Нейро - вправа "Міжпівкульна взаємодія"

Про матеріал
Єдність мозку складається з двох півкуль. Між півкулями знаходиться мозолисте тіло, яке інтенсивно розвивається до 7-8 рків. Це товстий пучок нервових волокон, через які відбуваєтся взаємодія між двома півкулями. Завдяки цьому процесу відбувється процес передачі інформації з однієї півкулі в іншу, забезпечується цілісність та координація роботи мозку. Нездатність правої і лівої півкуль до інтеграції, повноцінної взаємодії - ода з причин порушення функції навчання та управління своїми емоціями. Баланс - це робота відразу двох півкуль тісно повязаних між собою системою нервових волокон. Якщо порушується провідність енергії через мозолисте тіло, то одна півкуля бере на себе майже все навантаження, а інша півкуля блокується. У результаті дитина може або НЕ думаючи робити, або роздумуючи і НЕ робити. Зазвичай блокується саме ліва півкуля і дитина не здатна мислити, підвищувати ерудицію, швидко міркувати, у неї не спрацьовує кмітливість і конструкторська думка.
Перегляд файлу

  Нейро – вправа «Покажи пальцями обох рук цифри»

Мета: збалансувати і синхронізувати міжпівкульну взаємодію, розвиток дрібної моторики, здібностей пам’яті, розвиток мовлення, навичок письма, читання, мислення, усунення дислексії, стресу, апатії, розкриття внутрішнього потенціалу, творчого підходу та особистого зростання.  Вивчення кольорів, додавання в межах «10».

Правила виконання:

  1. Основною вимогою до використання вправи є чітке виконання рухів. Спочатку педагог повинен сам продемонструвати дітям, як виконувати цю вправу,  а вже потім діти за вказівкою педагога виконують її.
  2. Є дві колонки з цифрами ( тобто дві руки по 5 пальців), потрібно на кожну цифру зліва і з права загинати стільки пальців а руках, скільки позначено цифрою, одночасно, при цьому промовляючи цифри вголос. Спочатку пальці загинаємо на лівій руці, потім на правій, а потім одночасно.
  3. Вправу можна використовувати в будь-якому місці і в будь-який час.
  4. Займатися щодня.
  5. Вправу можна використовувати під час заняття, як гру.
  6. Діти виконують вправу разом з педагогом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     1

 

                    4

 

                      2

 

                   

                   3

                     4

 

 

                  5

                     3

                  4

                     5

 

 

                  5

 

                  4

 

                     4

 

      1

 

 

                      2

 

                 4

 

 

                   1

 

                 5

 

                    2

                  2

 

2

                     1

 

2

3

4

1

5

4

3

2

4

1

5

3

4

2

5

4

2

 

docx
Додав(-ла)
Нижник Оля
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 листопада
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку