_____________________________________________________________________________ (найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» ______________ 20___ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» _______________ 20___ р. |
Календарно-тематичне планування
з математики
у 5 класі
на 20___ / 20___ н.р.
______________________________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _____________________________________
______________________________________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.
Голова МО ____________________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складеновідповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти(авторІстер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021р. № 795)
5- Б клас МаТематика
Календарне планування
(6 год на тиждень, І семестр – 96 год, ІІ семестр – 114 год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
I СЕМЕСТР |
|||
Тема 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (13 год ) |
|||
відтворює послідовність чисел у межах мільйона; читає і записує числа та дроби; порівнює числа та дроби з однаковими знаменниками; володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення чисел у межах мільйона; розумієспосібодержаннядробу,сутьчисельникаізнаменника дробу; застосовує правила знаходженнядробу від числа та числа зазначенням його дробу; правила порядку виконання дій пі час обчислень значень виразів без дужок та з дужками знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини довжину,масу,місткість,час; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну,і навпаки; виконує арифметичні дії з іменованими числами; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння;розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра; знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях. |
|||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у початковій школі. |
|
|
|
Повторення матеріалу вивченого у початковій школі. Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел . |
|
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами. |
|
|
|
Поняття дробу. Порівняння дробів |
|
|
|
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу. |
|
|
|
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
|
|
|
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
|
|
|
Числові та буквені вирази. Рівняння |
|
|
|
Числові та буквені вирази. Рівняння |
|
|
|
Геометричні фігури на площині |
|
|
|
Геометричні фігури на площині |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 1 |
|
Тема 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (83 год ) |
|||
наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; розрізняє: цифри і числа; читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; числові нерівності; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; пояснює, що таке: натуральне число;значення виразу; степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа; відрізок, пряма; промінь; координатний промінь; шкала; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; рівні фігури; розв’язати рівняння; пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею, округлення натуральних чисел; знає одиниці вимірювання довжини відрізка та співвідношення між ними; знає одиницю вимірювання величини кута; класифікує: кути за їхньою градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін; зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; знає одиниці вимірювання площі; розуміє та записує співвідношення між одиницями вимірювання площі; вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника і прямокутника; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язуєвправи,що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; порівняння та округлення натуральних чисел;виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею;обчислення значень числовихі буквених виразів, периметра і площі прямокутника і квадрата; розв’язуєвправи,що передбачають: аналіз лінійних тастовпчастих діаграм; розв’язує:рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій;розв’язує: текстові задачіна рух,роботу та пов’язані з купівлею- продажем арифметичним способом; знаходить на малюнках:стовпчасті діаграми; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо:використання природних ресурсів рідного краю; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, розрахунків, пов’язаних із календарем і годинником. |
|||
|
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
|
|
Розв’язування вправ . |
|
|
|
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
|
|
|
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
|
|
|
Округлення натуральних чисел |
|
|
|
Округлення натуральних чисел |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
|
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
|
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
|
|
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
|
|
|
Додавання і віднімання натуральних чисел |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 2 |
|
|
|
Множення натуральних чисел |
|
|
|
Множення натуральних чисел |
|
|
|
Властивості множення |
|
|
|
Властивості множення |
|
|
|
Властивості множення |
|
|
|
Розв’язування вправ . |
|
|
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
|
|
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
Ділення з остачею |
|
|
|
Ділення з остачею |
|
|
|
Розв’язування вправ . |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 3 |
|
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
|
|
Рівняння |
|
|
|
Рівняння |
|
|
|
Розв’язування вправ . |
|
|
|
Текстові задачі на рух |
|
|
|
Текстові задачі на рух |
|
|
|
Текстові задачі на рух |
|
|
|
Текстові задачі економічного змісту |
|
|
|
Текстові задачі економічного змісту |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 4 |
|
|
|
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
|
|
|
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
|
|
|
Промінь, пряма |
|
|
|
Промінь, пряма. Координатний промінь |
|
|
|
Координатний промінь. Шкала |
|
|
|
Координатний промінь. Шкала. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Лінійні та стовпчасті діаграми |
|
|
|
Кут. Види кутів |
|
|
|
Кут. Види кутів |
|
|
|
Величина кута. Вимірювання кутів |
|
|
|
Величина кута. Побудова кутів |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 5 |
|
|
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами |
|
|
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника |
|
|
|
Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур |
|
|
|
Рівність фігур |
|
|
|
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі. |
|
|
|
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі. |
|
|
|
Площа прямокутника і квадрата |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 6 |
|
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі |
|
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі |
|
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі |
|
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі |
|
|
|
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом. |
|
|
|
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом. |
|
|
|
Логічні задачі |
|
|
|
Логічні задачі |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за І семестр. |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування текстових задач |
|
|
|
Розв’язування текстових задач підвищеної складності. |
|
|
|
Розв’язування текстових задач підвищеної складності. |
|
|
|
Підбиття підсумків першого семестру |
|
|
|||
Тема 3. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (14 год) |
|||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень/Учениця: наводитьприклади: простих і складених чисел ;парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2,3,5,9,10; розуміє зміст терміну «ознака»; розрізняє: прості і складені числа;дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять:дільник,кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільностіна2,3,5,9,10;взаємно прості числа розв’язує вправи, що передбачають: використання ознакподільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10 розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох (кількох) чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел (кількох) в межах ста. |
|||
|
|
Дільники та кратні натурального числа |
|
|
|
Дільники та кратні натурального числа |
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
|
|
|
Ознаки подільності на 9 і 3 |
|
|
|
Прості та складені числа |
|
|
|
Прості та складені числа. |
|
5- Б клас Математика
II СЕМЕСТР |
|||
|
|
Розкладання чисел на прості множники |
|
|
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
|
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
|
|
Найменше спільне кратне |
|
|
|
Найменше спільне кратне |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 6 |
|
Тема 4. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (76 год) |
|||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів наводить приклади: звичайних ідесяткових дробів; розрізняє:звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби;пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу ;мішане число; називає розрядні одиниці цілої та дробової частини десяткового дробу; читає і записує: звичайні та десяткові дроби ;мішані числа; формулює означення: правильного і неправильного дробу; середнього арифметичного; знає, розуміє та застосовує правила:округлення десяткових дробів,знаходженнясереднього арифметичного; розв’язує вправи, що передбачають:порівняння, додавання і відніманнязвичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження середнього арифметичного кількох чисел; розв’язує вправи, що передбачають:знаходження середнього значення величини; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху;розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань прогнозує очікуваний результат. |
|||
|
|
Звичайні дроби |
|
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
|
|
Дріб як частка двох натуральних чисел |
|
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
Правильні і неправильні дроби |
|
|
|
Правильні і неправильні дроби |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Мішані числа |
|
|
|
Мішані числа |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична)робота № 7 |
|
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
|
|
Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Округлення десяткових дробів |
|
|
|
Округлення десяткових дробів |
|
|
|
Округлення десяткових дробів |
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична)робота № 8 |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
|
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
|
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів |
|
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
|
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ... |
|
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
|
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
|
|
Ділення на десятковий дріб. |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 18 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична)робота № 9 |
|
|
|
Середнє арифметичне |
|
|
|
Середнє арифметичне |
|
|
|
Середнє арифметичне |
|
|
|
Середнє значення величини |
|
|
|
Середнє значення величини |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична)робота № 10 |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год) |
|||
|
|
Натуральні числа. Порівняння.Округлення. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
|
|
|
Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею |
|
|
|
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. |
|
|
|
Текстові задачі. |
|
|
|
Відрізок, пряма, промінь. Координатний проміньКут, трикутник, прямокутник, квадрат. |
|
|
|
Площа та периметр квадрата і прямокутника. |
|
|
|
Подільність натуральних чисел |
|
|
|
Звичайні дроби. |
|
|
|
Звичайні дроби. |
|
|
|
Десятковий дріб. Порівняння. Округлення. |
|
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
|
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи |
|
|
|
Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники |
|
|
|
Знаходження (НСД) і (НСК) двох (кількох) чисел в межах тисячі |
|
|
|
Логічні задачі |
|
|
|
Логічні задачі |
|