«Мистецтво»
(Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти /
Т.Є. Рубля, І. Л. Мед, Т. Л. Щеглова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019)
2 год /тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
||
|
І семестр (32г.) |
|
||
|
Дивовижний світ мистецтва. Види мистецтва. Слухання В.Косенко «Пастораль». Малювання спогадів про літо.. |
|
|
|
|
Дивовижний світ мистецтва. Поняття про регістр. Розучування пісні «Диво-осінь». |
|
|
|
|
Осінні перетворення. Скульптура. Слухання А.Вівальді «Осінь». Поспівка «Ми на луг ходили» |
|
|
|
|
Осінні перетворення. Створення композиції з природного матеріалу «Цікаві зустрічі». |
|
|
|
|
Кольоровий водограй. Палітра. Слухання К.Дебюссі «Тумани». Створення живописної композиції з квітів. |
|
|
|
|
Кольоровий водограй. Пісня «Осінні прапорці». |
|
|
|
|
Калейдоскоп фантазій. Динаміка. Імпровізація. Слухання Е.Гріг «Восени». |
|
|
|
|
Калейдоскоп фантазій. Панно «Пташиний танок» |
|
|
|
|
Веселка-чарівниця. В. Косенко «Дощик». Пісня «Осіннє сонечко». |
|
|
|
|
Веселка-чарівниця. Поспівка «Сім братів-кольорів». Створення малюнка «Веселкова тварина». |
|
|
|
|
За народними мотивами. Слухання «Вийшли в поле косарі» та «Женчичок-бренчичок». Пісня «Осіннє сонечко» . |
|
|
|
|
За народними мотивами. Ліплення Тараса та Одарочки. |
|
|
|
|
Дивосвіт народної фантазії. Поняття про ансамбль. Слухання українських жартівливих мелодій. |
|
|
|
|
Дивосвіт народної фантазії. Анімалістичний жанр. Малюнок «Фантастична тварина». |
|
|
|
|
Світ народного мистецтва. Гончарство. Аплікаційний ескіз посуду. |
|
|
|
|
Світ народного мистецтва. Урок-гра «Знавці музичного мистецтва» |
|
|
|
|
Малюємо музику. Слухання козацького маршу, «Вальсу-жарту» і гуцульської коломийки. |
|
|
|
|
Малюємо музику. Пісня «Ой заграйте, дударики». Малюнок «Портрет улюбленої музики» |
|
|
|
|
Творчі експерименти. Є.Дога « Вітерець» і «Осінній вальс». Поспівка «Коломийка». Пісня «Ой заграйте, дударики» |
|
|
|
|
Творчі експерименти. Декоративна композиція з рослинних матеріалів. |
|
|
|
|
Осінні краєвиди. М. Глінка «Попутна пісня», М.Римський-Корсаков «Політ джмеля». Техніка акварелі «по-вологому». Малювання осіннього пейзажу. |
|
|
|
|
Осінні краєвиди. Пісня «Листопад». Ритмічна гра «Музичний капелюшок» |
|
|
|
|
Урожайне свято. Слухання уривків з балету «Цибулино» (К.Хачатурян) |
|
|
|
|
Урожайне свято. Поспівка «Ходить гарбуз по городу». Рвана аплікація. Створення натюрморту. |
|
|
|
|
Мистецькі настрої. Й.Штраус «Полька». П.Чайковський «Полонез»(з опери «Євгеній Онегін»). Пісня «Казкові сни». |
|
|
|
|
Мистецькі настрої. Поспівка «Ходить гарбуз по городу». Предметне зображення «Радісні моменти». |
|
|
|
|
Зимові пригоди. Слухання і розучування колядки «Миколай, Миколай, ти до нас завітай!» |
|
|
|
|
Зимові пригоди. Слухання А.Вівальді «Зима». Ліплення із солоного тіста «Друзі сніговика». |
|
|
|
|
Добро несе різдвяний янгол. Розучування поспівки «Коляд, коляд, колядниця». Слухання колядки «Нова радість стала». |
|
|
|
|
Добро несе різдвяний янгол. Повторення вивчених колядок. Листівка для родини «Різдвяний янгол». |
|
|
|
|
Незабаром новий рік. Виготовлення новорічної вітальної листівки для рідних або друзів. |
|
|
|
|
Незабаром новий рік. Повторення пісень про зиму. |
|
|
|