духовного плану. Соціальна реклама, як психотерапія, здатна оздоровити соціальні відносини.

  Серед важливих цілей можна назвати пропаганду основних принципів екологічної етики; зміцнення та налагодження сім'ї, а також зв'язку між поколіннями; формування поважного ставлення до людей, захист навколишнього середовища,  об'єднання громадян на основі спільності інтересів і цілей для вирішення соціально-культурних проблем.

 

Додаток 2

 

  Якісно зроблена реклама одразу захоплює вашу увагу і надовго залишається у пам'яті, і це саме те, чого хоче досягнути громадський рух. Дуже важливо змусити людей думати і турбуватися про різні соціальні та екологічні проблеми (або навіть просто проінформувати) для того, щоби викликати підтримку громадськості та почати важливі ефективні зміни. Деякі з цих реклам все таки комерційні, але чудовим залишається те, що вони піднімають соціальні або екологічні проблеми подій/продуктів.

   Так само, як і з комерційною рекламою, не достатньо мати лише факти. Вони, звісно, важливі, але реклама повинна також зачіпати емоції того, хто її бачить. Багато досліджень показали, що емоції можуть сильно впливати на формування пам'яті, гарантуючи, що спогади з емоціями триватимуть довше, ніж спогади без емоцій.

  Посилаючись на "Батька реклами" Девіда Огілві, його сучасник, Говард Госедж, стверджує, що "реклама виправдовує своє існування, коли її використовують у громадських інтересах - це занадто потужний інструмент, щоби використовувати його виключно в комерційних цілях".
 


Передчасне закінчення: Якщо ти палиш, то за статистикою твоя історія закінчиться на 15% скоріше, ніж повинна була б

https://uamodna.com/assets/articles/image/s/4/o/s4ouphgg/fullsize.jpg

Рекламне Агентство: Iris, Лондон, Велика Британія

 

Всесвітній фонд захисту природи: Страшне проти ще більш страшного

https://uamodna.com/assets/articles/image/3/9/s/39s5gqod/fullsize.jpg

Рекламне агентство: DDB&CO., Cтанбул, Туреччина

Зникнення лісів продовжується з кожною перегорнутою сторінкою

https://uamodna.com/assets/articles/image/u/w/s/uwsxi61z/fullsize.jpg

Рекламне агентство: LINKSUS, Пекін, Китай

Збережи папір – Збережи Планету

https://uamodna.com/assets/articles/image/g/s/a/gsagm442/fullsize.jpgРекламне агентство: Saatchi & Saatchi, Копенгаген, Данія

 

 

 

 

 

 

 

 

Ліга проти жорстокого поводження з тваринами: Це вам не футбол

https://uamodna.com/assets/articles/image/1/7/s/17sa2c63/fullsize.jpg

Рекламне агентство: Lowe Bull, Кейптаун, Південна Африка

 

У Чернігові покажуть найкращу соціальну рекламу про тварин

 

 

 

 

Чекаю на маму

 

Картинки по запросу соціальна реклама малюнок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель інформатики КЗО «СЗШ№ 40»  м. Дніпра_______Малашина Ірина Сергіївна

1

 

docx
До підручника
Інформатика 7 клас (Пилипчук О.П., Ріпко Н.А., Шестопалов Є.А.)
Додано
20 лютого
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку