Рефлексія – важливий етап уроку, під час якого відбувається самоаналіз роботи, систематизація знань та усвідомлення їхнього значення. Пропоную зупинитися на деяких ідеях, які, на мою думку, найкраще будуть працювати на уроках.
Тема«НУШ: цікаві ідеї рефлексії». Вчитель початкових класів. Біла Ю. В.
Номер слайду 2
«Рефлексія – це навичка, яка дозволяє не тільки контролювати спрямованість уваги, а й усвідомлювати власні думки, відчуття і загальний стан. Завдяки рефлексії людина має можливість спостерігати за собою збоку і бачити себе очима людей, які її оточують. Рефлексія – це будь-які наміри особистості, спрямовані на самоаналіз.»
Номер слайду 3
Цілі рефлексії на уроці:привчання дітей до самоконтролю;розвиток навички самоменеджменту; формування осмисленого підходу до дійсності;стимуляція критичного мислення.«Продовжи фразу»
Номер слайду 4
Класифікація рефлексії{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вид Форма роботи. За змістомусна;письмова;За формою діяльностііндивідуальна;групова;колективна;За способом проведенняанкетування;опитування;малюнок;За функцієюфізична ( встиг – не встиг, легко - важко);сенсорна (цікаво – сумно, комфортно – дискомфортно);інтелектуальна (зрозумів - не зрозумів, які труднощі виявив);духовна (створював чи руйнував).
Номер слайду 5
Прийоми проведення рефлексії:рефлексія емоційного стану;рефлексія діяльності;рефлексія змісту навчального матеріалу. За потреби використовуємо допомогу «експертів»
Номер слайду 6
«Піраміда успіху»«Мікрофон»
Номер слайду 7
«Засвіти лампочку»
Номер слайду 8
«Термометр почуттів»
Номер слайду 9
«Заряджаємо батарейку»
Номер слайду 10
«П’ять пальців»«Мова жестів» («Мій настрій»)
Номер слайду 11
Рефлексія емоційного стану з використанням сигнальних карток
Номер слайду 12
«Заповітний кристал»
Номер слайду 13
ВАК(візуальний, аудіальний, кінестетичний)В – Чого навчились, використовуючи очі?А – Чого навчились, використовуючи вуха?К – Чого навчились, використовуючи тіло?