20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Мистецтво 2 клас (за підруч. Рубля Т.) І та ІІ семестри 2019-2019 н.р.

Про матеріал

Мистецтво 2 клас (за підруч. Рубля Т.) на рік

(І та ІІ семестри) 2019-2019 н.р.

Успіхів!!!

Перегляд файлу

Календарне планування уроків «Мистецтва» для 2 класу (2 год на тиждень)

за підручником Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед

Дата

Тема уроку

Примітка

 

 

І семестр

 

1

 

Дивовижний світ природи в мистецтві. Регістр: високий, середній, низький. Слухання: В. Косенко «Пастораль»; звучан­ня музичних інструментів у різних регістрах. Ритмічна вправа. Виконання: «Диво-осінь» (с. 3-6).

 

2

 

Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри мистецтва. Створення композиції «Мої найкращі літні враження» (мате­ріали за вибором) (с. 7).

 

3

 

Осінні перетворення. Програмна музика. Слухання: А. Вівальді «Осінь» з циклу «Пори року». Виконання: поспівка «Ми на луг ходили» (с. 8-10).

 

4

 

Осінні перетворення. Скульптура. Робота з природним мате­ріалом. Створення сюжетної скульптурної композиції «Цікаві зустрічі» (с. 10-11).

 

5

 

Кольоровий водограй. Зображення природи мовою музики. Слухання: К. Дебюссі «Тумани». Виконання: В. Мордань, А.Олєйнікова «Осінні прапорці». Ритмічна вправа (с. 12-14).

 

6

 

Кольоровий водограй. Палітра. Предметні кольори. Створення кольорової композиції з улюблених квітів (акварель) (с. 15).

 

7

 

Калейдоскоп фантазій. Динаміка. Динамічні відтінки. Вико­нання: В. Мордань, А. Олєйнікова «Осінні прапорці». Імпрові­зація (с. 16-17).

 

8

 

Калейдоскоп фантазій. Основні та похідні кольори. Робота з при­родним матеріалом. Створення панно «Пташиний танок» (с. 18).

 

9

 

Веселка-чарівниця. Слухання: В. Косенко «Дощик». Ритмічні вправи. Імпровізація. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (1 куплет, приспів) (с. 19-20).

 

10

 

Веселка-чарівниця. Кольори веселки. Виконання: поспівка «Сім братів-кольорів». Створення фантастичної веселкової тварини (кольорові олівці або фломастери) (с. 21).

 

11

 

За народними мотивами. Музичні народні іграшки. Слухання: «Вийшли в поле косарі», «Женчичок-бренчичок» (українські народні пісні). Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (2 і 3 куплети) (с. 22-23).

 

12

 

За народними мотивами. Глиняні іграшки. Стилізація. Деко­рування виробів. Ліплення ляльок конструктивним методом (пластилін) (с. 23-25).

 

13

 

Дивосвіт народної фантазії. Троїсті музики. Ансамбль. Слу­хання: жартівливих українських мелодій у виконанні троїстих музик. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (с. 26-27).

 

14

 

Дивосвіт народної фантазії. Народне малярство. Розпис Колірний контраст. Створення фантастичної тварини за моти­вами творчості Марії Примаченко (акварельні фарби) (с. 28).

 

15

 

Світ народного мистецтва. Урок-гра. Музичне командне змагання «Наші знання з музичного мистецтва» (с. 30).

 

16

 

Світ народного мистецтва. Народний український посуд. Гончарство. Орнаменти і візерунки на глиняному посуді. Створення аплікації українського народного посуду (кольоро­вий папір) (с. 29-31).

 

17

 

Малюємо музику. Слухання: козацький марш, Д. Кабалевський «Вальс-жарт», гуцульська коломийка. Виконання: В. Панченко,       А. Філіпенко «Ой заграйте, дударики». Ритмічна вправа (с. 32-33).

 

18

 

Малюємо музику. Графічні композиції. Створення образу улюбленої музики (фломастери) (с. 34).

 

19

 

Творчі експерименти. Дерев'яні духові інструменти. Слухання: «Вітерець» (українська народна мелодія); Є. Дога «Осінній вальс». Порівняння музичних творів. Виконання: поспівка «Ко­ломийка» (з танцювальними рухами) (с. 35-36).

 

20

 

Творчі експерименти. Створення декоративної композиції із насіння рослин (с. 36).

 

21

 

Осінні краєвиди. Музичний настрій Слухання: М. Глінка «По­путна пісня»; М. Римський-Корсаков «Політ джмеля». Ритміч­на вправа. Виконання: Ю. Сабаріна, А. Олєйнікова «Листопад» (1 куплет і приспів) (с. 37, 39).

 

22

 

Осінні краєвиди. Пейзаж. Створення осіннього пейзажу в тех­ніці «по-вологому» (акварельні фарби) (с. 38).

 

23

 

Урожайне свято. Характер музики. Словесні малюнки. Слу­хання:  К. Хачатурян музика до балету «Цибулино» (фрагмен­ти). Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (с. 40-41).

 

24

 

Урожайне свято. Натюрморт. Робота з папером. Створення натюрморту в техніці рваної аплікації «Мої улюблені фрукти й овочі» (кольоровий папір) (с. 42).

 

25

 

Мистецькі настрої. Танцювальне мистецтво. Слухання: Й. Штраус «Полька»; П. Чайковський «Полонез» (з опери «Євгеній Онєгін»). Порівняння музичних творів. Виконання: Май «Казкові сни» (с. 43-45).

 

26

 

Мистецькі настрої. Сюжетний твір. Предметне зображення. Створення сюжетного твору «Радісні моменти мого життя» (акварельні фарби) (с. 46).

 

27

 

Зимові пригоди. Колядки. Слухання: А. Вівальді «Зима» (з цик­лу «Пори року»). Виконання: І. Шевчук «Миколай, Миколай, ти до нас завітай!»; колядки. Ритмічна вправа (с. 47-48).

 

28

 

Зимові пригоди. Об'ємні форми. Ліплення друзів сніговиків із солоного тіста (с. 46).

 

29

 

Добро несе різдвяний янгол. Календарно-обрядові пісні зимо­вого циклу. Слухання: колядка «Нова радість стала». Виконан­ня: поспівка «Коляд, коляд, колядниця» (з танцювальними рухами); народні різдвяні пісні (с. 50-51).

 

30

 

Добро несе різдвяний янгол. Зображення різдвяного янгола (акварель) (с. 52).

 

31

 

Незабаром Новий рік. Святковий інтер'єр. Виготовлення но­ворічної вітальної листівки (техніка і матеріали за вибором) (с. 53-54).

 

32

 

Незабаром Новий рік. Урок-музичне свято

Або  Повторення пісень про зиму (с. 55).

 

І семестр

ІІ семестр

Дата

Тема уроку

Примітка

33

 

Снігові розваги. Динамічна та статична композиції. Малюнок зимові ігри й розваги (с. 56-57)

 

34

 

Снігові розваги. Слухання: К. Дебюссі «Сніг танцює». Виконан­ня: пісня «Просто снігопад» (с. 58-59)

 

35

 

Зимова казка. Виконан­ня: поспівка «Санчата». Слухання: Петро Чайковський «Лускунчик» (с.60)

 

36

 

Зимова казка. Робота в групах: персонажі із казки «Рукавичка» (пластилін) (с. 61)

 

37

 

Навколосвітня подорож. Сюїта. Карнавал. Слухання: Частини музичної сюїти «Карнавал тварин» К. Сен-Санс. (с. 62-63)

 

38

 

Навколосвітня подорож. Малюнок подорожей із рідними та друзями, виставка робіт «Мандрівка навколо світу» (акварель) (с. 64.)

 

39

 

Птахи на крилах весну несуть. Витинанка (кольоровий та білий папір).  (с. 65, 67)

 

40

 

Птахи на крилах весну несуть. Слухання: К. Сенс-Санс «Карнавал тварин». Виконан­ня: укр. нар. пісня «Щебетала пташечка». (с. 66)

 

41

 

Підводні мандри. Слухання: М. Римський-Корсаков «»Океан- море синє» із опери «Садко» і тема морю із сюїти «Шехерезада». Виконан­ня: «Морський бичок» сл. А. Олєйнікової, муз. В. Івченка (с.68-69)

 

42

 

Підводні мандри. Фантазійна композиція «Медузи» або «Восьми-ніжки» (аркуш блакитного паперу, фломастери/маркери)

Слухання: «Пісенька восьминіжків». (с. 70)

 

43

 

Створюємо красиві обереги. Музична ілюстрацію. Слухання: Сергій Прокоф’єв балет «Попелюшка» «Сцена з годинником». 

Виконан­ня: «Морський бичок» (с.71)

 

44

 

Створюємо красиві обереги. Колективне або індивідуальне створення оберегу. (с. 72.)

 

45

 

У родинному колі. Виконан­ня: Н. Май «Родина». Слухання: Назарій Яремчук «Родина». (с.73, 75)

 

46

 

У родинному колі. Симетрія обличчя. Створення «родинного портрету» (с. 74)

 

47

 

Великодня радість. Символіка Великодня. Слухання: великодні дзвони. Виконан­ня: пісня «Писанка»  (с. 76-77)

 

48

 

Великодня радість. Створення великодньої писанки. (с.78)

 

49

 

Весна крокує по землі. Веснянки. Слухання: «Вийди, вийди, сонечко», «Подоляночка». Виконан­ня: поспівка «Весняночка-паняночка» у діалогах. (с. 79)

 

50

 

Весна крокує по землі. Виконан­ня: пісня «Писанка». Створити натюрморт «Великодній кошик» (фломастери або кольорові олівці) (с. 80)

 

51

 

Весняні штрихи. Нюанс. Картина (пластилін) «Підсніжники». (с. 81-82)

 

52

 

Весняні штрихи. Урок-гра. Календарно-обрядові народні свята, традиції, звичаї.

 

53

 

Чарівні перетворення. Весняні котики. Слухання: П. Чайковський «Квітень. Пролісок». Виконан­ня: пісня «Весняні котики»  на сл. М. Ясакової та муз. О. Янушкевича. (с.83-84)

 

54

 

Чарівні перетворення. Весняна картина «Котики вербові» (акварель). (с. 85)

 

55

 

Космічні пригоди. Електронна музика. Слухання: гурт «Спейс» композиції «Балада», «Чарівний політ». Виконан­ня: «Весняні котики». (с.86-87)

 

56

 

Космічні пригоди. Мозаїка. Створення фантазійної композиції «Зоряна мандрівка» (кольоровий папір). (с. 87-88)

 

57

 

Мандрівка рідним краєм. Слухання: «Віночок українських народних пісень». Виконан­ня: пісня «Квітковий садочок» на сл. Л. Ратич, муз. А. Олєйнікової. (с. 89-90)

 

58

 

Мандрівка рідним краєм. Створення картини «На Карпатських полонинах» (фломастери або кольорові олівці). (с. 91)

 

59

 

Просто казка.

 

60

 

Просто казка. Ілюстрацію акварельними фарбами до казки «Пан Коцький». (с. 93)

 

61

 

У світі мультфільмів. Слухання: музичні уривки із різних мульт-філмів. Виконан­ня: пісня «Мультики» А. Мігай. (с. 94-95)

 

62

 

У світі мультфільмів. Колективна робота «Свято улюблених мульт-персонажів» (пластилін). (с. 96)

 

63

 

Театральна атмосфера. Слухання: фрагмент балету «Лускунчик» композитора П. Чайковського. Виконан­ня: «Мультики». (с. 97)

 

64

 

Театральна атмосфера. Бутафорія. Корони для принца й принцеси із кольорового паперу й картону. (с.98)

 

65

 

Фантастичний кіносвіт. Роботи трансформери із пластиліну.

(с. 99-100)

 

66

 

Фантастичний кіносвіт. Музика в кіно. Слухання:перегляд фрагменту із дитячого кінофільму «Іванко й цар Поганин». Виконан­ня: «Пісня про дружбу» Ольги Янушкевич. (с. 100)

 

67

 

Весняне різнобарв’я. Слухання: П. Чайковський пісня жайворонка; звуки весняного лісу та дощу. (с.101-102)

 

68

 

Весняне різнобарв’я. Картина «Квітковий весняний розмай» (фло-мастери або кольорові олівці).

 

69

 

Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв»

 

70

 

Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв». Налаштування на літо.

 

ІІ семестр. Рік

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
2 вересня
Переглядів
1415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку