Укладено на основі навчальних програм для початкової школи, створених відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою КМУ «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 21.02.2018р. № 87; Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (під керівництвом Шияна Р.Б.), затвердженої рішенням Колегії МОН України від 22.02.2018р.
Підручник:
Масол Людмила Михайлівна: Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 2 кл. закл. заг. серед. освіти /
Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. – Київ:
Генеза, 2019. – 112 с. : іл.
КАЛЕНДАРНО- ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ МИСТЕЦТВА ( 2 КЛАС, І семестр )
( За підручником: .Л. Масол, О. Гайдамака , О. Колотило .
Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти — Київ: Видавничий дім “Генеза”, 2019. — 112с.: іл. )
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Скориго-вана |
1. |
Прощавай ,веселе літечко ! Ноти. Правила співу . Слухання: К. Меладзе « Квітка – душа » у виконанні Н.Матвієнко і С. Шурінса. Виконання: поспівка; О. Янушкевич, М. Ясакова « Де поділось літечко? »(с.4-5) |
|
|
2. |
Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Слухання: В. Косенко « Пасторальна »; Д. Саррі « Пастораль ». Порівняння творів. Перегляд: мультфільм « Тихо, вечір надворі ». Виконання: « Пішли діти в поле » ( українська народна пісня ). (с.8-9) |
|
|
3. |
Осінні перетворення . Програмна музика. Музичний цикл. Слухання: А. Вівальді « Осінь » із циклу « Пори року »; П. Чайковський « Осіння пісня » ( « Жовтень ») із циклу 12 п’єс « Пори року » . Виконання: створення за допомогою музичних інструментів циклу музичних « картин » осені. (с.12-13) |
|
|
4. |
Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці . Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. Слухання: М. Чембержі « Хмаринка »; Р. Шуман « Порив ». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна « Хмаринки »(с.16-17) |
|
|
5. |
Ритми осіннього дощу . Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці. Перегляд: мультфільм « Капітошка »( фрагменти ). Слухання: В. Косенко « Дощик ». Виконання : А.Мігай, Н. Кулик « Дощик »; ритмічні композиції « Танок осіннього дощу » (с.20-21)
|
|
|
6. |
Про що розповів натюрморт. Балет . Слухання: К. Хачатурян балет « Цибулино » ( фрагменти). Перегляд: мультфільм « Цибулино » ( фрагмент). Гра « Оживи картину ». Виконання: « Ходить гарбуз по городу » ( українська народна пісня) (с.24-25)
|
|
|
7. |
Про що розповів натюрморт. Календарно-обрядові пісні. Слухання: « Женчичок-бренчичок » ( в обробці М. Леонтовича); М. Мусоргський гопак з опери « Сорочинський ярмарок » Виконання: « Ходить гарбуз по городу » ( українська народна пісня ) , проплескування ритму гопака. (с.26) |
|
|
8. |
Троїсті музики . Народні музичні інструменти. Ансамбль. Слухання: Л. Колодуб « Троїсті музики ». Виконання: А. Філіпченко, В. Панченко « Ой заграйте, дударики ». (с.28-29) |
|
|
9. |
Як сопілка флейтою стала. Тембр. Нотна грамота. Слухання: В. Кирейко награвання Лукаша з опери « Лісова пісня »( сопілка); Й.С.Бах « Жарт » ( флейта). Створення поспівки з вивчених нот. Виконання: Л. Масол, В. Тименко « Кольорова гама » (с.32-33) |
|
|
10. |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Струнні інструменти. Слухання: С.Прокоф'єв симфонічна казка « Петрик і Вовк » ( теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки, Дідуся ) (с.36-37) |
|
|
11. |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка Дерев’яні духові інструменти. Виконання: І. Білик « Киця-Кицюня » (с.37)
|
|
|
12. |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Звукоряд. Нотний стан. Симфонічна казка ( продовження ). Мідні духові та ударні інструменти. Слухання: С. Прокоф’єв симфонічна казка « Петрик і Вовк » ( теми Вовка, Мисливців ) ( с.40-41).
|
|
|
13. |
Зимові свята. Українські колядки та щедрівки. Слухання : А.Вівальді « Зима » із циклу « Пори року ». Перегляд: мультфільм « Різдво »; кінофільм « Один удома » ( фрагмент « Щедрик ») Виконання: українська народна пісня « Ой хто Миколая любить » (с.44-45) |
|
|
14. |
Зимові свята. Виконання: Дж. П»єрпонт « Jingle Bells »( « Дзвоники дзвенять »). Створення ритмічного супроводу до пісні на ударних інструментах. (с.45) |
|
|
15. |
Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки . Узагальнення і систематизація знань учнів (с.48) |
|
|
16. |
Зимові етюди. Етюд. Такт. Слухання: Ф. Ліст « Юнацький етюд № 12 « Заметіль »». Виконання: поспівка, ритмічні етюди (с.50-51) |
|
|