Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

НУШ 1 клас Математика Тема: "Додавання і віднімання 1 у межах 20. Розв’язування задач."

Про матеріал
Урок розроблено до тематичного тижня "Професії". ОР: відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання.
Перегляд файлу

Математика        дата __________________

Тема: Додавання і віднімання 1 у межах 20. Розвязування задач.

ОР: відтворює послідовність чисел у межах сотні;  читає і записує числа; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане; розуміє сутність різницевого порівняння чисел; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; користується в обчисленнях переставним законом додавання; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами;  оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі.

Хід уроку:

І. Ок

Заряд позитивом

ІІ. МНД

Діти, який у нас тематичний тиждень? (Тиждень «Професії»)

Які професії вам відомі? (Відповіді дітей.)

А чи відома вам професія бджоляр? (Відповіді дітей.)

Пасічник (або бджоляр) — людина, яка тримає бджіл (тобто, займається бджільництвом).

(https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%81%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA)

Сьогодні пропоную спробувати себе в цій професії. Будемо працювати в командах-пасіках. Відео https://www.youtube.com/watch?v=gPTUrRiEBnA

Повторення правил роботи в групах.

Але наші пасіки без бджіл… Де ж вони? А вони втекли. Трапляється так, що рій втікає з пасіки. А це величезні збитки для бджоляра. Наше завдання сьогодні наполегливо працювати, щоб повернути рій в пасіку.

Тож вперед!

ІІІ. АОЗ

  1. Усний рахунок.

Чия пасіка швидше порахує бджіл?

  1. Каліграфічна хвилинка

Пропишіть старанно й каліграфічно цифру, якою у вас позначено кількість ваших бджілок.

Памятайте, що пасічник старанно доглядає своїх бджіл, тож і ви старанно пишіть.

Побіжний перегляд. Похвала.

Погляньте, в обох пасіках зявилися бджоли.

  1. Цікавинка

Розгадайте загадку і дізнаєтеся, скільки очей у бджоли.

Ось ця цифра жартівлива,

Діток всіх розвеселила.

Як на хвостик повернеться,

В цифру два враз обернеться.

Джерело: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-tsifri/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

Так, у бджоли 5 очей.

  1. М.д.

До вулика повернулися бджоли й принесли медовий М.д.  Для справжніх бджолярів дуже важливо, щоб був мед, тому будьте уважними, щоб правильно виконати завдання.

  • Запишіть цифрою, скільки бджіл у вашому вулику.
  • Квіткове поле від вулика знаходиться на відстані 5 км. Скільки кілометрів подолає бджола дорогою туди й назад? (10)
  • Запишіть цифрою, скільки букв у слові БДЖОЛА. (5)
  • На лугу, серед трави заховалось 3 бджоли. А в траві ще 10 було. Скільки бджіл нарахував бджоляр Дмитро? (13)

Перевірка. Бджоляр вашої пасіки перевірить ваші записи.

Оцінювання: жовта цеглинка – солодко; зелена – кисло.

О, у ваших вуликах бджіл збільшилося. Молодці!

Фізкультхвилинка для очей

https://www.youtube.com/watch?v=z68CXs3iXLA

ІV. ПТ

Погляньте, до ваших вуликів прилетіло ще по одній бджілці.

Бджілок збільшилося чи зменшилося? А коли бджілок стане меншу на одну? (Відповіді учнів.)

Ми сьогодні теж будемо «+» і «-» 1 в межах 20. А ще будемо розвязувати задачі.

V. ВНТ

1. Робота з підручником

У ваших підручниках заховались бджілки. Розгорніть підручники (с. 91, №3).

Вам потрібно виписати в зошити приклади «+» і «-» 1 в межах 20 і обчислити їх.

Перевірка колективно. Якщо правильно обчислили, то кожен учень селить бджілку у вулик.

2. Робота з задачею

Правила розвязування задачі:

Прочитати задачу

Прочитати умову, визначити, що відомо, що невідомо.

Прочитати запитання задачі.

Зробити короткий запис.

Розвязати задачу.

Записати розвязок

 

У вулику було 14 бджілок. Прилетіла ще 1. Скільки бджілок стало?

У вулику було 18 бджілок. Одна бджілка полетіла. Скільки бджілок залишилося?

Перевірка й порівняння задач.

Висновок: якщо +1, то число збільшується, якщо -1, то число зменшується.

 

Фізкультхвилинка Бджілки

+ бджілки до вуликів

 

VІ. ЗМ

  1. Розв’язування задачі самостійно

Одна бджілка зробила 13 вильотів з вулику, а друга – на 1 більше. Скільки вильотів зробила друга бджілка?

Перевірка: на математичному планшеті за допомогою ЛЕГО систем

+бджілки у вулик

  1. Творча робота над задачею

Перебудуйте умову задачі так, щоб вона розвязувалась дією віднімання.

Перевірка: на бджілці, яка схована під партою.

Вчитель імітує звуки бджоли, щоб діти змогли знайти ту бджолу й перевірити.

Ці бджілки діти кріплять у вулик.

  1. Робота з математичними планшетами

Побудуйте вулик. Які геометричні фігури ви використали?

VІІ. Підсумок і рефлексія

Чи є пусті вулики? (Ні.) Отже, ви як працювали? Порахуйте своїх бджіл у вулику.

Якщо від кількості бджіл одну забрати, то…; якщо ще одну додати, то…

А чи потрібна математика бджоляру? Обґрунтуйте свою думку.

Оцініть свою роботу силою голосу бджілки. (Діти імітують звуки бджіл. Голосно – гарно працювали, тихо – треба старатися.)

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 лютого
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку