Новорічний квест для учнів 1-4 класів

Про матеріал
Легкий новорічний квест для учнів молодшої школи. Допоможе створити святкову атмосферу та підвищити настрій учням.
Перегляд файлу

Розробка новорічного квесту для учнів 1-4 класів

Мета заходу:

  1. Створити святкову атмосферу та підвищити настрій учнів.
  2. Розвивати командний дух, співпрацю та дружні відносини.
  3. Заохотити дітей до активних ігор та розумової діяльності.

Необхідні матеріали:

  • Святково прикрашені класні кімнати або зал.
  • Картки із завданнями.
  • Подарунки або символічні призи.
  • Реквізити для ігор (костюми, маски, папір, олівці тощо).
  • Музичний супровід (новорічні пісні та мелодії).

Сценарій квесту:

1. Відкриття квесту (5 хвилин)

  • Привітання: Вчитель вітає учнів та оголошує про початок новорічного квесту. Розповідає про правила гри та розподіл на команди.
  • Шикування: Учні діляться на команди по 5-7 осіб.

2. Пункт 1: Знайди подарунок (10 хвилин)

  • Місце: Класна кімната або бібліотека.
  • Завдання: Учні повинні знайти схований новорічний подарунок, орієнтуючись на підказки. Підказки можуть бути записані на картках та сховані у різних місцях.
  • Підказки: "Шукай там, де багато книг." "Йди до місця, де ви вчитеся читати."

3. Пункт 2: Розгадування загадок (10 хвилин)

  • Місце: Спортивний зал.
  • Завдання: Учні повинні розгадати новорічні загадки. За кожну правильну відповідь команда отримує частину пазлу.

Загадки:

  • Що за вухатий звір приносить нам подарунки у кошику? (Відповідь: Зайчик) "Хто у лісі виріс, а на свято прийшов до нас у дім?" (Відповідь: Ялинка)
  • Він приходить кожен рік, На ялинку нам вогник світить, Зі сніжинками танцює, Хто це, діти, назвіть? (Відповідь: Новий рік)
  • З неба падає зимовий пух, Вкриває землю білим ковдром. Що це за пухнастий друг, Що приносить радість кожному? (Відповідь: Сніг)
  • Маленька й зелена, На свято одягнена, Іграшки на ній блищать, Що за чудо у хаті стоїть? (Відповідь: Ялинка)
  • Усі чекають на нього, Бо подарунки несе він кожному. У червоній шубі, з білою бородою, Хто це такий – добрий, рідний, веселий? (Відповідь: Дід Мороз)
  • Він білий, круглий, має ніс, Морквяний, як би хтось не збив, З гілок руки, на голові відро – Хто це такий в снігах вартує двір? (Відповідь: Сніговик)
  • Лише вночі світить, Але не сонце це. В новорічну ніч він сяє, Що це за світило в небі? (Відповідь: Місяць)
  • Свято це – чарівне, веселе, Коли годинник дванадцять б’є, Всі бажання загадують враз, Що це за день такий прийшов до нас? (Відповідь: Новий рік)

4. Пункт 3: Створення новорічної листівки (15 хвилин)

  • Місце: Творча майстерня або класна кімната.
  • Завдання: Учні повинні виготовити новорічну листівку з паперу, клею та кольорових олівців. Кожна команда створює свою унікальну листівку.
  • Реквізити: Папір, ножиці, клей, кольорові олівці, фломастери, наклейки.

5. Пункт 4: Пісенний конкурс (10 хвилин)

  • Місце: Актовий зал.
  • Завдання: Кожна команда виконує новорічну пісню або пісеньку про зиму. Вчителі або гості свята оцінюють виступи.
  • Реквізити: Мікрофони, музичні інструменти (барабани, дзвіночки).

6. Пункт 5: Естафета на швидкість (10 хвилин)

  • Місце: Спортивний майданчик або зал.
  • Завдання: Команди беруть участь у новорічній естафеті: біг з м'ячем, стрибки на скакалці, перетягування канату.
  • Реквізити: М'ячі, скакалки, канат.

7. Підведення підсумків та нагородження (10 хвилин)

  • Оголошення результатів: Вчитель оголошує результати квесту, вітає команди з успішним проходженням завдань.
  • Нагородження: Вручення подарунків або символічних призів всім учасникам квесту.

8. Закриття квесту (5 хвилин)

  • Фотосесія: Спільне фото всіх учасників на згадку.
  • Загальна пісня: Усі разом співають новорічну пісню, створюючи святкову атмосферу.

 

docx
Додано
12 листопада
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку