Новрічний квест "В пошуках новорічних подарунків"

Про матеріал
Новорічна гра-квест із завданнями для учнів початкової школи. Метою гри-квест є закріплення і розширення знань школярів про зиму, про новорічне свято; сприяння об'єднанню колективу, умінню дітей працювати в команді. Квест розрахований на учнів початкових класів.
Перегляд файлу

Новорічний квест «В пошуках новорічних подарунків»

Автор: Мусаєва Оксана Леонідівна, вчитель початкових класів Харківського навчально-виховного комплексу №21

Мета: організація дозвілля дітей, створення чарівної новорічної атмосфери.

Завдання:

1.Закріпити і розширити знання школярів про зиму, про новорічне свято.

2.Розвиток творчих інтелектуальних здібностей учнів.

3.Розширення кругозору учнів.

4.Сприяти об'єднанню колективу, умінню дітей працювати в команді.

Квест розрахований для учнів початкових  класів. .

Місце проведення: приміщення школи.

Тривалість:  40хв -1год.

САМА ІСТОРІЯ.

Дід Мороз, пробираючись через хащі лісу, порвав торбинку з подарунками і всі подарунки розсипались.

Королева Зима вирішила допомогти дітям отримати подарунки від Діда Мороза. Щоб їх знайти потрібно виконати ряд завдань, але щоб їх отримати треба скласти ключове слово, з літер, які розміщені на новорічних кульках.

Хід гри

І. Вступна частина.

Звучать позивні

Виходить Королева Зима і виконує пісню «Біла зима», або виконує танець

Мете сніжинки заметіль,

Летять у вікна поцілунком,

Замерзли айстри у моїм вікні,

Перед святковим подарунком.

А я ліхтарик запалю,

І покладу на підвіконні,

Щоб і до мене в Новорічну ніч

Злетіли з неба білі коні.

Щоб і до мене в Новорічну ніч

Злетіли з неба білі коні.

 

Приспів:

А за вікном гуляє біла зима,

Розсипає білими снігами,

Але я щаслива, бо не сама,

А разом із Вами.

Не лякай морозом, біла зима,

Зіпсувати вечір цей не вдасться,

За вікном прогнози сили добра,

Злагоди, любові і щастя.

 

Може десь з п'ятнадцяти хвилин

Старого року мить остання,

Келихів дзвін зливаються в один,

Скоріш загадуймо бажання.

Бо скоро Новий рік прийде,

У небо полетять салюти,

Хто як зустріне, так і проведе,

То ж, веселіться, добрі лю-ю – ю – ди.

 

Приспів.

 

...Біла зима... Біла зима...

...Біла зима... Біла зима...

 

Приспів.

 

На мультимедійному екрані йде кліп

 

По закінченню пісні виходить ведуча

Королева Зима:

Доброго дня вам, шановні малята!

Доброго дня, любі мами і тата!

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

 

Які ви сьогодні красиві, у яскравих костюмах. Тут у нас є і сніжинки, давайте їм поаплодуємо, і зайчики, і … (Всім аплодують). А чи знаєте Ви, діти, чому ми зібралися сьогодні всі разом, та ще й у святкових костюмах, у такій святковій залі? Тому що сьогодні свято. Яке? Правильно – Новий рік. Це найулюбленіше свято всіх дітей, та й дорослих. Тому що до свята у кожному домі наряджають зелену яскраву?... Правильно, ялинку… І у гості ми всі чекаємо дуже доброго діда. Як його звуть? Правильно, Дід Мороз! А у нього є великий мішок, а в ньому, що? Подарунки!

Діти! Йдучи до вас на свято з Дідом Морозом трапилася біда в лісі. Пробираючись через лісові хащі, Дід Мороз зачепився мішком за гілку і мішок порвався, подарунки всі розсипались. Дід Мороз попросив мене надіслати на електронну пошту школи повідомлення, в якому він просить допомогти зібрати подарунки. Але я вирішила сама прийти до вас і передати прохання Діда Мороза. Чи згодні ви допомогти Діду Морозу? (так)

Тоді для цього нам треба провести гру-квест «В пошуках новорічних подарунків» Тож давайте познайомимося з інструкцією до квест-гри.

Інструкція до квест-гри

  1. Команда повинна працювати злагоджено та дружно.
  2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
  3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
  4. Дискваліфікація за шахрайство обох команд.
  5. За порушення гри чи грубе порушення дисципліни команда отримує штраф.

Королева Зима:  Інструкція зрозуміла? У мене в руках чарівні новорічні кульки трьох кольорів: червоні, зелені і жовті. Кожен з вас повинен обрати одну кульку. А тепер об’єднайтеся в команди одного кольору, І команда – червоний колір, ІІ команда – зелений колір, ІІІ команда – жовтий колір. Сьогодні на нашому квесті у нас будуть помічники. Це ваші батьки. Шановні батьки, допоможіть дітям прикріпити кульки

До грудей дітям. Це будуть ваші емблеми.

Королева Зима: Шановні учасники гри-квест, я виконала прохання Діда Мороза і передала його прохання вам. Тож я виконала свою місію і надалі вам допомагатиме в проведення гри ваша вчителька Оксана Леонідівна, а я прощаюся з вами. До наступних зустрічей.

Вчитель: Шановні учасники гри, ви бачите по периметру нашої зали розміщено 6 столів, за якими сидять консультанти. На кожному столі вказана назва зупинки і лежать конверти ваших кольорів. Зараз кожна команда отримає картку, на якій записано загадку-підказку. Ви повинні відгадати загадку і знайти конверт, в якому вказано в якому порядку ви повинні відвідати зупинки. На кожній із зупинок ви отримуєте конверт вашого кольору і виконуєте завдання , які вказані в ньому. По закінченню виконання завдань ви отримуєте кульку з літерою. В кінці проходження всіх зупинок ви отримаєте шість кульок з літерами. З даних літер ви повинні скласти ключове слово, яке і буде паролем для отримання подарунків.

Вчитель. Отже, починаємо гру. Капітани, отримайте свої конверти-загадки і приступайте до гри.

І конверт. За ним учитель пише щось, і перевіряє всі роботи. За першою партою видно мені – все на вчительському …

(На вчительському столі конверт із завданням).

ІІ конверт. Виходжу я відповідати , але не знаю, що писати. Тому поки порожня – наша шкільна …..

(На дошці прикріплений конверт із завданням)

Вона велика, дерев’яна. Книги у собі збирає, по поличках розкладає.

(У шафі конверт із завданням)

І зупинка: «Чарівне царство казок»

У конвертах завдання:

  1.  «Додай ім’я казкового героя».

Казкові герої часто носять довгі імена. Давайте назвемо повне ім’я героя.

Кащик…

Василина…

Іван…

Спляча…

Баба-

Змій…

Гуси

Соловей…

Курочка- …

  1.               «З якої це казки?»

Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом. А ви знаєте казки?

  1. «…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…».
  2.               «…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…»
  3.               «…Хто, хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?»
  4. На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати

Та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати?

  1. Він веселий і незлобний,

Цей хороший дивачок.

З ним господар хлопчик Робін

І товариш П’ятачок.

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх,

Зветься плюшевий ведмедик,

  1.               «…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?»
  2.               «…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і приніс додому…»
  3. Старенька бабуся у лісі жила.

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів?

Діти отримують кульку з літерою А.

 

ІІ зупинка «Стіна слів»

«Шифрувальник»

Кожна команда розшифровує слова, а потім із слів складає невеличку новорічну розповідь.

карульбу                                                               (бурулька)

холаві                                                                   (віхола)

нікасинж                                                              (сніжинка)

Ндамарин                                                            (мандарин)

хавірюза                                                              (завірюха)

інгс                                                                      (сніг)  

розмо                                                                  (мороз)

танчаса                                                                (санчата)

Діти отримують кульку з літерою Я

ІІІ зупинка «Чарівні пазли».

Скласти з пазлів картинку символ нового 2020 року

Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою Н.

ІV зупинка «Салон Королеви Зими».

Королева залишила вам своє завдання: виготовити новорічну прикрасу.

Діти отримують кульку з літерою Л.

V зупинка «Пісенний вернісаж»

Назвіть 5 новорічних пісень і заспівайте одну з них.

Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою К.

VІ зупинка «Конструктори»

З цеглинок LEGO скласти фігуру дерева, без якого не може відбутися Новий рік.

Після виконання завдання діти отримують кульку з літерою И

Після виконання всіх завдань команди складають ключове слово ЯЛИНКА.

На ялинці знаходять конверт кольору своєї команди, в якому вказана загадка, розгадавши яку, діти знаходять подарунки.

Новорічні пісні.

docx
Додано
19 грудня 2019
Переглядів
2182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку