Нові предмети у шкільному розкладі

Про матеріал
За підручником “Prepare А1” для 5 класу (авт. Джоанна Коста, Мелані Вільямс)
Перегляд файлу

Клас: 5                                                                                                  

Тема: Нові предмети у шкільному розкладі

Мета:                                                                                                                                                                                                                                                          -навчальна: ввести ЛО, формувати компетентності з аудіювання;

-розвивальна: розвивати світогляд, вміння правильно аналізувати інформацію та робити висновки, продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення;                                                                                 

-виховна: виховувати повагу та любов до школи, спонукати до вивчання шкільних предметів.                                                                                                                        

Очікувані результати: розуміє на слух назви шкільних предметів, розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за контекстом, якщо мовлення чітке й повільне, використовує прості мовні кліше I like …, I don’t like…,  ініціює і вербально реагує на прості твердження -What’s your favourite subject? My favourite subject is… ; пише короткі повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб;                                                                                                                                                                                          

Тип уроку: урок засвоєння нових знань;

Обладнання: підручник, комп’ютер, презентаці , відео фізхвилинки;                                                                                                            

Змістові лінії: комунікативність: побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання уточнення;

Ключові компетентності: критичне мислення: •вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Етап орієнтації 
    1. Організаційний момент
  2.  Етап покладання мети та проектування
  1. Повідомлення теми та мети уроку

Т: Today we will speak about school subjects. We are going to practice dialogue, speak, learn new words.

  1. Введення в іншомовне спілкування

Гра «Асоціація»

 

 

                                                              School                  

 

                            

                                    

  1. Етап організації виконання плану діяльності.

1. Ознайомлення із новим лексичним матеріалом: art, English, French, geography, history, IT, maths, music, PE, science (комп’ютерна презентація).

- повторення слів за вчителем

- самостійно

- складання речень типу I like … I don’t like …

 

2. Розвиток аудитивних навичок учнів. впр 3 (с. 50).

1) Етап підготовки до аудіювання.

Бесіда: відповіді на запитання Впр. 2, ст. 50

 

2) Етап аудіювання.

Учні слухають та записують назви шкільних предметів, що чують.

 

3) Етап перевірки розуміння змісту прочитаного.

Складання діалогів, їх відтворення.

What’s your favourite subject? My favourite subject is…

What’s your least favourite subject? My least favourite subject is…

What subjects are you good at? I am good at …

2. Фізична та мовленнєва розминка.

 

3. Розвиток умінь письма учнів, їх мовної здогадки та критичного мислення.

- читання та доповнення речень назвами шкільних предметів:

English    history    music    geography    maths    PE    art    IT    science    French

Ready? Go! Run and kick the ball. _________

Look at your computer. _________

Have you got your guitar, Marco? _________

Kyiv is in Ukraine. _________

734 + 124 = 858 _________

I am, you are, he is, she is …_________

OK, everyone, please paint a picture of a horse. _________

In the year 1812, Napoleon Bonaparte of France …_________

Water is also called H2O. _________

Bonjour! _________

  1.  Контрольно-оцінювальний етап

Пояснення домашнього завдання

впр. 1, 2, (с. 37), письмово.

Вивчити нову лексику

 

Оцінювання учнів. Мотивація оцінок.

 

  1. Завершальний етап.

Підсумок уроку.

 

docx
Додано
25 січня 2023
Переглядів
236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку