Новорічний квест «В пошуках новорічних подарунків»
Автор: Мусаєва Оксана Леонідівна, вчитель початкових класів Харківського навчально-виховного комплексу №21
Мета: організація дозвілля дітей, створення чарівної новорічної атмосфери.
Завдання:
1.Закріпити і розширити знання школярів про зиму, про новорічне свято.
2.Розвиток творчих інтелектуальних здібностей учнів.
3.Розширення кругозору учнів.
4.Сприяти об'єднанню колективу, умінню дітей працювати в команді.
Квест розрахований для учнів початкових класів. .
Місце проведення: приміщення школи.
Тривалість: 40хв -1год.
САМА ІСТОРІЯ.
Дід Мороз, пробираючись через хащі лісу, порвав торбинку з подарунками і всі подарунки розсипались.
Королева Зима вирішила допомогти дітям отримати подарунки від Діда Мороза. Щоб їх знайти потрібно виконати ряд завдань, але щоб їх отримати треба скласти ключове слово, з літер, які розміщені на новорічних кульках.
Хід гри
І. Вступна частина.
Звучать позивні
Виходить Королева Зима і виконує пісню «Біла зима», або виконує танець
Мете сніжинки заметіль,
Летять у вікна поцілунком,
Замерзли айстри у моїм вікні,
Перед святковим подарунком.
А я ліхтарик запалю,
І покладу на підвіконні,
Щоб і до мене в Новорічну ніч
Злетіли з неба білі коні.
Щоб і до мене в Новорічну ніч
Злетіли з неба білі коні.
Приспів:
А за вікном гуляє біла зима,
Розсипає білими снігами,
Але я щаслива, бо не сама,
А разом із Вами.
Не лякай морозом, біла зима,
Зіпсувати вечір цей не вдасться,
За вікном прогнози сили добра,
Злагоди, любові і щастя.
Може десь з п'ятнадцяти хвилин
Старого року мить остання,
Келихів дзвін зливаються в один,
Скоріш загадуймо бажання.
Бо скоро Новий рік прийде,
У небо полетять салюти,
Хто як зустріне, так і проведе,
То ж, веселіться, добрі лю-ю – ю – ди.
Приспів.
...Біла зима... Біла зима...
...Біла зима... Біла зима...
Приспів.
На мультимедійному екрані йде кліп
По закінченню пісні виходить ведуча
Королева Зима:
Доброго дня вам, шановні малята!
Доброго дня, любі мами і тата!
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Тупають ніжки,
Працюють голівки,
І сяють усмішки.
Які ви сьогодні красиві, у яскравих костюмах. Тут у нас є і сніжинки, давайте їм поаплодуємо, і зайчики, і … (Всім аплодують). А чи знаєте Ви, діти, чому ми зібралися сьогодні всі разом, та ще й у святкових костюмах, у такій святковій залі? Тому що сьогодні свято. Яке? Правильно – Новий рік. Це найулюбленіше свято всіх дітей, та й дорослих. Тому що до свята у кожному домі наряджають зелену яскраву?... Правильно, ялинку… І у гості ми всі чекаємо дуже доброго діда. Як його звуть? Правильно, Дід Мороз! А у нього є великий мішок, а в ньому, що? Подарунки!
Діти! Йдучи до вас на свято з Дідом Морозом трапилася біда в лісі. Пробираючись через лісові хащі, Дід Мороз зачепився мішком за гілку і мішок порвався, подарунки всі розсипались. Дід Мороз попросив мене надіслати на електронну пошту школи повідомлення, в якому він просить допомогти зібрати подарунки. Але я вирішила сама прийти до вас і передати прохання Діда Мороза. Чи згодні ви допомогти Діду Морозу? (так)
Тоді для цього нам треба провести гру-квест «В пошуках новорічних подарунків» Тож давайте познайомимося з інструкцією до квест-гри.
Інструкція до квест-гри
Королева Зима: Інструкція зрозуміла? У мене в руках чарівні новорічні кульки трьох кольорів: червоні, зелені і жовті. Кожен з вас повинен обрати одну кульку. А тепер об’єднайтеся в команди одного кольору, І команда – червоний колір, ІІ команда – зелений колір, ІІІ команда – жовтий колір. Сьогодні на нашому квесті у нас будуть помічники. Це ваші батьки. Шановні батьки, допоможіть дітям прикріпити кульки
До грудей дітям. Це будуть ваші емблеми.
Королева Зима: Шановні учасники гри-квест, я виконала прохання Діда Мороза і передала його прохання вам. Тож я виконала свою місію і надалі вам допомагатиме в проведення гри ваша вчителька Оксана Леонідівна, а я прощаюся з вами. До наступних зустрічей.
Вчитель: Шановні учасники гри, ви бачите по периметру нашої зали розміщено 6 столів, за якими сидять консультанти. На кожному столі вказана назва зупинки і лежать конверти ваших кольорів. Зараз кожна команда отримає картку, на якій записано загадку-підказку. Ви повинні відгадати загадку і знайти конверт, в якому вказано в якому порядку ви повинні відвідати зупинки. На кожній із зупинок ви отримуєте конверт вашого кольору і виконуєте завдання , які вказані в ньому. По закінченню виконання завдань ви отримуєте кульку з літерою. В кінці проходження всіх зупинок ви отримаєте шість кульок з літерами. З даних літер ви повинні скласти ключове слово, яке і буде паролем для отримання подарунків.
Вчитель. Отже, починаємо гру. Капітани, отримайте свої конверти-загадки і приступайте до гри.
І конверт. За ним учитель пише щось, і перевіряє всі роботи. За першою партою видно мені – все на вчительському …
(На вчительському столі конверт із завданням).
ІІ конверт. Виходжу я відповідати , але не знаю, що писати. Тому поки порожня – наша шкільна …..
(На дошці прикріплений конверт із завданням)
Вона велика, дерев’яна. Книги у собі збирає, по поличках розкладає.
(У шафі конверт із завданням)
І зупинка: «Чарівне царство казок»
У конвертах завдання:
Казкові герої часто носять довгі імена. Давайте назвемо повне ім’я героя.
Кащик…
Василина…
Іван…
Спляча…
Баба- …
Змій…
Гуси…
Соловей…
Курочка- …
Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом. А ви знаєте казки?
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати?
Цей хороший дивачок.
З ним господар хлопчик Робін
І товариш П’ятачок.
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх,
Зветься плюшевий ведмедик,
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відповів?
Діти отримують кульку з літерою А.
ІІ зупинка «Стіна слів»
«Шифрувальник»
Кожна команда розшифровує слова, а потім із слів складає невеличку новорічну розповідь.
карульбу (бурулька)
холаві (віхола)
нікасинж (сніжинка)
Ндамарин (мандарин)
хавірюза (завірюха)
інгс (сніг)
розмо (мороз)
танчаса (санчата)
Діти отримують кульку з літерою Я
ІІІ зупинка «Чарівні пазли».
Скласти з пазлів картинку символ нового 2020 року
Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою Н.
ІV зупинка «Салон Королеви Зими».
Королева залишила вам своє завдання: виготовити новорічну прикрасу.
Діти отримують кульку з літерою Л.
V зупинка «Пісенний вернісаж»
Назвіть 5 новорічних пісень і заспівайте одну з них.
Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою К.
VІ зупинка «Конструктори»
З цеглинок LEGO скласти фігуру дерева, без якого не може відбутися Новий рік.
Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою И
Після виконання всіх завдань команди складають ключове слово ЯЛИНКА.
На ялинці знаходять конверт кольору своєї команди, в якому вказана загадка, розгадавши яку, діти знаходять подарунки.
Новорічні пісні.