Новорічний КВК між командами учнів та вчителів

Про матеріал

Цей сценарій можна використати педагогу- організатору для підготовки балу-маскараду для стасшокласників у вигляді театралізованого дійства. Учні та вчителі бачуть один одного зовсім з іншого боку.Такий КВК може зробити відносини старшокласників та вчителів більш довірливими.

Перегляд файлу

НОВОРІЧНИЙ КВК

(між командою учнів 11 класу та командою вчителів)

Команда учнів-розбійників «Лапочки – лапулі», команда вчителів - «Кнопочки»

(Звучить пісня «Ми починаєм КВК»)

Вед1.Доброго вечора: милі і чарівні, щирі і веселі, доброзичливі й

              Непередбачувані,  пані та панове!

Вед2.Усіх, хто є у нашій залі

         Сердечно з Новорічним святом ми вітаєм.

Вед1.Сьогодні свято в нас незвичне,

          А карнавальне, новорічне.

         Сьогодні ми присутні на дуелі …Так, так. І все із-за зустрічі Нового

          року, яка відбудеться в нашому Клубі Веселих і Кмітливих.

 Вед2.І ми з вашою допомогою сьогодні повеселимося, відпочинемо на славу.

          Але давайте спочатку  запросимо на сцену наших дуелянтів і

          намагатимемося розібратися, чи справді вони такі веселі та кмітливі.

Вед1.І так, зустрічайте команду  учнів-розбійників «Лапочки –

          лапулі»(вибігають учні), та команду вчителів і працівників школи

         «Кнопочки»(вибігають члени команди)    

Вед2. Команди готові до змагань. Залишилося представити  вам секундантів

        нашої дуелі (представлення журі)

Вед1.Хочу зауважити, що їм довіряти можна. Нагадаємо, що постріли на

         дуелі можна здійснювати зброєю, зарядженою лише сатирою і гумором

Вед2.І конкурс «Візитна картка»

         Представлення команд. Конкурс оцінюється 5 балами.

         Починає команда «Розбійників»

Вед1.За давніми переказами в сумні часи, у всі віки появлялись добрі

        розбійники. Вони відбирали багатство у багатих і віддавали бідним ,

        «експропріювали експропріатора». Змінилися часи, змінилися й

         розбійники. Вони тепер не розбійники, а  лапочки, «лапочки-лапулі»

            (виходить капітан команди)

 Капітан. Я шлю сердечний вам привіт

                Бажаю щастя, довгих літ,

                Прийміть святковий цей сюрприз.

                Друзі мої, на сцену! Біс!

(вибігають « Розбійники» з піснею на мелодію «Пісні розбійників» із мультфільму «Бременські музиканти»)

 

         Кажуть всі : ми бяки- буки,

         А ми лапочки…Так-так!

         Хуліганим від неробства,

         Кожен з нас на це мастак.

Пр-в:    Ой , ля-ля, тру-ля-ля.

              Кожен з нас на це мастак.

              Ой, ля-ля, тру-ля-ля

              Ех, ха!

        Ми пройшли по школі нашій

        І залишили тут слід.

        Знаєм - тут немає кращих

        Й розумніш  шукать не слід.

Пр-в:    Ой, ля-ля, тру-ля-ля.

             Й розумніш шукать не слід.

             Ой, ля-ля, тру-ля-ля

             Ех, ха!

     Щоб ви тут всі не заснули,

     Будем вас розвеселять.

     Ми ж всі -  лапочки- лапулі,

     На все інше наплювать.

Пр-в:   Ой ля-ля, тру-ля-ля

            Ми найкращі, ву -а-ля ,

            Ой ля-ля, тру-ля-ля

             Ех, ха!

Кап. Слухайте і виконуйте мій наказ. Сьогодні не грабуємо, не зачіпаємо

       нікого з нашого кварталу, не втручаємося не в свої справи.

1розб. Васьок з глузду з'Їхав. І так життя нудне. Вчора в кармані   ні копійки і

          сьогодні теж?

Кап. Мовчать, коли Васьок  говорить! Ми прийшли в КВК грати,а не розбоєм

        займатися

2  розб . А що це за диво таке : КВК?

3розб.Та це ж гра така.

4розб.Ми раді вітати усіх і любить,

           На цей КВК дружно вас запросить.

5розб.Повірте, суцільний оце камуфляж(показує на свій одяг)

           Нехай не лякає  прикид оцей наш.

6розб.Старанно навчались 11літ,

          В серцях ваших хочем залишити слід

7розб.На східцях сліди і в садку на пеньку,

           На партах,на стінах і на потолку.

8розб.Ми лапками нашими тут наслідили,

          Щоб ви, дорогесенькі, нас не забули.

9розб . «Розбійники»,- скажете…Та ми просто лапочки…

           Погляньте, як капають слізки на тапочки.

10 розб. Папаня, закінчуй мокроту розводить.

              Нам треба вже всіх веселить і заводить.

  1розб.До того ж Новий рік не за горами.

            Пора достойно зустріть його з вами.

2розб.Друзі, з Новим роком вас вітаєм,

           Подарунків отакенних відхватить бажаєм.

3розб.Пробачте, а подаруночків-то немає.

4розб.Як це , немає? Я буду жалітися самому директору.

3розб.Так і директора немає.

5розб.Ну що ви занили? Ви що, дітвора?

         Самим зароблять подарунки пора.

6розб.За поясом є пістолети, ножі.

          Підем й подаруночки враз «одолжим»

(виходить джентельмен)

Дж. Дівчата, ви що? Вже зійшли всі з ума?

        По вас, дорогенькі, вже плаче тюрма.

7розб. Дівчат де побачив ти, ангеле мій.

           Ти краще дивись, ми ж -  рекет шкільний.

Дж. Пардон, дорогенькі, ми ж з вами в селі.

      Чого ж вас навчили оті вчителі?

(співають пісню на мелодію «Ничего на свете лучше нету»)

    Нас у школі вчителі учили,

    Щоби ми науки їхні вчили.

    Ми ж сачкуєм , де тільки можливо

    І для них ніяке це не диво.

    Ля-ля-ля-ля-ля-ля,ля-ля-ля..є-є.

Вед2.Конкурс «Візитна картка» продовжують учасники команди «Кнопочки»

(виконують пісню на мелодію «Синяя птица», «Машини часу»)

Ми в таких інститутах навчались,

Куди пішки й за рік не дійдеш,

І вивчали такі предмети,

Що й захочеш – не розбереш.

Ми у селах таких побували,

Краще б де вам зовсім не буть.

Ми таких там діток навчали,

Що підти і пошвидше забуть.

                 Кажуть люди: на білім світі

                 Педагогів таких вже нема,

                 Що дітей від життя люблять більше.

                 Знайте ж - слухи ці всі дарма.

                 Кажуть, ніби це всім відомо,

                 Що пропав вже завзяття дух.

                Тільки ми заявляєм прямо:

                 «Скиньте локшину швидше з вух».

Педагогів таких не менше,

Просто діти не вірять в це.

Вони вірять у що завгодно:

Фільми жахів та інтернет.

Довелося всі справи залишить,

Пера гумором нагострить,

Мізки всі в КВК направить

І команду свою «сколотить».

                     І ось ми перед вами зібрались,

                     Веселить вас, а не повчать.

                     Може скептик який ще під носа

                      Хоче щось, як й раніше бурчать.

                     Що ж, колеги, «труснем стариною»

                     І покажем їм вищий клас.

Кап.             Я – вперед, ну а ви- за мною,

                     Хай директор боліє за нас.

(у кожного члена команди емблема з літерою:К,Н,О,П,О,Ч,К,И)

1 -ий. Кмітливі. Це ж треба так ризикнути, щоб із самими розбійниками в

          КВК  змагатися.

2-ий.  Незрівнянні. Дійсно зрівнятися хіба що з «95 кварталом» можемо.

3-ій.   Освічені. Та так світимося від радості,що й ліхтарів вночі не треба.

4 –ий. Пунктуальні. Сказано: на  6 годину. Прийшли на 7. Для Бодакви це

          норма.

5-ий.  Оригінальні. Ми всі тут в оригіналі,підробок немає.

6 –ий. Чарівні. Цілий рік по лісах ми чар-зілля шукали ,а коли вже знайшли –

            чарівними враз стали.

7 –ий. Красиві. Думаємо, з цим ніхто сперечатись не буде, хіба що

           супротивник. Звичайно, він молодший вдвічі, або і втричі, та це не дає

            їм підстав не погодитися,що ми ще 0-го-го!І здаватися без бою не

          збираємося.

8-ий.И.Ми команда(всі):КНОПОЧКИ.

(співають)Кнопочки, кнопочки.

                  Кнопки КВН-нії,

                  Ми повідаєм сьогодні думки сокровеннії. \2р

1-ий. Ми залізем куди схочем,

         В дерево було б «не хіло»,

         Та мішень вибрать не важко,

         Лиш би це було не тіло.

2-ий. Кожна кнопка мріє стати

         Скріпкою принаймні.

         Тиск підвищений постійно,

         Тиснуть її, давлять.

3-ій.  Ну а скріпка у паперах

         Знай відпочиває.

         Не в свою справу не лізе,

         Діло своє знає.

4-ий .Та на долю ми свою

          Не будем жаліться.

          Гостре жало нам сьогодні

          Точно знадобиться.

(виконують пісню «Що таке школа» на мелодію «Что такое осень»)

1.  Что такое школа?- Это остров.

     Названный красивым словом «школа»

     Кто такой учитель?-Это выросший ребенок,

     В КВН сыгравший для прикола \2р.

2. Кто такие детки?- Ангелочки.

    Ангелочки с крылышками птицы.

    Вобщем, в КВН сюда пришли мы не случайно.

    Вам поможем в этом убедиться.\2р.

Пр-в. Школа, лето, чорт с ним ,зима.

          Школа, где  здесь все без ума.

          В школе проводим лучшие дни.

          Жаль, не вернутся они.

(сходять зі сцени)

В2. Поки журі підіб’є  підсумки І конкурсу , пропонуємо художній номер від учнів 10 класу.

  (після худ .номеру слово надається журі)

В1. ІІ Конкурс «Розминка»

Сміх на швидку руку

Кожна команда підготувала по 5 веселих мініатюр(2 бали кожна)

(наведемо приклад мініатюр,які б можна було запропонувати)

1.-Сходи в магазин.

  - А чарівне слово?

 -  Інтернет відключу.

 -  Уже біжу.

2. - А що таке вічність?

    - Ти позич 200 доларів сусіду на тиждень і узнаєш.

3. –Хочу дізнатися спосіб, як швидко схуднути?

   -А ти у гаманця спитай.

4. – Тату, а чим відрізняються розум і хитрість?

    - Розум дозволяє вирішувати складні проблеми, а хитрість дозволяє їх

     обходити.                 

  • А що корисніше?
  • Корисніше всього інтелект. Він дозволяє  вибирати, що краще:

вирішувати, обходити, чи не лізти не в своє діло.

В2. Поки лічильна комісія  підбиває підсумки ІІ конкурсу пропонуємо гру

      для глядачів «Кінозйомка».

В1. ІІІ Конкурс «Побажання суперникам».

    «Якби я був Дідом Морозом»

Першими свої побажання пропонує команда    «Кнопочки»

  • Капітан. Якось раз думка мені спала,

             Що я б Дідом Морозом стала.

             Що б я тоді зробить могла для наших любих діточок?

       Хотіла б я подарувати

       Тим старшокласникам пихатим,

      (Я знаю, як вони б хотіли)

Щоб всі уроки полетіли

К чортам та щоб і дух не пах.

Тому для них, на їхній розсуд.

Я б додала у новий розклад

Якийсь новітній модний фах:

         Уроки танців, хихотіння,

         Урок на голові ходіння,

         Урок гри в карти, чи гадання,

        Урок на стінах малювання,

         А ще юнацтву на потіху

        Повнісіньку касету сміху

(виконують пісню на мелодію «Если б не было зимы»)

Якби в школі діти всі були ідеальні,

Добре вчилися вони, були пунктуальні,

Про веселий сміх усі ми б давно забули,

Від депресії б пили ми лише  пілюлі.      /2р.

    В КВК на Новий рік з вами б не зіграли,

    Бо дітей би від книжок ми б не відірвали.

    Замість сміху ми  по школі всі сумні б ходили

    І до пенсії  своєї б точно не дожили .   /2р.

        Хай розбійники вони, та які ж лапулі .

        І нема коли за ними думать про пілюлі.

        Сміх продовжує життя – знають навіть діти.

        На Канари не потрібно їхать, щоб спочити  \2р.

            З ними разом посміємось, ми – дорослі діти.

            Вчителі не мають права стогнати й хандрити.

            Залишаємо удома всі свої турботи,

             Вчивсь на вчителя – кайфуй, або йди з роботи\2р.

В2. А зараз до слова запрошуємо команду учнів

-           -----------------------------------------------------------

  • Якось раз думка мені спала,

Що я б Дідом Морозом стала.

Що б тоді я зробить могла?

Насамперед, в цю ніч святкову

Я б завітала в нашу школу,

І тут би діять почала:

    Усім дорослим і малечі

    Я б дарувала дивні речі:

    Дитині кожній під ялинку

    Поклала б іграшок торбинку.

Там телефони і планшети,

Машинки різні і ракети,

Цукерки різних кольорів

Для всіх молодших школярів.

    Учителям же в кожну хату

    Подарувала б я зарплату,

    Нехай від радості підскочать

    І нам п'ятірок всім настрочать.

Хай працюється вам плідно,

Вашу працю цінять гідно.

З міністерства нагороди

Вам вручають щосуботи.

Живіть в розкоші красиво,

Бізнесменам всім на диво.

        Стильні будьте, супермодні,

        Процедури прийміть водні.

        Біг, зарядка, все у нормі

        Держіть тіло своє в нормі.

Та продайте ті корови,

Свині, кури, сіно, дрова -

Хай вам серце не терзають,

Гарно жить не заважають.

      Пам'ятайте, ви – учитель,

     Друг дітей, пророк, мислитель

    Учень і учитель нині,

    Як вода й земля – єдині

В1.Слово нашому шановному журі

       (журі підводить підсумок конкурсів)

В2.Конкурс капітанів

  Команди, побажайте капітанам «ні пуху, ні пера», ну а капітани скажіть щось у відповідь.

На сцені залишилися лише капітани. До вашої уваги – «Розумні запитання»,на які відповідатимете лише : «так» , чи «ні». Запитань 12. Правильна відповідь приносить 1 бал. На одне й те ж запитання відповідають по черзі ( спочатку учень , потім учитель)

Запитання:

1.В Японії учні на дошці пишуть пензликом з кольоровими чорнилами?(Так)

2.В Африці випускають вітамінізовані олівці для дітей, що люблять гризти

   що попало?(Так)

3.Павуки харчуються власною павутиною?(Так)

4.В деякі види кольорових олівців добавляють екстракт моркви для більшої

    міцності грифеля?(Ні)

5.В одному корейському зоопарку двох крокодилів навчили танцювати

   вальс?(Ні)

6.Вранці ви вище зростом, ніж ввечері? (Так)

7.Око наповнене повітрям? (Ні)

8.Діти можуть чути більш високі звуки, ніж дорослі?(Так)

9.Вдеяких країнах жуків – світляків використовують в якості освітлювальних приладів?(Так)

10.Дуремар займався продажем жаб?(Ні)

11.Мойву ескімоси сушать і їдять замість хліба?(Так)

12.Якщо камбалу  положить на шахову дошку, вона теж стане в клітинку? (Так)

В2.Слово журі.

В1.Наступний конкурс «Ізодуель».

Кожна команда приготувала по2 фрази, які суперник повинен продовжити. На роздуми 1хв.Потім команда називає свою версію. Журі оцінює оригінальність запитання та дотепність відповіді. Оцінка -5б.

В2. «Ігрові конкурси»

   а) «Поетичний»Дописати 2 строфи вірша із заданим початком.

(на роздуми 1хв.)

  б ) «Кореспондент» Із заголовків газет, які отримали команди, вирізати та скласти коротку статтю. Сполучники в реченнях можна брати свої.

Оцінка -6б.

А поки команди редагують свої сюжети, до вашої уваги художній номер .

(капітани читають свої статті)

Слово журі.

В1. Останній конкурс «Домашнє завдання» під назвою « Оце так, так!»

  Оцінка 10 б.

Першими слово надаємо команді «Розбійників»

(виходить отаманша розбійників)

От. Алло! Контора приватного сищика ? Я – отаманша. Мені потрібен найкращий сищик, негайно . Як мене знайти? Якщо він хороший сищик, то знайде. (Співає під гітару)

         Я по школах багато скиталась,

         Я директором школи була,

         А тепер ось розбійником стала,

         Бо кар'єра згоріла до тла.

Я любила всім серцем діточок,

Їм , як мама я рідна була,

Начиталась казкових книжочок.

Доля ж злая урок свій дала.

        А тепер ось по лісу бомжую,

       Мої сльози навкруг, мов роса.

      Як хотіла б я долю другую.

     Новий рік, де ж твої чудеса?

(на велосипеді виїжджає сищик, співає на мелодію пісні «Я геніальний сищик»)

Я геніальний сищик,

Не жду підмоги я.

Знайду я навіть прищик на тілі у слона.

Як лев борюся в битві,

Працюю, як бджола.

А нюх, як у собаки, а око, як в орла.

 

Сищик. Мадам, найкращий сищик до ваших послуг.

Отаманша. А відшукай-но мені, голубчику, Старий рік, хочу його запитати,

                 чому це я – бувший директор школи, учитель з вищою освітою

                          бомжую.

Сищик. Слухаю, мадам. Дозвольте узнати, розраховуватися якою валютою

             будете?

Отаманша (підіймає за шиворот)  Чого? Чого?  Я тобі зараз будь-яку валюту

                намалюю.

Сищик. Зрозумів, зрозумів, мадам (пішов)

(виходить джентльмен)

Дж. Нагодуйте безробітного джентльмена

От. Ти чого це по лісу шляєшся?

Дж. Шукаю рожеву мрію мого босоногого дитинства. Якого кольору тільки 

       не була моя мрія! Спочатку я хотів бути космонавтом, тоді головою

        колгоспу, президентом, а ось зараз хочу бути вчителем.

От. Ти що, з глузду з'їхав ? Тобі явно до психіатра потрібно. Ось подивися на

      мене, що тебе чекає в майбутньому. Колись була директором школи, а

      зараз отаман  розбійників. Та вчителів  скоро треба буде заносити в

      Червону книгу. Ні, не в Червону, а в Книгу космонавтів.

Дж. Чому?

От. Тому , що живуть зараз вчителі, як перші космонавти.

Дж. Як це? Як Валентина Терешкова?

От. Ні, як самі перші – Бєлка і Стрілка.

Дж. Ви вбили мою останню мрію.

От. Ось ми розшукаємо Старий рік і запитаємо, що він зробив для цих

      нещасних людей .Публічно його судити будемо.

(Сищик тягне Старий рік у вигляді Кролика, чи ін .тварини, рік якої був за гороскопом )

От. Я зараз нагодую його і сніданком , і обідом. Зараз ти в мене затанцюєш,

       ач який жирненький. Від'ївся на казенних харчах. Ну, друзі розбійники,

        що робити з ним будемо?

Розб. На шашлик його!

Старий рік. Діти, ви хто такі?

Розб.        Хто ми? Він не знає, хто ми. Ану, покажемо, хто ми такі.

(стають кругом і співають)

           Ми роз-, бу-бух, розбійники(3р.)

           Піф-паф, і ви –покійники(3р.)

(кричать)Заріжемо, зажаримо, з'їмо!

Ст. рік . Розбійники, милі, пожалійте!

(Виходить Новий рік)

Новий рік. Зачекайте, зачекайте. Він ще мені свої повноваження не передав.

От.     А ти ще хто такий?

Новий рік. Я –Новий рік, матінко. Майбутнє - за нами, панове!              

Дж. Якщо майбутнє за нами, то що ж попереду?

Н.р. Для мене – трон, а для вас все в тумані, панове. Надамо Старому

       року останнє слово.

Ст.р. Спочатку я жив без людей і одичавів, потім вийшов до людей і озвірів

       серед них. Пробачте.

Н. р. Так, у нього була альтернатива. Мораль: без людей людина дичавіє, а серед людей звіріє! А дикому звіру не місце в нашому суспільстві, панове!

Розб. На шашлик його! (виносять,співаючи пісню «Ми роз- , бу-бух,розбійники….)

В1.Своє домашнє завдання пропонує нам команда «Кнопочки»

Капітан. «Сон директора школи»

Новорічного вечора чекають усі. Не є винятком і директор школи. Новорічний вечір – це не тільки отримане естетичне задоволення від зустрічі з казковими дивами, це ще й відчуття, що, нарешті, закінчився такий довгий семестр. Уже все позаду. Попереду – відпочинок. Втомлений, але щасливий директор Лариса Олексіївна вже вдома.

Хочеться одного: торкнутися щокою подушки і попливти по хвилях такого довгоочікуваного сну. Ось уже й очі злипаються, ось уже чується колискова. Можливо її співає мама. Але чому її голос такий схожий на голос учительки початкових класів Зінаїди Іванівни.(Звучить «Колискова», вимикається світло ,директор школи уже не директор, а Попелюшка. Музика перестає звучать, Попелюшка міцно спить. Під музику пісні «Пусть говорят, что дружбы женской не бывает» входять дві сестри,вмикається світло)

1-а сестра. Ти глянь, сестро, глянь, як вона солодко спить!

2-а сестра. Ага! Не уявляю, як можна так спокійно спати, коли ще стільки

                  справ!

1-а сестра. Неподобство! (придивляється).Слухай, сестро, а вона тобі нікого

                  не нагадує?

2-а сестра.(здивовано) А кого вона повинна мені нагадувати? Попелюшка –

                  вона і в Африці  - Попелюшка!

1-а сестра.(Нетерпляче) Та ні! Ну згадай: наради, педради, семінари,

                  конспекти уроків, відкриті уроки…Ну?(дивиться запитально на

                   сестру)Щоб тобі коти меду наносили! Ну?

2-а сестра. Та  невже? (Придивляється) Ой лишенько, точно вона. Дива!

1-а сестра. О!  Матуся наша іде. Гляди ж їй,  ні слова.

(під мелодію пісні «Я, я, яблука їла» входить мачуха, їсть яблуко)

                  Мачуха. Вітаміни - запорука молодості.(Ніжно) Ну що, донечки,

                  готові до балу? Зачіски готові?

2-а сестра . Авжеж! Все за вищим ґатунком!

Мачуха. А таночок новомодний вивчили?

1- сестра. Звичайно, ось дивись.(Танцюють)

Мачуха.(У захваті) Ми такого не танцювали. Але вправно! Нічого не скажеш.

             О! А це що за дивне видіння? Чому це вона спить? (Будить) Агов!

            Станція Бодаква, чи може тобі сниться Москва ? Ворушись,

             ворушись!

Попелюшка (крізь сон) Ольго Іванівно ! Ми звіт здали ще тиждень тому.

Мачуха. Ой, людоньки! Що діється, яка Ольга Іванівна? Який звіт? Проки-

             дайся , люба!

Попелюшка(прокидається) . Майє Михайлівно! Чому  це ви так одягнені?

                    Щось трапилося з класом? А я? Де це я?  Що зі мною?

Мачуха (здивовано) То якась Іванівна, то якась Михайлівна! Ти мені хвору

             не вдавай! Он боби перебери, сніг підпуши, щоб пухнастенький був,

             якщо роботи більше немає ніякої – ото й буде весь твій звіт.

1-а сестра. Ага! А нам ніколи.

2-а сестра. Нам за нареченими потрібно їхати на бал.

(виходять під мелодію «Если вам немного за тридцат Попелюшка(здивовано) Нічого не розумію. Які боби, який сніг? І хто

              я, врешті решт? Чи у мене, як у Будулая,  амнезія почалася? Отут я

            пам'ятаю , що я директор школи, а отут нічого не пам'ятаю. Кого ж

           спитати? О, хтось іде, спитати, чи що?

   (входить Голохвастов)

Голохвастов. От якби Проні не пропустить. Треба сьогодні на нєйо

                     рєшітєльно наполягти. Здаеться , я єй понравілся. Ну да кому я

                    нє пондравлюсь? І канафетов купив. Де ж вона?

Попелюшка. Олександре Івановичу,це ви?

Голохвастов. Честь імєю за великоє счастьє одрєкоминдуватися: Свирид

                    Петрович Голохвастов собственною персоною. Позвольте вашу

                     ручку.

Попелюшка .Мені здається, що ми знайомі.

Голохвастов. Нічого нєту удівітєльного, меня знает увесь Кієв чісто,не

                       только что ваша Бодаква.

Попелюшка( не впевнено) І сьогодні ми бачилися.

Голохвастов. Не удівітєльно. Я чоловік нє очень даже посидющий: люблю

                     в проходку с образованними людьми ходіть. Ноги человеку ,

                     відіте дя того і дадені, чтоби бити ними землю, потому вони і

                    ростуть не з голови. А дозвольте спросить, какоє такоє ви обо мнє

                    понятіє дєржітє?

Попелюшка. Що я про вас думаю? Розумна ви людина, цікава.

Голохвастов. Мерсі! Натурально , в каждом обхождєнії главноє – вченость.

                    Потому, єжелі человєк учений, то йому уже і свєт переміняється.

                  Єслі кому, прімєром, бєлое, то йому рябоє, єслі кому цяця, то

                  йому …  пардон, ну ви мєня понялі?

Попелюшка . Я вже нічого не розумію.

Голохвастов. Ну я звами тут забалакався, а мінє ж Проня Прокоповна

                     чекають. Де ти, Проня, в моєй груді Везувій так і клекотить.

(Іде під мелодію «Единственная моя»)

Попелюшка. Так, ясності не додалося, ще більше заплуталося . О, Володимир

                    Анатолійович іде, може хоч цей у нормі.

(Заходить Іван Царенко під мелодію «Где же ты , где, звездочка алая»)

Іван Ц.Коли вже я свою половину знайду? Стріли ось закінчуються.    Уже

           всіх жаб на Кульбашному перестріляв – і ніяк. Спробую ще щастя.

        (Стріляє, чути зойк. Баба Яга заходить із стрілою піл мелодію пісні

«Полюби меря такой, какая я есть»)

Баба Яга. Ти чого це тут розстрілявся? Ледве око не вибив?

Іван Ц. Ох, і щастить же мені, як утопленику.

Баба Яга.  Ти чого дражнишся? Я жалітися буду. Є кому мої права захи

               щати. Профспілка захистить.

Іван Ц. Іди! Іди! Розказуй, жалійся! А стрілочку мені віддай. Я більше не

            буду , чесне слово.

( Під мелодію пісні «А я нарядная» заходить Супер Баба Яга)

Іван Ц.(захоплено) Оце краса! Ти моя Царівна Жаба!

Супер Б.Я. Може й царівна, але ніяк не жаба. Іди, серденько, іди, я тебе

                   дожену. «Твоя лягушонка в коробченке приедет»

(Іван Царенко іде під мелодію «Я люблю тебя до слез»)

Баба Яга. Ти хто така?. Ти скажи, «ти скажи че те надо, че те надо» ,

             Ну и че надо?

Супер Баба Яга. Я –Супер-баба Яга. Новинка сезону.

Баба Яга. Ой! Кровиночка моя!(вітаються по-модному).А вправно ти його!

              Царівна! Лягушонка! Вся в мене!

Супер-баба Яга. Все буде добре.

(Ідуть під мелодію «Все будет хорошо»)

Попелюшка. Так ,одне з двох : або мій колектив впав у дитинство , або…

                 Не знаю, що й думати.

(Входить мачуха з дочками)

Мачуха. Я не зрозуміла. Чому сніг досі не пухнастий? Чому боби не пере

             брані?

1-а сестра. Ой, мамусю, не набридло тобі сваритися?

2-а сестра. Така ту совочка чудова була. А завтра поїдемо?

Мачуха. Поїдемо, поїдемо, мої красунечки. А тепер, спатоньки. А ти дивись

             мені.(Йдуть)

Попелюшка. Невже я справді Попелюшкою стала? В казку потрапила, чи що?

                 Але якщо так, то повинна бути і Фея.

(Входить Фея)

Фея.     Якщо повинна, значить буде. Фея до ваших послуг.

Попелюшка. Точно в казці. А ви все можете?

Фея.         Ну, може й не все, але дещо можу. Збираймося на бал.

Попелюшка. На бал? Та ні ,це вже пройдений етап. А от з Дідом Морозом не

                 завадило б зустрітися. Новий рік все таки.

Фея. Будь ласка.(чаклує, під музику з'являється Дід Мороз)

Дід Мороз. Добрий день, любі хлопчики й дівчатка. А ось і я, добрий

                чарівник Дід Мороз. О! А де ж це маленькі хлопчики й дівчатка?

               Ці дяді й тьоті на них не схожі.

Фея. Чому не схожі? Це вони на вигляд серйозні й поважні, а в душі –

      кожен з них -  дитина, особливо під Новий рік.

Дід Мороз. То добре. Ну , а ти , Ларисо, що хочеш просити в цю новорічну

                  ніч?

Попелюшка. Хочеться мені, щоб усі люди на землі були щасливі і ніколи не

                   хворіли.

Дід Мороз. Ні, це не так просто. Є багато факторів, які …коротше. Попроси

                щось простіше.

Попелюшка. Я зрозуміла. Тоді я хочу , щоб у нашій школі спортзал

                  відремонтували і вікна замінили.

Дід Мороз. Ану , повтори, що ти до цього просила?

Попелюшка . І ти не всемогутній.

Дід Мороз. А ти вір і надійся. Спи ,дитино, спи, і нехай тобі сниться казка

          (Дід мороз іде, світло вимикається , звучить «Колискова», дзвонить мобільний телефон)

Попелюшка. (прокидається, шукає телефон) Алло! Попелюшка слухає. Що?

                 А! Та це я «Попелюшку» слухаю! Так, це я, Лариса Олексіївна.

                Що? Спортзал відремонтують, вікна замінять? От спасибі за добру

                новину. До зустрічі!(вмикається світло) А де ж це Дід Мороз?

               Значить все це мені наснилося? Це казка? А шкода, що тільки

                наснилося.

Фея. Чому шкода? Казка завжди залишається  з нами.

(виходять всі герої, виконують пісню на мелодію «Черемшина»)

 

Ось і казка наша завершилась,

Та із нами вона залишилась.

У душі завжди буде лунати,

Будем знову зустрічі чекати.

Приспів: Казка у житті хай з вами буде,

              Вірять хай завжди у казку люди.

             Казка – то є диво, мирно і щасливо хай живеться вам.

Радо ми сьогодні всіх вітаєм,

Щастя безкінечного бажаєм,

Хай роки ідуть, літа минають,

І в казки завжди вас повертають.

 

В1 Останній конкурс завершено. Слово журі.

(журі підводить підсумок)

Обидві команди виконують пісню «Ваша величносте»

1(вчителі) Ваша величносте, панночко удача,

                 В Новий рік нас не залиш,

                  Що б цей рік не значив.

                Буде рік Дракона, а чи рік Верблюд.

                Підготуй нам столик, вже куранти б'ють /2р.

2(учні) Ваша величносте, панночко кручино,

            Ти не капай нам на груди

            Сльози без причини.

            Буде в домі щастя, буде в домі сміх.

            Новий рік – це свято, і свято для всіх/2р.

3(разом)Ваша величносте, новорічний вечір,

              Завітай до нас на вогник,

                Привітай малечу.

               В Україну рідну миру принеси,

                Щастя і удачу подаруй нам всім.\2р.

 

В2. А зараз слово для привітання директору школи.

(вручення нагород, грамот)

doc
Додано
14 грудня 2018
Переглядів
3411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку