Нейро - вправа "Міжпівкульна взаємодія"

Про матеріал
Єдність мозку складається з двох півкуль. Між півкулями знаходиться мозолисте тіло, яке інтенсивно розвивається до 7-8 рків. Це товстий пучок нервових волокон, через які відбуваєтся взаємодія між двома півкулями. Завдяки цьому процесу відбувється процес передачі інформації з однієї півкулі в іншу, забезпечується цілісність та координація роботи мозку. Нездатність правої і лівої півкуль до інтеграції, повноцінної взаємодії - ода з причин порушення функції навчання та управління своїми емоціями. Баланс - це робота відразу двох півкуль тісно повязаних між собою системою нервових волокон. Якщо порушується провідність енергії через мозолисте тіло, то одна півкуля бере на себе майже все навантаження, а інша півкуля блокується. У результаті дитина може або НЕ думаючи робити, або роздумуючи і НЕ робити. Зазвичай блокується саме ліва півкуля і дитина не здатна мислити, підвищувати ерудицію, швидко міркувати, у неї не спрацьовує кмітливість і конструкторська думка.
Перегляд файлу

  Нейро – вправа «Покажи пальцями обох рук цифри»

Мета: збалансувати і синхронізувати міжпівкульну взаємодію, розвиток дрібної моторики, здібностей пам’яті, розвиток мовлення, навичок письма, читання, мислення, усунення дислексії, стресу, апатії, розкриття внутрішнього потенціалу, творчого підходу та особистого зростання.  Вивчення кольорів, додавання в межах «10».

Правила виконання:

  1. Основною вимогою до використання вправи є чітке виконання рухів. Спочатку педагог повинен сам продемонструвати дітям, як виконувати цю вправу,  а вже потім діти за вказівкою педагога виконують її.
  2. Є дві колонки з цифрами ( тобто дві руки по 5 пальців), потрібно на кожну цифру зліва і з права загинати стільки пальців а руках, скільки позначено цифрою, одночасно, при цьому промовляючи цифри вголос. Спочатку пальці загинаємо на лівій руці, потім на правій, а потім одночасно.
  3. Вправу можна використовувати в будь-якому місці і в будь-який час.
  4. Займатися щодня.
  5. Вправу можна використовувати під час заняття, як гру.
  6. Діти виконують вправу разом з педагогом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     1

 

                    4

 

                      2

 

                   

                   3

                     4

 

 

                  5

                     3

                  4

                     5

 

 

                  5

 

                  4

 

                     4

 

      1

 

 

                      2

 

                 4

 

 

                   1

 

                 5

 

                    2

                  2

 

2

                     1

 

2

3

4

1

5

4

3

2

4

1

5

3

4

2

5

4

2

 

docx
Додав(-ла)
Нижник Оля
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 листопада 2024
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку