Нестандартні форми самостійної роботи на уроках української мови і літератури із використанням інтерактивних методів та прийомів

Про матеріал
Нестандартні форми самостійної роботи на уроках української мови і літератури із використанням інтерактивних методів та прийомів
Перегляд файлу

 

 

 

 

:

 

Нестандартні форми самостійної роботи на уроках української мови і літератури із використанням інтерактивних методів та прийомів

 

 


 

 

 

 

 

 

  • Часто учень не засвоює той чи інший матеріал через невміння   самостійно    виконувати навчальні завдання,  зокрема домашні.

 

  • Дуже важливо навчити учня                                                                            самостійно працюватиз книжкою і в школі, і дома,

 

 

  • Виробляти в нього звичку “копатися в книжках”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

Самостійною є та діяльність, яку учень здійснює без сторонньої прямої допомоги, спираючись на свої знання, мислення, вміння, життєвий досвід, переконання, і яка, через збагачення учня знаннями, формує риси самостійності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            необхідно забезпечити її                     

 

                                                                                          посильність

    доступність                                                                                                                                                                                                                        

 

різноманітність,

враховуючи при цьому вікові

та індивідуальні особливості  учня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •     ставлення вчителя до проявів самостійності;

 

  •     уміння учнів самостійно планувати свою                навчальну роботу;

 

  •     уміння виділяти головне і другорядне;

 

  •    оцінку учнем труднощів у вивченні матеріалу;

 

 

  •    наявність або відсутність в учня інтересу до    матеріалу,  який  вивчається;

 

  •    самостійне застосування засвоєних знань;

 

 

  •    оцінка учнем своєї роботи та  її результатів

 

 

 

 

 

 

 

 

Щ

  • спеціально підібрані вправи, що органічно включаються у навчальний  процес;

 

  • майстерність учителя;

 

 

  • створення проблемної ситуації на уроці;

 

  • правильна і раціональна організація видів самостійної роботи, пов'язаної з подоланням учнями певних труднощів;

 

 

  • підведення підсумків виконання ;

 

  • об'єктивна оцінка роботи.

 

 

Самостійна робота учнів буде  ефективною , якщо

Чі          ЧІтко і конкретно формулювати

з         завданння             перед учнями;

 

 

            характер завдань і запитань

 для самостійної роботи

та їх складність на різних етапах навчання повинен змінюватись;

 

 

 

завдання для самостійної роботи

мають бути доступними і посильними;

 

 

повинен  існувати  взаємозв’язок

 класної і домашньої  самостійної роботи.

 

 

 

 

  • В міру переходу учнів з класу в клас зростає рівень їх знань і пізнавальні можливості.

 

  •  У зв’язку з цим і види самостійної роботи

поступово ускладнюються.

 

  •  Але треба також пам’ятати, що самостійна робота – не самоціль, а один із засобів поліпшення всієї навчально-виховної роботи,

            підготовки учнів до життя, до практичної діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Метод “Прес”
  • Метод незакінченого речення

 

  • Прийом “Мозковий штурм”
  • «Ти – мені, я – тобі».

 

  • Клоуз – тест   (Істине  - хибне)
  • Цитатний  диктант «Хто це?»

 

  • «Коло  думок»
  • Діалог  або  стратегія  « Інтерв`ю »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 червня 2021
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку