Л –
В - Пройшли десятки тисяч років. Еволюція людства призвела до того, що ситуація зі стресом докорінно змінилася. От які зараз стреси у сучасної людини? От наприклад, іде урок…
Л - До дошки піде…Піде до дошки…Жуковський!
Ж - А чому одразу я?Або
Л – Або:Шолтояну! Негайно в кабінет директора!
Ш - За що? Я нічого не зробив!
Л – Або: по телевізору виступає прем*єр-міністр:
Ж - Шановні громадяни, з 1-го листопада ціни на газ зростуть на 23% , хоча міжнародний валютний фонд пропонував підвищити їх на 60 % !
К -А тепер уявіть собі, що Ви відправили в мережі повідомлення не тому адресату…
( всі реагують)
К -Або ще гірше: Вам обрубали інтернет!
Всі – (беруться за голову) Це - катастрофа!!!
В- Всі ці ситуації і безліч інших викликають у сучасної людини стрес, хоч і не загрожують безпосередньо її життю.
Ж - Тобто, стрес виникає, а фізична активність не наступає…
Ш -А значить глюкоза, адреналін, кров*яний тиск залишаютьсяся на стресовому рівні
Л -Через це організм постійно знаходиться в напруженому стані – це його виснажує, імунітет знижується, внутрішні органи працюють неповноцінно
К - виникають серцево –судинні захворювання, діабет, проблеми системи травлення, шкіри, опорно-рух апарату.
В - Науковим фактом є те, що 95% захворювань виникає на нервовому підгрунті.
Ж - Світова спільнота вкрай стривожена такою ситуацією. Уряди деяких розвинутих країн, наприклад, США вдаються до радикальних кроків – запроваджують карну відповідальність за доведення людини до стресу.
Л - А у дворі Європарламенту встановили на постаменті великий макет антистресової гумової кульки з метою привернення уваги людства до цієї гострої проблеми.
Ш - Вправа з гумовою кулькою дуже проста:???
В - В нашій країні, на жаль, культура сприйняття захворювань нервової системи досить низька. Значна кількість наших співгромадян вважають приблизно так: якщо, наприклад, зламав руку і вона болить, то , значить треба лікуватися серйозно!
Л - А нерви, де вони там? Їх навіть і не видно неозброєним оком! То якось обійдеться… Так, останнім часом у нас з*явилося чимало психотерапевтів, але рівень довіри до них не високий.
К - То що ж нам робити?
А - Запрошую, вас друзі до мозкового штурму! Які способи боротьби зі стресом ви знаєте?
Ж - Звісно ми не можемо бігати навколо школи , розмахуючи дрюком, натомість ми у стані стресу можемо взяти аркуш паперу, пожмакати і порвати його і таким чином дати вихід стресу.
А – Так! Добре!
К - А я знаю вправи на рослаблення!
А – Цікаво ! Шановні глядачі, ви можете робити ці вправи разом з нами!
К - Отже, прошу всіх сісти , витягнути праву ногу уперед напружити її 1,2,3. Розслабили і опустили ногу. Теж саме повторюємо з лівою ногою.
А -Добре! Які ще будуть пропозиції?
С - Я знаю вправу на загальне розслаблення
А - Будь ласка!
С - Прошу всіх піднятися, розправити плечі, напружити спину 1,2,3. А тепер – розслабтеся, опустіть плечі вниз і струсіть свій стрес через пальці рук!. Вправа повторюється….
А - Прекрасно! хто продовжить?
Л - Заспокоїтися допомагають також дихальні вправи. На рахунок 1234 повільно вдихаємо, при цьому надуваємо живіт, далі теж на рахунок 1234 видихаємо, втягуючи живіт. Вправа повторюється ….
А - Дуже добре! Молодці!
В - Ой, ми мало не забули про аутотренінг! Приготувалися! Почали!
Всі – Ми - саміе обаятельніе и привлекательние! Ми – спокійні! Наші серця б*ються ритмічно! М*язи рослаблені
Ш - А я, дорогі друзі, так зрозумів, що треба більше рухатися: займатися танцями, спортом, ходити в походи і налаштовувати себе на позитив!
Муз. «Я хочу жити без війни)
Я хочу жити без хвороб, міцним здоров*я було щоб!
І нерви щоб були, як сталь! Якщо ти «за» - то поряд стань!