"Нова українська школа"

Про матеріал
Сценарій традиційного загальношкільного свята до Дня учителя у форматі жартівливої педради, де у ролі адміністрації та вчителів виступають учні старших класів, а педагогічний колектив створює новий 12-й клас
Перегляд файлу

                            СЦЕНАРІЙ  ДО  ДНЯ  УЧИТЕЛЯ.

 

 Передмова.  В нашій школі в День учителя проводиться також і день учнівського самоврядування: старшокласники стають учителями і проводять справжні уроки,  педколектив перетворюється на 12 клас. А, власне, свято відбувається у вигляді жартівливої педради, де«розглядаються проблеми» 12 класу. В ролі директора, завучів, учителів виступають старшокласники.

 

(звучать три дзвоники, під муз. з к-ф «Іграшка» збираються вчителі)

Директор – Так, здається, три чарівні дзвоники на педраду вже продзвеніли…

Всі – Так-так, продзвеніли…

Директор – Усі зібралися, шановні колеги? Заступник з навчально-виховної роботи є? – Є! Заступник з виховної роботи – є? – Є! Педагог-організатор є?   (мовчання) Педагог-організатор є?

( під муз. з к-ф «Іграшка» через глядацький зал біжить пед-орг, який в реальному житті часто запізнюється)

Пед-орг – Я вже біжу! Вибачте, автобус у пробці застряг.

Директор – Ну скільки це буде продовжуватися… І, нарешті, класний керівник 12 класу є? - Я тут! Сподіваюся з концепцією «Нова українська школа» всі ознайомилися? Лего, килимки для спілкування з учнями приготували? Ранкове коло проводимо…

Завуч з виховної – Звичайно! Життя не уявляємо собі без нової концепції!

Завуч з навч-виховної – Який все ж таки потужний потенціал у нашого міністерства освіти! Нові концепції з*являються, як гриби після дощу…

Пед-орг. – Так – Наша Тамара Іванівна вже, напевне, 4 рази історію перевчила!

Завуч з виховної – Та хіба ж тільки Тамара Іванівна!

Директор – Шановні колеги, я не зрозуміла, ви що проти нової концепції?

Завучі – (разом) – Ні-ні! Ми – за! Обома руками!

Пед-орг. – І ногами!

Директор – Що ви собі дозволяєте?

Пед-орг – Вибачте, я просто хотіла підкреслити, як сильно я підтримую нову концепцію.

Завуч з виховної – Приємно все ж таки, що ми в авангарді освітньої реформи! В інших школах 12 клас з*явиться лише через 12 років, ами вже своїх викохали: он сидять усі як лялечки! (показує рукою у зал, де сидять учителі під виглядом 12 класу)

Директор – Не клас, а просто восьме чудо світу!

Кл. керівник 12 класу – Так, розумні, старанні, відповідальні, креативні… Абсолютно відповідають вимогам нової концепції!

Директор – А як у них із ключовими компетентностями?

Кл. керівник 12 класу – Прекрасно, вважаю, у нашого 12 класу з компетентностями…

Директор – А конкретніше?

Кл. керівник 12 класу – Вміють працювати у команді! Взагалі групова робота в 12 класі - на вищому рівні! Є група початківців, група природничо-математичних наук, група гуманітаріїв.

Пер.-орг. – Добре. А як працює учнівське самоврядування?

Кл. керівник 12 класу – Староста 12 класу Чорна Наталка – прекрасний лідер, умілий організатор, цілеспрямована, може повести за собою колектив! Заступники старости Вершиніна Ірина та Казакова Галина – її надійний тил.

Директор – От я гляну зараз, чи дотрималися вони сьогодні  святкового стилю в одязі? (уважнщо сказати  оглядає «учнів» 12 класу) Ну що сказати – всі гарні! Можна прсвоювати 12 класу звання «Стильний клас».

Завуч з виховної – А як новенькі там новенькі? Ви залучаєте їх до колективних творчих справ?

Кл. керівник 12 класу – А як же! От прямо зраз свої музичні компетентності продемонструє Машкова Кристина: вона може грати на піаніно, акордеоні, гітарі, гарно співає – просто людина-оркестр!

( пісня «Спасибі, вчителю»)

Завуч з виховної – Прекрасно! Пщастило вам з новенькими!

Кл. керівник 12 класу – Щось адміністрація не на жарт взялася за 12 клас… Це що ж, в школі  більше людей немає?

( з*являються Даша і Настя)

Завуч з навчально-виховної – Доброго дня, дівчата! Ви на педраду прийшли? Чому без батьків? Який клас?

Дівчата – 3-б!

Даша – Ми не на педраду!

Настя – Ми хотіли привітати наших вчителів з їх святом!

Завуч з навч.- виховної – От молодці! А яке ж у вас привітання!

Дівчата – Танок «Жуки»!

Директор – Які Молодці Даша і Настя!

Пед-орг. – Нехай 10 клас знає – не їм одним контемп танцювати! Росте молода зміна! А от цікаво, чи є така компетентність, як ліричність?

Директор – Не чула про таку!

Пед-орг. – А от учениця 11 класу Пуріс Анастасія має таку компетентність! Вона виконає  на фортепіано ліричну мелодію.

Завуч з навчально зараз, дорогі друзі, учениця 10 класу Гатун Арина продемонструє нам таку ключову компетентність як «обізнаність та самовираження у сфері культури», зокрема, хореографії .

Завуч з навчально-вихов. – Не можна не згадати на педраді нашого видатного педагога Василя Сухомлинського та його книгу «Серце віддаю дітям». Тим більше, що ми відзначили  100-річчя  від дня його народження.

Завуч з виховної – А я нещодавно дивилася передачу про здоров*я. Так там лікар порадив учителям нікрму не віддавати своє серце, залишити його собі і ретельніше дбати про нього…

Завуч з навч.- вихов. – Цікаво, для мене – це відкриття…

Завуч з виховної – А школа – це взагалі час відкриттів!

(вокальний ансамбль виконує пісню «Школа – время открытий»)

Директор – Дякую вокалістам за чудову пісню! А за вікном –осінь, дощі…

Пед-орг. – Та нам вони не страшні, адже учень 6-а класу Жуйков Павло приготував для всіх парасольки – «Шербургзькі парасольки»!

(Павло грає на саксафоні)

Кл. керівник 12 класу – Он, подивіться, спікер групи початківців, палка прихильниця ідеології дитиноцентризму, Бичівник Альона  тягне руку! Мабуть, щось цікаве придумала.

Директор – Будь ласка , Альона, іди до дошки, тобто, на сцену!

(Альона  Вікторівна виконує пісню, слова якої вона придумала сама)

Завуч з навч-виховної – Дякуємо Альоні!

Кл. керівник 12 класу – Альонка – ти ж моя зірочка!

Завуч з виховної – От , може,  вже досить про 12 клас. Треба перевірити ключові компетентності 11 класу!

(вітання 11 класу)

Директор – Ну що ж , шановні колеги, добігає кінця наша педагогічна рада. Треба зазначити, що вона була насиченою і змістовною. Щиро дякую всім, хто взяв участь у роботі педради!

Пед-орг. – Залишилось ще багато питань, яких ми не встигли торкнутися.

Завуч з навч-вихов. – 12 класу , я вважаю, необхідно терміново оволодіти такою компетентністю, як уміння відпочивати. А то такі всі трудоголіки…

Кл. керівник 12 класу – Мені ,наприклад, прийшлася до душі теза з нової концепції про відсутність адміністративного контролю, який обмежує свободу педагогічної творчості.

Директор – А які чудові принципи пропонує педагогіка партнерства: повага до особистості, доброзичливість, позитивне ставлення, довіра у відносинах…

Завуч з навч-вихов. – Зі святом вас, дорогі вчителі!

Всі – Наші шановні партнери!

 

 

   

 

 

 

 

docx
Додано
23 січня 2020
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку