МАТЕМАТИЧНЕ КАФЕ
Мета:
Формування предметних компетентностей: закріпити знання про поняття «звичайний дріб», «чисельник», «знаменник»; удосконалити вміння застосовувати правила порівняння дробів з однаковими знаменниками та вміння оперувати числовою інформацією; відпрацювати навички застосування цих знань під час розв’язування вправ.
Формування ключових компетентностей: активізувати діяльність учнів; формувати здатність критичного оцінювання досягнень; розвивати вміння формулювати й викладати думки, взаємодіяти з однокласниками, моделювати ситуацію; розвивати кругозір учнів та творчий інтерес до математики; виховувати допитливість, наполегливість та відповідальність.
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Перед входом до кабінету — зали кафе — напис «Добре засвоюються лише ті знання, які вживаються з апетитом».
ХІД ЗАХОДУ
І. Організаційний етап.
Учні витягають геометричну фігуру відповідного кольору, і по кольорах сідають за столики. (Звучить музика)
Офіціант.
З тих пір, як білий світ існує,
Нема людини, яка знань не потребує.
В усі часи народи світу
До знань тягнулись, до освіти.
– Я рада вітати усіх присутніх. Вітаю тих, хто любить математику, хто вивчає математику, хто захоплюється нею. Обіцяю, що ви з приємністю проведете цей урок.
Оголошення теми уроку, формулювання мети уроку.
Для введення цих чисел
Вагомі є причини:
Вимірювати треба
Нам різні величини.
У прикладі, в задачі
Ділити без остачі —
Допомогти готові
Тут числа нам…( Дробові)
— У нашому раціоні ви зможете знайти низькокалорійні страви, гарячі та холодні закуски, незабутні напої та десерти. Звичайно, що за все буде виставлено рахунок. Отож, сьогодні в меню:
• Легкий напій «Злови помилку»
• Салат «Теоретичний»
• «Математична» піца
• Десерт «Морозиво зі збитими числами»
• Фірмова страва (за рахунок закладу)
II. Перевірка домашнього завдання.
Оскільки ви сьогодні працюєте в групах, пропоную повторити правила поведінки в групах.
Борщ «Щойно з печі»
За записами на слайді учні виконують взаємоперевірку домашнього завдання - №730(1 бал), 738(2 бали).
III. Актуалізація опорних знань.
Салат «Теоретичний» ~ Мозковий штурм
ІV. Удосконалення знань, умінь та навичок.
Повторюємо правила порівняння двох дробів з однаковими знаменниками, з однаковими чисельниками, на координатному промені.
«Математична» піца
Прошу офіціантів подати Математичну піцу.
Ви маєте разом виконати завдання, що містяться на кожному шматочку. За кожне правильно виконане завдання отримуєте 1 бал.
Десерт «Морозиво зі збитими числами»
Настав час десерту. Хто перший дасть правильну відповідь, той отримає ще 1 бал.
V. Підбиття підсумків уроку, рефлексія.
Настав час розрахуватись. Офіціанти, принесіть, будь ласка, рахунок. Але це не звичайний рахунок. За всі страви ви сьогодні розрахувалися знаннями, уміннями та наполегливістю! Тому в рахунку будуть виставлені оцінки.
Рефлексія:
VІ. Домашнє завдання
Фірмова страва (за рахунок закладу)
Ми підійшли до заключного етапу. Пропонуємо вам нашу фірмову страву за рахунок нашого закладу. Ваше завдання приготувати смачну піцу,але при цьому порахувати її вартість.
Рецепт тонкої піци Для приготування тонкої італійської піци вам знадобиться: тепла кип'ячена вода - 300 мл, сухі дріжджі - 10 г, цукор - 2 ч.л., сіль - 1 ч. л., борошно - 500 г, рослинна олія (оливкова або соняшникова) - 2-3 ст. л.
товар |
ціна, грн |
сухі дріжджі, 20г |
6 |
цукор,0.5 кг |
8 |
сіль,1кг |
4 |
борошно, 1 кг |
10 |
рослинна олія,1.5л |
43 |
тісто на піцу,1кг |
26 |
кетчуп на піцу,250г |
12 |
салямі, 0.33кг |
30 |
помідор,1 кг |
4 |
гриби,1 кг |
36 |
сир, 0.4 кг |
52 |
бекон, 0.3кг |
38 |
шинка, 0.6кг |
40 |
перець болгарський,1кг |
5 |
куряче філе, 0.5кг |
28 |
ананас, 250г |
30 |
моцарела,0.3кг |
20 |
маслини, 400г |
35 |
На наступних уроках ви дізнаєтеся, що є дроби правильні й неправильні, що, крім звичайний, є ще й інші дроби, навчитеся їх додавати, віднімати, множити, ділити… у нас попереду ще дуже багато цікавих уроків.
А зараз хочу щиро подякувати вам за цікаво проведений час, за ваші щирі емоції.…
Рахунок № 5070220231
Учень |
Домашнє завдання |
Завдання з піци |
Десерт |
Усього |
||||||||
№ 730 |
№ 738 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
Вдовиченко Назарій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ветчинкіна Софія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зінчук Даниїл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мацелко Дар’я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ткач Ольга |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рахунок № 5070220232
Учень |
Домашнє завдання |
Завдання з піци |
Десерт |
Усього |
||||||||
№ 730 |
№ 738 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
Данильчук Валерія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Малушин Даниїл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Панасюк Максим |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Переходько Ангеліна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хохонь Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рахунок № 5070220233
Учень |
Домашнє завдання |
Завдання з піци |
Десерт |
Усього |
||||||||
№ 730 |
№ 738 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
Чикун Богдан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Михалик Дмитро |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Никончук Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Соломай Уляна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сцира Інна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рахунок № 5070220234
Учень |
Домашнє завдання |
Завдання з піци |
Десерт |
Усього |
||||||||
№ 730 |
№ 738 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
Кравчук Софія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Єфимець Максим |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Никончук Аліна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Никончук Олеся |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Белан Денис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|