СЦЕНАРІЙ ДО ДНЯ УЧИТЕЛЯ.
Передмова. В нашій школі в День учителя проводиться також і день учнівського самоврядування: старшокласники стають учителями і проводять справжні уроки, педколектив перетворюється на 12 клас. А, власне, свято відбувається у вигляді жартівливої педради, де«розглядаються проблеми» 12 класу. В ролі директора, завучів, учителів виступають старшокласники.
(звучать три дзвоники, під муз. з к-ф «Іграшка» збираються вчителі)
Директор – Так, здається, три чарівні дзвоники на педраду вже продзвеніли…
Всі – Так-так, продзвеніли…
Директор – Усі зібралися, шановні колеги? Заступник з навчально-виховної роботи є? – Є! Заступник з виховної роботи – є? – Є! Педагог-організатор є? (мовчання) Педагог-організатор є?
( під муз. з к-ф «Іграшка» через глядацький зал біжить пед-орг, який в реальному житті часто запізнюється)
Пед-орг – Я вже біжу! Вибачте, автобус у пробці застряг.
Директор – Ну скільки це буде продовжуватися… І, нарешті, класний керівник 12 класу є? - Я тут! Сподіваюся з концепцією «Нова українська школа» всі ознайомилися? Лего, килимки для спілкування з учнями приготували? Ранкове коло проводимо…
Завуч з виховної – Звичайно! Життя не уявляємо собі без нової концепції!
Завуч з навч-виховної – Який все ж таки потужний потенціал у нашого міністерства освіти! Нові концепції з*являються, як гриби після дощу…
Пед-орг. – Так – Наша Тамара Іванівна вже, напевне, 4 рази історію перевчила!
Завуч з виховної – Та хіба ж тільки Тамара Іванівна!
Директор – Шановні колеги, я не зрозуміла, ви що проти нової концепції?
Завучі – (разом) – Ні-ні! Ми – за! Обома руками!
Пед-орг. – І ногами!
Директор – Що ви собі дозволяєте?
Пед-орг – Вибачте, я просто хотіла підкреслити, як сильно я підтримую нову концепцію.
Завуч з виховної – Приємно все ж таки, що ми в авангарді освітньої реформи! В інших школах 12 клас з*явиться лише через 12 років, ами вже своїх викохали: он сидять усі як лялечки! (показує рукою у зал, де сидять учителі під виглядом 12 класу)
Директор – Не клас, а просто восьме чудо світу!
Кл. керівник 12 класу – Так, розумні, старанні, відповідальні, креативні… Абсолютно відповідають вимогам нової концепції!
Директор – А як у них із ключовими компетентностями?
Кл. керівник 12 класу – Прекрасно, вважаю, у нашого 12 класу з компетентностями…
Директор – А конкретніше?
Кл. керівник 12 класу – Вміють працювати у команді! Взагалі групова робота в 12 класі - на вищому рівні! Є група початківців, група природничо-математичних наук, група гуманітаріїв.
Пер.-орг. – Добре. А як працює учнівське самоврядування?
Кл. керівник 12 класу – Староста 12 класу Чорна Наталка – прекрасний лідер, умілий організатор, цілеспрямована, може повести за собою колектив! Заступники старости Вершиніна Ірина та Казакова Галина – її надійний тил.
Директор – От я гляну зараз, чи дотрималися вони сьогодні святкового стилю в одязі? (уважнщо сказати оглядає «учнів» 12 класу) Ну що сказати – всі гарні! Можна прсвоювати 12 класу звання «Стильний клас».
Завуч з виховної – А як новенькі там новенькі? Ви залучаєте їх до колективних творчих справ?
Кл. керівник 12 класу – А як же! От прямо зраз свої музичні компетентності продемонструє Машкова Кристина: вона може грати на піаніно, акордеоні, гітарі, гарно співає – просто людина-оркестр!
( пісня «Спасибі, вчителю»)
Завуч з виховної – Прекрасно! Пщастило вам з новенькими!
Кл. керівник 12 класу – Щось адміністрація не на жарт взялася за 12 клас… Це що ж, в школі більше людей немає?
( з*являються Даша і Настя)
Завуч з навчально-виховної – Доброго дня, дівчата! Ви на педраду прийшли? Чому без батьків? Який клас?
Дівчата – 3-б!
Даша – Ми не на педраду!
Настя – Ми хотіли привітати наших вчителів з їх святом!
Завуч з навч.- виховної – От молодці! А яке ж у вас привітання!
Дівчата – Танок «Жуки»!
Директор – Які Молодці Даша і Настя!
Пед-орг. – Нехай 10 клас знає – не їм одним контемп танцювати! Росте молода зміна! А от цікаво, чи є така компетентність, як ліричність?
Директор – Не чула про таку!
Пед-орг. – А от учениця 11 класу Пуріс Анастасія має таку компетентність! Вона виконає на фортепіано ліричну мелодію.
Завуч з навчально зараз, дорогі друзі, учениця 10 класу Гатун Арина продемонструє нам таку ключову компетентність як «обізнаність та самовираження у сфері культури», зокрема, хореографії .
Завуч з навчально-вихов. – Не можна не згадати на педраді нашого видатного педагога Василя Сухомлинського та його книгу «Серце віддаю дітям». Тим більше, що ми відзначили 100-річчя від дня його народження.
Завуч з виховної – А я нещодавно дивилася передачу про здоров*я. Так там лікар порадив учителям нікрму не віддавати своє серце, залишити його собі і ретельніше дбати про нього…
Завуч з навч.- вихов. – Цікаво, для мене – це відкриття…
Завуч з виховної – А школа – це взагалі час відкриттів!
(вокальний ансамбль виконує пісню «Школа – время открытий»)
Директор – Дякую вокалістам за чудову пісню! А за вікном –осінь, дощі…
Пед-орг. – Та нам вони не страшні, адже учень 6-а класу Жуйков Павло приготував для всіх парасольки – «Шербургзькі парасольки»!
(Павло грає на саксафоні)
Кл. керівник 12 класу – Он, подивіться, спікер групи початківців, палка прихильниця ідеології дитиноцентризму, Бичівник Альона тягне руку! Мабуть, щось цікаве придумала.
Директор – Будь ласка , Альона, іди до дошки, тобто, на сцену!
(Альона Вікторівна виконує пісню, слова якої вона придумала сама)
Завуч з навч-виховної – Дякуємо Альоні!
Кл. керівник 12 класу – Альонка – ти ж моя зірочка!
Завуч з виховної – От , може, вже досить про 12 клас. Треба перевірити ключові компетентності 11 класу!
(вітання 11 класу)
Директор – Ну що ж , шановні колеги, добігає кінця наша педагогічна рада. Треба зазначити, що вона була насиченою і змістовною. Щиро дякую всім, хто взяв участь у роботі педради!
Пед-орг. – Залишилось ще багато питань, яких ми не встигли торкнутися.
Завуч з навч-вихов. – 12 класу , я вважаю, необхідно терміново оволодіти такою компетентністю, як уміння відпочивати. А то такі всі трудоголіки…
Кл. керівник 12 класу – Мені ,наприклад, прийшлася до душі теза з нової концепції про відсутність адміністративного контролю, який обмежує свободу педагогічної творчості.
Директор – А які чудові принципи пропонує педагогіка партнерства: повага до особистості, доброзичливість, позитивне ставлення, довіра у відносинах…
Завуч з навч-вихов. – Зі святом вас, дорогі вчителі!
Всі – Наші шановні партнери!