19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Новорічне свято у вигляді квесту

Про матеріал
Розробка сценарію для учнів 5 - 7 класів. Новорічне свято у вигляді квесту. За умовою сценарію учні повинні відшукати втрачені речі Діда Мороза, для того щоб святкувати свято далі
Перегляд файлу

Новий рік для учнів 5 – 7 класів

Захід проведено у вигляді квесту.

Мета: розвивати у учнів навички командної гри, артистичні здібності, вміння перевтілюватися,фантазувати,мислення; формувати творчу уяву, культуру мовлення та спілкування;виховувати емоційно-дійове сприйняття танцювальної музики та виконавські навички.

Реквізит: листи із підказками, карта-схема із зазначенням класу у якому наступна зупинка

 

 микається зимова мелодія, заходить Дід Мороз без посоха, мішка і рукавиці)

 

Дід Мороз:

Любі діти, добрий день!

Я прийшов почуть пісень.

Завітав вас привітати

І здоров’я побажати

Поки йшов до вас здалека –

Сталася така халепа:

Погубив я свої речі, як в садку вітав малечу,

Чи, коли ішов до казки ?

Поможіть мені будь-ласка.

Рукавицю я проґавив,

Посох свій посіяв десь.

Й що для вас найбільш погано -

Міх з гостинцями увесь.

Що тепер робить  - не знаю

Я втомився поки йшов.

Тож усіх я вас прохаю –

Не шкодуйте підошов.

Йдіть ви по моїх слідах,

По дорогах і стежках.

Познаходьте мої втрати.

Ось, візьміть від мене карту.

Хто найпершим все знайде –

Подарунок того жде.

(Діти беруть листи з картами і розходяться шукати наступні підказки)

У листі у кожного вказано першу зупинку (назва кабінету)

 

 

Буратіно і Мальвіна

Буратіно:

Кого я бачу!

Ну нарешті!

Ви визволить прийшли мене?

Мальвіна ж бо,

Вчинили бешкет

І вчить примушує усе.                    (показує на книжку)

Тут префікс, суфікс, корінь, кут

І дроби й речення живуть.             (береться руками за голову)

 

Мальвіна:

Ой, Буратіно, ти не плач.

Учитись треба тож пробач

(до учнів)

А ви школярики теж прийшли вчитись

(заперечують і читають лист)

Дідусь Мороз вітав нас всіх

Та не лишив дарунків міх.

Кого вітати далі йшов

Так просто вам я не скажу

Бо своїм правом вчить дітей

Я дуже-дуже дорожу.

 А зараз я перевірю, як ви вмієте відгадувати ребуси

(показує ребуси, по перших буквах яких повинно вийти слово Незнайко)

(ребуси можна скачати окремо на моїй сторінці На урок)

 (відгадали)

До нових зустрічей поспішіть!!!

 

Незнайко:

Незнайко:

Ой привіт,

Ви хто – не знаю.

Ось тому й Незнайком звусь.

Проте весело співаю

Й дуже жваво веселюсь.

Чув від друзів я своїх, що шукаєте ви міх

Дід Мороз мене вітав,

Й подарунок дарував.

Але свій мішок червоний він поніс далеко в ліс.

Покажу вам я ту стежку але потанцюймо спершу.

(діти танцюють ламбаду поміж парт)

Як ви всі гарно танцюєте, не шкода вам і допомогти.

(дає підказку)

Бувайте.

 

Баба Яга

Баба Яга: (танцює з мітлою)

Я Баба Яга кістяна нога,

Ногами тупу - тупу.

Я Баба Яга кістяна нога,

Ногами гупу- гупу.

Я Баба Яга кістяна нога,

Бешкетувати хочу.

Я Баба Яга кістяна нога,

Усіх вас заморочу.

А що діти – ви до мене на  вечерю завітали.

То ви вже спізнились – я тільки-но поїла.

А ви всі такі маленькі, такі худенькі – неапетитні.

Стоп! Ви – не моя вечеря. Снігурку я не крала.

А чого ж ви прийшли?

(діти читають лист)

Ха-ха-ха – погубив?

(засмучується)

І чого я така зла?

Дід Мороз мене з Новим Роком привітав,

Подарунок подарував, а я сміюсь з його горя.

Добре! Я допоможу вам. Але я вже стара,

збула як звати казкового героя,

тому я вам лише опишу його, а ви здогадаєтесь хто це.

(описує)

Це не хлопчик, не дід, не баба, не курочка ряба, це дівчинка.

Ця дівчинка гарна прегарна

Дуже добра

Вона любить принца.

Вона дуже працьовита

У неї є мачуха.

Вона згубила туфельку.

(вгадують)

Бувайте діти, та стережіться всіляких небезпек.

 

Попелюшка:

Попелюшка: (дивиться у вікно)

О, мій принц, де ти зараз.

Чи на коні вороному скачеш?

Чи чекаєш на принцесу з

Тридевятого царства?

А я тут одна, і без туфельки виглядаю тебе.

(повертається до учнів)

 

Ой друзі, ви до мене?

Ну що у вас трапилось?

 

(учні читають лист)

Добре, добре. Тільки не шуміть,

 бо мачуха почує, а я якраз на бал зібралась.

Допоможіть мені знайти туфельку

і я вас проведу далі.

(знайшли)

Дякую вам, далі прямуйте сюди. До нових зустрічей

 

Звіздар:

Звіздар:

Ви хто такі? Чого галасуєте.

Бачте – я зірки шукаю, планети відкриваю.

А ви все шумите. Чого вам, люб’язні.

(учні читають лист)

Так, був Дідусь Мороз у мене.

Подарував мені ось цей надпотужний телескоп.

 Я за це його зірку знайшов:

Назвав її ЗІРКА ДІДА МОРОЗА.

Мішка він у мене  не лишив,

але якщо відгадаєте як зовуться мої зірочки,

то покажу вам дорогу далі.

(загадує загадки про «зірочки»)

(загадки можна скачати окремо на моїй сторінці На урок)

 (Відгадали)

Ну все йдіть, бо я якраз сузір’я вивчаю

назву його вашим іменем, сузір’я 5(6,7) класу.

 

 

Котигорошко:

Котигорошко:

Кого шукаєте, друзяки?

А чи з добром сюди прийшли.

Бо часто ходять тут усякі

І починають щось плести

І про Горинича живого,

Якого я давно здолав,

Про відьом всяких і ворожок,

Що заважають жити вам.

Чи є для цього ось візиту

Причина інша й більш значна.

Бо, якщо ні – добра вам зичу.

І, мабуть, вам уже пора!

(читають лист)

Мороз бував у мене нині

І речі трохи розгубив,

Бо я сказав, що в мене в скрині –

повно Горинича голів

Хоча Мороз і не з лякливих,

Та теє бачить не хотів.

Тому й пішов, лишивши все

На Котигорошків дім.

Я перевірю вас наразі

Чи гідні ви нести ті речі.

І чи довірить вам доставку

Нового року для малечі

Та чи ви сильні і чи дужі

покажуть ваші голоси.

Тож заспівайте мені пісню

Неймовірної краси.

(учні співають)

От молодці несіть дідусю

 його загублене добро.

А вам бажаю, любі друзі,

Не вздріть ніяке лихо й злою

Хай Новий рік вам вдасться славно,

Тож поспішайте на забави.

(поспішають до Діда Мороза)

Дід мороз: (до перших)

Ви ж мої блискавки, он як ви швидко справились. Але посоха і рукавиць не знайшли? Нічого може інші принесуть.

(до других)

Ой і ви дістались, не заблукали?ой мій посох – дякую! А рукавичок не знайшли?

(до третіх)

Мої рукавички, мені їх Снігуронька сплела, от спасибі. Тепер можна і Новий рік закликати. Снігуронько, агов, ти де?

(Виходить снігуронька)

(Мороз стукає посохом по підлозі)

Ой ти Зимо снігова,

Закружляй же сріблом нас.

І від міста до села

Засвіти ялинки враз.

Снігуронька:

Ой, які ж ви молодці,

Ви дідусю помагали.

Але з Новим Роком всіх

Ще не привітали.

(учні вітають)

Дід Мороз:

Вітаю вас всіх з Новим Роком !

Снігуронька:

І  з іншими зими святами!

Дід Мороз:

А ми по снігу бравим кроком

Снігуронька

Йдемо й прощаємося з вами.

(дід мороз і снігуронька виходять стукаючи посохом по підлозі)

Веселі танці

 

 


 

Додаток 1. Сітка руху учнів

Кабінет

Літератури

(Буратіно і Мальвіна)

Кабінет

4 кл

(Незнайко)

Кабінет

Педагога

Організатора

(Баба Яга)

Кабінет

Біології

(Попелюшка)

Кабінет

Історії

(Звіздар)

Кабінет

Географії

(Котигорошко)

5

 

6

 

7

«Хто перший»

7

5

 

6

 

 

7

5

 

6

6

 

7

5

 

 

6

 

7

5

 

 

1

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку