Мистецтво 2 клас (за підруч. Рубля Т.) на рік
(І та ІІ семестри) 2019-2020 н.р.
Успіхів!!!
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 2 класу (2 год на тиждень)
за підручником Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
|
І семестр |
|
1 |
|
Дивовижний світ природи в мистецтві. Регістр: високий, середній, низький. Слухання: В. Косенко «Пастораль»; звучання музичних інструментів у різних регістрах. Ритмічна вправа. Виконання: «Диво-осінь» (с. 3-6). |
|
2 |
|
Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри мистецтва. Створення композиції «Мої найкращі літні враження» (матеріали за вибором) (с. 7). |
|
3 |
|
Осінні перетворення. Програмна музика. Слухання: А. Вівальді «Осінь» з циклу «Пори року». Виконання: поспівка «Ми на луг ходили» (с. 8-10). |
|
4 |
|
Осінні перетворення. Скульптура. Робота з природним матеріалом. Створення сюжетної скульптурної композиції «Цікаві зустрічі» (с. 10-11). |
|
5 |
|
Кольоровий водограй. Зображення природи мовою музики. Слухання: К. Дебюссі «Тумани». Виконання: В. Мордань, А.Олєйнікова «Осінні прапорці». Ритмічна вправа (с. 12-14). |
|
6 |
|
Кольоровий водограй. Палітра. Предметні кольори. Створення кольорової композиції з улюблених квітів (акварель) (с. 15). |
|
7 |
|
Калейдоскоп фантазій. Динаміка. Динамічні відтінки. Виконання: В. Мордань, А. Олєйнікова «Осінні прапорці». Імпровізація (с. 16-17). |
|
8 |
|
Калейдоскоп фантазій. Основні та похідні кольори. Робота з природним матеріалом. Створення панно «Пташиний танок» (с. 18). |
|
9 |
|
Веселка-чарівниця. Слухання: В. Косенко «Дощик». Ритмічні вправи. Імпровізація. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (1 куплет, приспів) (с. 19-20). |
|
10 |
|
Веселка-чарівниця. Кольори веселки. Виконання: поспівка «Сім братів-кольорів». Створення фантастичної веселкової тварини (кольорові олівці або фломастери) (с. 21). |
|
11 |
|
За народними мотивами. Музичні народні іграшки. Слухання: «Вийшли в поле косарі», «Женчичок-бренчичок» (українські народні пісні). Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (2 і 3 куплети) (с. 22-23). |
|
12 |
|
За народними мотивами. Глиняні іграшки. Стилізація. Декорування виробів. Ліплення ляльок конструктивним методом (пластилін) (с. 23-25). |
|
13 |
|
Дивосвіт народної фантазії. Троїсті музики. Ансамбль. Слухання: жартівливих українських мелодій у виконанні троїстих музик. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (с. 26-27). |
|
14 |
|
Дивосвіт народної фантазії. Народне малярство. Розпис Колірний контраст. Створення фантастичної тварини за мотивами творчості Марії Примаченко (акварельні фарби) (с. 28). |
|
15 |
|
Світ народного мистецтва. Урок-гра. Музичне командне змагання «Наші знання з музичного мистецтва» (с. 30). |
|
16 |
|
Світ народного мистецтва. Народний український посуд. Гончарство. Орнаменти і візерунки на глиняному посуді. Створення аплікації українського народного посуду (кольоровий папір) (с. 29-31). |
|
17 |
|
Малюємо музику. Слухання: козацький марш, Д. Кабалевський «Вальс-жарт», гуцульська коломийка. Виконання: В. Панченко, А. Філіпенко «Ой заграйте, дударики». Ритмічна вправа (с. 32-33). |
|
18 |
|
Малюємо музику. Графічні композиції. Створення образу улюбленої музики (фломастери) (с. 34). |
|
19 |
|
Творчі експерименти. Дерев'яні духові інструменти. Слухання: «Вітерець» (українська народна мелодія); Є. Дога «Осінній вальс». Порівняння музичних творів. Виконання: поспівка «Коломийка» (з танцювальними рухами) (с. 35-36). |
|
20 |
|
Творчі експерименти. Створення декоративної композиції із насіння рослин (с. 36). |
|
21 |
|
Осінні краєвиди. Музичний настрій Слухання: М. Глінка «Попутна пісня»; М. Римський-Корсаков «Політ джмеля». Ритмічна вправа. Виконання: Ю. Сабаріна, А. Олєйнікова «Листопад» (1 куплет і приспів) (с. 37, 39). |
|
22 |
|
Осінні краєвиди. Пейзаж. Створення осіннього пейзажу в техніці «по-вологому» (акварельні фарби) (с. 38). |
|
23 |
|
Урожайне свято. Характер музики. Словесні малюнки. Слухання: К. Хачатурян музика до балету «Цибулино» (фрагменти). Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (с. 40-41). |
|
24 |
|
Урожайне свято. Натюрморт. Робота з папером. Створення натюрморту в техніці рваної аплікації «Мої улюблені фрукти й овочі» (кольоровий папір) (с. 42). |
|
25 |
|
Мистецькі настрої. Танцювальне мистецтво. Слухання: Й. Штраус «Полька»; П. Чайковський «Полонез» (з опери «Євгеній Онєгін»). Порівняння музичних творів. Виконання: Май «Казкові сни» (с. 43-45). |
|
26 |
|
Мистецькі настрої. Сюжетний твір. Предметне зображення. Створення сюжетного твору «Радісні моменти мого життя» (акварельні фарби) (с. 46). |
|
27 |
|
Зимові пригоди. Колядки. Слухання: А. Вівальді «Зима» (з циклу «Пори року»). Виконання: І. Шевчук «Миколай, Миколай, ти до нас завітай!»; колядки. Ритмічна вправа (с. 47-48). |
|
28 |
|
Зимові пригоди. Об'ємні форми. Ліплення друзів сніговиків із солоного тіста (с. 46). |
|
29 |
|
Добро несе різдвяний янгол. Календарно-обрядові пісні зимового циклу. Слухання: колядка «Нова радість стала». Виконання: поспівка «Коляд, коляд, колядниця» (з танцювальними рухами); народні різдвяні пісні (с. 50-51). |
|
30 |
|
Добро несе різдвяний янгол. Зображення різдвяного янгола (акварель) (с. 52). |
|
31 |
|
Незабаром Новий рік. Святковий інтер'єр. Виготовлення новорічної вітальної листівки (техніка і матеріали за вибором) (с. 53-54). |
|
32 |
|
Незабаром Новий рік. Урок-музичне свято Або Повторення пісень про зиму (с. 55). |
|
І семестр |
|||
ІІ семестр |
|||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
33 |
|
Снігові розваги. Динамічна та статична композиції. Малюнок зимові ігри й розваги (с. 56-57) |
|
34 |
|
Снігові розваги. Слухання: К. Дебюссі «Сніг танцює». Виконання: пісня «Просто снігопад» (с. 58-59) |
|
35 |
|
Зимова казка. Виконання: поспівка «Санчата». Слухання: Петро Чайковський «Лускунчик» (с.60) |
|
36 |
|
Зимова казка. Робота в групах: персонажі із казки «Рукавичка» (пластилін) (с. 61) |
|
37 |
|
Навколосвітня подорож. Сюїта. Карнавал. Слухання: Частини музичної сюїти «Карнавал тварин» К. Сен-Санс. (с. 62-63) |
|
38 |
|
Навколосвітня подорож. Малюнок подорожей із рідними та друзями, виставка робіт «Мандрівка навколо світу» (акварель) (с. 64.) |
|
39 |
|
Птахи на крилах весну несуть. Витинанка (кольоровий та білий папір). (с. 65, 67) |
|
40 |
|
Птахи на крилах весну несуть. Слухання: К. Сенс-Санс «Карнавал тварин». Виконання: укр. нар. пісня «Щебетала пташечка». (с. 66) |
|
41 |
|
Підводні мандри. Слухання: М. Римський-Корсаков «»Океан- море синє» із опери «Садко» і тема морю із сюїти «Шехерезада». Виконання: «Морський бичок» сл. А. Олєйнікової, муз. В. Івченка (с.68-69) |
|
42 |
|
Підводні мандри. Фантазійна композиція «Медузи» або «Восьми-ніжки» (аркуш блакитного паперу, фломастери/маркери) Слухання: «Пісенька восьминіжків». (с. 70) |
|
43 |
|
Створюємо красиві обереги. Музична ілюстрацію. Слухання: Сергій Прокоф’єв балет «Попелюшка» «Сцена з годинником». Виконання: «Морський бичок» (с.71) |
|
44 |
|
Створюємо красиві обереги. Колективне або індивідуальне створення оберегу. (с. 72.) |
|
45 |
|
У родинному колі. Виконання: Н. Май «Родина». Слухання: Назарій Яремчук «Родина». (с.73, 75) |
|
46 |
|
У родинному колі. Симетрія обличчя. Створення «родинного портрету» (с. 74) |
|
47 |
|
Великодня радість. Символіка Великодня. Слухання: великодні дзвони. Виконання: пісня «Писанка» (с. 76-77) |
|
48 |
|
Великодня радість. Створення великодньої писанки. (с.78) |
|
49 |
|
Весна крокує по землі. Веснянки. Слухання: «Вийди, вийди, сонечко», «Подоляночка». Виконання: поспівка «Весняночка-паняночка» у діалогах. (с. 79) |
|
50 |
|
Весна крокує по землі. Виконання: пісня «Писанка». Створити натюрморт «Великодній кошик» (фломастери або кольорові олівці) (с. 80) |
|
51 |
|
Весняні штрихи. Нюанс. Картина (пластилін) «Підсніжники». (с. 81-82) |
|
52 |
|
Весняні штрихи. Урок-гра. Календарно-обрядові народні свята, традиції, звичаї. |
|
53 |
|
Чарівні перетворення. Весняні котики. Слухання: П. Чайковський «Квітень. Пролісок». Виконання: пісня «Весняні котики» на сл. М. Ясакової та муз. О. Янушкевича. (с.83-84) |
|
54 |
|
Чарівні перетворення. Весняна картина «Котики вербові» (акварель). (с. 85) |
|
55 |
|
Космічні пригоди. Електронна музика. Слухання: гурт «Спейс» композиції «Балада», «Чарівний політ». Виконання: «Весняні котики». (с.86-87) |
|
56 |
|
Космічні пригоди. Мозаїка. Створення фантазійної композиції «Зоряна мандрівка» (кольоровий папір). (с. 87-88) |
|
57 |
|
Мандрівка рідним краєм. Слухання: «Віночок українських народних пісень». Виконання: пісня «Квітковий садочок» на сл. Л. Ратич, муз. А. Олєйнікової. (с. 89-90) |
|
58 |
|
Мандрівка рідним краєм. Створення картини «На Карпатських полонинах» (фломастери або кольорові олівці). (с. 91) |
|
59 |
|
Просто казка. |
|
60 |
|
Просто казка. Ілюстрацію акварельними фарбами до казки «Пан Коцький». (с. 93) |
|
61 |
|
У світі мультфільмів. Слухання: музичні уривки із різних мульт-філмів. Виконання: пісня «Мультики» А. Мігай. (с. 94-95) |
|
62 |
|
У світі мультфільмів. Колективна робота «Свято улюблених мульт-персонажів» (пластилін). (с. 96) |
|
63 |
|
Театральна атмосфера. Слухання: фрагмент балету «Лускунчик» композитора П. Чайковського. Виконання: «Мультики». (с. 97) |
|
64 |
|
Театральна атмосфера. Бутафорія. Корони для принца й принцеси із кольорового паперу й картону. (с.98) |
|
65 |
|
Фантастичний кіносвіт. Роботи трансформери із пластиліну. (с. 99-100) |
|
66 |
|
Фантастичний кіносвіт. Музика в кіно. Слухання:перегляд фрагменту із дитячого кінофільму «Іванко й цар Поганин». Виконання: «Пісня про дружбу» Ольги Янушкевич. (с. 100) |
|
67 |
|
Весняне різнобарв’я. Слухання: П. Чайковський пісня жайворонка; звуки весняного лісу та дощу. (с.101-102) |
|
68 |
|
Весняне різнобарв’я. Картина «Квітковий весняний розмай» (фло-мастери або кольорові олівці). |
|
69 |
|
Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв» |
|
70 |
|
Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв». Налаштування на літо. |
|
ІІ семестр. Рік |