Тема: Нові предмети у шкільному розкладі
Мета: -навчальна: ввести ЛО, формувати компетентності з аудіювання;
-розвивальна: розвивати світогляд, вміння правильно аналізувати інформацію та робити висновки, продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення;
-виховна: виховувати повагу та любов до школи, спонукати до вивчання шкільних предметів.
Очікувані результати: розуміє на слух назви шкільних предметів, розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за контекстом, якщо мовлення чітке й повільне, використовує прості мовні кліше I like …, I don’t like…, ініціює і вербально реагує на прості твердження -What’s your favourite subject? My favourite subject is… ; пише короткі повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб;
Тип уроку: урок засвоєння нових знань;
Обладнання: підручник, комп’ютер, презентаці , відео фізхвилинки;
Змістові лінії: комунікативність: побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання уточнення;
Ключові компетентності: критичне мислення: •вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.
ХІД УРОКУ
Т: Today we will speak about school subjects. We are going to practice dialogue, speak, learn new words.
Гра «Асоціація»
School
1. Ознайомлення із новим лексичним матеріалом: art, English, French, geography, history, IT, maths, music, PE, science (комп’ютерна презентація).
- повторення слів за вчителем
- самостійно
- складання речень типу I like … I don’t like …
2. Розвиток аудитивних навичок учнів. впр 3 (с. 50).
1) Етап підготовки до аудіювання.
Бесіда: відповіді на запитання Впр. 2, ст. 50
2) Етап аудіювання.
Учні слухають та записують назви шкільних предметів, що чують.
3) Етап перевірки розуміння змісту прочитаного.
Складання діалогів, їх відтворення.
What’s your favourite subject? My favourite subject is…
What’s your least favourite subject? My least favourite subject is…
What subjects are you good at? I am good at …
2. Фізична та мовленнєва розминка.
3. Розвиток умінь письма учнів, їх мовної здогадки та критичного мислення.
- читання та доповнення речень назвами шкільних предметів:
English history music geography maths PE art IT science French
Ready? Go! Run and kick the ball. _________
Look at your computer. _________
Have you got your guitar, Marco? _________
Kyiv is in Ukraine. _________
734 + 124 = 858 _________
I am, you are, he is, she is …_________
OK, everyone, please paint a picture of a horse. _________
In the year 1812, Napoleon Bonaparte of France …_________
Water is also called H2O. _________
Bonjour! _________
Пояснення домашнього завдання
впр. 1, 2, (с. 37), письмово.
Вивчити нову лексику
Оцінювання учнів. Мотивація оцінок.
Підсумок уроку.