Дана розробка допоможе сформувати вміння створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних; розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів; виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Тестування у програмі MyTestX
ІІІ. Актуалізація опорних знань
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Розрізняють дві форми структури розгалуження:
Для реалізації неповного розгалуження в середовищі Скретч використовують команду:
Структуру повного розгалуження в середовищі Скретч можна подати командою:
У програмах, розроблених у середовищі Скретч, можна поєднувати команди:
Приклад 1: Коротка умова для одного персонажу
Тепер найцікавіше!
Приклад 2: Рух котика
Наш код буде рухати котика у тому напрямку, який ти обереш.
Тепер будемо кодувати рух нашого персонажа: зробимо так, щоб коли ми натискали стрілку ліворуч котик переміщався в одну сторону, а коли стрілку праворуч — в іншу.
V. Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Проект "Арканоїд"
1. Створити папку урок 23 на Локальному диску Е.
2. Створити гравців Платформу і м’яч.
М’яч відбивається від платформи
Гра зупиняється, коли торкнулись нижньої межі екрану (намальований об’єкт лінія)
3. Зберегти проект.
Робота за комп’ютером
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
1. Найскладнішим для мене виявилося…
2. Я дізнався (дізналася)…
3. Я навчився (навчилася)…
VІІI. Домашнє завдання
ІХ Оцінювання роботи учнів